Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації заходів
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-06-19-001130-a c59d1fd3e6a74e709596b80a2d96d8ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Русак Неля Валентинівна

+380676175176 info@usf.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд розвитку інновацій
Код ЄДРПОУ: 42688455
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., Київ, Отто Шмідта, 26
Контактна особа: Русак Неля Валентинівна
+380676175176
info@usf.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 12:43
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 14:08
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації заходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, м. Київ, м. Київ, вудиця Отто Шмідта, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги проводяться на підставі Акту приймання-передачі послуг (далі – Акт) шляхом відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Акту по кожному окремому заходу відповідно до поданої Заявки. Після надання Послуг, перелік яких зазначено у Календарному плані заходів (Додаток 4), остаточний розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з підписання уповноваженими особами Сторін Акту по кожному окремому замовленню. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:09
перелік змін 06.07.20.docx
06 липня 2020 11:09
Тендерна документація.docx
06 липня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 11:09
перелік змін 06.07.20.docx
06 липня 2020 11:09
Тендерна документація.docx
19 червня 2020 12:44
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнение технические условия
Дата подання: 24 червня 2020 15:48
Дата відповіді: 25 червня 2020 16:35
Добрый день! уточните , пожалуйста: 1. размер бейджа -не указан 2. формат брошюр , например, А4, А5 , или другой? 3. брендвол - какой шаг люверсов, например, 300мм, 200мм или по меткам
Відповідь: Добрый день!
- бейджи - 90 -125 см
- брошюра А5 (8 листов)
- люверсы 300мм

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Євромедіа Компані 798 050,00
UAH з ПДВ
749 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ 1 085 680,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 20:35
Електронний підпис
06 липня 2020 20:33
15. проект договору.pdf
06 липня 2020 20:33
20. Довідки банку.pdf
06 липня 2020 20:33
18. копія паспорту.pdf
06 липня 2020 20:33
9.5. Наказ Снєговая.pdf
06 липня 2020 20:33
9.4. Наказ Жарков.pdf
06 липня 2020 20:33
9.3. Наказ Паньків.pdf
06 липня 2020 20:33
9.2. Наказ Дученко.pdf
06 липня 2020 20:33
11. Довідка про досвід.pdf
06 липня 2020 20:33
9.1 Наказ Шостак.pdf
06 липня 2020 20:33
3.5. Довідка ст.17 - ч. 2.pdf
06 липня 2020 20:33
3.4. Довідка ст.17 - п. 13.pdf
06 липня 2020 20:33
3.3. Довідка ст.17 - п. 12.pdf
06 липня 2020 20:33
3.2. Довідка ст.17 - п. 6.pdf
06 липня 2020 20:33
3.1. Довідка ст.17 - п. 5.pdf
06 липня 2020 20:33
3. Лист ст. 17.pdf
06 липня 2020 20:33
2.2. Статут.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 16:59
Електронний підпис
31 липня 2020 12:54
Електронний підпис
31 липня 2020 12:54
Тендерна Пропозиція.pdf
31 липня 2020 12:54
Кошторис.pdf
31 липня 2020 12:54
Довідка Закупівля.pdf
31 липня 2020 12:54
Довідка Дитяча Праця.pdf
31 липня 2020 11:42
Електронний підпис
31 липня 2020 11:42
Dovidka_20206558740630955083.pdf
31 липня 2020 11:42
Тендерна пропозиція.docx
31 липня 2020 11:42
Стаття 17.docx
31 липня 2020 11:42
про ліцензування.docx
31 липня 2020 11:42
Кошторис.docx
31 липня 2020 11:42
Довідка.pdf
23 липня 2020 10:34
Електронний підпис
23 липня 2020 10:34
Копія ЦПХ 2.pdf
23 липня 2020 10:34
Копія ЦПХ 1.pdf
14 липня 2020 15:48
Електронний підпис
14 липня 2020 15:47
Електронний підпис
14 липня 2020 15:46
Договір Небеснюк.pdf
14 липня 2020 15:46
Договір Дзюба.pdf
14 липня 2020 15:46
Договір Балабан.pdf
14 липня 2020 15:45
Технічні Вимоги.pdf
14 липня 2020 15:45
Тендерна Пропозиція.pdf
14 липня 2020 15:45
Стаття 17.pdf
14 липня 2020 15:45
Проект Договору.pdf
14 липня 2020 15:45
Лист-Згода 2.pdf
14 липня 2020 15:45
Лист-Згода 1.pdf
14 липня 2020 15:45
Кошторис.pdf
14 липня 2020 15:45
ІПН.pdf
14 липня 2020 15:45
Згода на обробку .pdf
14 липня 2020 15:45
Договор та акт СПЕЛЛ.pdf
14 липня 2020 15:45
Довідка про ціну.pdf
14 липня 2020 15:45
Довідка про санкції.pdf
14 липня 2020 15:45
Довідка про довкілля.pdf
14 липня 2020 15:45
Гарантійний лист.pdf
14 липня 2020 15:45
Витяг демографічний .jpg
14 липня 2020 15:45
Витяг 14_07_20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Євромедіа Компані

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Євромедіа Компані
#32828435
Відхилено 749 997,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 18:35
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#2667009359
Переможець 750 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 07:27

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника Фізичної особи-підприємця Шульги Сергія Леонідовича 1. Замовник 1.1. Фонд розвитку інновацій 1.2. ЄДРПОУ: 42688455 1.3. 04107, Україна, м. Київ, вул. Отто Шмідта, 26. 1.4. Категорія Замовника – юридична особа, яка забеспечує потреби держави або територіальної громади 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Послуги з організації заходів» (ДК 021:2015:79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів) 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце поставки: 04107, Україна, м. Київ, вул. Отто Шмідта, 26. 2.4. Строк виконання робіт: 31.12.2020 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 19.06.2020 року, UA-2020-06-19-001130-а 4. Дата та час початку Аукціону: 15.07.2020 14:08 5. Дата та час закінчення Аукціону: 15.07.2020 14:29 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Фізична особа-підприємець Шульга Сергій Леонідович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2667009359 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, б.2а, кв.165, 0504862266, немає 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наданий аналогічний договір № 1 /4-06-2019 про надання послуг з ТОВ «СПЕЛЛ» без дотримання вимоги щодо надання його копії завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом»; в договорі не значиться інформація про дату укладання зазначеного договору; в акті приймання-передачі послуг, що надано на підтвердження виконання учасником аналогічного договору некоректно зазначено номер договору. 7.2. Учасником на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації надано лист-відгук по аналогічному договору № 1/4-06-2019 про надання послуг з ТОВ «СПЕЛЛ» без дотримання вимоги щодо надання його з підписом замовника послуг по договору, а саме не вказано посаду та прізвище та ініціали особи, що підписала лист-відгук. 7.3. Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації наданий аналогічний договір № 1 /03-06-2019 про надання послуг з ТОВ «ПРАЙМ ТРАКС» без дотримання вимоги щодо надання його копії завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом»; в договорі не значиться інформація про дату укладання зазначеного договору; в акті приймання-передачі послуг, що надано на підтвердження виконання учасником аналогічного договору некоректно зазначено дата його складення та підписання. 7.4. Учасником на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації надано довідку за вих.№8 від 3 липня 2020 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з некоректним зазначенням року виконання договору. 7.5. Учасником на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації надано копію листа-відгуку по аналогічному договору № 1/3-06-2019 про надання послуг з ТОВ «ПРАЙМ ТРАКС» без дотримання вимоги щодо надання його скан-копії з оригіналу. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен повторно надати аналогічний договір № 1 /4-06-2019 про надання послуг з ТОВ «СПЕЛЛ» з дотриманням вимоги щодо надання його копії завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» та з вказанням информації в договорі про дату укладання зазначеного договору; повторно надати оновлений акт приймання-передачі послуг на підтвердження виконання учасником аналогічного договору з коректним зазначенням номеру договору. 8.2. Учасник на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен повторно надати лист-відгук по аналогічному договору № 1/4-06-2019 про надання послуг з ТОВ «СПЕЛЛ» з дотримання вимоги щодо надання його з підписом замовника послуг по договору, а саме з вказанням посади, прізвища та ініціалів особи, що підписала лист-відгук. 8.3. Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації повинен повторно надати аналогічний договір № 1 /03-06-2019 про надання послуг з ТОВ «ПРАЙМ ТРАКС» з дотримання вимоги щодо надання його копії завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» та з зазначенням в договорі інформації про дату укладання зазначеного договору; повторно надати оновлений акт приймання-передачі послуг, що надано на підтвердження виконання учасником аналогічного договору з коректним зазначенням дати його складання та підписання. 8.4. Учасником на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації повторно надати оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з коректним зазначенням року виконання договору. 8.5. Учасником на вимогу пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації повторно надати лист-відгук по аналогічному договору № 1/3-06-2019 про надання послуг з ТОВ «ПРАЙМ ТРАКС» з дотриманням вимоги щодо надання його скан-копії з оригіналу. Уповноважена особа Замовника Н.В. Русак

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 12:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШУЛЬГА СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ
#2667009359
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 16:49
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 19:02
Додаткова угода _1 до договору 04082020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 18:59
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 15:55
Договір про надання послуг з організації заходів укладений
06 серпня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви заходу та зміна реквізитів розрахункового рахунку Замовника
Номер договору про закупівлю: 04/08/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 670 875,00
UAH