Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл монтажний, стіл електромонтажника
Очікувана вартість
363 000,00 UAH
UA-2020-06-19-000832-a 5346df922618417ca88f5dff60bfb602
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцул Ірина Миколаївна

+380613221922 buhvpu475@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "Михайлівське ВПУ"
Код ЄДРПОУ: 02544106
Вебсайт: http://www.mihvpu.zp.ua
Місцезнаходження: 72002, Україна , Запорізька обл., Михайлівка, Центральна, 2
Контактна особа: Гуцул Ірина Миколаївна
+380613221922
buhvpu475@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:31
Очікувана вартість: 363 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Стіл монтажний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72002, Україна, Запорізька область, смт. Михайлівка, Михайлівський район, вул. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
30 шт
Стіл електромонтажника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72002, Україна, Запорізька область, смт. Михайлівка, Михайлівський район, вул. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:31
Тендерна документація стіл монтажний_ стіл електромонтажника.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000019 ● 04bbbb177ddb46209a2a0a0ec8ec65cb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

15.07.2020 № 142

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-06-19-000832-a, ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі, яка проводиться ДНЗ "Михайлівське ВПУ".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш" 283 140,00
UAH з ПДВ
231 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)" 350 100,00
UAH з ПДВ
232 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЗОН ЛАБ" 309 600,00
UAH з ПДВ
259 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нові меблі" 363 000,00
UAH з ПДВ
363 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:53
3. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 09:54
Електронний підпис
05 липня 2020 09:51
011. Обладнання та МТБ.doc
05 липня 2020 09:51
008. Про ліцензію.doc.p7s
05 липня 2020 09:51
008. Про ліцензію.doc (1).p7s
05 липня 2020 09:51
008. Про ліцензію.doc
05 липня 2020 09:51
004. Пропозиція.doc.p7s
05 липня 2020 09:51
004. Пропозиція.doc (1).p7s
05 липня 2020 09:51
004. Пропозиція.doc
05 липня 2020 09:51
003. Накладна.jpg
05 липня 2020 09:51
002. Договір.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 00:54
Електронний підпис
05 липня 2020 00:53
Проект Договору.pdf
05 липня 2020 00:53
Інформація_ст.17.pdf
05 липня 2020 00:53
Довідка_Працівники.pdf
05 липня 2020 00:53
Довідка_Мат.тех.база.pdf
05 липня 2020 00:53
Довідка_Дозвіл.pdf
05 липня 2020 00:53
Аналог.Договор.pdf
05 липня 2020 00:53
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2020 00:53
Технічні хар-ки.pdf
05 липня 2020 00:53
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"

ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЗОН ЛАБ"

ТОВ "Нові меблі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Рішення скасоване 231 660,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 16:50
Приватне акціонерне товариство "УХЛ-Маш"
#14311749
Відхилено 231 660,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:42
ДП "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№18)"
#08680862
Відхилено 232 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЗОН ЛАБ"
#41597179
Відхилено 259 800,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:53
ТОВ "Нові меблі"
#38453737
Відхилено 363 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:57

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Розглянувши Вашу тендерну пропозицію відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» просимо доповнити додаток 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Відповідно до п.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

24 липня 2020 13:42
Електронний підпис
24 липня 2020 13:27
Протокол відхилення

Документи

27 липня 2020 15:59
Електронний підпис
27 липня 2020 15:54
Протокол відхилення

Документи

28 липня 2020 15:53
Електронний підпис
28 липня 2020 15:50
Протокол відхилення

Документи

29 липня 2020 14:56
Електронний підпис
29 липня 2020 14:53
Протокол відхилення

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2020 14:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі