Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт приміщень Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: м. Львів вул. Замарстинівська, 49 »
Очікувана вартість
528 561,17 UAH
UA-2020-06-19-003412-b ● 0d137c4e61a74dd8bc8d2558ec27936a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській |
Код ЄДРПОУ: | 40349068 |
Вебсайт: | http://lvivdpss.gov.ua |
Місцезнаходження: | 79011, Україна , Львівська обл., місто ЛЬвів, вулиця Д.Вітовського ,18 |
Контактна особа: |
Чібісова-Зозуля Юлія Вікторівна +380322613690 yulya_chibisova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 22:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 22:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 528 561,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 642,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: м. Львів вул. Замарстинівська, 49 »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Замарстинівська, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Найуспішніший досвід виконання аналогічних договорів: | 30% |
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічного договору в межах 1 об'єкту на суму, що дорівнює 70% або більше від очікуваної вартості предмета закупівлі: | 30% |
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічного договору в межах 1 об'єкту на суму, що рівна або перевищує 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі: | 20% |
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічного договору в межах 1 об'єкту на суму, що є меншою, ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі: | 0% |
19 червня 2020 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 14:55 |
Тендерна документація.docx | |
19 червня 2020 14:55 |
Додаток _ 5 Проект договору.doc | |
19 червня 2020 14:55 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
19 червня 2020 14:55 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx | |
19 червня 2020 14:55 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
19 червня 2020 14:55 |
Додаток _ 1 Цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про грубе порушення замовником законодавства про захист персональних даних працівників учасника
Дата подання: 26 червня 2020 12:11
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:49
Повідомляємо, що вимагаючи документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій ви грубо порушуєте права працівників учасника на захист персональних даних.
При прийомі на роботу, працівники підписують згоду на обробку персональних даних ВИКЛЮЧНО в бухгалтерських цілях.
Жоден учасник не бере згоду в працівників на оприлюднення їхніх документів про освіту та трудових книжок. А подаючи такі документи без згоди працівників учасник наражається на небезпеку понесення відповідальності за несанкціоноване розголошення персональних даних.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Порушення охорони персональних даних
Дата подання: 26 червня 2020 12:19
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:49
Для чого ви вимагаєте документи про освіту та трудові книжки працівників, при цьому не вимагаючи від кожного такого працівника згоди на обробку персональних даних?
Кожен представник учасника, персональні дані якого висвітлюються в документах для участі у закупівлі подає згоду на обробку персональних даних, але з ваших вимог випливає, що згоду на обробку персональних даних подає лише уповноважена особа учасника.
Усуньте порушення законодавства та прав працівників!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Про захист персональних даних
Дата подання: 26 червня 2020 12:23
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:50
Також просимо надати коментар стосовно того як виконати вимогу замовника про надання документів про освіту та трудових книжок працівників учаснику, працівники якого у письмовому вигляді забороняють роботодавцеві надавати їхні персональні дані для участі у закупівлях?
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Взаємовиключаючі вимоги
Дата подання: 26 червня 2020 12:26
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:50
Для чого вам розкривати персональні дані працівників вимагаючи трудові книжки працівників, якщо копієя Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності, яка вимагається нижче містить інформацію про виплати працівникам без розголошення персональних даних?
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПП "БТ ГРУП ЄВРОБУД" |
518 362,84
UAH з ПДВ
|
518 362,84
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 362 853.99 | Документи |
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" |
502 974,00
UAH з ПДВ
|
502 974,00
UAH з ПДВ
|
1.2857142857 | 391 202 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "БТ ГРУП ЄВРОБУД" #32409090 |
Відхилено |
518 362,84
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 14:36
|
|
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" #32638853 |
Переможець |
502 974,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 12:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 10:09
|
підписаний контракт | укладений |
06 серпня 2020 10:06
|