Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт буксира «Бакай»
Repair of tug "Bakay"
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2020-06-19-003449-b 25a9c16ee3ce416084df816011bf7241
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Катерина Олександрівна

+38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Баранова Катерина Олександрівна
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority" in the person of the Kherson branch of state enterprise Ukraine Sea Port Authority (Kherson Sea Port Authority)
National ID: 38728533
Contact point: Baranova Katerina
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 23:59
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:31
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 360000 UAH
Publication date: 19 червня 2020 15:01
Enquiries until: 10 липня 2020 23:59
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 12 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 120 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
за кодом ДК 021:2015: 50240000-9,Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Ремонт буксира «Бакай») Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 20.07.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
according to Tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт буксира «Бакай»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Repair of tug "Bakay"
CPV: 50240000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані Послуги по даному Договору Замовник здійснює поетапно за фактично надані обсяги послуг шляхом підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту виконаних робіт) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після прийняття Замовником виконавчої документації на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:58
Тендерна документація.docx
19 червня 2020 14:58
Проект договору.docx
19 червня 2020 14:58
Announcement of procurement.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 серпня 2020
UA-2020-06-19-003449-b25a9c16ee3ce416084df816011bf7241
Найменування закупівельника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Місцезнаходження закупівельника: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 10:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-МАРІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 15:19
ТОВ "ВІРГО СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 12:04
ПП "СУДНОБУД" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:04

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв субпідрядника ТОВ «Електрик Інжинірінг ЛТД» надано «Довідку» № L-EEL/941/126 від 15.05.2020 (файл «Працiвники досвiд Еленг ЛТД»), в якій обов’язково не зазначено ступінь освіти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі з обов’язковою наявністю спеціалістів з корпусної, механічної та електричної частин, та обов'язково зазначити – ПІБ, займану посаду, загальний досвід (стаж) роботи (у роках), ступінь освіти, спеціальність та/або кваліфікацію. 2. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження інформації наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, субпідрядника ТОВ «Електрик Інжинірінг ЛТД» не надано: - наказ про прийняття на роботу або інший документ, який підтверджує трудові відносини згідно із чинним законодавством України по працівнику Ляшенко П.В. (позиція 6); - документи про отримання освіти Касьяненко Г.Ю (позиція 1), Чопіна С.Ф. (позиція 2), Плахова (Ковальчук) А.В. (позиція 3), Бугаєнко С.О. (позиція 9), Нестеренко Є.А. (позиція 10), Морозов О.В. (позиція 11). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України, та документи про отримання освіти наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг. 3. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору субпідрядника ТОВ «Електрик Інжинірінг ЛТД» надано позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг без посилання на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 4. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв субпідрядника ДП «Одеський порт» надано «Довідку» № 80/450/922 від 15.05.2020 (файл «Працiвники ОМТП»), в якій обов’язково не зазначено ступінь освіти по інженерно-технічним працівникам (Додаток 1). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі з обов’язковою наявністю спеціалістів з корпусної, механічної та електричної частин, та обов'язково зазначити – ПІБ, займану посаду, загальний досвід (стаж) роботи (у роках), ступінь освіти, спеціальність та/або кваліфікацію. 5. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв субпідрядника ДП «Одеський порт» надано «Довідку» № 80/450/922 від 15.05.2020 (файл «Працiвники ОМТП»), в якій обов’язково не зазначено посади по працівникам загальновиробничого персоналу (Додаток 2). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі з обов’язковою наявністю спеціалістів з корпусної, механічної та електричної частин, та обов'язково зазначити – ПІБ, займану посаду, загальний досвід (стаж) роботи (у роках), ступінь освіти, спеціальність та/або кваліфікацію. 6. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження інформації наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг субпідрядника ДП «Одеський порт», не в повному обсязі надано: - накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України (по позиціям 1-5, 7-9, 11-14 Додатку 1; по позиціям 5, 7-10, 12 Додатку 2 «Довідки» № 80/450/922 від 15.05.2020 (файл «Працiвники ОМТП»).); - документи про отримання освіти (по позиціям 1-5, 7-9, 11-14 Додатку 1; по позиціям 1-5, 7-10, 12 Додатку 2 «Довідки» № 80/450/922 від 15.05.2020 (файл «Працiвники ОМТП»). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України, та документи про отримання освіти наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг. 7. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації субпідрядника ДП «Одеський порт» у файлі «Довідка» № 80/450/922 від 15.05.2020 (файл «Працiвники ОМТП») по позиції 13 Додатку 2 по працівнику Дєлієргієв П.Г, зазначено спеціальність суднокорпусник-ремонтник, а фактично відповідно диплома отримав кваліфікацію котельник-корпусник. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію щодо спеціальності та/або кваліфікації документам про отримання освіти. 8. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у файлі «ДОВ_ДКИ ДТС» по позиції 5 зазначено працівника Лазоряка С.В., який працює на посаді моторист/машиніст, а відповідно наказу про прийняття на роботу № 0613-к від 13.06.2019 (файл «Накази та дипломи_ДТС») його прийнято на посаду слюсаря моториста з ремонту. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність посади працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг наказам про прийняття на роботу або іншим документам, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України. 9. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації» № 07/17-3 від 17.07.2020 (файл «ДОВ_ДКИ ДТС»), в якій обов’язково не зазначено по позиції 5 спеціальність та/або кваліфікацію та, взагалі, не зазначено ступінь освіти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі з обов’язковою наявністю спеціалістів з корпусної, механічної та електричної частин, та обов'язково зазначити – ПІБ, займану посаду, загальний досвід (стаж) роботи (у роках), ступінь освіти, спеціальність та/або кваліфікацію. 10. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору по субпідряднику ДП «Одеський порт» по договору № СР-573 від 05.08.2019 не надано: - Додаток 2 до договору «Протокол узгодження обсягу робіт»; - акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника аналогічних послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника аналогічних послуг; позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 11. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано довідка (лист) тощо в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання (головні та/або допоміжні двигуни) Volvo-Penta (або еквівалент) та азимутального типу гвинтокермового комплексу Rolls-Roys (або еквівалент) з підключенням до суднових систем суден, подібних буксиру «Бакай». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання (головні та/або допоміжні двигуни) Volvo-Penta (або еквівалент) та азимутального типу гвинтокермового комплексу Rolls-Roys (або еквівалент) з підключенням до суднових систем суден, подібних буксиру «Бакай». 12. Невідповідність: Згідно вимог пунктів 1, 7 Розділу ІІІ Тендерної документації учасником надано інформацію про залучення для виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю ТОВ «ЕЛЕКТРІК ІЖИНІРІНГ ЛТД» для здійснення робіт по діагностиці, дефектації та ремонту суднових механізмів Rolls-Roys та документальне підтвердження субпідрядником кваліфікаційних вимог, визначених у Додатку 1 до Тендерної документації, які є ідентичними до вимог, які висуваються к учаснику. Відповідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та пп. 3.2 Додатку 1 до Тендерної документації для документального підтвердження у учасника та/або субпідрядника досвіду з ремонту/встановлення азимутального типу гвинткермового комплексу Rolls-Roys Учасником надано сервісний договір від 08.04.2020 № ХА-0722, укладений між ЗАТ Азербайджанське Каспійське Пароходство Азербайджан з ТОВ «ЕЛЕКТРІК ІЖИНІРІНГ ЛТД» (файл «Вiдгук та контракт аналог.досвiду Еленг ЛТД.pdf»). Замовником при розгляді документів встановлено, що предметом сервісного договору від 08.04.2020 № ХА-0722 є ремонт суднового обладнання. Відповідно Додатку 1 судновим обладнанням є гвинтокермовий комплекс Rolls-Roys т/х «Shair Vagif». Замовником визначено, що тип судна, на якому проводився ремонт суднового обладнання, не є подібним буксиру «Бакай», яким вважаються судна з потужністю двигунів від 2300 кВт та більше, з аналогічними габаритними розмірами або більше, яке має суднове обладнання Volvo-Penta (або еквівалент) та азімутальний тип гвинтокермового комплексу Rolls-Roys (або еквівалент). Т/х «Shair Vagif» має два головних двигуни загальною потужністю 2100 кВт. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 1, 5 Розділу ІІІ та пп. 3.2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для документального підтвердження досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання азимутального типу гвинтокермового комплексу Rolls-Roys (або еквівалента) по субпідряднику ТОВ «ЕЛЕКТРІК ІЖИНІРІНГ ЛТД», код ЄДРПОУ 38381406, надати: - аналогічний договір, крім договору з ХФ ДП «АМПУ» (Адміністрацією Херсонського МП); - акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника аналогічних послуг; - позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 13. Невідповідність: Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано інформацію щодо наявності обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням власне чи орендоване (файл «ДОВ_ДКИ ДТС», «МТБ Еленг ЛТД», «МТБ ОМТП», «МТБ ЮМС»), яка не містить всього необхідного обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо), оскільки відповідно розділу 3 «Корпусна частина» Попередньої ремонтної відомості ремонту буксир «Бакай» (Додаток 3 до Тендерної документації) необхідно провести дефектацію та заміри товщини зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку із складанням звіту по вимірах товщин в 3-х примірниках, погодити з РСУ, то Учасник повинен був підтвердити наявність необхідного обладнання для виконання зазначених послуг або залучити для надання зазначених послуг субпідрядника/співвиконавця. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано підтвердження про наявність обладнання дефектацію та заміри товщини зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність обладнання для дефектації та замірів товщин зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку. Наданий перелік невідповідностей по учаснику ТОВ «КОМПАНІЯ «ДНІПРОТРАНССЕРВІС», код за ЄДРПОУ 37806788, не є вичерпний, оскільки згідно ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 15:06
Електронний підпис
20 липня 2020 09:41
Електронний підпис
20 липня 2020 09:39
Довідка ст.17-Елeнг.pdf
20 липня 2020 09:39
Довідка ст.17-ЮМС.pdf
19 липня 2020 13:04
Електронний підпис
19 липня 2020 13:01
ДОВІДКИ ДТС.pdf
17 липня 2020 15:46
Електронний підпис
17 липня 2020 15:44
РСУ Еленг ЛТД.pdf
17 липня 2020 15:44
Працiвники Еленг ЛТД.pdf
17 липня 2020 15:44
МТБ Еленг ЛТД.pdf
17 липня 2020 15:44
Довідка ст.17-Еленг.pdf
17 липня 2020 15:44
Дипломи Еленг ЛТД.pdf
17 липня 2020 15:44
Витяг-Еленг.pdf
17 липня 2020 15:44
РСУ ОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
Працiвники ОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
НаказиОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
МТБ ОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
Досвід Договір _ 573.pdf
17 липня 2020 15:44
Довідкаст.17-ОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
ДовГармашБакай-ОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
ГарЛистБакайОМТП.pdf
17 липня 2020 15:44
Відгук до договору 573.pdf
17 липня 2020 15:44
Договір ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:44
Додаткова угода ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Договiр досвiд ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Довідка-досвід ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Вiдгук - ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
диплом Цупа ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
диплом Фiсун ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Накази-ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Довідка ст17-ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Працівники-ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
МТБ ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Св-во РСУ ЮМС.pdf
17 липня 2020 15:43
Проект договору.pdf
17 липня 2020 15:43
Технічні вимоги.pdf
17 липня 2020 15:43
Банківська гарантія.rar
17 липня 2020 15:43
Контракт 1603-12.pdf
17 липня 2020 15:43
Договір 144-2019.pdf
17 липня 2020 15:43
ДоговiрСР-607.pdf
17 липня 2020 15:43
ДОВІДКИ-ДТС.pdf
17 липня 2020 15:43
Довідка банка - ДТС.PDF
17 липня 2020 15:43
Св-во РСУ-ДТС.pdf
17 липня 2020 15:43
Витяг ПДВ - ДТС.pdf
17 липня 2020 15:43
Витяг ЄДР - ДТС.pdf
17 липня 2020 15:43
Опис Статут - ДТС.pdf

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:05
Прв.pdf
26 серпня 2020 18:14
Doc Aug 26 2020.pdf
25 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:47
Тендерное предложение.pdf
25 серпня 2020 11:47
Налоговая.pdf
25 серпня 2020 11:47
МВС.pdf
25 серпня 2020 11:47
Острев.pdf
25 серпня 2020 11:47
БМ.pdf
20 липня 2020 16:26
Електронний підпис
20 липня 2020 16:25
Електронний підпис
20 липня 2020 16:25
Електронний підпис
20 липня 2020 14:45
8.1 ТОВ_Статут_вiд_2018.pdf
20 липня 2020 14:45
11.1 ТОВ_витяг_ПДВ.pdf
20 липня 2020 14:45
1.3.3.1 Опыт Ролс Ройс.pdf
20 липня 2020 14:45
1.2.4 Наличие дока.pdf
20 липня 2020 14:45
1.3.2.1 Опыт Волво Пента.pdf
20 липня 2020 14:45
3.1.1.1Гарантия по РСУ.pdf
20 липня 2020 14:44
7.7 Подрядчик СТ. 17.pdf
20 липня 2020 14:44
12.1 Справка по ст 237.pdf
20 липня 2020 14:44
7.2 Письмо подрядчик.pdf
20 липня 2020 14:44
1.1 МТО.pdf
20 липня 2020 14:44
2.1 Статья 17.pdf
20 липня 2020 14:44
7.6 РСУ Океан.pdf
20 липня 2020 14:44
1.2.1 Работники.pdf

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 17:55
Електронний підпис
20 липня 2020 17:55
Електронний підпис
20 липня 2020 17:53
ст17.pdf
20 липня 2020 17:53
Справка по ЧСЗ РСУ.pdf
20 липня 2020 17:53
Справка по ЧСЗ РСУ 1.pdf
20 липня 2020 17:53
Опыт ВП и РР.pdf
20 липня 2020 17:53
МТБ.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ СТ. 17.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ МТБ.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ ЛИСТ.pdf
20 липня 2020 17:53
Копія Договору СМГ.PDF
20 липня 2020 17:53
Договор СМГ.pdf
20 липня 2020 17:53
Гарантия документы.pdf
20 липня 2020 17:53
Гарантийное письмо.pdf
20 липня 2020 17:53
ВІдгук Вирго Сервис.PDF
20 липня 2020 17:53
045 Довідка з банку.pdf
20 липня 2020 17:53
022 Довідка ч.1 ст.237.PDF
20 липня 2020 17:53
016 Статут копія.PDF
20 липня 2020 17:53
014 Податкова копія.PDF
20 липня 2020 17:53
008 Відгук.PDF
20 липня 2020 17:53
005 Копія договору ТОП.PDF
20 липня 2020 17:53
техтребования.pdf
20 липня 2020 17:53
Работники.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ ПЕРСОНАЛ.pdf
20 липня 2020 17:53
020 Скан дипломів 2.PDF
20 липня 2020 17:53
019 Скан дипломів 1.PDF
20 липня 2020 17:53
017 Керівництво копія.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» б/н б/д (файл «Дов_дка про наявн_сть прац_вник_в в_дпов_дно_ квал_ф_кац__»), в якій обов’язково не зазначено загальний досвід (стаж) роботи (у роках). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.1., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, в тому числі з обов’язковою наявністю спеціалістів з корпусної, механічної та електричної частин, та обов'язково зазначити – ПІБ, займану посаду, загальний досвід (стаж) роботи (у роках), ступінь освіти, спеціальність та/або кваліфікацію. 2. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження інформації наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, не в повному обсязі надано: - накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України; - документи про отримання освіти. Відповідно файлу «Накази_ осв_та» Учасником документально підтверджено інформацію наявності лише по 11 працівникам відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» б/н б/д (файл «Дов_дка про наявн_сть прац_вник_в в_дпов_дно_ квал_ф_кац__»): по позиціям 1,2,3,7,18,22,26,45,53,96,99. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України, та документи про отримання освіти наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг. 3. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у файлі «Дов_дка про наявн_сть прац_вник_в в_дпов_дно_ квал_ф_кац__» по позиції 45 зазначено працівника Найдеш Деніса Івановича, який працює на посаді трубопровідник судновий 5 розряду монтажно-трубопровідної дільниці, а відповідно наказу про прийняття на роботу № 1338-к від 29.06.2017 (файл «Накази_ осв_та») його прийнято на посаду майстра малярно-ізоляційної дільниці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність посади працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг наказам про прийняття на роботу або іншим документам, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України. 4. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником у файлі «Дов_дка про наявн_сть прац_вник_в в_дпов_дно_ квал_ф_кац__» по позиції 45 по працівнику Найдеш Деніса Івановича азаначено освіту професійно-технічна СПТУ № 1 м. Миколаїва, а фактично відповідно диплома магістра він здобув повну вищу освіту та отримав кваліфікацію магістра із зварювання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність інформацію щодо спеціальності та/або кваліфікації документам про отримання освіти. 5. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України; та документи про отримання освіти, зміст та вигляд якої не відповідає оригіналу відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу ІІІ Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України; та документи про отримання освіти, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії, мати належу якість та високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. 6. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не надано позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 7. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано довідка (лист) тощо в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання (головні та/або допоміжні двигуни) Volvo-Penta (або еквівалент) з підключенням до суднових систем суден, подібних буксиру «Бакай». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка (лист) тощо в довільній формі щодо наявності у учасника досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання (головні та/або допоміжні двигуни) Volvo-Penta (або еквівалент) з підключенням до суднових систем суден, подібних буксиру «Бакай». 8. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником не надано документальне підтвердження досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання азимутального типу гвинтокермового комплексу Rolls-Roys (або еквівалента): - договір, зазначений в довідці (листі) тощо; - акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника по договору, зазначеному в довідці (листі) тощо. Замість цього Учасником надано інформацію щодо досвіду по встановленню гвинтокремових комплеків Rolls-Roys азимутального типу при будівництві суден для судноплавної компанії ТОВ СП «Нібулон». Учасник відповідно частини 1 статті 24 Закону мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для документального підтвердження досвіду з ремонту/встановлення суднового обладнання азимутального типу гвинтокермового комплексу Rolls-Roys (або еквівалента) надати: - договір, зазначений в довідці (листі) тощо; - акт/и виконаних робіт (надання послуг) або Виписку/и з банківського рахунку виконавця послуг щодо отримання ним коштів від замовника по договору, зазначеному в довідці (листі) тощо. 9. Невідповідність: Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано інформацію щодо наявності обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням власне чи орендоване (файл «Дов_дка про наявн_сть МТБ.pdf»), яка не містить всього необхідного обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо), оскільки відповідно розділу 3 «Корпусна частина» Попередньої ремонтної відомості ремонту буксир «Бакай» (Додаток 3 до Тендерної документації) необхідно провести дефектацію та заміри товщини зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку із складанням звіту по вимірах товщин в 3-х примірниках, погодити з РСУ, то Учасник повинен був підтвердити наявність необхідного обладнання для виконання зазначених послуг або залучити для надання зазначених послуг субпідрядника/співвиконавця. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано підтвердження про наявність обладнання дефектацію та заміри товщини зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність обладнання для дефектації та замірів товщин зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку. 10. Невідповідність: Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано інформацію щодо наявності обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням власне чи орендоване (файли «Дов_дка про наявн_сть МТБ.pdf», «Дов_дка про наявн_сть судноп_дн_мально_ споруди_вага яких становить не менше 500 тон»), якою підтверджено наявність суднопідіймальної споруди «Поперечний гребінчастий сліп Г-300» з максимальною доковою осадкою 3,6-2,1 м. Враховуючи те, що осадка порожнього буксиру «Бакай» складає 4,0 м, зазначена споруда буде неспроможня прийняти буксир «Бакай». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність суднопідіймальної споруди, характеристики якої відповідають буксиру «Бакай». Наданий перелік невідповідностей по учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство «НІБУЛОН», код за ЄДРПОУ 14291113, не є вичерпний, оскільки згідно ч.16 ст.29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

Публічні документи

25 липня 2020 15:18
Електронний підпис
25 липня 2020 15:18
Накази освіта 2.pdf
25 липня 2020 15:18
Накази освіта 3.pdf
25 липня 2020 15:18
Накази освіта 4.pdf
25 липня 2020 15:18
Накази освіта 5.pdf
25 липня 2020 15:18
Накази освіта 1.pdf
25 липня 2020 15:18
Накази освіта 6.pdf
25 липня 2020 15:12
Електронний підпис
25 липня 2020 15:10
Пояснення.pdf
25 липня 2020 15:10
Довідка про досвід.pdf
20 липня 2020 20:05
Електронний підпис
20 липня 2020 20:03
Загальні відомості.pdf
20 липня 2020 20:03
МТБ субпідрядника.pdf
20 липня 2020 20:03
Накази, освіта.pdf
20 липня 2020 20:02
Статут, код доступу.pdf
20 липня 2020 20:02
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 20:02
Банківська ліцензия.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Згідно пункту 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Учасником не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників): - для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, - для іншої посадової особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі (для юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об'єднань учасників): для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, - для іншої посадової особи учасника, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції, – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення), та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. 2. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження інформації наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг, вказаної в Довідці про наявність працівників (файл «Довидка прац_вник»), Учасником не надано: - накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України; - документи про отримання освіти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та підпункт 2.2., пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накази про прийняття на роботу або інші документи, які підтверджують трудові відносини згідно із чинним законодавством України, та документи про отримання освіти наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг. 3. Невідповідність: Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано інформацію щодо наявності обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням власне чи орендоване (файл «Дов_дка МТБ»), яка не містить всього необхідного обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо), оскільки відповідно розділу 3 «Корпусна частина» Попередньої ремонтної відомості ремонту буксир «Бакай» (Додаток 3 до Тендерної документації) необхідно провести дефектацію та заміри товщини зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку із складанням звіту по вимірах товщин в 3-х примірниках, погодити з РСУ, то Учасник повинен був підтвердити наявність необхідного обладнання для виконання зазначених послуг або залучити для надання зазначених послуг субпідрядника/співвиконавця. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано підтвердження про наявність обладнання дефектацію та заміри товщини зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність обладнання для дефектації та замірів товщин зовнішньої обшивки корпусу з нанесенням на розтяжку. 4. Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації для документального підтвердження інформації наявності залученого (орендованого тощо) обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі Учасником не надано договір № СР-598 від 03.04.2020 з ДП «Одеський морський торговельний порт». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для документального підтвердження інформації наявності залученого (орендованого тощо) обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, Учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції договір оренди, використання, управління, лізингу тощо.

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 19:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:51
технічні вимоги.pdf
07 серпня 2020 18:51
Гарантийний лист.pdf
20 липня 2020 21:15
Електронний підпис
20 липня 2020 21:11
Копія ПДВ.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка досвід.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка Док.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка дія дозволу.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка Банк.pdf
20 липня 2020 21:11
Довидка працівник.pdf
20 липня 2020 21:11
Довидка код доступу.pdf
20 липня 2020 21:11
ISO Вірго.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка ч1 ст 237.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка ст 17.pdf
20 липня 2020 21:11
Довідка МТБ.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Невідповідність: Згідно пункту 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору № 11-08 від 12.02.2018 не надано позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1 пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Позитивний лист-відгук від замовника аналогічних послуг з посиланням на номер, дату укладання договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 2.Невідповідність: Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано інформацію щодо наявності обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо) та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, із зазначенням власне чи орендоване (файл «01.0 МТБ»), яка не містить всього необхідного обладнання (технічних засобів, машин, механізмів тощо), оскільки відповідно розділу 2 «Докова частина», 3 «Корпусна частина» Попередньої ремонтної відомості ремонту буксир «Бакай» (Додаток 3 до Тендерної документації) необхідно провести фарбування внутрішньої поверхні цистерни збору стічно-фекальної води, фарбування підводної частини, рульових насадок, пояс змінної ватерлінії, фарбування ящиків охолоджувачів, кінгстонних ящиків: ГД; ДГ; ВРК: л/б-п/б, фарбування якірних ланцюгів лівого та правого бортів, фарбування кнехтів, фарбування клюзів швартовних, фарбування труби бортового якірного клюза, фарбування відкритої поверхні головної палуби та палуби полубака, комінгсів люків, фундаментів, фарбування стопору гвинтового фрикційного, фарбування надбудови, фарбування трапів, фарбування щогли, фарбування фальшборту зовні та з середини, відкриті частини фундаментів під кранці, тому Учасник повинен був підтвердити наявність необхідного обладнання для виконання зазначених послуг або залучити для надання зазначених послуг субпідрядника/співвиконавця. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано підтвердження обладнання для виконання зазначених вище послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність обладнання, необхідного для виконання зазначених послуг. 3. Невідповідність: Згідно пунктів 1, 5 Розділу ІІІ та Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано Довідку про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл «02 Прац_вники Суднобуд»), відповідно якою не підтверджено наявність спеціалістів для надання послуг з фарбування відповідно розділу 2 «Докова частина», 3 «Корпусна частина» Попередньої ремонтної відомості ремонту буксир «Бакай» (Додаток 3 до Тендерної документації). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1, 5 Розділу ІІІ та пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, що безпосередньо будуть залучені до надання послуг з фарбування відповідно розділу 2 «Докова частина», 3 «Корпусна частина» Попередньої ремонтної відомості ремонту буксир «Бакай» (Додаток 3 до Тендерної документації). Наданий перелік невідповідностей по учаснику ПП «СУДНОБУД», код за ЄДРПОУ 39926923, не є вичерпний, оскільки згідно частиною 16 статті 29 Закону замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 15:21
03.1 Відгук.pdf
20 липня 2020 21:21
19_Лист_Доковi_споруди.pdf
20 липня 2020 21:21
18_Проект_Договора.pdf
20 липня 2020 21:21
16_Технчн_вимоги.pdf
20 липня 2020 21:21
15 Субп_дрядники.pdf
20 липня 2020 21:21
14 Довдка бенфцари.pdf
20 липня 2020 21:21
13 Санкц_ї.pdf
20 липня 2020 21:21
12 Довк_лля.pdf
20 липня 2020 21:21
11 Витяг ПДВ.pdf
20 липня 2020 21:21
10 Довдка банк.pdf
20 липня 2020 21:21
09 Гарантйний лист.pdf
20 липня 2020 21:21
08 Статут.pdf
20 липня 2020 21:21
06_Вiдсутнiст__пiдстав.pdf
20 липня 2020 21:21
03 АналогДогов.pdf
20 липня 2020 21:21
02.7 ЦПДСкотаренко.pdf
20 липня 2020 21:21
02.6 ЦПД Навроцький.pdf
20 липня 2020 21:21
02.5 ЦПД КРАСОВСЬКИЙ.pdf
20 липня 2020 21:21
02.4 ДипломМашек.pdf
20 липня 2020 21:21
02.3 НавроцкийДиплом.pdf
20 липня 2020 21:21
02.1 ДипломСкотаренко.pdf
20 липня 2020 21:21
01.3 Справка работники.PDF
20 липня 2020 21:21
01.3 Бакай_ЧСЗ_Договр.pdf
20 липня 2020 21:21
01.2 Регістр Ліман.PDF
20 липня 2020 21:21
01.2 Працівники Ліман.PDF
20 липня 2020 21:21
01.2 МТБ Ліман.pdf
20 липня 2020 21:21
01.1 Договір ТС КТТ.pdf
20 липня 2020 21:21
01.0 МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ "ДНІПРОТРАНССЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-МАРІН"

ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю сільськогосподарське підприємство "НІБУЛОН"

ТОВ "ВІРГО СЕРВІС"

ПП "СУДНОБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-МАРІН" 11 940 000,00
UAH
11 820 000,00
UAH
Документи
ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ" 11 980 000,00
UAH
11 860 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:07
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:05
Прв.pdf
26 серпня 2020 18:14
Doc Aug 26 2020.pdf
25 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:47
Тендерное предложение.pdf
25 серпня 2020 11:47
Налоговая.pdf
25 серпня 2020 11:47
МВС.pdf
25 серпня 2020 11:47
Острев.pdf
25 серпня 2020 11:47
БМ.pdf
20 липня 2020 16:26
Електронний підпис
20 липня 2020 16:25
Електронний підпис
20 липня 2020 16:25
Електронний підпис
20 липня 2020 14:45
8.1 ТОВ_Статут_вiд_2018.pdf
20 липня 2020 14:45
11.1 ТОВ_витяг_ПДВ.pdf
20 липня 2020 14:45
1.3.3.1 Опыт Ролс Ройс.pdf
20 липня 2020 14:45
1.2.4 Наличие дока.pdf
20 липня 2020 14:45
1.3.2.1 Опыт Волво Пента.pdf
20 липня 2020 14:45
3.1.1.1Гарантия по РСУ.pdf
20 липня 2020 14:44
7.7 Подрядчик СТ. 17.pdf
20 липня 2020 14:44
12.1 Справка по ст 237.pdf
20 липня 2020 14:44
7.2 Письмо подрядчик.pdf
20 липня 2020 14:44
1.1 МТО.pdf
20 липня 2020 14:44
2.1 Статья 17.pdf
20 липня 2020 14:44
7.6 РСУ Океан.pdf
20 липня 2020 14:44
1.2.1 Работники.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 17:55
Електронний підпис
20 липня 2020 17:55
Електронний підпис
20 липня 2020 17:53
ст17.pdf
20 липня 2020 17:53
Справка по ЧСЗ РСУ.pdf
20 липня 2020 17:53
Справка по ЧСЗ РСУ 1.pdf
20 липня 2020 17:53
Опыт ВП и РР.pdf
20 липня 2020 17:53
МТБ.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ СТ. 17.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ МТБ.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ ЛИСТ.pdf
20 липня 2020 17:53
Копія Договору СМГ.PDF
20 липня 2020 17:53
Договор СМГ.pdf
20 липня 2020 17:53
Гарантия документы.pdf
20 липня 2020 17:53
Гарантийное письмо.pdf
20 липня 2020 17:53
ВІдгук Вирго Сервис.PDF
20 липня 2020 17:53
045 Довідка з банку.pdf
20 липня 2020 17:53
022 Довідка ч.1 ст.237.PDF
20 липня 2020 17:53
016 Статут копія.PDF
20 липня 2020 17:53
014 Податкова копія.PDF
20 липня 2020 17:53
008 Відгук.PDF
20 липня 2020 17:53
005 Копія договору ТОП.PDF
20 липня 2020 17:53
техтребования.pdf
20 липня 2020 17:53
Работники.pdf
20 липня 2020 17:53
КТТ ПЕРСОНАЛ.pdf
20 липня 2020 17:53
020 Скан дипломів 2.PDF
20 липня 2020 17:53
019 Скан дипломів 1.PDF
20 липня 2020 17:53
017 Керівництво копія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-МАРІН"

ТОВ "СЕРВІС ФЛОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-МАРІН"
#39474517
Переможець 11 820 000,00
UAH
18 серпня 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-МАРІН"
#39474517
11 820 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:35
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 16:47
Договір 127-В-ХЕФ-20.pdf укладений
03 вересня 2020 16:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 970 714,29
UAH (в тому числі ПДВ 2 328 452,38 UAH)