Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тест-системи до аналізаторів відкритого типу (STAT FAX 303 +(США), Sunrise (фірми Tecan,Австрія) для проведення імуноферментних досліджень – 13 найменувань
Очікувана вартість
84 550,24 UAH
UA-2020-06-19-001044-c 69952b0e0f3a4e5e8f3bcfabf3cff3e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+380442596217 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+380442596217
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 14:32
Очікувана вартість: 84 550,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 найменувань
Тест-системи до аналізаторів відкритого типу (STAT FAX 303 +(США), Sunrise (фірми Tecan,Австрія) для проведення імуноферментних досліджень
(За рахунок коштів Державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київська область, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 липня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" 83 823,80
UAH з ПДВ
83 823,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВМТ ГРУП" 84 420,00
UAH з ПДВ
84 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 08:57
Електронний підпис
06 липня 2020 08:55
11. EIA-3495.doc
06 липня 2020 08:55
10. EIA-3496.doc
06 липня 2020 08:55
9. 3125-300_hs-CRP_ukr вер 3.pdf
06 липня 2020 08:55
8. EBV VCAG_96_ред4.pdf
06 липня 2020 08:55
7. EBV VCAM_96_ред4.pdf
06 липня 2020 08:55
6. VZVG_96_ред3.pdf
06 липня 2020 08:55
5. VZVM_96_ред3.pdf
06 липня 2020 08:55
4. HSV1+2G_96_ред4.pdf
06 липня 2020 08:55
3. HSV1+2M_96_ред4.pdf
06 липня 2020 08:55
2. EIA-3488.doc
06 липня 2020 08:55
1. EIA-3486.doc
06 липня 2020 08:55
Декларація DRG.pdf
06 липня 2020 08:55
ВСМ(monobind).pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI VZV-M_ред1.pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI VZV-G_ред3.pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI VCA-M_ред2.pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI VCA-G_ред2.pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI Measles-G_ред1.pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI HSV1+2-M_ред2.pdf
06 липня 2020 08:55
EQUI HSV1+2-G_ред2.pdf
06 липня 2020 08:55
Статут_ВМТ.pdf
06 липня 2020 08:55
1-ТП_Феофанія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРРА-МЕД"

ТОВ "ВМТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕРРА-МЕД"
#36406334
Переможець 83 823,80
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 11:49

Вимога про усунення невідповідностей

Надані вами договори не є аналогічними, тому що не відповідають зазначеному у Тендерній документації Замовника коду ДК 021:2015, а саме: 33690000-3 У п.3 ч. 2 ст. 16 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» вказано необхідність наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку № 1749 від 23 грудня 2015 року. Надайте по можливості аналогічні договори.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД"
#36406334
83 823,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:39
ДУ 3 ТОВ Терра-Мед.pdf зміни до договору
22 січня 2021 13:45
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:01
ДУ 2 ТОВ Терра-Мед продовж.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:34
ДУ 1 ТОВ Терра-Мед.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 11:13
Договір ТОВ Терра-Мед.pdf укладений
28 липня 2020 11:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючиль пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та 3.2 Договору, Сторони домовились зменшити суму Договору на 6355,80 (шісти тисяч триста п'ятдесят п'ять грн. 80 коп.) в тому числі ПДВ, та викласти пункт 4.1 в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 77 468,00 (сімдесят сім тисяч чотириста шістдесят вісім грн. 00 коп.) у тому числі: 5 068,00 (п'ять тисяч шістдесят вісім гривень 00 коп. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 677
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 677
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується до 31.03.2021 року поставити Замовнику товар, зазначений у Договорі, а Замовник – прийняти і оплатити такий товар». 2. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «Строк поставки товару: з січня по 31.03.2021 року (окремими партіями протягом 3 днів з дня подання заявки)». 3. Викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31.03.2021р., а в частині проведення розрахунків до повного їх завершення» 4. Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 10 700,00 грн. ( десять тисяч сімсот гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 700 грн. 5. У разі необхідності сума, зазначена в п. 4 цієї Додаткової угоди, може бути відкоригована (в межах, що не перевищують 20% суми Договору) шляхом її переукладення. Попередня редакція Додаткової угоди, за наявності такої, втрачає чинність. 6. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 677
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 88 168,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 768,00 UAH)