Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом CPV за ДК 021:2015- 50310000-1(Заправка картриджа ,заміна клавіатури.магнітного валу)
Очікувана вартість
2 390,00 UAH
UA-2020-06-19-000392-b 08105d0a01a244a99526c58e037c33f7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данильченко Тетяна Валентинівна

+380509211684 daniltanya1970@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Петриківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23641836
Місцезнаходження: 51800, Україна , Дніпропетровська обл., Петриківський район, с.м.т Петриківка ,вул.Гончара,3,
Контактна особа: Данильченко Тетяна Валентинівна
+380509211684
daniltanya1970@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом CPV за ДК 021:2015- 50310000-1(Заправка картриджа ,заміна клавіатури.магнітного валу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51800, Україна, Дніпропетровська область, Петриківський район, смт Петриківка, вул.Гончара,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 банківських днів з дня викрнання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

19 червня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Біленко Сергій Миколайович
#3179603051
Переможець 2 390,00
UAH
19 червня 2020 11:53

Документи

19 червня 2020 11:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 11:58
договір укладений
19 червня 2020 11:56