Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція крану № 2 шлакового відділення СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
10 413 569,00 UAH
UA-2020-06-19-001513-a e741644f865a4518aa5867d01975d14e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 14:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 15:12
Очікувана вартість: 10 413 569,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 135,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція крану № 2 шлакового відділення СП «ЗАВОД «ЕНЕРГІЯ» по вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45351000-2 — Встановлення механічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом перерахування попередньої оплати (авансу) на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, в розмірі 30% від загальної ціни Договору, що становить ________________ грн. (______________________ гривень _____ коп.), крім того ПДВ __________________ грн. (______________________ гривень ____ коп.), що разом становить: ____________________________________ грн. (___________________________ гривень _______ коп.), протягом 10 (десяти) робочих днів, після відправлення Замовником повідомлення про початок виконання робіт Підряднику та отримання виставленого Підрядником рахунку–фактури, що підтверджує отримання Підрядником повідомлення Замовника про початок виконання робіт. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Подальша оплата за фактично та якісно виконані роботи проводиться шляхом здійснення Замовником оплати на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3). Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:16
ВТ_ТД 45351 Енергія (1).doc
19 червня 2020 14:16
Оголошення 45351 Енергія (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000054 ● cce07df5c97e4f968790a816756299ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 14:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2020-06-19-001513-a 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-04-000054 - файли вкладено.

2020-10-06 23:24:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункт 8 частини другої статті 21 Закону) в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником (частина шістнадцята статті 29 Закону))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 12 жовтня 2020

Документи:

12 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО" 8 887 800,00
UAH з ПДВ
5 999 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крановий елєктропривід" 9 777 523,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Подйомно-транспортне устаткування" 10 363 569,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПЛЕКССТАНДАРТ" 10 230 517,97
UAH з ПДВ
9 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 12:11
Електронний підпис
30 липня 2020 11:16
Електронний підпис
30 липня 2020 11:14
Дозвіл.jpg
24 липня 2020 10:02
Електронний підпис
09 липня 2020 16:13
Електронний підпис
07 липня 2020 09:45
Електронний підпис
07 липня 2020 09:42
8. Витяг ЄДРПОУ 15.05.2020.pdf
07 липня 2020 09:41
6. Про санкції.pdf
07 липня 2020 09:41
1. Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2020 09:40
Електронний підпис
07 липня 2020 09:36
Загальний опис.pdf
07 липня 2020 09:36
Відгук НЛЗ.pdf
07 липня 2020 09:36
15.imd
07 липня 2020 09:36
11. Технічна частина.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 16:36
Електронний підпис
06 липня 2020 16:36
Відгук Завод Енергія.pdf
06 липня 2020 15:00
Електронний підпис
06 липня 2020 14:59
Відгук ДМК.pdf
03 липня 2020 09:50
Електронний підпис
03 липня 2020 09:50
Електронний підпис
03 липня 2020 09:49
Кошторис.pdf
03 липня 2020 09:48
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 09:48
Статут.pdf
03 липня 2020 09:48
Лист про санкції.pdf
03 липня 2020 09:48
Лист гарантія.pdf
03 липня 2020 09:48
Інформація. Ст. 17.pdf
03 липня 2020 09:48
Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 09:48
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 липня 2020 09:48
Шнейдер ОЕМ 2020.pdf
03 липня 2020 09:48
Технічні вимоги.pdf
03 липня 2020 09:48
Дозвіл Держпраці.pdf
03 липня 2020 09:48
Графік.pdf
03 липня 2020 09:48
Габаритне креслення.pdf

Конфіденційні документи

06 липня 2020 11:11
Кошторис.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Інформація небажана для розголошення

06 липня 2020 11:11
Документи, що підтверджують відповідність.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Інформація небажана для розголошення

06 липня 2020 11:11
Цінова пропозиція.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Інформація небажана для розголошення

06 липня 2020 11:11
Документи, що підтверджують кваліфікацію.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Інформація небажана для розголошення

06 липня 2020 11:11
Технічні специфікації.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Інформація небажана для розголошення

Публічні документи

07 липня 2020 08:46
Договори оренди.rar
07 липня 2020 08:46
Дозвил до 1000в.pdf
07 липня 2020 08:46
дозвіл 661.18.23.pdf
07 липня 2020 08:46
дозвіл 672.18.23.pdf
07 липня 2020 08:46
дозвіл 673.18.23.pdf
07 липня 2020 08:46
Дозвіл вище 1000в.PDF
07 липня 2020 08:46
Кошторис.rar
07 липня 2020 08:46
наказ+протокол.pdf
07 липня 2020 08:45
Підписаний_Лицензия.pdf
07 липня 2020 08:45
референс-лист.pdf
07 липня 2020 08:45
СВ-ВО НДС.PDF
07 липня 2020 08:45
Статут_заверенный 2017.pdf
07 липня 2020 08:45
Технічна пропозиція.pdf
07 липня 2020 08:45
Технічні вимоги.pdf
07 липня 2020 08:45
ТУ Краны мостовые.pdf
07 липня 2020 08:43
Акти.rar
07 липня 2020 08:42
Баланс за 2019 рік.pdf
07 липня 2020 08:42
Виписка статистика.pdf
07 липня 2020 08:42
Витяг від 03.07.2020.pdf
07 липня 2020 08:42
Відгуки.rar
07 липня 2020 08:42
Декларація понад 1,3м.pdf
07 липня 2020 08:41
Договори 1.rar
07 липня 2020 08:40
Договори 2.rar
07 липня 2020 08:38
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Крановий елєктропривід"

ТОВ "Подйомно-транспортне устаткування"

ТОВ "КОМПЛЕКССТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО"
#36589014
Переможець
5 999 400,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 08:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 липня 2020 08:38
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: у складі пропозиції не надано Лист-гарантію щодо можливості Замовнику ознайомитись з наявністю МТБ. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник надає Лист-гарантію щодо можливості Замовнику ознайомитись з наявністю МТБ учасник.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 08:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКИЙ ЗАВОД ПТО"
#36589014
5 999 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 15:18
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 15:58
Ду №1 від 15.02.2021 (1).pdf зміни до договору
15 лютого 2021 15:57
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:34
Договір 978_ЗЕ-20 від 13.08.20.pdf укладений
14 серпня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 978/ЗЕ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 5 999 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 999 900,00 UAH)