Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому (дитячі ліжка, матраци, тумбочка приліжкова)
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-06-19-001333-a a4973d4aa5ac46419e6647e232441065
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Столяренко Сергій Анатолійович

+380614541347 glpinternat@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гуляйпільська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20515410
Вебсайт: http://www.glp-internat.zp.ua/
Місцезнаходження: 70231, Україна , Запорізька обл., Залізничне, вул. Школа-інтернат 2
Контактна особа: Столяренко Сергій Анатолійович
+380614541347
glpinternat@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:33
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Місцезнаходження Замовника: 70231, Запорізька область, Гуляйпільський р-н, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2. Категорія Замовника: юридична особа, одержувач бюджетних коштів (п.3 ч.1 статті 2 Закону)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Меблі для дому (дитячі ліжка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
100 шт
Меблі для дому (матраци)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
100 шт
Меблі для дому (тумбочка приліжкова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70231, Україна, Запорізька область, Гуляйпільський район, смт. Залізничне, вул. Школа-інтернат, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 10:47
Перелік змін до ТД від 24.06.2020.doc
24 червня 2020 10:47
tenderna dokymentachia MEBLI зі змінами від 24.06.20.docx
22 червня 2020 13:10
Перелік змін до ТД від 22.06.2020.doc
22 червня 2020 13:10
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 3 зі змінами.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 4.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 2.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 1.docx
24 червня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 10:47
Перелік змін до ТД від 24.06.2020.doc
24 червня 2020 10:47
tenderna dokymentachia MEBLI зі змінами від 24.06.20.docx
22 червня 2020 13:10
tenderna dokymentachia MEBLI зі змінами.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI.docx
22 червня 2020 13:10
Перелік змін до ТД від 22.06.2020.doc
22 червня 2020 13:10
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 3 зі змінами.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 3.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 4.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 2.docx
19 червня 2020 13:42
tenderna dokymentachia MEBLI - dodatok 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи для підтвердження якості товару
Дата подання: 20 червня 2020 12:02
Дата відповіді: 22 червня 2020 13:14
В Додатку 4 до Тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Замовник вимагає від Учасника надати: «Товар, що постачається, повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника» З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином: «Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: 1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі. 2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП. 3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо потенційному Учаснику за доречні рекомендації, щодо змісту тендерної документації. Пропозиція прийнята та зміни внесені 22.06.2020 р.
Вимога надання фотографій
Дата подання: 20 червня 2020 12:03
Дата відповіді: 22 червня 2020 13:15
В Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Замовник вимагає від Учасника: Учасник в складі пропозиції надає фото зразків товару, яке пропонується, вказує виробника товару, його місцезнаходження та можливості його потужності виробництва. З цього приводу зауважимо наступне. Меблі, які є предметом закупівлі – мають бути виготовлені Постачальником згідно вимог Замовника, у точній відповідності з технічним завданням. Відповідно, до факту виготовлення меблів – зробити фото цих меблів або його вузлів неможливо фізично. Просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації задля уникнення непорозумінь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки, потенційний Учасник переконав членів тендерного комітету, не перестраховуватися фотом, а довіриться виконавцю орієнтуватися на вимоги Замовника, щодо точності відповідності з технічним завданням, комітет вирішив змінити в цій частині тендерну документацію (Додаток 3 «Технічні (якісні) вимоги для Товару), вилучивши вимогу підвантаження фото. Зміни внесені 22.06.2020 р.
Надання аналогічних дговорів Учасником
Дата подання: 23 червня 2020 12:22
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:41
В пункті 5.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає відУчасника наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Довідка у довільній формі, завірена власним підписом та печаткою учасника, про досвід виконання аналогічного договору у 2019 році (одного) з поставки аналогічного Товару (бажано до бюджетних установ) та сканкопію цього повного (з усіма додатками про будь-які зміни) договору разом з накладними, які підтверджують його виконання та позитивними відгуками від замовників згідно виконання аналогічного договору, що подається учасником у складі тендерної пропозиції. Аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії лише договорів за один рік та лише за одним кодом, що є непоказовим фактором щодо досвіду роботи Учасників та дискримінаційним по відношенню до Учасників. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником досвіду виконання аналогічних договорів, наступним чином: «Довідка у довільній формі, завірена власним підписом та печаткою учасника, про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2018-2020 роках (одного) з поставки аналогічного Товару та сканкопію цього повного (з усіма додатками про будь-які зміни) договору разом з накладними, які підтверджують його виконання та позитивними відгуками від замовників згідно виконання аналогічного договору, що подається учасником у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Дякуємо за Ваші рекомендації, але:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Але на сайті https://infobox.prozorro.org 10 квітня 2020 року спеціалістами ДП «ПРОЗОРРО» висвітлені роз’яснення-рекомендації стосовно опису кваліфікаційного критерія – виконання аналогічних договорів, якими і скористалися члени тендерного комітету при складанні документації. Саме там прописано, що Замовник сам визначає, який саме предмет закупівлі буде вважатись аналогічним та вказує такий же код за класифікатором, як і Товар, який буде закуповувати. Це можна перевірити за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/dovidka-pro-vikonannya-analogichnogo-dogovoru
Тобто, вимога Замовника, що аналогічним вважається Товар, який відповідає коду ДК 021-2015 - 39140000-5 меблі для дому залишається незмінною.
Стосовно пропозиції потенційних Учасників, щодо збільшення часу укладення аналогічних договорів для розширення кола можливих Учасників, то після обговорення цього питання на засіданні ТК прийнято рішення про внесення змін до Оголошення збільшивши терміни підтверджуючого досвіду виконання аналогічного договору з обмеженого 2019 року на межі 3-х років до дати висвітлення даного Оголошення (19.06.17-19.06.20).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-19-001333-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Кассоне", Код ЄДРПОУ:38703110
Вимоги до умов гарантійного обслуговування
В тендерній документації Замовник в Додатку 3 «Технічні (якісні) вимоги до Товару» Пише зокрема таке: Обслуговування та гарантія товару не менше 12 місяців з дня поставки товару. (Учасник підтверджує це листом). Протягом гарантійного періоду, в разі пошкодження дітьми Товару, при необхідності, з моменту письмового повідомлення Покупця, протягом 10 робочих днів, робиться заміна необхідних частин меблів, які вийшли з ладу. Заміна і доставка для Замовника безкоштовна. Ця вимога також підтверджується листом Учасника. З цього приводу маємо зауважити наступне. Пошкодження дітьми Товару (та і будь яке пошкодження товару будь ким) – не є гарантійним випадком ні згідно чинного законодавства, ні згідно звичайної логіки. Тому включення даної вимоги до Учасника є протизаконним та дискримінаційним. Просимо замовника прибрати з тендерної документації фразу: «Протягом гарантійного періоду, в разі пошкодження дітьми Товару, при необхідності, з моменту письмового повідомлення Покупця, протягом 10 робочих днів, робиться заміна необхідних частин меблів, які вийшли з ладу. Заміна і доставка для Замовника безкоштовна. Ця вимога також підтверджується листом Учасника.»
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М.А.К.А.Р." 317 880,00
UAH з ПДВ
287 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 327 600,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Кассоне" 310 320,00
UAH з ПДВ
296 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 341 200,80
UAH з ПДВ
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ" 371 400,00
UAH з ПДВ
306 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:42
Електронний підпис
03 липня 2020 13:55
СЭС ЕММ_нов.PDF.p7s
03 липня 2020 13:51
Штатний розпис.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Статут ч.1.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
СЕС на ДСП.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Підтвердження.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Лист.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Лист-підтверд.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
гигиена.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Гарантійний лист.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Гарант-_лист.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Гарант лист.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Гарант лист_.pdf.p7s
03 липня 2020 13:51
Витяг з ЄДРЮОФОПГФ.pdf.p7s

Публічні документи

03 липня 2020 16:58
Електронний підпис
03 липня 2020 16:57
Щодо формування ціни.PDF
03 липня 2020 16:57
Тендерна пропозиція.PDF
03 липня 2020 16:57
Сертифікат ISO якість.PDF
03 липня 2020 16:57
Свідоцтво ПДВ.PDF
03 липня 2020 16:57
Проект договору.PDF
03 липня 2020 16:57
Паспорт Бігун В.В..PDF
03 липня 2020 16:57
Копія Статуту.PDF
03 липня 2020 16:57
Довідка про учасника.PDF
03 липня 2020 16:57
Витяг ЄДР.PDF

Публічні документи

27 липня 2020 11:46
Електронний підпис
27 липня 2020 11:44
DovidkaCASSONE-MVS-26.07.20.rar
23 липня 2020 14:05
Електронний підпис
22 липня 2020 09:07
Електронний підпис
22 липня 2020 09:05
Довідка ст.17 (ч.2).pdf
22 липня 2020 09:05
Довідка ст.17 (2,3,8).pdf
22 липня 2020 09:05
Довідка ст.17 (12).pdf
16 липня 2020 14:07
Електронний підпис
15 липня 2020 10:46
Електронний підпис
04 липня 2020 16:39
Електронний підпис
04 липня 2020 16:38
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2020 16:38
Статут КАССОНЕ.pdf
04 липня 2020 16:38
Св.ПДВ КАССОНЕ.pdf
04 липня 2020 16:38
Проект договору.pdf
04 липня 2020 16:38
Cassone_UA_Меблі_Офіси.pdf
04 липня 2020 16:38
Відомості КАССОНЕ.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 10:57
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:56
МВС.pdf
06 серпня 2020 10:56
Довідка.pdf
06 серпня 2020 10:56
Довідка по ст.17.pdf
06 серпня 2020 10:56
public_doc (3).pdf
06 серпня 2020 10:56
public_doc (1).p7s
03 липня 2020 16:39
Електронний підпис
03 липня 2020 16:38
19 Довідка з банку.pdf
03 липня 2020 14:56
16 Лист.pdf
03 липня 2020 14:56
20 Довідка.pdf
03 липня 2020 14:56
19.1 Довідка з банку.pdf
03 липня 2020 14:56
17 Довідка по ст.17.pdf
03 липня 2020 14:56
12.1 Витяг з ЄДР копія.PDF
03 липня 2020 14:56
12 Відомості ЄДРПОУ.PDF
03 липня 2020 14:56
11 ІПН Сідельник.pdf
03 липня 2020 14:56
9 Фін. звіт.pdf
03 липня 2020 14:56
8.1 Аналог.договір.pdf
03 липня 2020 14:56
7.1 Штатний розпис.pdf
03 липня 2020 14:56
6.7 Договір оренди 3200.PDF
03 липня 2020 14:56
5.2 Статут.pdf
03 липня 2020 14:56
5.1 Протоколи, накази.pdf
03 липня 2020 14:56
5 Повноваження.pdf
03 липня 2020 14:56
4 Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 14:56
3 Проект договору.pdf
03 липня 2020 14:56
2.6 Довідка.pdf
03 липня 2020 14:56
2.5 Исо 14001.PDF
03 липня 2020 14:56
2.4 ISO 9001.PDF
03 липня 2020 14:56
2.3 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
03 липня 2020 14:56
2.1 Листи.pdf
03 липня 2020 14:56
2 Тех. характеристики.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 13:41
Електронний підпис
04 липня 2020 13:40
ДОГОВІР Дніпро.pdf
04 липня 2020 13:40
відгук 3.pdf
04 липня 2020 13:40
Відгук 1.PDF
04 липня 2020 13:40
Відгук Дніпро.pdf
04 липня 2020 13:40
ст16.PDF
04 липня 2020 13:40
Лист згода.PDF
04 липня 2020 13:40
Гарантійні листи.PDF
04 липня 2020 13:40
Гарантійний лист.PDF
04 липня 2020 13:40
ст17.PDF
04 липня 2020 13:40
Тендерна пропозиція.PDF
04 липня 2020 13:40
Загальні відомості.PDF
04 липня 2020 13:40
Витяг 30.10.2019.pdf
04 липня 2020 13:40
ПДВ.pdf
04 липня 2020 13:40
ISO 14001.PDF
04 липня 2020 13:40
Довідка з банку.PDF
04 липня 2020 13:40
Наказ (1).PDF
04 липня 2020 13:40
Висновок СЕС.pdf
04 липня 2020 13:40
Виписка ССС.PDF
04 липня 2020 13:40
ПДВ копія.PDF
04 липня 2020 13:40
Статут.PDF
04 липня 2020 13:40
ISO 9001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М.А.К.А.Р."

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

ТОВ "Кассоне"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М.А.К.А.Р."
#40408971
Відхилено 287 997,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:16
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"
#37104856
Відхилено 294 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 14:35
ТОВ "Кассоне"
#38703110
Рішення скасоване 296 990,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 11:52
ТОВ "Кассоне"
#38703110
Відхилено 296 990,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 10:54
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 298 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:54

Документи

09 липня 2020 16:15
Електронний підпис

Документи

13 липня 2020 14:34
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Посилання на вимогу ТД - Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…, під.5.1.1) В підвантаженому файлі Учасника з Довідкою щодо виробника Товару від 03.07.2020 № 6 засвідчено, що саме підприємство ТОВ «Кассоне» є виробником меблів та запропонованого товару. Вказане місцезнаходження виробничих потужностей та складові матеріально-технічної бази, але не конкретизована кількість потенційно максимально можливих випусків конкурентоспроможної продукції (за місяць чи рік), за повного використання устаткування і виробничих площ за прийнятого режиму роботи на підставі застосування прогресивної технології та найраціональніших методів організації праці. Працівникам закладу необхідна ця інформація для планування замовлень (партіями, частково) по черговості комплектації кімнат спального корпусу. Тому просимо доповнити дану Довідку та підвантажити до своєї пропозиції. 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Посилання на вимогу ТД - Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону…, під.5.1.3) В підвантаженому файлі Учасника з Довідкою про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів від 03.07.2020 р. вих. № 3 в предметі закупівлі з ТОВ «Фалькон-Авто» вказаний код ДК 021-2015- 39140000-5 меблі для дому, але не конкретизовано, куди саме підпадають журнальний столик, стіл-тумба та крісла, що закуповуються/продаються за цим договором. Так як ТОВ «Фалькон-Авто» не є бюджетною організацією, яка повинна керуватися рекомендаціями Казначейських служб України, при укладанні договорів обов’язково вказувати найменування предмету закупівлі по коду ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника по четвертій цифрі, то при розгляді пропозиції ТОВ «Кассоне» перевагу надали конкретним назвам меблів, вказаних в Специфікації та накладній. При більшій конкретизації Товару (по предметно) журнальний столик, стіл-тумба та крісла до коду Державного класифікатору Учасником, враховуючи наявність Специфікації та накладної до договору між ТОВ «Фалькон-Авто» та ТОВ «Кассоне» від 09.10.2019 № 80, то договір можна буде враховувати, як аналогічний до предмета закупівлі. Просимо доопрацювати дану Довідку та підвантажити до своєї пропозиції.

Документи

28 липня 2020 10:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 11:33
Договір укладений
10 серпня 2020 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 298 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 666,67 UAH)