Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо (газ стиснений (метан))
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-06-19-001443-a 2bc46e5960da4094a8cc48b5f823d96f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заблоцька Марина Вікторівна

+380414326454 berdcml2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01992015
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, вулиця Здоров'я, 1
Контактна особа: Заблоцька Марина Вікторівна
+380414326454
berdcml2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 14:07
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 14:07
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 м.куб
ДК 021:2015:09120000-6 Газове паливо (газ стиснений (метан))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, м. Бердичів, вул. Здоров'я, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 10-ти банківських днів після місяця наступного за місяцем надання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 14:03
ТД метан 2020 новий закон повторно.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

зауваження та пропозиції змін до проекту договору
Дата подання: 22 червня 2020 09:16
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:49
Шановний замовнику! Наше підприємство має намір прийняти участь у процедурі закупівлі згідно Вашого оголошення. Розглянувши тендерну документацію, для добросовісного виконання умов договору, у разі перемоги нашої компанії в даній процедурі, просимо внести зміни до проекту договору, які наведені нижче. 1. З метою недопущення можливості уникнення Покупцем оплати отриманого Товару, вважаємо за доцільне доповнити п.2.5. та викласти його у наступній редакції: «2.5. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця, при цьому Покупець у будь-якому разі зобов’язаний оплатити весь отриманий у Продавця Товар.». 2. З метою уникнення ситуації, за якої Продавець вимушений буде відпускати СПГ за різними цінами по рівнозначним угодам, вважаємо за доцільне запропонувати Покупцю доповнити п.4.1. наступним текстом: «Вартість партії Товару, отриманого Покупцем, визначається: - за ціною, яка діє на АГНКС Продавця в момент заправки автотранспортних засобів, якщо ціна за одиницю Товару на АГНКС менше або дорівнює ціні, визначеній за результатами процедури закупівлі, зазначеній у Специфікації до цього Договору; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Продавця перевищить ціну, визначену за результатами процедури закупівлі та зазначену у Специфікації до цього Договору, Сторони за ініціативою Продавця та за наявності підстав, передбачених ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», укладають додаткову угоду до цього Договору про збільшення ціни на Товар. До моменту підписання уповноваженими представниками Сторін зазначеної у цьому пункті додаткової угоди Продавець має право припинити відпуск Товару Покупцю; - у разі, якщо ціна на Товар на АГНКС Продавця перевищить ціну, зазначену у Специфікації до цього Договору, більше ніж на 10%, і відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у Сторін будуть відсутні правові підстави щодо укладання додаткової угоди про збільшення ціни на Товар до цього Договору, Продавець має право припинити відпуск Товару, письмово повідомивши про це Покупця не пізніше ніж у останній робочий день, який передує дню, у якому почне діяти нова ціна на Товар. У такому випадку Покупець зобов’язаний оплатити Продавцю весь Товар, що було отримано за цим Договором та не було оплачено.». 3. У зв’язку з невірною нумерацією пунктів у проекті договору, вважаємо за необхідне змінити нумерацію пункту у розділі 4 (Ціна Товару, сума Договору) з п.1. на п.4.4. 4. Викласти п.5.2. в наступній редакції: «п.5.2. Підставою для визначення та проведення фінансових взаєморозрахунків між Покупцем і Продавцем є належним чином оформлений акт приймання – передачі Товару в двох примірниках, на весь отриманий Покупцем протягом такого календарного місяця Товар.»; 5. Оскільки отримання Товару Покупцем підтверджується шляхом підписання уповноваженими представниками сторін відповідного Акту приймання-передачі Товару, вважаємо за необхідне внести зміни до п.5.3. проекту договору, виклавши його в наступній редакції: «5.3. Покупець здійснює оплату відпущеного Товару шляхом перерахування грошових коштів (у гривнях) на поточний рахунок Продавця протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту приймання-передачі Товару.». 6. Викласти п. 6.7. в наступній редакції: «п.6.7. Право власності на Товар переходить від Продавця до Покупця з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін акту приймання – передачі Товару.». 7. Зважаючи на те, що відповідальність Покупця за порушення строку оплати отриманого Товару, яка передбачена проектом договору, являється незначною, вважаємо за необхідне внести зміни до п.9.2. проекту договору, виклавши його у наступній редакції: «9.2. У разі якщо у Покупця з будь-яких причин виникла заборгованість перед Продавцем за отриманий Товар, Покупець зобов’язаний у повному обсязі погасити зазначену заборгованість шляхом оплати Продавцю грошових коштів протягом 3 (трьох) робочих днів з дати виникнення вказаної заборгованості. За несвоєчасне погашення заборгованості перед Продавцем, у разі її виникнення, Покупець сплачує на користь Продавця пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожен день прострочення, а за прострочення понад 10 календарних днів Покупець додатково сплачує Продавцю штраф у розмірі 7% від суми простроченого платежу. Також, у разі виникнення заборгованості та не своєчасного погашення її перед Продавцем, Покупець зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три відсотки річних від простроченої суми.». 8. Пунктами 9.6. та 9.7. проекту договору передбачена відповідальність Продавця за прострочення поставки Товару та за порушення умов зобов’язання щодо якості Товару у розмірі 20% від вартості непоставленого Товару та від вартості неякісного Товару відповідно. Зазначаємо, що такий розмір відповідальності Продавця являється несумірним з порушеннями, які зазначені у вищевказаних пунктах. У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо за необхідне внести зміни до п.9.6. та п.9.7. проекту договору, виклавши їх у наступній редакції: «9.6. За порушення строку Поставки Товару Постачальник сплачує на вимогу Покупця пеню у розмірі 1 (одної) облікової ставки НБУ, що діяла на момент порушення такого строку.». «9.7. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару Постачальник сплачує на вимогу Покупця пеню у розмірі 1 (одної) облікової ставки НБУ, що діяла на момент порушення такого строку.». 9. Відповідно до пункту 6.6. Сторони на підтвердження обсягів відпущеної Продукції щомісячно, згідно умов цього Договору, підписують акт приймання-передачі Продукції, пропонуємо Замовнику словосполучення «акти приймання-передачі» у пункті 7.1.3. замінити на « один зведений акт приймання-передачі», та викласти пункт 7.1.3 проекту договору у наступній редакції: «п. 7.1.3. Щомісяця, протягом 5-тиробочих днів місяця, наступного за календарним місяцем, у якому Покупець отримував Товар за цим Договором, надати Покупцю належним чином оформлений акт приймання-передачі Товару в двох примірниках, на весь отриманий Покупцем протягом такого календарного місяця Товар та разом з рахунком на оплату відправити за адресою Покупця, що визначається в розділі 15. цього Договору. ». 10. Підпункт 8) пункту 13.3. проекту договору містить посилання на частину 6 ст.41 Закону При цьому, назву закону не вказано, по тексту договору відповідне скорочення відсутнє. З огляду на викладене, пропонуємо зазначений пункт викласти у наступній редакції: «8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Ваші пропозиції будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-МЕТАН" 14 925,00
UAH з ПДВ
14 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:37
Електронний підпис
03 липня 2020 16:31
30. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-МЕТАН"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2020 14:07
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій