Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський)
Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (Passenger bus)
Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (Passenger bus)
Очікувана вартість
97 377 775,00 UAH
UA-2020-06-19-001959-a ● 49515278f3d246e1aaacfe3a9459c830
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна +38044-298-69-50 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Panchenko Olga +38044-298-69-50 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 15:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 17:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 17:05 |
Початок аукціону: | 20 серпня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 97 377 775,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 973 777,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 973000 UAH |
Publication date: | 19 червня 2020 15:44 |
Enquiries until: | 14 липня 2020 17:05 |
Complaints submission until: | до 20 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 липня 2020 17:05 |
Information
Estimated total value: | 97 377 775 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 973 778 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-27-000239-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with the https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-05-27-000239-c, in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт.
Автобус пасажирський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Passenger bus
CPV: 34120000-4
Період постачання:
по 31 липня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 16:20 |
20_704_т-тд_т_Перелік змін від 16.07.2020.docx | |
16 липня 2020 16:20 |
20_704_т_ТД_зі змінами від 16.07.2020.docx | |
16 липня 2020 16:20 |
20_704_т_Додаток_1_ТЗ_зі змінами від 16.07.2020.docx | |
10 липня 2020 15:49 |
20_704_т-тд_т_Перелік змін від 10.07.2020.docx | |
10 липня 2020 15:49 |
20_704_т_Додаток 4 Проект договору_в новій редакції від 10.07.2020.docx | |
08 липня 2020 16:16 |
20_704_т-тд_т_Перелік змін.docx | |
19 червня 2020 15:41 |
20_704_т_6_1_забезпечення_ua.docx | |
19 червня 2020 15:41 |
20_704_т_Додаток 5 Форма оцінки_ua.xls | |
19 червня 2020 15:41 |
20_704_т_Додаток_3 вимоги до переможця.docx | |
19 червня 2020 15:41 |
20_704_т_Додаток_2 перелік інформації.docx | |
19 червня 2020 15:41 |
20_704_т_6_2_забезпечення_ua.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 06 липня 2020 16:12
Дата відповіді: 08 липня 2020 11:37
У зв’язку з невідповідністю технічного завдання, параметрам техніки, яка може бути запропонована на тендер та для усунення можливих дискримінаційних ознак, просимо Вас внести коригування щодо технічних параметрів транспортного засобу, а саме:
- Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні(аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)* - автобуси MAN оснащені пневмо- або електроприводом на вибір замовника з функцією аварійного відчинення, що відповідає всім Українським та Європейським правилам та Регламентам.
* - до пояснення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Будуть внесені зміни до тендерної документації, які буде оприлюднено відповідно до чинного законодавства України.
Зміни до технічної документації
Дата подання: 08 липня 2020 13:56
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:46
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «13. Об’єм двигуна, см³ - 9 000-13 000» змінити на «13. Об’єм двигуна, см³ - 8 700-13 000». Дані зміни дадуть прийняти участь більшій кількості виробників, при цьому сам параметр зменшується на 3,5%, що є не значним зниженням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вашого запитання повідомляємо, що запропонована вами заміна не дає розуміння щодо виробника двигуна, його типу та марки, а, відповідно, замовнику не зрозуміло, чи існує в Україні мережа сервісних центрів з обслуговування таких двигунів та чи не виникне труднощів з його обслуговуванням в подальшому.
За інформацією з відкритих джерел в інтернеті, на ринку є достатня кількість автобусів з зазначеними в технічних вимогах параметрами двигуна, такі як YUTONG, MAN, SHEN LONG SLK, що зможе сприяти достатній конкуренції на торгах.
За інформацією з відкритих джерел в інтернеті, на ринку є достатня кількість автобусів з зазначеними в технічних вимогах параметрами двигуна, такі як YUTONG, MAN, SHEN LONG SLK, що зможе сприяти достатній конкуренції на торгах.
Зміни до технічної документації
Дата подання: 08 липня 2020 13:56
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:36
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «26. Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)» змінити на «26. Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні / середні з пневмоприводом». Дані зміни прохання внести, оскільки всі європейські виробники виготовляють задні / середні двері з пневмо- або електро- приводом, та не мають законодавчої можливості виготовити двері з м'язовим приводом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питания розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Зміни до технічної документації
Дата подання: 09 липня 2020 12:36
Дата відповіді: 10 липня 2020 08:36
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «27. Двома аварійно-вентиляційними люками на даху автобуса» змінити на «27. Не менше одного вентиляційного люку на даху автобуса». Дані зміни просимо внести в зв’язку з тим, що на європейському автобусі, який наше підприємство буде пропонувати газові балони розміщені на даху автобуса, відповідно залишається місце тільки для одного вентиляційного люку, який не може бути використаний як аварійний вихід. При цьому загальна кількість аварійних виходів відповідає нормам Європейського та Українського законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питания розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Зміни до технічної документації
Дата подання: 10 липня 2020 16:48
Дата відповіді: 15 липня 2020 11:14
Доброго дня! Для можливої участі більшої кількості виробників у вашому тендері, прохання змінити наступний пункт технічної документації, а саме: «13. Об’єм двигуна, см³ - 9 000-13 000» змінити на «13. Об’єм двигуна, см³ - 8 700-13 000».
Дане прохання дублюємо, адже виробник газових автобусів IVECO Bus з автобусом IVECO Crossway Line CNG з об’ємом двигуна 8 700 см³ не має змоги прийняти участь у даному тендері через невідповідність технічному завданню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше питання розглянуто та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-19-001959-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки", Код ЄДРПОУ:36085246
Дата подання: 07 липня 2020 16:55
щодо вимог технічного завдання
Ми, як потенційний учасник торгів, уважно вивчивши тендерну документацію, вимагаємо внести правки до технічних характеристик предмету закупівлі, які не призведуть до погіршення якості предмета закупівлі, а саме: пункт 26 Додатку №1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ "Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус пасажирський)" код згідно ДК 021-2015: 34120000-4 викладений таким чином: «Двері для пасажирів передні з пневмоприводом, задні механічні (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)».
Відповідно до «Порядку затвердження конструкції транспортних засобів», затвердженого Указом Міністерства інфраструктури України 17.08.2012 №521, в Україні діють Правила ЄЕК ООН №107R (Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження транспортних засобів категорій М2 та М3 стосовно їх загальної конструкції ), в яких чітко дані визначення таких понять, як: "Службові двері", "Подвійні двері", "Розсувні двері", "Запасні двері", "Аварійний люк", "Службові двері з механічним приводом", "Автоматичні службові двері", "Службові двері, керовані водієм". Визначення такого поняття як «аварійні двері» відсутнє.
У відповідності до пункту 7.6.1.1 Додатку 3 до Правил ЄЕК ООН № 107 у транспортному засобі має бути як мінімум двоє дверей: або дві службові двері, або одні службові двері і одні запасні двері.
Крім того, двоє дверей, передбачені в пункті 7.6.1.1, повинні бути віддалені один від одного таким чином, щоб відстань між центрами поперечних вертикальних площин становила не менше:
у разі одноповерхових транспортних засобів 40% від загальної довжини пасажирського салону, виміряної паралельно поздовжньої осі транспортного засобу.
Таким чином, в автобусі довжиною до 13,1 м другі двері можуть розташовуватись не тільки в задній частині, а і в середній.
Міжміські та туристичні автобуси українських, європейських та інших світових виробників оснащуються двома «службовими дверима з механічним приводом», що працюють від пневматичного або електричного приводу і є запасними дверима, що виконують роль аварійних виходів, які легко відкрити вручну після приведення в дію, при необхідності, механізму управління який розташований як всередині, так і зовні транспортного засобу, що відповідає законодавству України з перевезення пасажирів і Правилам ЄЕК ООН.
Тому вимога Замовника відносно задніх механічних дверей (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)» не відповідає діючим в Україні стандартам і є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників закупівлі.
Тому для збільшення кола учасників, уникнення дискримінаційних вимог та відповідності предмета закупівлі нормативам щодо безпечного перевезення пасажирів, вимагаємо викласти п.26 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Дві «службові двері», що працюють від пневматичного або електричного приводу, які легко відкрити вручну після приведення в дію, за необхідності, механізму управління, який розташований як всередині, так і зовні автобуса, та відповідають законодавству України з перевезення пасажирів і Правилам ЄЕК ООН №107».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до «Порядку затвердження конструкції транспортних засобів», затвердженого Указом Міністерства інфраструктури України 17.08.2012 №521, в Україні діють Правила ЄЕК ООН №107R (Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження транспортних засобів категорій М2 та М3 стосовно їх загальної конструкції ), в яких чітко дані визначення таких понять, як: "Службові двері", "Подвійні двері", "Розсувні двері", "Запасні двері", "Аварійний люк", "Службові двері з механічним приводом", "Автоматичні службові двері", "Службові двері, керовані водієм". Визначення такого поняття як «аварійні двері» відсутнє.
У відповідності до пункту 7.6.1.1 Додатку 3 до Правил ЄЕК ООН № 107 у транспортному засобі має бути як мінімум двоє дверей: або дві службові двері, або одні службові двері і одні запасні двері.
Крім того, двоє дверей, передбачені в пункті 7.6.1.1, повинні бути віддалені один від одного таким чином, щоб відстань між центрами поперечних вертикальних площин становила не менше:
у разі одноповерхових транспортних засобів 40% від загальної довжини пасажирського салону, виміряної паралельно поздовжньої осі транспортного засобу.
Таким чином, в автобусі довжиною до 13,1 м другі двері можуть розташовуватись не тільки в задній частині, а і в середній.
Міжміські та туристичні автобуси українських, європейських та інших світових виробників оснащуються двома «службовими дверима з механічним приводом», що працюють від пневматичного або електричного приводу і є запасними дверима, що виконують роль аварійних виходів, які легко відкрити вручну після приведення в дію, при необхідності, механізму управління який розташований як всередині, так і зовні транспортного засобу, що відповідає законодавству України з перевезення пасажирів і Правилам ЄЕК ООН.
Тому вимога Замовника відносно задніх механічних дверей (аварійні-двері не повинні мати пристроїв, що передбачають використання для їх відчиняння або зачинення будь-якого джерела енергії (крім м'язового), і не повинні бути зсувного типу)» не відповідає діючим в Україні стандартам і є дискримінаційною, оскільки обмежує коло учасників закупівлі.
Тому для збільшення кола учасників, уникнення дискримінаційних вимог та відповідності предмета закупівлі нормативам щодо безпечного перевезення пасажирів, вимагаємо викласти п.26 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «Дві «службові двері», що працюють від пневматичного або електричного приводу, які легко відкрити вручну після приведення в дію, за необхідності, механізму управління, який розташований як всередині, так і зовні автобуса, та відповідають законодавству України з перевезення пасажирів і Правилам ЄЕК ООН №107».
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 липня 2020 08:38
Доброго дня. Ваша вимога розглянута та будуть внесені зміни, які будуть оприлюдненні відповідно до чинного законодавства.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 серпня 2020
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ АВАНТІ Груп | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 15:40
|
ТОВ "Сучасні вантажівки" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" |
76 054 000,00
UAH
|
76 054 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" |
96 577 775,00
UAH
|
81 000 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" |
94 416 685,00
UAH
|
87 024 222,25
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Сучасні вантажівки" #36085246 |
Переможець |
76 054 000,00
UAH
|
25 серпня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 16:13
|
Додаткова угода №2 від. 12.05.2021 (підписана з двох сторін) (1).pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 09:56
|
Додаткова угода №1 від 17.03.2021 зареєстрована (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 14:00
|
№2009000057.pdf | укладений |
14 вересня 2020 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2009000057 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | коригування ціни відносно курсу валют |
Номер договору про закупівлю: | 2009000057 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |