Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту елементів дитячих майданчиків
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-06-19-003063-c 9d2724eaa1bb44a69dd4a89dc8e2bc05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Подакова Алла Василівна

098-430-69-38 A.PODAKOVA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052531
Вебсайт: http://www.zhrkrog.gov.ua
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Подакова Алла Василівна
098-430-69-38
A.PODAKOVA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:48
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50870000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків


6 дитячих майданчиків на території Покровського району м. Кривого Рогу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту елементів дитячих майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 50870000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування обладнання для ігрових майданчиків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:47
Додаток 5 до ТД (1).DOC
19 червня 2020 11:47
Додаток 2 до ТД (1).docx
19 червня 2020 11:47
Додаток 7 до ТД (1).DOC
19 червня 2020 11:47
Додаток 1 до ТД (1).docx
19 червня 2020 11:47
Додаток 6 до ТД (1).DOC
19 червня 2020 11:47
Додаток 3 до ТД (1).doc
19 червня 2020 11:47
Додаток 4 до ТД (1).doc
19 червня 2020 11:47
ТД (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА" 218 514,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 223 121,00
UAH з ПДВ
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волик Наталя Сергіївна 224 954,40
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РАБЕНЮК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 229 300,00
UAH з ПДВ
217 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ 229 999,30
UAH з ПДВ
229 999,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 09:44
Електронний підпис
21 липня 2020 09:43
public_doc.pdf
21 липня 2020 09:43
Dovidka_20190376760290986748.pdf.p7s
21 липня 2020 09:43
Dovidka_20190376760290986748.pdf
16 липня 2020 17:18
Електронний підпис
16 липня 2020 12:04
Електронний підпис
16 липня 2020 12:02
Договір.pdf
16 липня 2020 12:02
Довіки, листи.pdf
10 липня 2020 20:04
Електронний підпис
10 липня 2020 19:29
Електронний підпис
04 липня 2020 11:00
Електронний підпис
04 липня 2020 10:58
Інші докумети.pdf
04 липня 2020 10:58
Інша інформація.pdf
04 липня 2020 10:58
Єд. податок оригінал.PDF
04 липня 2020 10:58
Додаток 7.pdf
04 липня 2020 10:58
Додаток 6 (1).pdf
04 липня 2020 10:58
Додаток 5.pdf
04 липня 2020 10:58
Додаток 1.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 11:46
Електронний підпис
04 липня 2020 11:42
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2020 11:42
паспорт.pdf
04 липня 2020 11:42
додаток 7.pdf
04 липня 2020 11:42
додаток 6.pdf
04 липня 2020 11:42
додаток 5.pdf
04 липня 2020 11:42
Витяг.pdf
04 липня 2020 11:42
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 липня 2020 11:42
Виписка.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:52
Електронний підпис
02 липня 2020 14:50
Витяг.rar
02 липня 2020 14:50
Довідки.pdf
02 липня 2020 14:50
Технічне завдання.pdf
02 липня 2020 14:50
Договір.pdf
02 липня 2020 14:50
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА"

ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП Волик Наталя Сергіївна

ФОП "РАБЕНЮК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП ЛИМАНСЬКИЙ БОГДАН ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ЛИТВИНЕНКО ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА"
#3107313482
Відхилено 199 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 09:49
ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3157520415
Переможець 199 999,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 14:23

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 5 р. 3 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати балансову довідку на власну техніку, зазначену у довідці про наявність техніки; на орендовану техніку – гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору; довідку в довільній формі з інформацією про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально-технічної бази з указанням адреси (офіси, склади, гаражі, майстерні та інші). Всупереч зазначеної вимоги учасником не надані зазначені документи. Згідно з п. 5 р. 3 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати лист-відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору за останні 3 роки (під терміном аналогічний договір мається на увазі надання послуг (виконання робіт) з поточного ремонту елементів дитячих та спортивних майданчиків, поточного ремонту малих архітектурних форм). Учасником не надано зазначений лист-відгук. Відповідно до п. 5 р. 3 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник шляхом завантаження необхідних документів повинен подати через електронну систему закупівель довідку про наявність у учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації: працівники ІТР (майстер та/або виконроб) – не менше 1 чоловік; для зварювальних робіт – не менше 1 чоловік; інші працівники робочих професій. В інформаційній довідці наявності чисельності персоналу та кваліфікації працівників (для робочих професій) від 02.07.2020 №02-07/7 відсутня інформація щодо наявності у учасника працівників ІТР (майстер та/або виконроб). Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

10 липня 2020 14:13
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п. 5 р. 3 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати балансову довідку на власну техніку, зазначену у довідці про наявність техніки. Всупереч зазначеної вимоги учасником не надано зазначений документ. Відповідно до п. 5 р. 3 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник шляхом завантаження необхідних документів повинен подати через електронну систему закупівель скановану копію оригіналу договору оренди (найму/прокату/інше) на орендовану техніку, зазначений Договір повинен діяти протягом 2020 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі) на орендовану техніку – гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. На виконання даної вимоги учасником надані зазначені документи лише на орендовані транспортні засоби. Учасник повинен завантажити у систему скановану копію оригіналу договору оренди іншої орендованої техніки та гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОРОЛЄНКО ВЛАДИСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3157520415
199 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 14:15
ДУ №2 до Договору від 24.07.2020 №81 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 15:04
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:41
Договір від 24.07.2020 №81.pdf укладений
24 липня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 81
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 398,00
UAH