Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта та дистилятори (Бензин А-95)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-06-19-002888-c ● 2ce855e07bd0456f81b72bc0646b123e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ГЛУХІВСЬКОГО РАЙОНУ" ГЛУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37186001 |
Місцезнаходження: | Україна , Сумська обл., с. Баничі, ВУЛИЦЯ МУРАШКА, будинок 54 Д |
Контактна особа: |
Біліченко Олександра Леонідівна +380667029671 medcentr.glukhiv@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Технічні вимоги до предмету закупівлі:
Якість товару повинна відповідати технічній документації, діючий на території України ТУ (ДСТУ, СТУ): Бензин марки А-95 Є. На підтвердження відповідності якості товару Учасник у складі пропозиції повинен надати підтверджуючи документи (скановані копії, завірені підписом й печаткою керівника):
8. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює
господарську діяльність відповідно до чинного законодавства.
Разом з пропозицією учасник повинен надати скан-копії у форматі PDF наступних документів до початку аукціону (без документів пропозиція відхиляється):
8.1. Цінову пропозицію відповідно наданої форми.
8.2. Копія Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту).
8.3.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
8.4.Копія паспорту (для фізичних осіб).
8.5.Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4 – ОПП) (у разі наявності).
8.6.Копія свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва (витягу) про право сплати єдиного податку.
8.7.Копію завірену підписом та печаткою учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат / паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо).
8.8.Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника;
8.9.Надати гарантійний лист від Учасника згідно технічних (якісних) вимог до товару (Додаток 1).
8.10.При укладанні договору учасником повинні бути надані документи, зазначені в п.8, та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника.
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ!
У випадку, якщо документи вказані в п.8 оголошеня не будуть додані до Вашої пропозиції, Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
9. Інша інформація:
9.1. Розрахунок за отримані товари замовник проводить протягом 5 банківських днів після оформлення учасником документації на фактично відвантажений (виданий) товар.
9.2. У разі подання пропозиції, що не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації, така цінова пропозиція замовником не розглядається та підлягає відхиленню.
9.3. Договір укладається між замовником і переможцем не пізніше 20 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Якість товару повинна відповідати технічній документації, діючий на території України ТУ (ДСТУ, СТУ): Бензин марки А-95 Є. На підтвердження відповідності якості товару Учасник у складі пропозиції повинен надати підтверджуючи документи (скановані копії, завірені підписом й печаткою керівника):
8. Документи, які повинен надати учасник для підтвердження того, що він здійснює
господарську діяльність відповідно до чинного законодавства.
Разом з пропозицією учасник повинен надати скан-копії у форматі PDF наступних документів до початку аукціону (без документів пропозиція відхиляється):
8.1. Цінову пропозицію відповідно наданої форми.
8.2. Копія Статуту або іншого установчого документу (у випадку відсутності Статуту).
8.3.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
8.4.Копія паспорту (для фізичних осіб).
8.5.Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4 – ОПП) (у разі наявності).
8.6.Копія свідоцтва (витягу) про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва (витягу) про право сплати єдиного податку.
8.7.Копію завірену підписом та печаткою учасника документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат / паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо).
8.8.Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника;
8.9.Надати гарантійний лист від Учасника згідно технічних (якісних) вимог до товару (Додаток 1).
8.10.При укладанні договору учасником повинні бути надані документи, зазначені в п.8, та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника.
Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ!
У випадку, якщо документи вказані в п.8 оголошеня не будуть додані до Вашої пропозиції, Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.
9. Інша інформація:
9.1. Розрахунок за отримані товари замовник проводить протягом 5 банківських днів після оформлення учасником документації на фактично відвантажений (виданий) товар.
9.2. У разі подання пропозиції, що не відповідає технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації, така цінова пропозиція замовником не розглядається та підлягає відхиленню.
9.3. Договір укладається між замовником і переможцем не пізніше 20 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3800 л.
нафта та дистилятори (бензин А-95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41462, Україна, Сумська область, с. Баничі, Мурашка 54Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 11:37 |
Протокол УО 33.pdf |
19 червня 2020 11:37 |
додатки 1-3.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛУХІВНАФТОПРОДУКТ" #03482873 |
Переможець |
75 050,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 13:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2020 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2020 09:07
|
109 13.07.pdf | укладений |
13 липня 2020 13:18
|