Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення КНП «Бериславська ЦРЛ» у відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги опорного закладу охорони здоров’я КНП «Бериславська ЦРЛ» у Херсонському госпітальному округу, за адресою: вул. 1 Травня, 124 в м. Бериславі» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
8 484 227,00 UAH
UA-2020-06-19-002069-a e7522beab6aa4d098bf3dcb7dec8372f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гужва Олена Анатоліївна

+380552263001 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Гужва Олена Анатоліївна
+380552263001
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 12:44
Очікувана вартість: 8 484 227,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення КНП «Бериславська ЦРЛ» у відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги опорного закладу охорони здоров’я КНП «Бериславська ЦРЛ» у Херсонському госпітальному округу, за адресою: вул. 1 Травня, 124 в м. Бериславі» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, Берислав, вул. 1 Травня, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених твердою договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про субпідрядників
Дата подання: 24 червня 2020 16:45
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:46
Поясніть, будь ласка, який документ надається учасником при залученні субпідрядників в обсязі менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Адже в п.7 тендерної документації такий випадок не передбачений.
Відповідь: Надання інформації стосовно залучення субпідрядників в обсязі менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю є не обов’язковою. Проте, за бажанням Учасника можливе надання такої інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Аналогічні договори
Дата подання: 24 червня 2020 16:49
Дата відповіді: 26 червня 2020 14:36
Чи потрібно долучати акти виконаних робіт до наданих аналогічних договорів згідно з Таблицею 1.2 Додатку №3 тендерної документації?
Відповідь: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт) підтверджується наступним: довідка у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. З копією вказаного у довідці договору, знятого з оригіналу. До довідки надається також оригінал листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта та/або декларації про готовність об’єкта в експлуатацію.
Тендерная пропозицiя
Дата подання: 24 червня 2020 17:27
Дата відповіді: 26 червня 2020 15:04
Пунктом 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі визначено що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з цим, вимогами пункту 1 розділу III Тендерної документації визначено, що Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та тендерна пропозиція повинна складатися з наступних документів, в тому числі учасники торгів відповідно до підпункту 13 пункту1 цього розділу тендерної документації повинні завантажити «Детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт (надання через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня з моменту аукціону або до аукціону у складі пропозиції). У зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити підпункт 13 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації з переліку документів які Учасник повинен надати у тендерній пропозиції, як таку що містить суперечливі вимоги щодо надання або не надання вище вказаних документів під час надання тендерної пропозиції або за наслідками аукціону. Крім того, вимога до учасників надати листи від постачальників та власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі носить дискрицінаційний характер, у зв’язку з тим, що інші юридичні особи не зобов’язані надавати такі листи, а отже не всі потенційні учасники можуть зібрати такі дані про матеріали, що необхідні для виконання робіт. А також незрозуміла сама вимога щодо детального обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси. Так, учасник повинен надати оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для робіт за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Якщо матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості. Ця вимога не є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону буде більшою або дорівнювати вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі. Таким чином у разі якщо учасник не має матеріальних ресурсів то він надає листи від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників та сертифікати. А у разі якщо має у власності то надає тільки підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості. Чи вірне таке твердження?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 3. У зв’язку з чим просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити підпункт 13 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації з переліку документів які Учасник повинен надати у тендерній пропозиції, як таку що містить суперечливі вимоги щодо надання або не надання вище вказаних документів під час надання тендерної пропозиції або за наслідками аукціону.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити в тендерній документації вимоги, які вважає важливими, та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання вимог Договору.
Якщо матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості., тому Ваше твердження є вірним.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-002069-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТЕПЛОТЕХНІКА", Код ЄДРПОУ:24107688
Дата подання: 23 червня 2020 15:59
Дискримінаційні вимоги
Замовник в тендерній документації вимагає довідку у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. Є незрозумілим, на підставі чого Замовник обмежує коло суб'єктів учасників за принципом фінансування, а виходить і права власності. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги чинного законодавства, згідно з яким тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. В прикріпленому файлі додаємо приклад розгляду аналогічної скарги постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 12:58
Розглянувши та обговоривши Вашу Вимогу на засіданні тендерного комітету повідомляємо про наступне.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі. Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Умова щодо наявності договорів із бюджетними організаціями та підприємствами підтверджує наявність в Учасника досвіду роботи у бюджетній сфері, а отже і знання та дотримання вимог бюджетного законодавства під час виконання таких договорів. Тому враховуючи джерело фінансування робіт що закуповуються (державний бюджет) та право Замовника встановити в тендерній документації вимоги, які замовник вважає важливими, та які здатні якісно, вчасно та в повному обсязі забезпечити виконання переможцем торгів вимог Договору, вимога щодо надання довідки у формі табл.1.2, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд не є дискримінаційною.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону.

Документи подані скаржником

23 червня 2020 15:59
Рішення від 26.09.2018 № 9941.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000017 ● c9a37e0d01e341e38d0631e28080c2da
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-06-19-002069-a 19.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі Департаменту розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція приймального відділення КНП «Бериславська ЦРЛ» у відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги опорного закладу охорони здоров’я КНП «Бериславська ЦРЛ» у Херсонському госпітальному округу, за адресою: вул. 1 Травня, 124 в м. Бериславі» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-19-002069-a) оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 серпня 2020 року. У констатуючій частині Висновку Держаудитслужби України зазначено що: 1. «відповідно до підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для робіт за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Проте, учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, яке не містить оригіналів листів-дозволів від власника висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.04.2020 № 12.2-18-1/7320 та від 09.04.2020 № 12.2-12-18-1/7526, сертифікатів на відповідність № UA.PS.000793-20, № UA.PS.000794-20, а саме ТОВ «Опентек», чим не дотримав вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Відповідно до вимоги підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Учасником (ціна пропозиції якого за результатами аукціону буде меншою вісімдесят п’ять відсотків від загальної вартості закупівлі) надається детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт. ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» у складі тендерної пропозиції надав детальне обґрунтування цін на матеріальні ресурси виробництва фірми ТОВ «Опентек». Замовником не розглядались вищевказані матеріальні ресурси, оскільки, вони не являються основними. Тому Замовником не було порушено вимог підпункту 13 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації». 2. «Учасник ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» в недотримання вимог пункту 13 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації», завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця. Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» як таку, що не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав переможцем торгів та уклав з ним договір від 27.07.2020 № 20». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Учасником ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» 07 липня 2020 року було надіслано на електронну пошту Замовника листа з інформацією що на виконання пункту 13 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» технічно немає можливості надати інформацію через електронну систему закупівель на даному (скан листа з реєстраційним номером замовника додається). У зв’язку з цим Учасником була направлена дана інформація на електронну адресу разом з цим листом у вигляді Додатків до нього (додатки додаються). Тому, незважаючи на те що з технічних причин Учасник завантажив 14.07.2020 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що має розмиті та нечіткі місця, Замовником не бралось це до уваги тому що у нього вже був у наявності цей документ, який був надісланий Учасником електронною поштою 07 липня 2020 року. Тому Замовником не було порушено вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. 3. «На порушення частини 16 статті 29 Закону Замовник в повідомленні про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимагав від учасника ТОВ «НСУ Дніпроелектромонтаж» усунення інших невідповідностей, а саме детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси». Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби України з огляду на таке. Замовник вирішив для об’єктивного та повного висвітлювання інформації через електронну систему закупівель додати інформацію у повідомлення про виправлення помилок згідно частини шістнадцятої статті 29 Закону щодо надання детального обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт через електронну систему закупівель, оскільки у учасника відсутня була можливість завантажити документи в електронну систему закупівель після аукціону. Дії Замовника не носили в цій частині вимоги обов’язковий характер для учасника і були виконані ним добровільно бо вказана інформація була направлена на електронну пошту Замовника 07 липня 2020 року. Тому Замовником не було порушено вимог частини 16 статті 29 Закону. Враховуючи вищевикладене, Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Заступник директора Департаменту, голова тендерного комітету Іван ЧОРНИЙ

2020-08-14 16:42:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформуємо, що Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації було прийнято рішення про оскарження висновку Держаудитслужби та поштою направлено позовну заяву від 21.08.2020 № 05-08-1470/0/20/317.2.2. до Херсонського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 21 серпня 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж 7 941 865,96
UAH з ПДВ
6 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА" 6 787 381,60
UAH з ПДВ
6 787 381,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство" 7 971 961,00
UAH з ПДВ
6 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 7 635 800,32
UAH з ПДВ
7 385 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ" 7 824 578,00
UAH з ПДВ
7 574 578,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЦЕНТР+" 8 244 691,20
UAH з ПДВ
8 244 691,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 08:23
Електронний підпис
22 липня 2020 08:16
Довідка ДПІ
14 липня 2020 12:42
Електронний підпис
14 липня 2020 11:34
Електронний підпис
04 липня 2020 13:22
Електронний підпис
04 липня 2020 13:16
9 проект договору.pdf
04 липня 2020 13:16
6.4 лист-згода .pdf
04 липня 2020 13:16
5 відповідність ст. 17 .pdf
04 липня 2020 13:16
4.3 копія звіту 1ДФpdf.pdf
04 липня 2020 13:16
3 Статутні.rar
04 липня 2020 13:16
Реєстр.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 10:31
Електронний підпис
04 липня 2020 10:30
35 Договірна ціна.pdf
04 липня 2020 10:30
34 Довіреність.pdf
04 липня 2020 10:30
28 Проект договору.pdf
04 липня 2020 10:30
26 Інформація ПВР.pdf
04 липня 2020 10:30
19 Відгуки.pdf
04 липня 2020 10:30
15 Статут.pdf
04 липня 2020 10:30
14 Паспорт Осьмук.pdf
04 липня 2020 10:30
13 Витяг ПДВ Віра.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 16:19
Електронний підпис
04 липня 2020 16:10
33 ПВР.pdf
04 липня 2020 16:10
32 Копія ліцензії.pdf
04 липня 2020 16:10
30 Не є резидентом РФ.pdf
04 липня 2020 16:10
28 Договірна ціна.pdf
04 липня 2020 16:09
26 Захист довкілля.pdf
04 липня 2020 16:09
23 Проєкт договору.pdf
04 липня 2020 16:09
21 Про субпідрядників.pdf
04 липня 2020 16:09
9 Лист відгук.pdf
04 липня 2020 16:09
5 Додаток 3.pdf
04 липня 2020 16:09
4 Копія витягу ПДВ.pdf
04 липня 2020 16:09
3 Копія статуту.pdf
04 липня 2020 16:09
2 Загальні відомості.pdf
04 липня 2020 16:09
0 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 20:33
Електронний підпис
03 липня 2020 20:31
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 20:31
Рішення засновника.pdf
03 липня 2020 20:31
Проект договору.pdf
03 липня 2020 20:31
Примірний ПВР.pdf
03 липня 2020 20:31
Копія ІПН Виноградов.pdf
03 липня 2020 20:31
Інформація по ст 17.pdf
03 липня 2020 20:31
Загальні відомості.pdf
03 липня 2020 20:31
Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 20:31
Довідка про ОУ.pdf
03 липня 2020 20:31
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
03 липня 2020 20:31
Відгук ГМУВГ.pdf
03 липня 2020 20:31
Витяг ПДВ.PDF
03 липня 2020 20:31
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

04 липня 2020 14:50
Електронний підпис
04 липня 2020 14:46
реєстр.pdf
04 липня 2020 14:45
5. інформація по ст17.pdf
04 липня 2020 14:45
3. Статут.pdf
04 липня 2020 14:45
29. договірна ціна.pdf
04 липня 2020 14:45
26. ліцензія.pdf
04 липня 2020 14:45
23. договір №64.pdf
04 липня 2020 14:45
22. лист пояснення.pdf
04 липня 2020 14:45
20. договір 2106.pdf
04 липня 2020 14:45
2. загальні відомості.pdf
04 липня 2020 14:45
19. довідка про досвід.pdf
04 липня 2020 14:45
13. проект договору.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 12:51
Електронний підпис
03 липня 2020 20:37
Електронний підпис
03 липня 2020 20:34
ПЕРЕЛІК ВИДІВ РОБІТ.pdf
03 липня 2020 20:34
Статут.pdf
03 липня 2020 20:34
Проект Договору.pdf
03 липня 2020 20:33
Протокол _ 06.pdf
03 липня 2020 20:33
Договір підряду34.PDF
03 липня 2020 20:33
Договір _ 8_67.pdf
03 липня 2020 20:33
Договір _ 8_29.pdf
03 липня 2020 20:33
Лист-відгук ХДМА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж

ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРА"

ТОВ "Великоолександрівське спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНОН СТРОЙ СІТІ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЦЕНТР+"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж
#39111467
Переможець 6 780 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 14:00

Вимога про усунення невідповідностей

07 липня 2020 року до Департаменту надійшов лист від ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж про те, що не має технічної можливості надати детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт через електронну систему закупівель. Тому для виконання вимоги п.13 Розділу ІІІ Тедерної документації, ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж 07 липня 2020 року направило необхідну інформацію на електрону пошту Департаменту. Для об’єтивного та повного висвітлювання інформації через електронну систему закупівель, ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж необхідно разом із виправленнями кваліфікаційних критерій додатково завантажити детальне обґрунтування цін на основні матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, які були надані на електрону пошту Замовника

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НСУ Дніпроелектромонтаж
#39111467
6 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 17:59
Бериславська ЦРЛ.pdf укладений
27 липня 2020 17:57
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:40
ДУ _ 1 від 30.12.2020.PDF зміни до договору
04 січня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність продовження виконання робіт на об'єкті
Номер договору про закупівлю: 20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність продовження робіт
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 070 161,05
UAH (в тому числі ПДВ 511 693,51 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі п. 15.4.6, 17.4, статті 849 Цивільного Кодексу України