Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з добудовою будівлі рентгено-діагностичного кабінету Кременчуцького обласного онкологічного диспансеру по вул.Лікаря Богаєвського, 60-Б в м.Кременчуці»
"Reconstruction with the completion of the building of the X-ray diagnostic office of the Kremenchug Regional Oncology Center on 60-B Likarya Bogaevskoho Street in Kremenchug"
Очікувана вартість
194 769 063,00 UAH
UA-2020-06-18-008646-c 66aa7d4b4b0c4730bdad9fd595e79f07
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Додаткові контактні особи: Igor Pogoriliy
+380532560631
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of construction, city development and architecture and housing and communal services poltava regional state administration
National ID: 04013991
Contact point: Igor Pogoriliy
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Additional contacts: Igor Pogoriliy
+380532560631
yurotdeldkb@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:24
Очікувана вартість: 194 769 063,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 973 845,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 18 червня 2020 19:42
Enquiries until: 03 серпня 2020 23:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 194 769 063 UAH including VAT
Minimal lowering step: 973 845 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів або витягів з таких документів, якщо в таких документах інформація надана частково українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
The tender offer and all other documents related to the proposal shall be drawn up in the Ukrainian language. If the tender offer contains documents presented in another language, it is obligatory to have a translation into Ukrainian of these documents or extracts from such documents, if the information in such documents is provided in part in Ukrainian.
The conditions for providing security for tender proposals are specified in the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція з добудовою будівлі рентгено-діагностичного кабінету Кременчуцького обласного онкологічного диспансеру по вул.Лікаря Богаєвського, 60-Б в м.Кременчуці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

"Reconstruction with the completion of the building of the X-ray diagnostic office of the Kremenchug Regional Oncology Center on 60-B Likarya Bogaevskoho Street in Kremenchug"
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 19:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 14:53
Онко Кременчуг нова редакція № 3.docx
05 серпня 2020 14:53
Перелік змін до тендерної документації № 3.doc
24 липня 2020 14:41
Перелік змін до тендерної документації № 2.doc
24 липня 2020 14:41
Онко Кременчуг нова редакція № 2.docx
16 липня 2020 13:10
Перелік змін до тендерної документації.doc
16 липня 2020 13:10
Онко Кременчуг нова редакція.docx
18 червня 2020 19:43
Онко Кременчуг.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-008646-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "УКРПРОМБУД-Б", Код ЄДРПОУ:35075132
Дата подання: 23 серпня 2020 20:21
Оскарження дій Замовника
Скарга на неправомірне рішення замовника та порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

23 серпня 2020 20:21
скарга Кременчуг.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-01-000010 ● 98a08a0818564f2e8c64e773bfcdf09a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020 09:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.

В.о. начальника Сергій ГАШКОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 333

Витяг з переліку процедур закупівель
26. UA-2020-06-18-008646-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-20 09:56:27

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Агроімпульс 2016» умовам пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація за підписом уповноваженої особи про наявність чинної (их) ліцензії (й) із обов’язковим зазначенням дати видачі, переліку видів діяльності класу наслідків (відповідальності), інформацію із зазначенням прямого джерела (електронного реєстру розміщеного в мережі Інтернет), де можливо пересвідчитись про чинність наявної (их) ліцензії (й)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-23 13:38:29

Відповідь на моніторинг

Відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ та їх підрозділи, зокрема Положення про Південний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Оскільки реалізацію повноважень ДАСУ на території Полтавської області здійснює Північно-Східний офіс ДАСУ, та у зв’язку з відсутності доручення Голови Держаудитслужби або його заступників Південному офісу ДАСУ, відсутні підстави для початку проведення моніторингу.
Виходячи з вищезазначеного, Південний офіс ДАСУ не уповноважений здійснювати моніторинг закупівлі ID : UA-2020-06-18-008646-c.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-20 13:46:34

Запит про надання пояснення

Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» умовам пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в тендерній документації?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» умовам пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія інформації за підписом уповноваженої особи про наявність чинної (их) ліцензії (й) із обов’язковим зазначенням дати видачі, переліку видів діяльності класу наслідків (відповідальності), інформацію із зазначенням прямого джерела (електронного реєстру розміщеного в мережі Інтернет), де можливо пересвідчитись про чинність наявної (их) ліцензії (й)?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» умовам Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договори оренди транспортних засобів від 08.06.2020 № 18, від 09.06.2020 № 20 та від 23.07.2020 № 25, які нотаріально не посвідчені відповідно до вимог частини другої статті 799 Цивільного кодексу України?
Варто зауважити, що відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-23 13:37:22

Відповідь на моніторинг

Відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ та їх підрозділи, зокрема Положення про Південний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Оскільки реалізацію повноважень ДАСУ на території Полтавської області здійснює Північно-Східний офіс ДАСУ, та у зв’язку з відсутності доручення Голови Держаудитслужби або його заступників Південному офісу ДАСУ, відсутні підстави для початку проведення моніторингу.
Виходячи з вищезазначеного, Південний офіс ДАСУ не уповноважений здійснювати моніторинг закупівлі ID : UA-2020-06-18-008646-c.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-10-28 19:11:39

Надайте роз'яснення

Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Разом з тим відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ (далі – Положення) та їх підрозділи, зокрема Положення про Південний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.»
Надайте роз’яснення на підставі чого здійснювався моніторинг в Полтавській області, якщо Південний офіс ДАСУ здійснює свою діяльність в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі та відповідно до абзацу 4 п.1 Положення на території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-10-29 13:06:24

Роз’яснення до висновку

Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг відкритих торгів за предметом закупівлі: Реконструкція з добудовою будівлі рентгено-діагностичного кабінету Кременчуцького обласного онкологічного диспансеру по вул. Лікаря Богаєвського, 60-Б в м. Кременчук, яка проводилась Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Замовник).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі Замовником в електронній системі закупівель 28.10.2020 о 19:11 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не за роз’ясненням щодо підстави здійснення моніторингу.
Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Положення про Південний офіс Дердаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Південний офіс Держаудитслужби та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Отже, моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби здійснено на підставі доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовну заяву направлено до суду 05.11.2020р. у межах строків передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». 05.11.2020р. з метою виконання вимог вищевказаної норми Департамент намагався прикріпити підтвердження направлення позовної заяви до суду, але у зв'язку з відсутністю вкладки "Інформація про оскарження до суду" підтвердження направлення позовної заяви було прикріплено в розділ звернення за розясненнями щодо висновку
Дата публікації: 10 листопада 2020

Документи:

02 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:30
Позов.PDF
10 листопада 2020 18:21
1280001.PDF
02 грудня 2020 17:31
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:04
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:30
Позов.PDF
10 листопада 2020 18:21
1280001.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-06-18-008646-c66aa7d4b4b0c4730bdad9fd595e79f07
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Учасник Документи Рішення
ПП "УКРПРОМБУД-Б" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 09:56
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:53
___________ __ ст Полтава.pdf
13 серпня 2020 09:46
витяг.pdf
13 серпня 2020 09:46
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 09:46
АНТИКОРУПЦІЙНА.pdf
13 серпня 2020 09:46
Витяг з ЄДР.pdf
13 серпня 2020 09:46
_3 Дадаток Статті 17.pdf
13 серпня 2020 09:46
ISO 9001.pdf
13 серпня 2020 09:46
_4 ч. 1 ТЗ.pdf
13 серпня 2020 09:46
Договір.zip
13 серпня 2020 09:46
Дозволи.pdf
13 серпня 2020 09:46
_2 частина 3 облад.pdf
13 серпня 2020 09:46
_Ліценз.zip
13 серпня 2020 09:46
календ. част. 2.pdf
13 серпня 2020 09:46
МВС.pdf
13 серпня 2020 09:46
Термін дії та ПДВ.pdf
13 серпня 2020 09:46
незалучення субп..pdf
13 серпня 2020 09:46
_2 частина 2 облад.pdf
13 серпня 2020 09:46
РІшення.pdf
13 серпня 2020 09:46
Статут.pdf
13 серпня 2020 09:46
СС2.pdf
13 серпня 2020 09:46
_4 ч. 2 ТЗ.pdf
13 серпня 2020 09:46
Наказ.pdf
13 серпня 2020 09:46
Розрахунок З-П.pdf
13 серпня 2020 09:46
_5 ДОГОВІР.pdf
13 серпня 2020 09:46
ПАСПОРТ.pdf
13 серпня 2020 09:46
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf
13 серпня 2020 09:46
4 оПП.pdf
13 серпня 2020 09:46
календ. графік част. 1.pdf

Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:48
Довідка 1.zip
01 вересня 2020 13:47
Довідка з податкової.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка МВС.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка про банкрутство.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка.zip
13 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:51
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 18:49
Сертифікат.pdf
13 серпня 2020 18:49
Установчі.pdf
13 серпня 2020 18:49
Накази.pdf
13 серпня 2020 18:48
Додаток 4 ч.2.pdf
13 серпня 2020 18:47
Договори МТР.pdf
13 серпня 2020 18:47
Додаток 4 ч.1.pdf
13 серпня 2020 18:46
Аналогічний договір.pdf
13 серпня 2020 18:46
Довідки.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 21:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:24
Документи учасника_1.PDF
13 серпня 2020 21:24
Цінова пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 22:34
Електронний підпис
13 серпня 2020 22:24
Статут.pdf
13 серпня 2020 22:24
Протокол засновників.pdf
13 серпня 2020 22:24
Протокол №2.pdf
13 серпня 2020 22:24
Протокол 3 (директор).pdf
13 серпня 2020 22:24
Накази Ч-2.pdf
13 серпня 2020 22:24
Ліцензія.pdf
13 серпня 2020 22:24
Документи.pdf
13 серпня 2020 22:24
Додаток ліцезії.pdf
13 серпня 2020 22:24
ДОГОВОР АРЕНДЫ базы.pdf
13 серпня 2020 22:24
Витяг ПДВ.pdf
13 серпня 2020 22:24
Виписка.pdf
13 серпня 2020 22:24
Док.Гарантия.zip
13 серпня 2020 22:24
Техпаспорта.pdf
13 серпня 2020 22:24
Техпаспорт 2.pdf
13 серпня 2020 22:24
Тепаспорт 3.pdf
13 серпня 2020 22:24
кал график.pdf
13 серпня 2020 22:24
ДФ.pdf
13 серпня 2020 22:24
Договір купівлі.pdf
13 серпня 2020 22:24
Аналогічний договір.rar
13 серпня 2020 22:24
Акт прийому-передачі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРПРОМБУД-Б"

ТОВ "Агроімпульc 2016"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016" 193 795 217,67
UAH з ПДВ
193 795 217,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " 194 286 712,20
UAH з ПДВ
194 286 712,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 13:50
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 13:48
Довідка 1.zip
01 вересня 2020 13:47
Довідка з податкової.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка МВС.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка про банкрутство.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка.pdf
01 вересня 2020 13:47
Довідка.zip
13 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
13 серпня 2020 18:51
Цінова пропозиція.pdf
13 серпня 2020 18:49
Сертифікат.pdf
13 серпня 2020 18:49
Установчі.pdf
13 серпня 2020 18:49
Накази.pdf
13 серпня 2020 18:48
Додаток 4 ч.2.pdf
13 серпня 2020 18:47
Договори МТР.pdf
13 серпня 2020 18:47
Додаток 4 ч.1.pdf
13 серпня 2020 18:46
Аналогічний договір.pdf
13 серпня 2020 18:46
Довідки.pdf

Публічні документи

13 серпня 2020 21:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:26
Електронний підпис
13 серпня 2020 21:24
Документи учасника_1.PDF
13 серпня 2020 21:24
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агроімпульc 2016"

ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Агроімпульc 2016"
#40802249
Переможець 193 795 217,67
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агроімпульc 2016"
#40802249
193 795 217,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2023 16:33
ДУ№8.pdf зміни до договору
19 грудня 2023 16:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 17:34
№03-20-85.PDF зміни до договору
28 грудня 2022 17:30
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 14:06
ДУ 6.PDF зміни до договору
27 грудня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 14:02
ДУ2 кременчук онко.PDF зміни до договору
20 вересня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 15:10
85 Кременчук.PDF укладений
08 вересня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 5.2 Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Розділу 5 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/85
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №3 та Розділу 17 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/85
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та до Додатку 3 Договору підряду № 03-20/85 від 08.09.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 03-20/85
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML