Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного залу Степанівської загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул. Центральна, буд.70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
958 043,20 UAH
UA-2020-06-19-003161-c 9d922689b23b4ca7931f4b6b229940b3
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Римма Прохоренко

+380663180428 41852055@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТЕПАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41852055
Вебсайт: https://osv.org.ua/rada/41852055/main/
Місцезнаходження: 42305, Україна , Сумська обл., Сумський р-н, смт Степанівка, вул. Центральна, буд. 70
Контактна особа: Римма Прохоренко
+380663180428
41852055@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 11:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 липня 2020 13:03
Очікувана вартість: 958 043,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 790,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 147 050,76 грн (Сто сорок сім тисяч п’ятдесят гривень 76 коп.) з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного залу Степанівської загальноосвітньої школи I-III ступенів по вул. Центральна, буд.70 в смт. Степанівка Степанівської селищної ради Сумського району Сумської області (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Центральна, 70, смт. Степанівка, Сумська область, 42305, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 11:53
Електронний підпис
19 червня 2020 11:52
9.pdf
19 червня 2020 11:52
Оголошення від 19.06.2020 — копия.doc
19 червня 2020 11:52
7 (1).pdf
19 червня 2020 11:52
10 (1).pdf
19 червня 2020 11:52
12.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-003161-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 07 липня 2020 16:32
Не згодні з рішенням про визначення переможця
1. Відповідно до п.3 Додатку №1 до оголошення:
"3. Форма пропозиції подається з попереднім накладенням КЕП (ЄЦП), заповнена у відповідності до Додатку №2;", тобто пропозиція повинна надаватись не у вигляді сканкопії з паперового документу, а у вигляді електронного документу, підписаного КЕП (ЄЦП).
У складі пропозиції ФОП Деменчук С.О. ця норма не дотримана, подана сканкопія паперової пропозиції, чим не виконані норми оголошення.
2. Відповідно до п.8 Додатку №1 :
"8. Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :
- Договірна ціна ;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- Проект календарного графіку виконання робіт."
В пропозиції ФОП Деменчук С.О. подані всі вищеперераховані документи завірені підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника за винятком проекту календарного графіку, чим порушено вимоги оголошення про закупівлю.
Виходячи з викладеного вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Деменчук С.О. та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 13:48
На Вашу Вимогу щодо усунення порушень № UA-2020-06-19-003161-c.a1 повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п.23 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Відповідно до ч.1 ст. 3 цього Закону відносини, пов’язані з наданням електронних довірчих послуг та електронною ідентифікацією, регулюються Конституцією України, Цивільним кодексом України, законами України "Про інформацію", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про захист персональних даних", цим Законом, а також іншими нормативно-правовими актами.
Відповідно до ч.3 ст. 207 Цивільного кодексу України використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.
Враховуючи вищевикладене, власноручний підпис на документі має силу його аналога, зокрема КЕП (ЕЦП) чи іншого виду вираження згоди з правочином згідно з чинним законодавством України. Форма пропозиції була власноручно підписана та подана учасником у складі пропозиції, а тому повністю відображає його оферту на вчинення правочину та не викликає жодних сумнівів, чи застережень щодо бажання учасника здійснити відповідний правочин.
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції учасника ФОП «Деменчук Сергій Олександрович» відсутні.
2. Щодо 2-го питання, в п.8 Додатку 1 ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі передбачається, що Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі :
- Договірна ціна ;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту;
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
- Проект календарного графіку виконання робіт.
Учасником ФОП Деменчук С.О. у складі пропозиції надані всі необхідні документи з додержанням вимог, які передбачені Оголошенням, але договірна ціна, проект календарного графіку виконання робіт пропечатана та підписана організацією учасником, та не підписана інженером-проектувальником.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки (невірне (неповне) завірення або не завірення окремого аркушу(аркушів) підписом учасника торгів).
Таким чином, дані помилки не впливають на зміст пропозиції, так як вважаються формальними (несуттєвими). Підстави для відхилення пропозиції учасника ФОП «Деменчук Сергій Олександрович» відсутні.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЕМЕНЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 804 354,05
UAH з ПДВ
704 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 799 008,31
UAH з ПДВ
789 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-СУМИ" 898 590,38
UAH з ПДВ
898 590,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" 935 010,58
UAH з ПДВ
935 010,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 18:58
Електронний підпис
02 липня 2020 18:56
Пропозиція оновлена.pdf
01 липня 2020 10:05
Електронний підпис
30 червня 2020 19:48
Електронний підпис
30 червня 2020 19:45
Технічне завдання.pdf
30 червня 2020 19:45
Пропозиція.pdf
30 червня 2020 19:45
Проект договору.pdf
30 червня 2020 19:45
Паспорт + код.pdf
30 червня 2020 19:45
Локальний кошторис.pdf
30 червня 2020 19:45
Лист підтвердження.pdf
30 червня 2020 19:45
Кредитори.pdf
30 червня 2020 19:45
Договірна ціна.pdf
30 червня 2020 19:45
Довідка працівники.pdf
30 червня 2020 19:45
Довідка механізми.pdf
30 червня 2020 19:45
Дефектний акт.pdf
30 червня 2020 19:45
Відомість до ЗКР.pdf
30 червня 2020 19:45
Витяг з ЄДР.pdf
30 червня 2020 19:45
Витяг єдиний податок.pdf
30 червня 2020 19:45
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 08:32
Електронний підпис
30 червня 2020 08:31
Довідка обладнання.pdf
25 червня 2020 16:24
Електронний підпис
25 червня 2020 16:23
Пропозиція.pdf.rar
25 червня 2020 16:23
Субпідрядники.pdf
25 червня 2020 16:23
Статут.pdf
25 червня 2020 16:23
Проект договору.pdf
25 червня 2020 16:23
Працівники.pdf
25 червня 2020 16:23
Локальний кошторис.pdf
25 червня 2020 16:23
Договірна ціна.pdf
25 червня 2020 16:23
Довідка печатка.pdf
25 червня 2020 16:23
Довідка обладнання.pdf
25 червня 2020 16:23
Довідка аванс.pdf
25 червня 2020 16:23
Дефектний акт.pdf
25 червня 2020 16:23
Відомість ресурсів.pdf
25 червня 2020 16:23
Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 16:23
Виписка з ЄДР.pdf
25 червня 2020 16:23
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 14:55
Електронний підпис
01 липня 2020 14:53
ТЗ.pdf
01 липня 2020 14:53
Статут.pdf
01 липня 2020 14:53
Рішення.pdf
01 липня 2020 14:53
Протокол.pdf
01 липня 2020 14:53
Пропозиція.pdf
01 липня 2020 14:53
Проект договору.pdf
01 липня 2020 14:53
Наказ Похиленко.pdf
01 липня 2020 14:53
Кошторис.pdf
01 липня 2020 14:53
Договори оренди МТБ.pdf
01 липня 2020 14:53
Договір ГПМ.pdf
01 липня 2020 14:53
Довідка МТБ.pdf
01 липня 2020 14:53
График.pdf
01 липня 2020 14:53
Витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 14:53
Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 14:53
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2020 14:53
Акти ГПМ.pdf
01 липня 2020 14:53
Акти Аквамін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЕМЕНЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "КОМЕНЕРГО-СУМИ"

ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЕМЕНЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3032122374
Переможець 704 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 15:15

Документи

07 липня 2020 15:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЕМЕНЧУК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3032122374
704 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 липня 2020 15:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 14:19
договір 180_0001.pdf укладений
17 липня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 10:22
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 13:24
Дод.угодва 6 (спортивна зала)156.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 09:25
ДУ 5 спортивна зала61.pdf зміни до договору
01 липня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 14:37
Додаькова угода 4273.pdf зміни до договору
02 червня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 13:19
ДУ № 3 спотривна зала189.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 14:36
ду4 дог 180_0001.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 13:43
ДУ до договору № 180 від 17.07.2020 від 07.09.2020286.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2 п. 3 «Договірна ціна» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 3.2 п. 3 Договору викласти в наступній редакції: 3.2. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень, згідно календарного плану фінансування робіт (Додатку 3). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 237 937,68 грн (Двісті тридцять сім тисяч дев’ятсот тридцять сім гривень 68коп.) без ПДВ вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 4), та сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 466 062,32 грн (Чотириста шістдесят шість тисяч шістдесят дві гривні 32коп), без ПДВ. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається). 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається).
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2 п. 3 «Договірна ціна» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 3.2 п. 3 Договору викласти в наступній редакції: 3.2. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень, згідно календарного плану фінансування робіт (Додатку 3). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 292 927,47 грн (Двісті девяносто дві тисячі девятсот двадцять сім гривень 47 коп.) без ПДВ вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 4), та сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 411 072,53 грн (Чотириста одинадцять тисяч сімдесят дві гривні 53коп), без ПДВ. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається). 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається).
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 2.1 п. 2 «СТРОКИ ВИКОНАНIIЯ РОБIТ» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 2,1 п. 2 Договору викласти в наступній редакції: 2.1. Строк виконання робiт- до 31.12.2022 року. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2 п. 3 «Договірна ціна» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 3.2 п. 3 Договору викласти в наступній редакції: 3.2. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень, згідно календарного плану фінансування робіт (Додатку 3). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 292927,47 грн (Двісті дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять сім гривень 68коп.) без ПДВ вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 4), та сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 116 025,58грн (Сто шістнадцять тисяч двадцять п’ять гривень 58грн), без ПДВ, та сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 295 046,95грн (Двісті дев’яносто п’ять тисяч сорок шість гривень 95коп), без ПДВ. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається). 4. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається).
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2 п. 3 «Договірна ціна» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 3.2 п. 3 Договору викласти в наступній редакції: 3.2. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень, згідно календарного плану фінансування робіт (Додатку 3). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 292927,47 грн (Двісті дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять сім гривень 68коп.) без ПДВ вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 4), та сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 169 621,74грн (Сто шістдесят дев’ять тисяч шістсот двадцять одна гривня 74коп), без ПДВ, та сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 241 450,79грн (Двісті сорок одна тисяча чотириста п’ятдесят гривень 79 коп), без ПДВ. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається). Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 3 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається).
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2 п. 3 «Договірна ціна» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 3.2 п. 3 Договору викласти в наступній редакції: 3.2. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень, згідно календарного плану фінансування робіт (Додатку 3). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 292 927,47 грн (Двісті дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять сім гривень 68коп.) без ПДВ вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 4), та сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 219 577,99грн (Двісті дев’ятнадцять тисяч п’ятсот сімдесят сім гривень 99 коп), без ПДВ, та сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 191 494,54грн (Сто дев’яносто одна тисяча чотириста дев’яносто чотири гривні 54 коп), без ПДВ. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається). 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 4 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається).
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в п.п. 3.2 п. 3 «Договірна ціна» договору № 180 від 17 липня 2020 року, п.п. 3.2 п. 3 Договору викласти в наступній редакції: 3.2. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень, згідно календарного плану фінансування робіт (Додатку 3). Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 292 927,47 грн (Двісті дев’яносто дві тисячі дев’ятсот двадцять сім гривень 68коп.) без ПДВ вартість робіт, погоджена за договірною ціною (Додаток 4), та сума бюджетних асигнувань на 2021 рік становить 411 072,53грн (Чотириста одинадцять тисяч сімдесят дві гривні 53 коп), без ПДВ. Фінансування робіт в наступному році буде здійснюватися в межах бюджетних призначень визначених у відповідних рішеннях про виділення коштів. 2. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається). 3. Сторони дійшли спільної згоди внести зміни в Додаток № 4 «Календарний план фінансування робіт по об’єкту» Договору № 180 від 17 липня 2020 року (додається).
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 703 988,79
UAH