Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2020 08:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 109 521 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,46% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Детально у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 08:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2020 08:53 |
Проект договору КР (1).doc | |
19 червня 2020 08:53 |
ТД_КР_О161321_Доброслав_Дмитрівка_Сичавка_від_18_06_20.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-27-000005 ● e4386ec3c58c43678b8ab6829aac03c7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2020 08:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.07.2020 Одеса № 230
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 27.07.2020; службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 27.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.07.2020 № 230
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-06-19-000311-c 19.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 09:33:09
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 27.07.2020 № 230 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161321 Доброслав-Дмитрівка-Сичавка км 18+075 - км 25+294, Одеська область), яка проводиться Державним підприємством «Служба місцевих доріг» (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-19-000311-c, дата оприлюднення 19.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення від Замовника із таких питань:
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до статті 16 Закону та Замовником у тендерній документації, та визначення його переможцем процедури закупівлі, у той час коли зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (вулиць), у тому числі щодо підтвердження скан-копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» загального обсягу влаштування асфальтобетонних покриттів (верхній шар) за 1 (один) календарний рік не менше – 25 000 м2 (пункт 1.3. розділу І Додатку 3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» до тендерної документації), надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 03.07.2020 № 453, складену за встановленою Замовником формою, згідно з якою учасник має досвід виконання 4 (чотирьох) аналогічних договорів, за якими загальний обсяг влаштування асфальтобетонних покриттів за один календарний рік складає 25 434,95 м2, а також учасником надано скан-копії форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» по зазначеним у довідці договорам, але згідно інформації, наданої учасником у довідці від 03.07.2020 № 453, та скан-копій форм КБ-2в він має досвід виконання аналогічного договору від 05.06.2018 № Т-Вд/Нб за предметом договору: Реконструкція вул. Новобілярської (влаштування пішохідної та велосипедної доріжок) від вул. Хіміків до Старомиколаївського шосе м. Южного Одеської області із загальним обсягом влаштування асфальтобетонних покриттів згідно довідки від 03.07.2020 № 453 та скан-копій форм № КБ-2в – 4 339,95 м2, що не є аналогічним договором в розумінні тендерної документації (згідно вимоги Замовника аналогічними вважаються договори на виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (вулиць)) та, отже, не підтверджено влаштування асфальтобетонних покриттів (верхній шар) за 1 (один) календарний рік в загальному обсязі не менше – 25 000 м2, а підтверджено лише 21 095 м2 (25 434,95 м2-4 339,95 м2=21 095 м2), що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та Замовником у тендерній документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 12:31:18
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 28.07.2020 про надання пояснення
Відповідь на запит про надання пояснення за предметом закупівлі - Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161321 Доброслав - Дмитрівка - Сичавка км 18+075 - км 25+294, Одеська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) яка проведена Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-19-000311-c):
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», є Замовником закупівлі - Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161321 Доброслав – Дмитрівка - Сичавка км 18+075 - км 25+294, Одеська область (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), номер тендеру у ЦБД - UA-2020-06-19-000311-c;
Відповідно до част. 2, ст. 16. ЗУ «Про публічні закупівлі» та розд. І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ДОДАТКУ 3, Тендерної документації, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В пункті 1.3.,розділу І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, ДОДАТКУ 3, Тендерної документації, Замовник вимагає від учасників:
Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів):
Аналогічними вважаються договори на виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (вулиць).
1) № п/п
2) Замовник, адреса, телефон, код ЄДРПОУ
3) 1. № договору; 2.дата укладання договору; 3.предмет договору
4) 1. сума договору; 2.сума виконання* договору; 3. обсяг влаштування асфальтобетонних покриттів (верхній шар) за 1 (один) календарний рік (вказується обсяг, який буде підтверджуватися актами)
5) Строк дії договору (з___до____)
• зазначається інформація про договори, виконання по яким відбувалося не раніше 2016 року
* виконаними вважаються лише ті роботи, які прийняті Замовником.
При цьому загальний обсяг влаштування асфальтобетонних покриттів (верхній шар) за 1 (один) календарний рік має становити не менше – 25 000 м2, що підтверджується скан-копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», які додаються до тендерної пропозиції учасника.
1.3.1. Також для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника має бути долучений(і) позитивний(і) відгук(і) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних договорів зазначених в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3).
- Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук на об’єкт як від свого Замовника (Генпідрядника) та і від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги).
- При цьому відгук (відгуки) мають бути датовані не раніше дати оголошення даної закупівлі.
Учасник ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» на виконання зазначеної вимоги надав довідку від 03.07.2020 № 453, де вказав виконання чотирьох аналогічних договорів. Загальний обсяг влаштування верхнього шару покриття складає 25 434,95 м.кв., що підтверджується наданими скан-копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
Щодо твердження що договір від 05.06.2018р. № Т-Вд/Нб «Реконструкція вул. Новобілярської (влаштування пішохідної та велосипедної доріжок) від вул.Хіміків до Старомиколаївського шосе м.Южного Одеської області» - не є аналогічним договором в розумінні Тендерної документації.
Повідомляємо наступне: Замовником встановлено, що аналогічними вважаються договори на виконання будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (вулиць). Тобто, договори на виконання будівництва, реконструкції та капітального ремонту вулиць будуть вважатись аналогічними, якщо їх виконання підтверджено скан-копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і надано відгук(-и) від Замовника(-ів) відповідно до вимог Тендерної документації. При цьому Замовником не визначено яким саме методом (вручну чи механізовано) і на якому саме конструктивному елементі (тротуар чи проїжджа частина або укріплене узбіччя) буде влаштовано верхній шар асфальтобетонного покриття, тому як така вимога може бути дискримінаційною та такою що обмежує конкуренцію.
Роботи які виконувалися по договору від 05.06.2018р. № Т-Вд/Нб конструктивно відповідають та технологічно співпадають з роботами по влаштуванню асфальтобетонного покриття на проїжджій частині (влаштування вирівнюючого шару з піску, улаштування основ з щебенево-піщаної суміші товщиною 12 см, улаштування асфальтобетонного покриття доріжок та тротуарів із асфальтобетонної суміші товщиною 5 см), дана конструкція дорожнього одягу відповідає вимогам з товщини шарів та міцності які вказані в ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Роботи з влаштування асфальтобетонного покриття враховувалися по РЕКН Е27-22-1 що включає в себе наступні роботи: очищення основи, змазування в’яжучим матеріалом стиків та місць примикань, улаштування асфальтобетонної суміші вручну, ущільнення котками. При цих роботах використовувалася суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 2.
Для приймання таких робіт норми прописані для типу матеріалу (а/б суміш крупнозерниста або дрібнозерниста) та товщини шару цього матеріалу (ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів; ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги та інші нормативні документи) незалежно від конструктивного елементу (тротуар чи проїжджа частина або укріплене узбіччя).
Враховуючи вище зазначену інформацію у Замовника відсутні підстави вважати, що Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам встановленим Замовником у тендерній документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
109 520 950,00
UAH з ПДВ
|
109 020 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
109 520 000,00
UAH з ПДВ
|
109 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Переможець |
109 020 950,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 11:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 14:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:46
|
Ду №11.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:47
|
ДУ10 до 14К_20 від 03.08.20.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:50
|
ДУ 8 до 14К_20 від 29.12.21.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 10:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:25
|
ДУ5 до 14К_20 від 30.12.20 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2020 14:18
|
ДУ 1 від 03.08.2020 14К_20 (1).pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:53
|
14К_20 від 03.08.2020 О161321 Доброслав Дмитрівка 18 - 25 ЮГ СТРОЙ.pdf | укладений |
04 серпня 2020 13:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до п.п. 4., п. 21.3., розд. XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» а саме (узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)), сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 12 305 394,80 грн та встановити її в розмірі - 96 715 555,20 грн. Пункти 3.1. розд. ІІІ. «Ціна договору», п. 5.1. розд. V. «Строк та місце виконання робіт.», п. 22.1., розд. XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 96 715 555,20 грн (дев’яносто шість мільйонів сімсот п’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят п’ять грн 20 к.) у т.ч. ПДВ – 16 119 259,20 грн. п. 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2020р., відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 2. Фінансування на 2020 рік зменшити на 12 304 394,80 та встановити у розмірі - 96 715 555,20 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 96 715 555,20 грн. Календарний і фінансовий плани та договірну ціну викласти у наступній редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 14К/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування з місцевого бюджету (КПКВК 1917461) на 2020 рік зменшити на 33 210 421,64 грн та встановити у розмірі – 63 505 133,56 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 63 505 133,56 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз.3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 14К/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із місцевого бюджету (КПК 1517462) на 2021 рік зменшити на 3 047 378,64 грн та встановити у розмірі – 30 163 043,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 30 163 043,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3, п.21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2022р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 14К/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Встановити фінансування на 2022 рік у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3, п.21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2023р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 14К/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», план фінансування на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 21.1.1., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 14К/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |