Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення експертизи кошторисної документації проекту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВХІДНОЇ ГРУПИ В АЗПСМ ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛ. ДВІНСЬКА,19 ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА»
Очікувана вартість
4 393,63 UAH
UA-2020-06-19-002613-b 9818f456fe5e45cda9474eda48068f4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельнікова Інна Володимирівна

+380442927104 dniprcpmsd4_zakupivli_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4" Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38196712
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Сергієнка буд. 23
Контактна особа: Мельнікова Інна Володимирівна
+380442927104
dniprcpmsd4_zakupivli_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення експертизи кошторисної документації проекту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ВХІДНОЇ ГРУПИ В АЗПСМ ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. ДВІНСЬКА, 19»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, Київ, вул. І. Сергієнка, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

19 червня 2020 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТСЕРВІСБУД-2015"
#39593992
Переможець 4 393,63
UAH
19 червня 2020 14:57

Документи

19 червня 2020 14:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 11:07
Д.у. (_39 Двінська).PDF зміни до договору
22 липня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 17:50
Договір 39 (провед. експерт.коштор.док).PDF зміни до договору
19 червня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 39
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення цін
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML