Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо ( яловичина та тушки курей, свіжі чи охолоджені)
Очікувана вартість
720 000,00 UAH
UA-2020-06-19-002297-b 4326c35e5eda4aaa89abcdd1ad156148
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герман Анна Вікторівна

380472544493 maruk90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ”
Код ЄДРПОУ: 02005585
Вебсайт: http://obllik.ck.ua/
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Менделєєва, 3
Контактна особа: Герман Анна Вікторівна
380472544493
maruk90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:05
Очікувана вартість: 720 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Категорія Замовника : Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
М’ясо ( яловичина та тушки курей, свіжі чи охолоджені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
19 червня 2020 12:48
тд.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-002297-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2906316443
Дата подання: 20 липня 2020 13:57
Щодо дискваліфікації учасника
Після дискваліфікації моєї цінової пропозиції я звернулась до банку, який надав банківську гарантію з приводу підстав, по яким відбулася дискваліфікація. З наданої банком відповіді слідує, що дискваліфікація моєї пропозиціє є безпідставною.
На основі викладеного прошу відмінити рішення тендерного комітету, щодо дискваліфікації моєї цінової пропозиції та провести повторну її оцінку із врахуванням відповіді з поясненнями, наданих банком. У випадку незадоволення вимоги прошу надати відповідні конкретні роз’яснення для звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України. У разі, якщо Антимонопольного комітету України прийме негативне для мене рішення, буду звертатися до банку, спираючись на вашу відповідь, про відшкодування банком збитків, а у разі відмови, буду змушена звернутися в суд з відповідним позовом.
Додаток лист банку №1974 від 20.07.20р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 липня 2020 11:51
Тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» розглянута Ваша вимога від 20 липня 2020.
За результатами розгляду повідомляємо про наступне:
відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто вимога учасника, пропозиція якого відхилена, може стосуватися виключно надання додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
В свою чергу учасник звернувся з вимогою про ВІДМІНУ рішення тендерного комітету, щодо дискваліфікації його цінової пропозиції, - що суперечить вимогам ч.3 ст.31 Закону.
Щодо листа начальника Управління документарних операцій ПрАТ «АСВІО БАНК» Лимар С.А. № 1974 від 20.07.2020 тендерний комітет зазначає наступне:
відповідно п.38 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах затвердженого постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5) (далі - Положення) банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимогі. Тобто строк сплати коштів за гарантією відбувається у строк погоджений між принципалом та банком-гарантом, з урахуванням встановлених бенефіціаром вимог до умов такої гарантії (розмір гарантії (сума), строк сплати коштів, тощо), та обов’язково зазначається в самій гарантії.
Відповідно до п.80 Положення сплата коштів за гарантією здійснюється в строк, визначений умовами гарантії, і ЛИШЕ якщо такий строк не зазначається в умовах гарантії, сплата коштів за гарантією здійснюється у строк, визначений уніфікованими правилами для гарантій, яким підпорядкована гарантія. Таким чином, встановлених бенефіціаром вимог до умов такої гарантії в частині негайної сплати коштів відповідає Положенню і посилання банка-гаранта на Уніфіковані правила Міжнародної торгової палати суперечить встановленим бенефіціаром вимог до такої гарантії.
Посилання банка-гаранта, на необхідність направлення отриманої від бенефіціара вимоги принципалу з метою перевірки її належного представлення суперечить вимогі про безумовність гарантії.
З огляду на вище зазначене тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради» відмовляє Вам у задоволенні Вашої вимоги від 20 липня 2020 щодо відміни рішення про дискваліфікацію.

Документи подані скаржником

20 липня 2020 13:57
Лист на запит.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000097 ● 11b24e1a30174530aee467df41189ca3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2020 №52
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-06-19-002297-b від 19.06.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ 637 000,00
UAH з ПДВ
613 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 681 420,00
UAH з ПДВ
613 278,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна" 661 300,00
UAH з ПДВ
661 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Демиденко Сергій Григорович 714 800,00
UAH з ПДВ
714 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 17:09
Електронний підпис
05 липня 2020 17:08
КК. ДОВІДКА МТЗ.pdf
05 липня 2020 17:08
ІН.Паспорт + код.pdf
05 липня 2020 17:08
СТ.17.pdf
05 липня 2020 17:08
кк.7278.Сертифікат 9001.pdf
05 липня 2020 17:08
кк. ТЗ 72-79.pdf
05 липня 2020 17:08
кк.7278.Сертифікат 22000.pdf
05 липня 2020 17:08
КК. ТЗ 54-11.pdf
05 липня 2020 17:08
КК. ТЗ 21-51.pdf
05 липня 2020 17:08
ін .НАССР.pdf
05 липня 2020 17:08
ІН. ПОСВІДЧЕННЯ ГУК.pdf
05 липня 2020 17:08
ОТ. ЯКІСТЬ МЯСО.pdf
05 липня 2020 17:08
ІН..копія витягу єд.п..pdf
05 липня 2020 17:08
от. тех. спец 2.pdf
05 липня 2020 17:08
ІН. ВИТЯГ З ЄДР 13.06.20.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 10:49
Електронний підпис
02 липня 2020 10:48
документи якості.pdf
02 липня 2020 10:48
цінова.pdf
02 липня 2020 10:48
технічка.pdf
02 липня 2020 10:48
проект.pdf
02 липня 2020 10:48
працівники.pdf
02 липня 2020 10:48
нова мед книжка.pdf
02 липня 2020 10:48
згода додаток 4.pdf
02 липня 2020 10:48
лист згода з тех.pdf
02 липня 2020 10:48
iso 14001.pdf
02 липня 2020 10:48
ДОВІДКА.pdf
02 липня 2020 10:48
1. установчі.pdf
02 липня 2020 10:48
гарант лист 4.pdf
02 липня 2020 10:48
гарант лист 3.pdf
02 липня 2020 10:48
гарант лист 1.pdf
02 липня 2020 10:48
4. витяг.pdf
02 липня 2020 10:48
public_doc.p7s
02 липня 2020 10:48
G0620-8871.pdf
02 липня 2020 10:48
200204.pdf
02 липня 2020 10:48
16.ВО Диканька.pdf
02 липня 2020 10:48
черкаси.pdf
02 липня 2020 10:48
017.jpg
02 липня 2020 10:48
гарант лист 2.pdf
02 липня 2020 10:48
12.потужність.pdf
02 липня 2020 10:48
опис тех можливостей.pdf
02 липня 2020 10:48
9. ТЕХ ПАСПОРТА.pdf
02 липня 2020 10:48
11.експлуатаційний (1).pdf
02 липня 2020 10:48
4.про підпис.pdf
02 липня 2020 10:48
5.про ліцензування.pdf
02 липня 2020 10:48
2.довідка стаття 17.pdf
02 липня 2020 10:48
6.про висновки сес.pdf
02 липня 2020 10:48
3.про статут.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 07:56
Електронний підпис
06 липня 2020 07:55
Платіжне доручення.pdf
06 липня 2020 07:55
Документи.pdf
06 липня 2020 07:55
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 07:55
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 07:55
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 07:55
Додаток 2.pdf
06 липня 2020 07:55
Додаток 1.pdf
06 липня 2020 07:55
Довідка (5).pdf
06 липня 2020 07:55
Виписка.pdf
06 липня 2020 07:55
1969-20 (1).zip

Публічні документи

24 липня 2020 12:21
Електронний підпис
24 липня 2020 12:18
виписка 2.pdf
24 липня 2020 12:18
паспорт.pdf
24 липня 2020 12:18
документи переможця.pdf
24 липня 2020 12:18
довідка демиденко.pdf
17 липня 2020 17:13
Електронний підпис
17 липня 2020 17:12
пропозиція оновлена.pdf
06 липня 2020 15:24
Електронний підпис
06 липня 2020 15:23
паспорт.pdf
06 липня 2020 15:23
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 липня 2020 15:23
1 виписка (1).pdf
06 липня 2020 15:22
Scan_0002.pdf
06 липня 2020 15:22
Scan_0007.pdf
06 липня 2020 15:22
Scan.pdf
06 липня 2020 15:22
Декларація кури.pdf
06 липня 2020 15:22
Scan_0006.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна"

ФОП Демиденко Сергій Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3023816875
Відхилено 613 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 10:53
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 613 278,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:32
ФОП "Трушкевич Наталія Анатоліївна"
#2906316443
Відхилено 661 300,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:37
ФОП Демиденко Сергій Григорович
#2865109495
Переможець 714 800,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Демиденко Сергій Григорович
#2865109495
714 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 11:58
ДОД УГОДА № 3 до № 2297.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:48
Додаткова угода №2 до договору №2297.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:48
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:30
ДОД.УГОДА № 1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 08:47
Договір МЯСО №2297.pdf укладений
31 липня 2020 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1, ч.5, ст. 41 закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно п. 1.3 та 3.4 Договору № 2297 від 30.07.2020р сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму договору на 236 072,56 грн (двісті тридцять шість тис. сімдесят дві грн. 56 коп.) 2. Сума виконання договору № 2297 від 30.07.2020р становить 478 727,44 грн (чотириста сімдесят вісім тис. сімсот двадцять сім грн. 44 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2297
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 2297
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з урахуванням положень додаткової угоди № 2 від 30.12.2020 р. до Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2. Сума виконання договору, укладеного в попередньому році становить 478 727,44 грн. (чотириста сімдесят вісім тисяч сімсот двадцять сім грн. 44коп.). Вартість цієї Додаткової угоди складає 95 659,00 (Дев’яносто п’ять тисяч шістсот п’ятдесят дев’ять грн 00коп.) без ПДВ. згідно специфікації (Додаток 1).
Номер договору про закупівлю: 2297
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 574 386,44
UAH