Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
2 133 367,00 UAH
UA-2020-06-19-000762-a 7864365063454257b3ddd18eeb26cd11
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бензар Павло Михайлович

+380444016462 tender@dpssko.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40323081
Вебсайт: http://oblvet.org.ua
Місцезнаходження: 08133, Україна , Київська обл., місто Вишневе, Києво-Святошинський район, місто Вишневе, вулиця Балукова, 22
Контактна особа: Бензар Павло Михайлович
+380444016462
tender@dpssko.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 11:19
Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2020 11:24
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2020 11:24
Початок аукціону: 09 липня 2020 13:23
Очікувана вартість: 2 133 367,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 333,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Вид закупівлі - відкриті торги. Код за ЄДРПОУ - 40323081. Місцезнаходження - вул. Балукова, 22, м. Вишневе, Києво-Святошинського району, Київської обл., 08133. Категорія - орган державної влади. Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – ціна. Питома вага критерію «Ціна» - 100 відсотків.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 послуга
ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місцезнаходження СТО, місцезнаходження СТО
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата комплексу послуг з ТО автомобіля проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами актів наданих послуг в термін протягом 30 (тридцять) днів від дати підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:32
Перелік змін.docx
30 червня 2020 12:32
Тен. док. СТО. (нова редакція).docx
19 червня 2020 11:20
Тен. док. СТО. (нова).docx
30 червня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:32
Перелік змін.docx
30 червня 2020 12:32
Тен. док. СТО. (нова редакція).docx
19 червня 2020 11:20
Тен. док. СТО. (нова).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-19-000762-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тищук Іван Васильович, Код ЄДРПОУ:3086924399
Дата подання: 17 липня 2020 21:22
Вимога щодо усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 липня 2020 11:31
У Додатку 3 тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) зазначено, що
Учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження вимог, одна з яких не менше 8-ми підйомників. ТОВ «СВ КАР ТРЕЙД» надав - Довідку про наявність необхідного для надання послуг обладнання у якій зазначено про наявність у нього:
Чотирьохстоячні підйомники – 2 шт.; Чотирьохстоячні підйомники 4,5 Т – 3 шт.; Двохстоячні підйомники – 5 шт.; Двохстоячні підйомники 5,5 Т, який надає можливість обслуговувати автомобілі Citroen Space Tourer – 1 шт. Крім цього, було надано довідку про підтвердження вимог в якій Учасник підтверджує та гарантує, що має не менше 8-ми підйомників. На підставі наданих ТОВ «СВ КАР ТРЕЙД» документів тендерним комітетом прийнято рішення про відповідність її пропозиції вимогам, встановленим в тендерній документації.

Документи подані скаржником

17 липня 2020 21:22
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КАР ТРЕЙД" 1 502 400,00
UAH з ПДВ
1 249 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СВ" 1 737 600,00
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тищук Іван Васильович 1 952 000,00
UAH з ПДВ
1 291 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", 1 730 880,00
UAH з ПДВ
1 398 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕХОВ РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ 1 635 000,00
UAH з ПДВ
1 499 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛІТ-АВТОЦЕНТР» 1 536 000,00
UAH з ПДВ
1 536 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 12:08
Електронний підпис
27 липня 2020 12:07
Протокол.pdf
27 липня 2020 12:07
Наказ на директора.PDF
15 липня 2020 16:29
Електронний підпис
15 липня 2020 06:58
Електронний підпис
15 липня 2020 06:53
Протокол.pdf
15 липня 2020 06:53
Наказ на директора.PDF
15 липня 2020 06:53
МВС.pdf
15 липня 2020 06:53
Довідки Ст.17.pdf
15 липня 2020 06:53
Довідка.pdf.p7s
15 липня 2020 06:53
Довідка.pdf
08 липня 2020 09:02
Електронний підпис
08 липня 2020 09:01
Статут.pdf
08 липня 2020 09:01
Протокол.pdf
08 липня 2020 09:01
Проект договору.pdf
08 липня 2020 09:01
Наказ на директора.PDF
08 липня 2020 09:01
Договір оренди.pdf
08 липня 2020 09:01
Довідки Ст.17.pdf
08 липня 2020 09:01
Витяг ПДВ.PDF
08 липня 2020 09:01
Цінова пропозиція.pdf
08 липня 2020 09:01
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 17:09
Електронний підпис
06 липня 2020 16:00
довідка 4 ОПП.pdf
06 липня 2020 16:00
свідоцтво ПДВ.pdf
06 липня 2020 16:00
Наказ на директора.pdf
06 липня 2020 16:00
Рішення засновника.pdf
06 липня 2020 16:00
Статут оригинал.pdf
06 липня 2020 16:00
Опис.pdf
06 липня 2020 16:00
Витяг СВ.pdf
06 липня 2020 16:00
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2020 16:00
Договір евакуатор.pdf
06 липня 2020 16:00
Лист про охорону.pdf
06 липня 2020 16:00
Інформація про ТВ.pdf
06 липня 2020 16:00
Лист про санкції.pdf
06 липня 2020 16:00
Лист_згода.pdf
06 липня 2020 16:00
Довідка про учасника.pdf
06 липня 2020 16:00
сертифікат ISO.pdf
06 липня 2020 16:00
Довідка про ліцензію.pdf
06 липня 2020 16:00
відгук_РД.pdf
06 липня 2020 16:00
договор_РД.pdf
06 липня 2020 16:00
Сертификат Пенчук.pdf
06 липня 2020 16:00
Довідка про персонал.pdf
06 липня 2020 16:00
ст. 17.pdf
06 липня 2020 16:00
проект договору.pdf
06 липня 2020 16:00
Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 17:19
Електронний підпис
06 липня 2020 16:55
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2020 16:55
Довідка щодо статуту.pdf
06 липня 2020 16:55
Сертифікати.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 10:37
Електронний підпис
07 липня 2020 19:00
Електронний підпис
07 липня 2020 19:00
Електронний підпис
07 липня 2020 18:54
24.3.1. Акт охорона.pdf
07 липня 2020 18:54
18.1. Протокол № 8.pdf
07 липня 2020 18:54
18. Наказ от 22.07..pdf
07 липня 2020 18:54
7. Проект договору.docx.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 08:58
ІПН.jpeg
08 липня 2020 08:58
Виписка 2.jpeg
08 липня 2020 08:58
Виписка 1.jpeg
08 липня 2020 08:58
5.jpeg
08 липня 2020 08:58
4.jpeg

Публічні документи

08 липня 2020 09:26
Електронний підпис
08 липня 2020 09:24
Проект договору.PDF
08 липня 2020 09:24
Тендерна пропозиція.PDF
08 липня 2020 09:24
Протокол 16 від 2.07.20.PDF
08 липня 2020 09:24
Договір 3078 ТО 2019.PDF
08 липня 2020 09:24
ПДВ.pdf
08 липня 2020 09:24
Копія Виписки з єдр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КАР ТРЕЙД"

ПП "СВ"

ФОП Тищук Іван Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРЕХОВ РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛІТ-АВТОЦЕНТР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КАР ТРЕЙД"
#39257409
Переможець 1 249 990,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КАР ТРЕЙД"
#39257409
1 249 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:25
Доп. угода 5.pdf зміни до договору
29 березня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:28
Доп. угода 4.pdf зміни до договору
20 січня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:07
Доп.угода3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:01
Доп.угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 16:32
д у 1.pdf зміни до договору
28 липня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:20
Договір укладений
28 липня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо узгодженої зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг). 2. Сторони домовились викласти Додаток № 1 до Договору в наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування Загальна кількість н/г Вартість І н/г, грн. (без ПДВ) Загальна вартість, грн. (без ПДВ) 1. Послуги 723000,00 5 600 7,43 41 608,00 2. Вартість запасних частин та витратних матеріалів 1 000 000,00 Всього (без ПДВ) (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 1 041 608,00 ПДВ* 208 321,60 Всього з ПДВ* (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 1 249 929,60 3. Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: Загальна ціна Договору становить 1 249 929,60 грн. (один мільйон двісті сорок дев'ять тисяч дев’ятсот двадцять дев’ять грн., 60 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 208 321,60 грн. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 6. Угода складена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: ТО2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі визначені Договором. 2. Сторони домовились викласти Додаток № 1 до Договору в наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування Загальна кількість н/г Вартість І н/г, грн. (без ПДВ) Загальна вартість, грн. (без ПДВ) 1. Послуги 723000,00 1 733 7,43 12 876,19 2. Вартість запасних частин та витратних матеріалів 694 954,73 Всього (без ПДВ) (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 707 830,92 ПДВ* 141 566,19 Всього з ПДВ* (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 849 397,11 3. Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: Загальна ціна Договору становить 849 397,11 грн. (вісімсот сорок дев`ять тисяч триста дев’яносто сім грн., 11 коп.) у т.ч. ПДВ 20% - 141 566,19 грн. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 6. Угода складена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: ТО2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести до Договору наступні зміни: 1. Продовжити строк дії Договору до 01 березня 2021 року. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору. 3. Угода складена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: ТО2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, відповідно збільшити загальну кількість послуг, запасних частин та вартість Договору. 2. Обсяги закупівлі та вартість послуг, які підлягають наданню визначаються Сторонами у Специфікації, а саме: Специфікація № з/п Найменування Загальна кількість н/г Вартість І н/г, грн. (без ПДВ) Загальна вартість, грн. (без ПДВ) 1. Послуги 723000,00 346 7,43 2 570,78 2. Вартість запасних частин та витратних матеріалів 138 990,94 Всього (без ПДВ) (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 141 561,72 ПДВ* 28 312,34 Всього з ПДВ* (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 169 874,06 3. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами, становить невід’ємну частину Договору та діє до 29 березня 2021 року. 4. Угода складена в двох примірниках на українській мові, по одному для кожної із сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: ТО2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі визначені Договором. 2. Сторони домовились викласти Специфікацію в наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування Загальна кількість н/г Вартість І н/г, грн. (без ПДВ) Загальна вартість, грн. (без ПДВ) 1. Послуги 723000,00 346 7,43 2 570,78 2. Вартість запасних частин та витратних матеріалів 108 802,25 Всього (без ПДВ) (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 111 373,03 ПДВ* 22 274,60 Всього з ПДВ* (загальна вартість пропозиції складається з суми р. 1 та р. 2 133 647,63 3. Інші умови Договору залишаються незмінними та сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та становить невід’ємну частину Договору.
Номер договору про закупівлю: ТО2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування суми договору
Номер договору про закупівлю: ТО2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 29 березня 2021
Сума оплати за договором: 983 044,74
UAH (в тому числі ПДВ 163 840,79 UAH)