Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Поточний ремонт приміщень Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: м. Львів вул. Замарстинівська, 49 »
Очікувана вартість
528 561,17 UAH
UA-2020-06-19-003412-b 0d137c4e61a74dd8bc8d2558ec27936a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чібісова-Зозуля Юлія Вікторівна

+380322613690 yulya_chibisova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській
Код ЄДРПОУ: 40349068
Вебсайт: http://lvivdpss.gov.ua
Місцезнаходження: 79011, Україна , Львівська обл., місто ЛЬвів, вулиця Д.Вітовського ,18
Контактна особа: Чібісова-Зозуля Юлія Вікторівна
+380322613690
yulya_chibisova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 13:01
Очікувана вартість: 528 561,17 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 642,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: м. Львів вул. Замарстинівська, 49 »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Замарстинівська, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
 Найуспішніший досвід виконання аналогічних договорів: 30%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічного договору в межах 1 об'єкту на суму, що дорівнює 70% або більше від очікуваної вартості предмета закупівлі: 30%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічного договору в межах 1 об'єкту на суму, що рівна або перевищує 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі: 20%
Учасником подано документальне підтвердження виконання аналогічного договору в межах 1 об'єкту на суму, що є меншою, ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про грубе порушення замовником законодавства про захист персональних даних працівників учасника
Дата подання: 26 червня 2020 12:11
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:49
Повідомляємо, що вимагаючи документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій ви грубо порушуєте права працівників учасника на захист персональних даних. При прийомі на роботу, працівники підписують згоду на обробку персональних даних ВИКЛЮЧНО в бухгалтерських цілях. Жоден учасник не бере згоду в працівників на оприлюднення їхніх документів про освіту та трудових книжок. А подаючи такі документи без згоди працівників учасник наражається на небезпеку понесення відповідальності за несанкціоноване розголошення персональних даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Порушення охорони персональних даних
Дата подання: 26 червня 2020 12:19
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:49
Для чого ви вимагаєте документи про освіту та трудові книжки працівників, при цьому не вимагаючи від кожного такого працівника згоди на обробку персональних даних? Кожен представник учасника, персональні дані якого висвітлюються в документах для участі у закупівлі подає згоду на обробку персональних даних, але з ваших вимог випливає, що згоду на обробку персональних даних подає лише уповноважена особа учасника. Усуньте порушення законодавства та прав працівників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Про захист персональних даних
Дата подання: 26 червня 2020 12:23
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:50
Також просимо надати коментар стосовно того як виконати вимогу замовника про надання документів про освіту та трудових книжок працівників учаснику, працівники якого у письмовому вигляді забороняють роботодавцеві надавати їхні персональні дані для участі у закупівлях?
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Взаємовиключаючі вимоги
Дата подання: 26 червня 2020 12:26
Дата відповіді: 01 липня 2020 09:50
Для чого вам розкривати персональні дані працівників вимагаючи трудові книжки працівників, якщо копієя Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності, яка вимагається нижче містить інформацію про виплати працівникам без розголошення персональних даних?
Відповідь: Документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру вимагаються замовником, для підтвердження наявності в учасника працівників, що будуть залучені до виконання робіт. У разі необхідності, учасник має право подати такі документи, закривши дані, щодо попередніх місць працевлаштувань або іншу інформацію яку вважає конфіденційною.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БТ ГРУП ЄВРОБУД" 518 362,84
UAH з ПДВ
518 362,84
UAH з ПДВ
1.4285714286 362 853.99 Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД" 502 974,00
UAH з ПДВ
502 974,00
UAH з ПДВ
1.2857142857 391 202 Документи

Публічні документи

04 липня 2020 11:26
sign.p7s
04 липня 2020 11:25
Фінісова звітність.pdf
04 липня 2020 11:22
sign.p7s
04 липня 2020 11:08
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2020 11:08
Проект договору.pdf
04 липня 2020 11:08
Договірна ціна.pdf
04 липня 2020 11:08
Iншi_документи.pdf
04 липня 2020 11:08
101_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
04 липня 2020 11:08
101_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 липня 2020 11:08
101_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
04 липня 2020 11:08
101.imd

Публічні документи

20 липня 2020 09:56
sign.p7s
20 липня 2020 09:41
Довідки
14 липня 2020 15:41
sign.p7s
14 липня 2020 09:14
Лист Кардаш
03 липня 2020 16:18
sign.p7s
03 липня 2020 16:08
Нецінові критерії.pdf
03 липня 2020 16:08
Ліцензія.pdf
03 липня 2020 16:08
Лист ст. 17.pdf
03 липня 2020 16:08
Кошторис.rar
03 липня 2020 16:08
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 16:08
Установчі документи.pdf
03 липня 2020 16:08
Транспорт.pdf
03 липня 2020 16:08
Протокол.pdf
03 липня 2020 16:08
Проект договору.pdf
03 липня 2020 16:08
Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 16:08
Підписаний_Лицензия.pdf
03 липня 2020 16:08
Довідки різні.pdf
03 липня 2020 16:08
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
03 липня 2020 16:08
Довідки банк_.pdf
03 липня 2020 16:08
Двері сертиф..pdf
03 липня 2020 16:08
Відгуки.pdf
03 липня 2020 16:08
Відгук.pdf
03 липня 2020 16:08
Оренда офіс та склад.pdf
03 липня 2020 16:08
Витяг з єдрпоу.pdf
03 липня 2020 16:08
Виконавча.pdf
03 липня 2020 16:08
Dovidka_20171552540250994846.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ПП "БТ ГРУП ЄВРОБУД"

ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БТ ГРУП ЄВРОБУД"
#32409090
Відхилено 518 362,84
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:36
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
#32638853
Переможець 502 974,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 12:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 17:46

Документи

10 липня 2020 14:36
sign.p7s
10 липня 2020 14:32
протокол відхилення

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до розділу №1 Додатку №2 у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. (Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору). А також, учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №5/06-3 від «25» червня 2020 р. техніка, що передбачена пп. 1.25 – 1.28залучається учасником на підставі договору надання послуг № 004 від 02.01.2020р. укладеного з ФОП Кардаш П.В. На підтвердження вимоги встановленої замовником у складі тендерної пропозиції наявний лист- підтвердження від Кардаш П.В про не заперечення використання його техніки, однак за об’єктами що не відповідають предмету даної закупівлі 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Лист-підтвердження від Кардаш П.В. щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІФА "ПРОЕКТ-БУД"
#32638853
502 974,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 серпня 2020 10:09
підписаний контракт укладений
06 серпня 2020 10:06
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 502 974,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 829,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку