Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Тернопількомунінвест |
Код ЄДРПОУ: | 32865587 |
Місцезнаходження: | 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а |
Контактна особа: |
Чуй Павло Павлович +380352289449 pavlo.chuy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 09:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 13:34 |
Очікувана вартість: | 2 397 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 989,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 липня 2020 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 липня 2020 15:49 |
Зміни.pdf | |
03 липня 2020 15:49 |
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 03.07.20.docx | |
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_5_Проект_договору_.docx | |
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx | |
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx | |
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_2_Технічне завдання.doc | |
19 червня 2020 09:45 |
ТД Бучач Нижнів Лядське.docx |
03 липня 2020 15:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 липня 2020 15:49 |
Зміни.pdf
|
|||
03 липня 2020 15:49 |
Додаток_1_Перелiк_документiв зі змінами від 03.07.20.docx
|
|||
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_5_Проект_договору_.docx
|
|||
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
|
|||
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
|
|||
19 червня 2020 09:45 |
Додаток_2_Технічне завдання.doc
|
|||
19 червня 2020 09:45 |
ТД Бучач Нижнів Лядське.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-22-000036 ● 41bc628834374e01b5b90e75aeb2bdf7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2020 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2020 № 51
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 22.07.2020 № 51
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-19-000896-c, 19.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-04 10:17:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-19-000896-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
- з яких підстав на вебпорталі Уповноваженого органу не оприлюднені зміни до тендерної документації у вигляді нової редакції додатково до початкової, тоді як Замовником внесені зміни до Додатку 1 та змінено кінцевий строк подання тендерних пропозицій? А також чому перелік змін не містить інформації щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій? Так, в тендерній документації визначено кінцевий строк подання 06.07.2020, тоді як в оголошенні 10.07.2020. Крім того, 03.07.2020 Замовником окремим файлом «Додаток_1_Перелiк_документiвзі змінами від 03.07.20.docx» оприлюднено лише нову редакцію Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника», який є частиною тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-07 11:55:37
Пояснення
Згідно ст. 24 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
«Згідно даної вимоги Тендерним комітетом комунального підприємства «Тернопількомунінвест» було внесено зміни до тендерної документації та перенесено термін подання пропозицій на сім днів від дня внесення змін до тендерної документації. Тобто замовник діє в рамках чинного законодавства»
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
«Також, розглянувши вищезазначену вимогу, замовником було опубліковано зміни в новій редакції, а саме в частині Додатку 1, що являється невід’ємною частиною тендерної документації (нова редакція тендерніої документації, адже додаток змінений), стосовно самих змін, то дані зміни були опубліковані в окремому документі з чітким порядком. Дії замовника правомірні та реалізовані згідно рамок чинного законодавства»
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
«Роз’яснення щодо змісту тендерної документації надані вчасно та в доступній формі для перегляду»
Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів.
Зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону.»
Взявши до уваги зауваження по порушенню ст.24 п.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник повідомляє, що дані дії були здійснені правомірно та без порушення будь-яких норм чинного законодавства.
Стосовно дати подання пропозицій, зазначеної в Тендерній документації, повідомляємо, що даний факт являється формальною помилкою, яка не впливає на перебіг процедури відкритих торгів, в зв’язку з тим, що після зазначеного терміну подання пропозиції зазначено, що термін подання пропозиції зазначається системою автоматично.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (аналізом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог частини 10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє про оскарження до суду висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення С201107 (Бучач – Нижнів) - Лядське на ділянці км 0+000-км 10+050 (окремими ділянками) Монастириського району Тернопільської області, (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» |
Дата публікації: | 18 серпня 2020 |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
1 621 464,00
UAH з ПДВ
|
1 621 464,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
2 373 900,00
UAH з ПДВ
|
2 373 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
1 621 464,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 14:16
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:03
|
бучач-нижнів-лядське.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 16:19
|
Договір | укладений |
27 липня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |