Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Reconstruction with the completion of the building of the X-ray diagnostic office of the Kremenchug Regional Oncology Center on 60-B Likarya Bogaevskoho Street in Kremenchug"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ігор Погорілий +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Igor Pogoriliy +380532560631 yurotdeldkb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of construction, city development and architecture and housing and communal services poltava regional state administration |
National ID: | 04013991 |
Contact point: |
Igor Pogoriliy +380532560227 yurotdeldkb@gmail.com |
Additional contacts: |
Igor Pogoriliy +380532560631 yurotdeldkb@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 194 769 063,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 973 845,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 19:42 |
Enquiries until: | 03 серпня 2020 23:00 |
Complaints submission until: | до 09 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 серпня 2020 23:00 |
Information
Estimated total value: | 194 769 063 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 973 845 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
The conditions for providing security for tender proposals are specified in the tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 | |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2020 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 серпня 2020 14:53 |
Онко Кременчуг нова редакція № 3.docx | |
05 серпня 2020 14:53 |
Перелік змін до тендерної документації № 3.doc | |
24 липня 2020 14:41 |
Перелік змін до тендерної документації № 2.doc | |
24 липня 2020 14:41 |
Онко Кременчуг нова редакція № 2.docx | |
16 липня 2020 13:10 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
16 липня 2020 13:10 |
Онко Кременчуг нова редакція.docx | |
18 червня 2020 19:43 |
Онко Кременчуг.docx |
05 серпня 2020 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
05 серпня 2020 14:53 |
Онко Кременчуг нова редакція № 3.docx
|
|||||||||
05 серпня 2020 14:53 |
Перелік змін до тендерної документації № 3.doc
|
|||||||||
24 липня 2020 14:41 |
Перелік змін до тендерної документації № 2.doc
|
|||||||||
24 липня 2020 14:41 |
Онко Кременчуг нова редакція № 2.docx
|
|||||||||
16 липня 2020 13:10 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||||||||
16 липня 2020 13:10 |
Онко Кременчуг нова редакція.docx
|
|||||||||
18 червня 2020 19:43 |
Онко Кременчуг.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-01-000010 ● 98a08a0818564f2e8c64e773bfcdf09a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2020 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2020 Одеса № 333
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.09.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 30.09.2020.
В.о. начальника Сергій ГАШКОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.09.2020 № 333
Витяг з переліку процедур закупівель
26. UA-2020-06-18-008646-c 18.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-20 09:56:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Агроімпульс 2016» умовам пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація за підписом уповноваженої особи про наявність чинної (их) ліцензії (й) із обов’язковим зазначенням дати видачі, переліку видів діяльності класу наслідків (відповідальності), інформацію із зазначенням прямого джерела (електронного реєстру розміщеного в мережі Інтернет), де можливо пересвідчитись про чинність наявної (их) ліцензії (й)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-23 13:38:29
Відповідь на моніторинг
Відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ та їх підрозділи, зокрема Положення про Південний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Оскільки реалізацію повноважень ДАСУ на території Полтавської області здійснює Північно-Східний офіс ДАСУ, та у зв’язку з відсутності доручення Голови Держаудитслужби або його заступників Південному офісу ДАСУ, відсутні підстави для початку проведення моніторингу.
Виходячи з вищезазначеного, Південний офіс ДАСУ не уповноважений здійснювати моніторинг закупівлі ID : UA-2020-06-18-008646-c.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-20 13:46:34
Запит про надання пояснення
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» умовам пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що є чинною не менш, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в тендерній документації?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» умовам пункту 3 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія інформації за підписом уповноваженої особи про наявність чинної (их) ліцензії (й) із обов’язковим зазначенням дати видачі, переліку видів діяльності класу наслідків (відповідальності), інформацію із зазначенням прямого джерела (електронного реєстру розміщеного в мережі Інтернет), де можливо пересвідчитись про чинність наявної (их) ліцензії (й)?
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Тоталбуд» умовам Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано договори оренди транспортних засобів від 08.06.2020 № 18, від 09.06.2020 № 20 та від 23.07.2020 № 25, які нотаріально не посвідчені відповідно до вимог частини другої статті 799 Цивільного кодексу України?
Варто зауважити, що відповідно до частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-23 13:37:22
Відповідь на моніторинг
Відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ та їх підрозділи, зокрема Положення про Південний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Оскільки реалізацію повноважень ДАСУ на території Полтавської області здійснює Північно-Східний офіс ДАСУ, та у зв’язку з відсутності доручення Голови Держаудитслужби або його заступників Південному офісу ДАСУ, відсутні підстави для початку проведення моніторингу.
Виходячи з вищезазначеного, Південний офіс ДАСУ не уповноважений здійснювати моніторинг закупівлі ID : UA-2020-06-18-008646-c.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-28 19:11:39
Надайте роз'яснення
Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Разом з тим відповідно до Наказу № 23 від 02.06.2016 Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) затверджені Положення про офіси ДАСУ (далі – Положення) та їх підрозділи, зокрема Положення про Південний офіс ДАСУ, абзацом 2 та 3 п. 1 якого передбачено територіальний принцип діяльності Південного офісу ДАСУ, як територіального органу: «У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.»
Надайте роз’яснення на підставі чого здійснювався моніторинг в Полтавській області, якщо Південний офіс ДАСУ здійснює свою діяльність в Миколаївській, Херсонській областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі та відповідно до абзацу 4 п.1 Положення на території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-10-29 13:06:24
Роз’яснення до висновку
Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг відкритих торгів за предметом закупівлі: Реконструкція з добудовою будівлі рентгено-діагностичного кабінету Кременчуцького обласного онкологічного диспансеру по вул. Лікаря Богаєвського, 60-Б в м. Кременчук, яка проводилась Департаментом будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації (далі – Замовник).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі Замовником в електронній системі закупівель 28.10.2020 о 19:11 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не за роз’ясненням щодо підстави здійснення моніторингу.
Відповідно до абзацу 5 пункту 1 Положення про Південний офіс Дердаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Південний офіс Держаудитслужби та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Отже, моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби здійснено на підставі доручення Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Позовну заяву направлено до суду 05.11.2020р. у межах строків передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». 05.11.2020р. з метою виконання вимог вищевказаної норми Департамент намагався прикріпити підтвердження направлення позовної заяви до суду, але у зв'язку з відсутністю вкладки "Інформація про оскарження до суду" підтвердження направлення позовної заяви було прикріплено в розділ звернення за розясненнями щодо висновку |
Дата публікації: | 10 листопада 2020 |
Документи:
02 грудня 2020 17:31
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 17:30
|
Позов.PDF |
10 листопада 2020 18:21
|
1280001.PDF |
02 грудня 2020 17:31
|
Електронний підпис |
11 листопада 2020 16:04
|
Електронний підпис |
02 грудня 2020 17:30
|
Позов.PDF |
10 листопада 2020 18:21
|
1280001.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "УКРПРОМБУД-Б" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Агроімпульc 2016" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС ПРЕМІУМЖИТЛОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Агроімпульc 2016" #40802249 |
Переможець |
193 795 217,67
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2020 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:33
|
ДУ№8.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:34
|
№03-20-85.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2022 17:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2021 14:06
|
ДУ 6.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2021 14:02
|
ДУ2 кременчук онко.PDF | зміни до договору |
20 вересня 2021 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 15:10
|
85 Кременчук.PDF | укладений |
08 вересня 2020 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» домовилися внести зміни до п. 5.2 Розділу 5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Розділу 5 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14, Додатку №3 та Розділу 17 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції, домовилися внести зміни до п. 5.2. Розділу 5, п. 14.1. Розділу 14 та до Додатку 3 Договору підряду № 03-20/85 від 08.09.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 03-20/85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |