Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому (дитячі ліжка, матраци, тумбочка приліжкова)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-06-19-001333-a ● a4973d4aa5ac46419e6647e232441065
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 20515410 |
Вебсайт: | http://www.glp-internat.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2 |
Контактна особа: |
Столяренко Сергій Анатолійович +380614541347 glpinternat@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Місцезнаходження Замовника: 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Категорія Замовника: юридична особа, одержувач бюджетних коштів (п.3 ч.1 статті 2 Закону)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Меблі для дому (дитячі ліжка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
100 шт
Меблі для дому (матраци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
100 шт
Меблі для дому (тумбочка приліжкова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2020 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 10:47 |
Перелік змін до ТД від 24.06.2020.doc | |
24 червня 2020 10:47 |
tenderna dokymentachia MEBLI зі змінами від 24.06.20.docx | |
22 червня 2020 13:10 |
Перелік змін до ТД від 22.06.2020.doc | |
22 червня 2020 13:10 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 3 зі змінами.docx | |
19 червня 2020 13:42 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 4.docx | |
19 червня 2020 13:42 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 2.docx | |
19 червня 2020 13:42 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 1.docx |
24 червня 2020 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 червня 2020 10:47 |
Перелік змін до ТД від 24.06.2020.doc
|
||||||
24 червня 2020 10:47 |
tenderna dokymentachia MEBLI зі змінами від 24.06.20.docx
|
||||||
22 червня 2020 13:10 |
Перелік змін до ТД від 22.06.2020.doc
|
||||||
22 червня 2020 13:10 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 3 зі змінами.docx
|
||||||
19 червня 2020 13:42 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 4.docx
|
||||||
19 червня 2020 13:42 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 2.docx
|
||||||
19 червня 2020 13:42 |
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи для підтвердження якості товару
Дата подання: 20 червня 2020 12:02
Дата відповіді: 22 червня 2020 13:14
В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Замовник вимагає від Учасника надати:
«Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника»
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином:
«Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі.
2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП.
3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо потенційному Учаснику за доречні рекомендації, щодо змісту тендерної документації. Пропозиція прийнята та зміни внесені 22.06.2020 р.
Вимога надання фотографій
Дата подання: 20 червня 2020 12:03
Дата відповіді: 22 червня 2020 13:15
В Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Замовник вимагає від Учасника:
Учасник в складі пропозиції надає фото зразків товару, яке пропонується, вказує виробника товару, його місцезнаходження та можливості його потужності виробництва.
З цього приводу зауважимо наступне.
Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично.
Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Оскільки, потенційний Учасник переконав членів тендерного комітету, не перестраховуватися фотом, а довіриться виконавцю орієнтуватися на вимоги Замовника, щодо точності відповідності з технічним завданням, комітет вирішив змінити в цій частині тендерну документацію (Додаток 3 «Технічні (якісні) вимоги для Товару), вилучивши вимогу підвантаження фото. Зміни внесені 22.06.2020 р.
Надання аналогічних дговорів Учасником
Дата подання: 23 червня 2020 12:22
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:41
В пункті 5.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає відУчасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка у довільній формі, завірена власним підписом та печаткою учасника, про досвід виконання аналогічного договору у 2019 році (одного) з поставки аналогічного Товару (бажано до бюджетних установ) та сканкопію цього повного (з усіма додатками про будь-які зміни) договору разом з накладними, які підтверджують його виконання та позитивними відгуками від замовників згідно виконання аналогічного договору, що подається учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії лише договорів за один рік та лише за одним кодом, що є непоказовим фактором щодо досвіду роботи Учасників та дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічних договорів, наступним чином: «Довідка у довільній формі, завірена власним підписом та печаткою учасника, про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2018-2020 роках (одного) з поставки аналогічного Товару та сканкопію цього повного (з усіма додатками про будь-які зміни) договору разом з накладними, які підтверджують його виконання та позитивними відгуками від замовників згідно виконання аналогічного договору, що подається учасником у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за Ваші рекомендації, але:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Але на сайті https://infobox.prozorro.org 10 квітня 2020 року спеціалістами ДП «ПРОЗОРРО» висвітлені роз’яснення-рекомендації стосовно опису кваліфікаційного критерія – виконання аналогічних договорів, якими і скористалися члени тендерного комітету при складанні документації. Саме там прописано, що Замовник сам визначає, який саме предмет закупівлі буде вважатись аналогічним та вказує такий же код за класифікатором, як і Товар, який буде закуповувати. Це можна перевірити за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-pro-vikonannya-analogichnogo-dogovoru
Тобто, вимога Замовника, що аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому залишається незмінною.
Стосовно пропозиції потенційних Учасників, щодо збільшення часу укладення аналогічних договорів для розширення кола можливих Учасників, то після обговорення цього питання на засіданні ТК прийнято рішення про внесення змін до Оголошення збільшивши терміни підтверджуючого досвіду виконання аналогічного договору з обмеженого 2019 року на межі 3-х років до дати висвітлення даного Оголошення (19.06.17-19.06.20).
Дякуємо за Ваші рекомендації, але:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Але на сайті https://infobox.prozorro.org 10 квітня 2020 року спеціалістами ДП «ПРОЗОРРО» висвітлені роз’яснення-рекомендації стосовно опису кваліфікаційного критерія – виконання аналогічних договорів, якими і скористалися члени тендерного комітету при складанні документації. Саме там прописано, що Замовник сам визначає, який саме предмет закупівлі буде вважатись аналогічним та вказує такий же код за класифікатором, як і Товар, який буде закуповувати. Це можна перевірити за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-pro-vikonannya-analogichnogo-dogovoru
Тобто, вимога Замовника, що аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому залишається незмінною.
Стосовно пропозиції потенційних Учасників, щодо збільшення часу укладення аналогічних договорів для розширення кола можливих Учасників, то після обговорення цього питання на засіданні ТК прийнято рішення про внесення змін до Оголошення збільшивши терміни підтверджуючого досвіду виконання аналогічного договору з обмеженого 2019 року на межі 3-х років до дати висвітлення даного Оголошення (19.06.17-19.06.20).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-19-001333-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Кассоне", Код ЄДРПОУ:38703110
Вимоги до умов гарантійного обслуговування
В тендерній документації Замовник в Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до Товару»
Пише зокрема таке:
Обслуговування та гарантія товару не менше 12 місяців з дня поставки товару. (Учасник підтверджує це листом). Протягом гарантійного періоду, в разі пошкодження дітьми Товару, при необхідності, з моменту письмового повідомлення Покупця, протягом 10 робочих днів, робиться заміна необхідних частин меблів, які вийшли з ладу.
Заміна і доставка для Замовника безкоштовна. Ця вимога також підтверджується листом Учасника.
З цього приводу маємо зауважити наступне.
Пошкодження дітьми Товару (та і будь яке пошкодження товару будь ким) – не є гарантійним випадком ні згідно чинного законодавства, ні згідно звичайної логіки. Тому включення даної вимоги до Учасника є протизаконним та дискримінаційним.
Просимо замовника прибрати з тендерної документації фразу:
«Протягом гарантійного періоду, в разі пошкодження дітьми Товару, при необхідності, з моменту письмового повідомлення Покупця, протягом 10 робочих днів, робиться заміна необхідних частин меблів, які вийшли з ладу.
Заміна і доставка для Замовника безкоштовна. Ця вимога також підтверджується листом Учасника.»
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "М.А.К.А.Р." |
317 880,00
UAH з ПДВ
|
287 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" |
327 600,00
UAH з ПДВ
|
294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Кассоне" |
310 320,00
UAH з ПДВ
|
296 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
341 200,80
UAH з ПДВ
|
298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ" |
371 400,00
UAH з ПДВ
|
306 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "М.А.К.А.Р." #40408971 |
Відхилено |
287 997,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2020 16:16
|
|
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" #37104856 |
Відхилено |
294 000,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2020 14:35
|
|
ТОВ "Кассоне" #38703110 |
Рішення скасоване |
296 990,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 11:52
|
ТОВ "Кассоне" #38703110 |
Відхилено |
296 990,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 10:54
|
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
298 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 11:33
|
Договір | укладений |
10 серпня 2020 11:31
|