Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція лікувального корпусу лікарні з добудовою приймального відділення КНП ФРР «Фастівська ЦРЛ»,вул. Льва Толстого № 17 в м.Фастів Київської області». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Очікувана вартість
10 872 532,80 UAH
UA-2020-06-19-000888-b 8550c70da5e74a709e464eb93f8d6bd5
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексієнко Ольга Анатоліївна

+380456551171 tender-crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Фастівської районної ради "Фастівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994238
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., місто Фастів, вулиця Льва Толстого,28
Контактна особа: Олексієнко Ольга Анатоліївна
+380456551171
tender-crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 10:27
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2020 10:27
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:58
Очікувана вартість: 10 872 532,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 362,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54362.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція лікувального корпусу лікарні з добудовою приймального відділення КНП ФРР «Фастівська ЦРЛ»,вул. Льва Толстого № 17 в м.Фастів Київської області». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, м.Фастів, вул.Л.Толстого,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 10:22
ТД -приймальне відділення.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-19-000888-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 25 липня 2020 20:25
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 20:07
рішення від 29.07.2020 № 14582+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 20:07
рішення від 21.08.2020 №15922 .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення Товариства з Обмеженою Відповідальністю "ФАСТГІДРОРЕСУРС"переможцем процедури закупівлі – Реконструкція лікувального корпусу лікарні з добудовою приймального відділення КНП ФРР "Фастівська ЦРЛ",вул. Льва Толстого № 17 в м.Фастів Київської області". ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція ", оголошення № UA-2020-06-19-000888-b
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2020 06:55

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

07 серпня 2020 08:35
UA-2020-06-19-000888-b-open.pdf
07 серпня 2020 08:35
UA-2020-06-19-000888-b-bids.pdf
07 серпня 2020 08:36
UA-2020-06-19-000888-b-active-awards.pdf
07 серпня 2020 08:36
UA-2020-06-19-000888-b-awards.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000050 ● 48c27b66b431414db276576f7d5f6507
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
62 UA-2020-06-19-000888-b 19.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 10 090 006,42
UAH з ПДВ
10 090 006,42
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС" 10 462 536,74
UAH з ПДВ
10 462 536,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2020 16:30
Електронний підпис
08 липня 2020 16:28
Акт № 2.pdf
08 липня 2020 16:28
Акт_№_3.1.pdf
08 липня 2020 16:28
Акт № 1.pdf
08 липня 2020 16:28
Акт_№_3.pdf.p7s
08 липня 2020 16:28
Акт_№_3.pdf
08 липня 2020 16:28
Акт 1.1.pdf.p7s
08 липня 2020 16:28
Довiдка_за_травен__2020.pdf
08 липня 2020 16:28
Акт 1.1.pdf
08 липня 2020 16:28
Договір 15_91-91.pdf.p7s
08 липня 2020 16:28
Договір 15_91-91.pdf
08 липня 2020 16:28
Договір 15_76-90.pdf.p7s
08 липня 2020 16:28
Договір 15_16-30.pdf.p7s
08 липня 2020 16:28
Договір 15_1-15.pdf
08 липня 2020 16:28
Договір 15_1-15.pdf.p7s
08 липня 2020 16:28
Договір 15_76-90.pdf
08 липня 2020 16:28
Договір 15_31-45.pdf.p7s
08 липня 2020 16:27
Договір 15_61-75.pdf.p7s
08 липня 2020 16:27
Договір 15_16-30.pdf
08 липня 2020 16:27
Договір 15_46-60.pdf.p7s
08 липня 2020 16:27
Договір 15_31-45.pdf
08 липня 2020 16:27
Договір 15_61-75.pdf
08 липня 2020 16:27
Договір 15_46-60.pdf
08 липня 2020 16:27
Анал дог та додат(9).pdf
08 липня 2020 16:27
Анал дог та додат(9).pdf.p7s
08 липня 2020 16:27
Анал дог та додат (7).pdf
08 липня 2020 16:26
Анал дог та додат(5)1-19.pdf
08 липня 2020 16:26
Анал дог та додат (1).pdf
08 липня 2020 16:26
Пот.рем.Тарас._1-18.pdf
08 липня 2020 16:25
Пот.рем.Тарас._19-36.pdf.p7s
08 липня 2020 16:25
Пот.рем.Тарас._1-18.pdf.p7s
08 липня 2020 16:25
Пот.рем.Тарас._19-36.pdf
08 липня 2020 16:25
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
08 липня 2020 16:25
137.pdf
08 липня 2020 16:25
_-BODE~1.P7S
08 липня 2020 16:25
_-BODE~1.PDF
08 липня 2020 16:25
Дого орен Сільбуд.pdf.p7s
08 липня 2020 16:24
Дого орен Сільбуд.pdf
08 липня 2020 16:24
шеманський.pdf.p7s
08 липня 2020 16:24
теверов дипл.1.pdf.p7s
08 липня 2020 16:24
теверов дипл.1.pdf
08 липня 2020 16:24
шеманський.pdf
08 липня 2020 16:24
Інженер з ОП.pdf.p7s
08 липня 2020 16:24
Інженер з ОП.pdf
08 липня 2020 16:24
диплом Шатохін.pdf.p7s
08 липня 2020 16:24
диплом Шатохін.pdf
08 липня 2020 16:23
2.3.5 Диплом Довгаль.pdf.p7s
08 липня 2020 16:23
2.13.5 Посвідчення 38-19-1.pdf
08 липня 2020 16:23
2.3.5 Диплом Довгаль.pdf
08 липня 2020 16:23
2.14.5 Посвідчення 34-19-21.pdf
08 липня 2020 16:23
Шатохін наказ 12к.pdf.p7s
08 липня 2020 16:23
цпх бондаренко (2).pdf
08 липня 2020 16:23
цпх бондаренко (2).pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
трудова шатохін.pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
Шатохін наказ 12к.pdf
08 липня 2020 16:22
трудова шатохін.pdf
08 липня 2020 16:22
Трудова Нечупiй.pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
Трудова Нечупiй.pdf
08 липня 2020 16:22
Трудова Гальченко.pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
Трудова Гальченко.pdf
08 липня 2020 16:22
Трудова Воронецький.pdf
08 липня 2020 16:22
Наказ_2к_вiд_09.08.2019_р.pdf
08 липня 2020 16:22
Наказ_2к_вiд_09.08.2019_р.pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
наказ 9к.pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
Наказ_4к_вiд_02.09.19_р..pdf.p7s
08 липня 2020 16:22
Наказ_4к_вiд_02.09.19_р..pdf
08 липня 2020 16:21
Наказ 3к від 20.08.2019.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Наказ 3к вiд_20.08.2019.pdf
08 липня 2020 16:21
наказ 9к.pdf
08 липня 2020 16:21
Наказ 3к від 20.08.2019.pdf
08 липня 2020 16:21
Наказ 3к вiд_20.08.2019.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Мiкешин.pdf
08 липня 2020 16:21
Ліцензія АВК5.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Мiкешин.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Ліцензія АВК5.pdf
08 липня 2020 16:21
Довiдка Котелянец_.pdf
08 липня 2020 16:21
Довiдка Коваль.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Котелянец_.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Карабач.pdf
08 липня 2020 16:21
Довiдка Довгаль.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Коваль.pdf
08 липня 2020 16:21
Довiдка Карабач.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Даниленко.pdf.p7s
08 липня 2020 16:21
Довiдка Довгаль.pdf
08 липня 2020 16:21
Довiдка Даниленко.pdf
08 липня 2020 16:20
ОСВ_10_рах.pdf.p7s
08 липня 2020 16:20
ОСВ_117_рах..pdf
08 липня 2020 16:20
ОСВ_117_рах..pdf.p7s
08 липня 2020 16:20
ОСВ_10_рах.pdf
08 липня 2020 16:20
ОСВ_10_БУД_ПРОМ_01.05.20.pdf.p7s
08 липня 2020 16:20
ОСВ_10_БУД_ПРОМ_01.05.20.pdf
08 липня 2020 16:20
Договір оре буд.pdf
08 липня 2020 16:20
Договір оре буд.pdf.p7s
08 липня 2020 16:19
Догові орен будів.pdf
08 липня 2020 16:19
Договір оренди.pdf.p7s
08 липня 2020 16:19
Догові орен будів.pdf.p7s
08 липня 2020 16:19
Договір оренди.pdf
08 липня 2020 16:19
Свідоцтва_про.pdf.p7s
08 липня 2020 16:19
Свідоцтва_про.pdf
08 липня 2020 16:19
прозоро станом 26.06.20.pdf
08 липня 2020 16:19
I__I_-~1.PDF
08 липня 2020 16:19
I__I_-~1.P7S
08 липня 2020 16:19
Document_USR_1006830988_26.06.20.pdf
08 липня 2020 16:19
Document_USR_1006830988_26.06.20.pdf.p7s
08 липня 2020 16:18
Document_USR_1006830988.rtf
08 липня 2020 16:18
__F53F~1.PDF
08 липня 2020 16:18
__PDF~1.P7S
08 липня 2020 16:18
Дозвіл-на-навчання.png.p7s
08 липня 2020 16:18
Дозвіл-на-навчання.png
08 липня 2020 16:18
цпх бондаренко (2).pdf
08 липня 2020 16:18
цпх бондаренко (2).pdf.p7s
08 липня 2020 16:17
Розрах зарплати.pdf
08 липня 2020 16:17
11.imd
08 липня 2020 16:17
Зведен коштор розрах.pdf
08 липня 2020 16:17
Ріш_учасн.pdf.p7s
08 липня 2020 16:17
Ріш_учасн.pdf
08 липня 2020 16:17
описи_Буд_пром.pdf.p7s
08 липня 2020 16:17
описи_Буд_пром.pdf
08 липня 2020 16:17
Паспорт_Кисiл__А.А.pdf
08 липня 2020 16:16
опис_Буд_Пром_Лайн.pdf.p7s
08 липня 2020 16:16
опис_Буд_Пром_Лайн.pdf
08 липня 2020 16:16
опис Буд Пром Лайн.pdf.p7s
08 липня 2020 16:16
Паспорт_Кисiл__А.А.pdf.p7s
08 липня 2020 16:16
опис Буд Пром Лайн.pdf
08 липня 2020 16:16
Наказ на уповн особу.pdf
08 липня 2020 16:16
Ліцензія_ДСНС.pdf.p7s
08 липня 2020 16:16
Ліцензія_ДСНС.pdf
08 липня 2020 16:16
Код_Кисiл__А.А..pdf
08 липня 2020 16:16
Код_Кисiл__А.А..pdf.p7s
08 липня 2020 16:16
довiренiст_.pdf
08 липня 2020 16:16
довiренiст_.pdf.p7s
08 липня 2020 16:15
заява_дозвіл_Румак.pdf
08 липня 2020 16:15
дозвiл_Садрит_Мора_2.pdf
08 липня 2020 16:15
заява_дозвіл_Кожухар.pdf
08 липня 2020 16:15
дозвiл_Садрит_Мора_1.pdf
08 липня 2020 16:14
Тех завдан.pdf
08 липня 2020 16:14
Тен пропозиція.pdf
08 липня 2020 16:14
Довід праців.pdf
08 липня 2020 16:14
Поясн про фін звіти.pdf
08 липня 2020 16:14
Дові по ст 17.pdf
08 липня 2020 16:14
Згоди власників.pdf
08 липня 2020 16:14
пояс субпід.pdf
08 липня 2020 16:14
Обробка персон даних.pdf
08 липня 2020 16:14
Дов_МЬБ.pdf
08 липня 2020 16:14
Гар лист про мтб.pdf
08 липня 2020 16:14
Відгук_Білоцерків.pdf
08 липня 2020 16:14
Дов по ст 17.pdf
08 липня 2020 16:14
Дов аналог договр.pdf
08 липня 2020 16:14
Дов довікл.pdf
08 липня 2020 16:14
Гар дот рим закон.pdf
08 липня 2020 16:14
Відгук Фурси.pdf
04 липня 2020 09:23
Електронний підпис
04 липня 2020 09:17
Тех_Офіс_Склад.rar
04 липня 2020 09:17
Довідки_ПДФ.rar
04 липня 2020 09:17
Інші документи 2.rar
04 липня 2020 09:17
Працівники_1.rar
04 липня 2020 09:17
Працівники.rar
04 липня 2020 09:17
Інші докум.rar
04 липня 2020 09:17
Посвідчення.rar
04 липня 2020 09:17
Техпаспо.rar
04 липня 2020 09:17
Штатний розпис.rar
04 липня 2020 09:17
Оренда_тех_ПМК.rar
04 липня 2020 09:17
Кошторис_pdf.rar
04 липня 2020 09:17
Тех_Офіс_Склад 1.rar
04 липня 2020 09:16
Інші документи 1.rar
04 липня 2020 09:16
Оновлені довідки.rar
04 липня 2020 09:16
Дозволи до МТБ.rar
04 липня 2020 09:16
Кошторисник.rar
04 липня 2020 09:16
Осн засоб_обладнан.rar
04 липня 2020 09:16
Звітність.rar
04 липня 2020 09:16
Банківська гарантія.rar
04 липня 2020 09:16
Кошторис_rtf.rar

Публічні документи

20 липня 2020 09:43
ДОВІДКА.pdf
15 липня 2020 14:50
Електронний підпис
13 липня 2020 10:50
Електронний підпис
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ИВР.pdf
13 липня 2020 10:46
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ДЦ.pdf
13 липня 2020 10:46
r_13_ДЦ_ОС_2-1.pdf
13 липня 2020 10:43
Електронний підпис
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ИВР.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
13 липня 2020 10:42
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ОПР.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ВОБ.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-9.pdf
13 липня 2020 10:42
r_13_ДЦ_ОС_2-1.pdf
13 липня 2020 10:35
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
13 липня 2020 10:35
r_13_ДЦ_ВОБ.pdf
13 липня 2020 10:35
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
13 липня 2020 10:35
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
13 липня 2020 10:35
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
13 липня 2020 10:35
r_13_ДЦ_ОПР.pdf
13 липня 2020 10:31
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
13 липня 2020 10:31
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
13 липня 2020 10:31
r_13_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
13 липня 2020 10:31
r_13_ДЦ_ДЦ.pdf
04 липня 2020 01:35
Електронний підпис
04 липня 2020 01:33
Фінансовий звіт.pdf
04 липня 2020 01:33
Охорона праці.pdf
04 липня 2020 01:33
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
04 липня 2020 01:33
Кошторис.rar
04 липня 2020 01:33
Проєкт договору.pdf
04 липня 2020 01:33
Договір оренди МТБ.pdf
04 липня 2020 01:33
Довідка по ст. 17.pdf
04 липня 2020 01:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2020 01:33
СТАТУТ+опис.pdf
04 липня 2020 01:33
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Рішення скасоване 10 090 006,42
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 06:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"
#37237401
Рішення скасоване 10 462 536,74
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 06:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 10:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Відхилено 10 090 006,42
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАСТГІДРОРЕСУРС"
#37237401
Відхилено 10 462 536,74
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 14:12

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «07» липня 2020 р. № 64 « м. Фастів» Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом по КНП ФРР «Фастівська ЦРЛ» від «03» лютого 2020р. № 01-04/61, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-06-19-000888b ● 8550c70da5e74a709e464eb93f8d6bd5 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: завантажена переможцем тендерна докуметація має невідомий формат для машинозчитування; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити в електронну систему закупівель документи (файли з розширенням «..pdf.») для можливості розгляду. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону Уповноважена особа Олексієнко О.А.

Документи

10 липня 2020 14:36
Електронний підпис
10 липня 2020 14:34
протокол ЦРЛ1 001.jpg
10 липня 2020 14:34
Протокол ЦРЛ 001.jpg

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «13» липня2020 р. № 72 « м. Фастів» Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом по КНП ФРР «Фастівська ЦРЛ» від «03» лютого 2020р. № 01-04/61, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-06-19-000888b ● 8550c70da5e74a709e464eb93f8d6bd5 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: завантаження переможцем тендерна документація (кошторис) має невідомий формат для машинозчитування. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантаження в електронну систему закупівель документи ( кошторис) (файли з розширенням «..pdf.» для можливості розгляду документації. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону Уповноважена особа Олексієнко О.А.

Документи

31 серпня 2020 14:03
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:00
Рішення.pdf

Документи

31 серпня 2020 14:12
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:09
98 Відмінити тендер.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2020 14:12
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі