Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Гужва Олена Анатоліївна +380552263001 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 12:44 |
Очікувана вартість: | 8 484 227,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених твердою договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Виконання робіт | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2020 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2020 12:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
23 червня 2020 12:41 |
Окремий файл - кошторис.rar | |
19 червня 2020 16:08 |
Тендерна_документація_Берислав.doc |
23 червня 2020 12:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 червня 2020 12:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
23 червня 2020 12:41 |
Окремий файл - кошторис.rar
|
|||
19 червня 2020 16:08 |
Тендерна_документація_Берислав.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити в тендерній документації вимоги, які вважає важливими, та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання вимог Договору.
Якщо матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості., тому Ваше твердження є вірним.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Умова щодо наявності договорів із бюджетними організаціями та підприємствами підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання таких договорів. Тому враховуючи джерело фінансування робіт що закуповуються (державний бюджет) та право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд не є дискримінаційною.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-27-000017 ● c9a37e0d01e341e38d0631e28080c2da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2020 № 215
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-19-002069-a 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення КНП «Бериславська ЦРЛ» у відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги опорного закладу охорони здоров’я КНП «Бериславська ЦРЛ» у Херсонському госпітальному округу, за адресою: вул. 1 Травня, 124 в м. Бериславі» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002069-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що: 1. «відповідно до підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для робіт за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Проте, учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке не містить оригіналів листів-дозволів від власника висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.04.2020 № 12.2-18-1/7320 та від 09.04.2020 № 12.2-12-18-1/7526, сертифікатів на відповідність № UA.PS.000793-20, № UA.PS.000794-20, а саме ТОВ «Опентек», чим не дотримав вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Учасником (ціна пропозиції якого за результатами аукціону буде меншою вісімдесят п’ять відсотків від загальної вартості закупівлі) надається детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт. ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на матеріальні ресурси виробництва фірми ТОВ «Опентек». Замовником не розглядались вищевказані матеріальні ресурси, оскільки, вони не являються основними. Тому Замовником не було порушено вимог підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». 2. «Учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» в недотримання вимог пункту 13 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав переможцем торгів та уклав з ним договір від 27.07.2020 № 20». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Учасником ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» 07 липня 2020 року було надіслано на електронну пошту Замовника листа з інформацією що на виконання пункту 13 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» технічно немає можливості надати інформацію через електронну систему закупівель на даному (скан листа з реєстраційним номером замовника додається). У зв’язку з цим Учасником була направлена дана інформація на електронну адресу разом з цим листом у вигляді Додатків до нього (додатки додаються). Тому, незважаючи на те що з технічних причин Учасник завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця, Замовником не бралось це до уваги тому що у нього вже був у наявності цей документ, який був надісланий Учасником електронною поштою 07 липня 2020 року. Тому Замовником не було порушено вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. 3. «На порушення частини 16 статті 29 Закону Замовник в повідомленні про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимагав від учасника ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» усунення інших невідповідностей, а саме детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Замовник вирішив для об’єктивного та повного висвітлювання інформації через електронну систему закупівель додати інформацію у повідомлення про виправлення помилок згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону щодо надання детального обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт через електронну систему закупівель, оскільки у учасника відсутня була можливість завантажити документи в електронну систему закупівель після аукціону. Дії Замовника не носили в цій частині вимоги обов’язковий характер для учасника і були виконані ним добровільно бо вказана інформація була направлена на електронну пошту Замовника 07 липня 2020 року. Тому Замовником не було порушено вимог частини 16 статті 29 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ
2020-08-14 16:42:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 21.08.2020 № 05-08-1470/0/20/317.2.2. до Херсонського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Документи:
18 вересня 2020 16:04
|
Ухвала про відкриття провадження |
21 серпня 2020 17:07
|
Докази направлення позову до суду |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж |
7 941 865,96
UAH з ПДВ
|
6 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА" |
6 787 381,60
UAH з ПДВ
|
6 787 381,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство" |
7 971 961,00
UAH з ПДВ
|
6 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" |
7 635 800,32
UAH з ПДВ
|
7 385 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ" |
7 824 578,00
UAH з ПДВ
|
7 574 578,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЦЕНТР+" |
8 244 691,20
UAH з ПДВ
|
8 244 691,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж #39111467 |
Переможець |
6 780 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:40
|
ДУ _ 1 від 30.12.2020.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 17:59
|
Дод.угода1 Бериславська ЦРЛ.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 17:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність продовження виконання робіт на об'єкті |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Необхідність продовження робіт |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 липня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
3 070 161,05
UAH (в тому числі ПДВ 511 693,51 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі п. 15.4.6, 17.4, статті 849 Цивільного Кодексу України |