Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
323 280,24 UAH
UA-2020-06-19-000568-b c53252ee11134ad29295bc4a8edd51c9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубенюк Леся Степанівна

+380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 39297986
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл.
Контактна особа: Дубенюк Леся Степанівна
+380326542224
rvo.zolochiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно ч.1 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. Зазначено, що 16.04.2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю « Фарби » ( ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-16-002143-c ) . Проте станом на 06.05.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 25.05.2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю « Фарби » ( ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-006298-b ). Проте знову ж таки станом на 10.06.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом « Фарби » - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код ДК 021:2015 ( 44810000-1 –фарби , через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2020 10:11
Оскарження наміру укласти договір: 30 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2512 шт
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, Заклади освіти Золочівського району, Заклади освіти Золочівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється згідно виставленої накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

19 червня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000071 ● 331ade600292407486b12b7316f3d1fb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.07.2020 № 118

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 118.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-19-000568-b 19.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Західний офіс Держаудитслужби згідно з наказом від 03.07.2020 №118 розпочав моніторинг переговорної процедури закупівлі за предметом - ДК 021:2015: 44810000-1 - Фарби (далі – процедура закупівлі), оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за номером UA-2020-06-19-000568-b. За результатами моніторингу Західний офіс Держаудитслужби 09 липня 2020 року опублікував висновок про результати моніторингу закупівлі та зобов’язав Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку. Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вивчивши висновок про результати моніторингу вважаємо за необхідне повідомити про таке. Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. В обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі в оголошенні та повідомленні про намір укласти договір було зазначено те , що двічі відмінено процедури відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій щодо предмету закупівлі «Фарби» (ідентифікатори закупівлі UA-2020-04-16-002143-c та UA-2020-05-25-006298-b). Моніторингом встановлено, що Замовником одна з вищенаведених процедур відкритих торгів (UA-2020-04-16-002143-c) оголошувалась до набрання чинності 19.04.2020 нової редакції Закону, вимоги до учасників вказаної процедури закупівлі у тендерній документації Замовником визначались на підставі редакції Закону, що була чинною до 19.04.2020 року. Новою редакцією Закону передбачено низку змін та нововведень, які запроваджуються для вдосконалення загальних умов здійснення закупівель та змінюють правила проведення процедур закупівель. Цим Законом запроваджено, зокрема, механізм визначення аномально низької ціни; внесені зміни до встановлення критеріїв оцінки, у тому числі шляхом запровадження такого критерію, як вартість життєвого циклу; змінено підходи до оскарження процедур закупівель; розширено перелік кваліфікаційних вимог, внесено зміни в частині вимог до учасників та переможців процедур закупівель, визначених статтею 17 Закону, тощо. Варто зазначити те, що тендерна документація процедур закупівель відкритих торгів, які не відбулися через відсутність учасників відповідала вимогам чинного законодавства на момент проведення процедур. Замовник на момент прийняття рішення про застосування переговорної процедури на підставі відміни 2 –ох процедур закупівель відкритих торгів (сума більша 200 тис. грн. в обох редакціях Закону) через відсутність учасників, діяв у відповідності до вимог Закону і не мав на цей час жодних рекомендацій чи роз’яснень щодо неможливості застосування переговорної процедури у даному випадку. Станом на дату оприлюднення висновку про результати моніторингу, договір про закупівлю товару укладений та оприлюднений у електронній системі закупівель. Станом на 14.07.2020 даний договір виконаний на 100 %, що унеможливлює його розірвання. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень у повному обсязі. Водночас, усі виявлені в результаті моніторингу невідповідності Закону будуть в подальшому враховані Замовником під час проведення закупівель. Крім цього, запевняємо Вас, що під час проведення даної процедури тендерний комітет відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки проекту тендерної документації та оприлюднення необхідної інформації на веб-поррталі Уповноваженого органу керувався виключно нормами Закону, практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо. Додатково повідомляємо Вас, що станом на сьогоднішній день забезпечено інформування усіх членів тендерного комітету з метою уникнення подібних ситуацій в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Окрім цього, повідомляємо Вас, що беремо на себе зобов’язання в подальшому під час проведення процедур закупівель враховувати Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій. При цьому, зважаючи на те, що порушення, викладені висноввку, носять малозначний характер та не призвели до будь-яких тяжких наслідків та втрати коштів або нанесення збитків безпосередньо Відділу освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області або державі, погоджуємося на прийняття усного зауваження і беремо зобов’язання стосовно попередження аналогічних порушень в майбутньому.

2020-07-14 17:56:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " ВП " ПОЛІСАН "
#32318370
Переможець 323 280,24
UAH з ПДВ
19 червня 2020 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 10:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " ВП " ПОЛІСАН "
#32318370
323 280,24
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 11:04
договір 0107205 від 01.07.20 фарба.pdf укладений
01 липня 2020 11:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 323 280,24
UAH (в тому числі ПДВ 53 880,04 UAH)