Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування»
Очікувана вартість
38 175,60 UAH
UA-2020-06-19-001736-a c9fd7c1b64ed468d9ff38839490751e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Селівьорстова Тетяна Сергіївна

056-722-20-41 ZAKYPIVLI20@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Селівьорстова Тетяна Сергіївна
056-722-20-41
ZAKYPIVLI20@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 11:06
Очікувана вартість: 38 175,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 191,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР» по вул. Прапорна,25, м. Дніпро». Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється Замовником у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно з п.1 ст.49 і згідно з ст.23 (частина 1) Бюджетного Кодексу України. Оплата здійснюється Замовником на підставі підписаного Виконавцем та Замовником Акту приймання-передачі виконаних робіт по мірі надходження бюджетних коштів протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:57
додаток_3_цiнова_пропозицiя.doc
19 червня 2020 14:57
оголошення.doc
19 червня 2020 14:57
додаток_4_умови_договору.docx
19 червня 2020 14:57
додаток_2_технiчнi_(якiснi_)_вимоги.docx
19 червня 2020 14:57
додаток_1вимоги_до_квалiфiкацii_учасникiв.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 10 400,00
UAH з ПДВ
10 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ" 27 900,00
UAH з ПДВ
18 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ" 26 900,00
UAH з ПДВ
19 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 29 670,00
UAH з ПДВ
24 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ФЕНІКС" 38 175,60
UAH з ПДВ
38 175,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 14:16
Електронний підпис
03 липня 2020 12:22
лист уточнення
01 липня 2020 20:19
Електронний підпис
01 липня 2020 20:18
Статут.pdf
01 липня 2020 20:18
Сертификат Тимченко.pdf
01 липня 2020 20:18
Сертификат кабішева.pdf
01 липня 2020 20:18
Розрахунок_витрат.pdf
01 липня 2020 20:18
пропозиція.pdf
01 липня 2020 20:18
лист згода оплата.pdf
01 липня 2020 20:18
Довідка тимченко.pdf
01 липня 2020 20:18
довідка працівники.pdf
01 липня 2020 20:18
відгук шевченка.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 14:54
Електронний підпис
02 липня 2020 14:48
Розрахунок 2.pdf
02 липня 2020 14:48
Пропозиція 2.pdf
02 липня 2020 14:48
Паспорт та ІК.PDF
02 липня 2020 14:48
Договір Приклад 2.pdf
02 липня 2020 14:48
Витяг ЄДРПОУ.PDF
02 липня 2020 14:48
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

25 червня 2020 13:39
Електронний підпис
25 червня 2020 11:59
3-20 Копії Статут + Опис.pdf
25 червня 2020 11:59
1-2 Пропозиція.pdf
25 червня 2020 11:59
Договір глінки ориг..pdf
25 червня 2020 11:59
Відгук ориг..pdf
25 червня 2020 11:59
Акт №2 Глинки (2).PDF
25 червня 2020 11:59
Акт №1 Глинки (1).PDF
25 червня 2020 11:59
32-37 Проект договору.pdf
25 червня 2020 11:59
29-31 Довідки.pdf
25 червня 2020 11:59
28 Розрахунок вартості.pdf
25 червня 2020 11:59
21-22 Копія Виписки.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 11:23
Серифікат ІТН.PDF
02 липня 2020 11:23
Свідоцтво платника.PDF
02 липня 2020 11:23
Паспорт.PDF
02 липня 2020 11:23
ІПН.PDF
02 липня 2020 11:23
Досвід.PDF
02 липня 2020 11:23
Витяг 30.06.2020.PDF
02 липня 2020 11:23
File.PDF

Публічні документи

30 червня 2020 18:10
Інші документи.rar
30 червня 2020 18:10
Додаток 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ФОП "КУЗЬМЕНКО ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ"

ТОВ "ПТБ ЕКСПЕРТ"

ФОП "ІВАНЮТА ЯРОСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПП "ФЕНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 10 400,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 14:25

Документи

08 липня 2020 14:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
10 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2020 14:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:49
IMG_0001.pdf укладений
31 грудня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:15
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:09
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:38
IMG_0008 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 12:00
дод.угода 2 технагляд (1).pdf зміни до договору
29 вересня 2020 12:00
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 14:43
дод.угода 1 огорожа (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 14:43
договір тех.нагляд огорожа.pdf укладений
20 липня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.4,п.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VIII (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.) та на підставі п. п. 4.1.,9.1.,10.1..договору № 34/20 від «20» липня 2020 р. про здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті з капітального ремонту: «Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3ДОР» по вул.Прапорна,25 , м. Дніпро» Коригування», викласти п.п.4.1. в новій редакції: Виконавець виконує технічний нагляд протягом усього періоду капітального ремонту, а саме з моменту укладання договору до 15.10.2020 р
Номер договору про закупівлю: 34/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною директора ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» та з реєстрацією ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» платником податку на додану вартість внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 34/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41,п.5,п.п.1, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р.№922-VIII (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.) та на підставі п.п.2.1.,9.1.,10.1.договору № 34/20 від «20» липня 2020 р. про здійснення технічного нагляду за проведенням робіт на об’єкті з капітального ремонту: «Капітальний ремонт огорожі КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3»ДОР» по вул.Прапорна,25, м. Дніпро» Коригування», в зв’язку з необхідністю коригування ПКД на виконання робіт та зменшенням обсягів робіт по договору 36/20 від 20.07.2020 р. дійшли згоди на зменшення обсягів робіт на проведення технічного нагляду за договором 34/20 від 20.07.2020 р. на 632,12 грн. (шістсот тридцять дві грн.12 коп.) в т. ч. ПДВ-105,35 грн.
Номер договору про закупівлю: 34/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 767,88
UAH