Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти
Очікувана вартість
89 000,00 UAH
UA-2020-06-19-002587-c 245da10189d94b97ac80ad818ffc33f1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 89 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


врожаю 2020
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Тополина,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:22
овочі та фрукти урожаю 2020 оголошення.doc
19 червня 2020 11:22
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 77 310,00
UAH з ПДВ
77 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:39
Електронний підпис
30 червня 2020 17:37
цінова пропозиція.pdf
30 червня 2020 17:37
Статут підприємства.pdf
30 червня 2020 17:37
технічні вимоги.pdf
30 червня 2020 17:37
проект договору.pdf
30 червня 2020 17:37
РІШЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
30 червня 2020 17:37
НАКАЗ ДИРЕКТОРА.pdf
30 червня 2020 17:37
Договір оренди складу.pdf
30 червня 2020 17:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 77 310,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
77 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 15:38
ДУ 2 додог 38.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:59
DU138.pdf зміни до договору
24 липня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:15
DOG38.pdf укладений
14 липня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.1.1 Договору , а саме: замінити по тексту Договору «Предметом Договору є поставка Постачальником Замовнику продуктів харчування ДК 021:2015 –03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, відповідно специфікації, яка повинна містити найменування Товару, одиницю виміру, загальну кількість Товару, ціну за одиницю, вартість Товару і є невід’ємною частиною Договору, а Замовник зобов’язаний прийняти цей Товар і здійснити його оплату на умовах цього Договору» на «Предметом Договору є поставка Постачальником Замовнику Овочів, фруктів (помідор свіжий, перець солодкий, баклажан,капуста, лук, морква, груша, слива, яблука, банани, мандарини, лавровий лист, укріп, петрушка, часник. лимон) за ДК 021:2015 –03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, відповідно специфікації, яка повинна містити найменування Товару, одиницю виміру, загальну кількість Товару, ціну за одиницю, вартість Товару і є невід’ємною частиною Договору, а Замовник зобов’язаний прийняти цей Товар і здійснити його оплату на умовах цього Договору». 1.2 Внести зміни до п.4.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 робочих днів після поставки товарів» на «Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 календарних днів після поставки товарів». 1.3 Внести зміни до п.5.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Поставка проводиться на умовах DDP (INCOTERMS в редакції 2000 року) безпосередньо на адресу Замовника предмета закупівлі» на «Поставка предмета закупівлі проводиться на умовах DDP (INCOTERMS в редакції 2000 року) безпосередньо на адресу Замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Тополина, 33». 1.4 Внести зміни до п.9.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Сторони керуючись ч.3 ст..631 ЦКУ та ст..180 Господарчого кодексу України, дійшли згоди що умови цього Договору розповсюджуються на поставки продукції, здійснені Постачальником з «06» липня 2020 р. по «31» грудня 2020р.» на «Сторони керуючись ч.3 ст..631 ЦКУ та ст..180 Господарчого кодексу України, дійшли згоди що умови цього Договору розповсюджуються на поставки продукції, здійснені Постачальником по «31» грудня 2020р.» 1.5 Внести зміни до Спеціфікації Договору, а саме: замінити по тексту Договору:
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Змінити по тексту Договору "в особі директора Подурець Ірини Миколаївни" на "в особі директора Науменко Тетяни Василівни". 2. Сума договору зменьшилась на 15495, 77грн. Загальна сума договору складає 61814,23 грн в т.ч. ПДВ -10302,37 грн
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 814,23
UAH (в тому числі ПДВ 10 302,37 UAH)