Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали (бахіли одноразові поліетиленові)
Очікувана вартість
17 700,00 UAH
UA-2020-06-19-000464-b d67ef0830a86411391c143e11f5780bb
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


15000 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15000 шт.
33140000-3 Медичні матеріали (бахіли одноразові поліетиленові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по Договору проводиться Покупцем протягом 14 календарних днів з дати підписання сторонами видаткових накладних шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, відповідно до ціни, погодженої Сторонами Договору у Специфікації та відображеної у видатковій накладній на товар. Підставою для проведення розрахунків є видаткова накладна. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

19 червня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Глорія-ІВ»
#34084429
Переможець 17 700,00
UAH
19 червня 2020 09:39

Документи

19 червня 2020 09:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 10:03
Витяг з ЄДРПОУ ПП Глорія ІВ.pdf укладений
19 червня 2020 10:03
Інформація про бенефіціаоного власника ПП Глорія ІВ.pdf укладений
19 червня 2020 10:03
Звіт про укладений договір № 211 від 19 06 2020.pdf укладений
19 червня 2020 10:03
Договір з ПП Глорія ІВ від 19 06 2020 № 211.pdf укладений
19 червня 2020 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 17 700,00
UAH