Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1» (ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2020-06-19-002050-b 6637a3f160c044c193fb733eea9eb295
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратчук Юлія Сергіївна

380976253456 kondrat11021989@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Опорний заклад освіти "Овруцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1" Овруцької міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 06670552
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, Івана Франка 33
Контактна особа: Кондратчук Юлія Сергіївна
380976253456
kondrat11021989@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 14:00
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Котел харчоварильний електричний 2шт.,Марміт перших страв 2 шт.,Сковорода електрична 38л. 1шт.,Плита електрична 3-конфорочна без жарочної шафи 2шт.,Шафа жарочна трикамерна 1шт.,М’ясорубка 1шт., Машина протирочна 1шт. ,Машина овочерізальна 1шт. ,Морозильный ларь 2шт.,Шафа холодильна середньотемпературна/низькотемпературна 1шт.,Шафа холодильна середньотемпературна/низькотемпературна 1шт. ,Комлект столів виробничих 1комплект,Комплект стелажів 1комплект,Комплект ванн мийних 1комплект ,Електричний водонагрівач 200л. 1шт. ,Електричний водонагрівач 100 л. 2шт.,Комплект ваг 1комплект ,Пароконвектомат з підставкою та набіром гастроємностей, противнів, миючого та фільтром 1комплект ,Посудомийна машина з столами, фільтром, корзинами, хімією 1комплект
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні ОЗО «Овруцький ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1» (ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11101, Україна, Житомирська область, Овруч, Івана Франка 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата здійсюється після повної поставки товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 12:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:25
ТД_харчоблок_ОЗО-1-1-1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000052 ● 96e858f300a745ffa9792ec3d4e84edb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.07.2020
№ 47

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2020 № 47.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-06-19-002050-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про проведення моніторингу внаслідок встановлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель нами було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку, зокрема вжито заходів щодо відміни торгів та опубліковано відповідне рішення про відміну торгів

2020-08-03 11:21:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунуто

2020-08-06 08:39:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український клуб 710 000,00
UAH
710 000,00
UAH
Документи
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА 812 446,00
UAH
812 446,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 07:20
Аналогічні поставки.pdf
07 липня 2020 07:20
МТБ та обладнання.pdf
07 липня 2020 07:20
Договір Згода .pdf
07 липня 2020 07:20
Банк довідка.pdf
07 липня 2020 07:20
Технічні вимоги Дод 3.pdf
07 липня 2020 07:20
Право підпису.pdf
07 липня 2020 07:20
Установчі документи.pdf
07 липня 2020 07:20
Довідки ст. 17 та інші.pdf
07 липня 2020 07:20
цінова пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

07 липня 2020 07:20
Сертифікати Дод 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документи надаються тільки після поставки товару

07 липня 2020 07:20
Автор і гарант листи Дод 3.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Захист персональних даних та ділових стосунків

Публічні документи

15 липня 2020 23:17
Електронний підпис
15 липня 2020 23:15
Довідка з ДФС
15 липня 2020 23:15
Довідка МВС
06 липня 2020 18:57
Електронний підпис
06 липня 2020 18:56
Витяг з ЄДР від 03.07.2020.PDF
06 липня 2020 18:56
Гарантійний лист Юка.pdf
06 липня 2020 18:56
Гарантійний лист Ozti.pdf
06 липня 2020 18:56
Гарантійний лист DVA.pdf
06 липня 2020 18:56
Гарантійний лист Cas.pdf
06 липня 2020 18:56
Гарантійний лист Krupps.pdf
06 липня 2020 18:56
Гарантійний лист Cancan.pdf
06 липня 2020 18:56
Лист щодо санкцій.PDF
06 липня 2020 18:56
Цінова пропозиція.PDF
06 липня 2020 18:56
Документи якості.PDF
06 липня 2020 18:56
Довідка щодо МТБ.PDF
06 липня 2020 18:56
Довідка по статті 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український клуб

ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Український клуб
#20426646
Відхилено 710 000,00
UAH
13 липня 2020 11:31
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА
#41189553
Переможець 812 446,00
UAH
13 липня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА
#41189553
812 446,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 03 серпня 2020 10:44
Кінець періоду оскарження: 14 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 14 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень згідно п.2,ч.1 ст 32 ЗУ Про публічні закупівлі
Документи:
03 серпня 2020 10:44
Електронний підпис
03 серпня 2020 10:42
маресто.pdf