Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 79530000-8 (Послуги з письмового перекладу)
Code оf the state classifier 021:2015 – 79530000-8 (Services in written translation)
Очікувана вартість
5 110 900,00 UAH
UA-2020-06-18-008367-c 6f529082750c4334a95299b8598184dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Олександр Томєєв
(044) 246-33-46
o.tomeyev@nabu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: National Anti-corruption Bureau of Ukraine
National ID: 39751280
Contact point: Panko Katerina
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Additional contacts: Alexander Tomeyev
(044) 246-33-46
o.tomeyev@nabu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 14:09
Очікувана вартість: 5 110 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 554,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 червня 2020 17:47
Enquiries until: 10 липня 2020 11:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 110 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 555 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79530000-8: Послуги з письмового перекладу


Scope of the procurement
Обсяг надання послуг: 29 послуг, більш детально у додатку 3 до тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Volume of services: 29 services, more details are indicated in the amendment no. 3 to the tender documentation.
Language(-es) in which tender proposals (bids) shall be prepared: the documents of tender proposal (bid), which have to be drafted by the participant of procurement procedure in accordance with requirements of tender documents, shall be formulated in Ukrainian language. More details are stated in tender documents.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 посл.
Послуги з письмового перекладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Василя Сурикова, 3, Київ, Київська область, 03035, Україна
ДК 021:2015: 79530000-8 — Послуги з письмового перекладу

Services in written translation
CPV: 79530000-8
Період постачання: по 29 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі акта приймання-передачі послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання послуг або їх окремого етапу за актом приймання-передачі, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 17:45
Електронний підпис
18 червня 2020 17:44
Тендерна документація.doc
18 червня 2020 17:44
Додаток 1 до ТД.docx
18 червня 2020 17:44
Додаток 2 до ТД.docx
18 червня 2020 17:44
Додаток 3 до ТД.docx
18 червня 2020 17:44
Додаток 4 до ТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ з додатком.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

какой документ
Дата подання: 19 червня 2020 14:47
Дата відповіді: 22 червня 2020 17:44
Просим пояснить, какой документ должны мы приложить: под этим описанием - • маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам (у разі потреби);
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 79530000-8 (Послуги з письмового перекладу) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам, подається у складі тендерної пропозиції учасника у разі потреби. Оскільки предметом цієї закупівлі є послуги з письмового перекладу, потреба у поданні вищенаведеної інформації відсутня.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 серпня 2020
UA-2020-06-18-008367-c6f529082750c4334a95299b8598184dd
Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 15:37
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ" Документи
Відхилено
Документи
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 15:38

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, які підтверджують оплату наданих за аналогічними до предмета закупівлі договорами послуг. Крім того, аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації (Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акт приймання-передачі наданих послуг та документи, які підтверджують оплату цих послуг тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії документів, які підтверджують оплату наданих за аналогічними до предмета закупівлі договорами послуг. Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо).

Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
17 липня 2020 10:08
Електронний підпис
17 липня 2020 10:08
Електронний підпис
17 липня 2020 01:57
Акти_2019.pdf
17 липня 2020 01:57
Акти_2018.pdf
17 липня 2020 01:57
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 20:21
Електронний підпис
17 липня 2020 20:21
Електронний підпис
17 липня 2020 20:16
Документи ТП.pdf
17 липня 2020 20:16
Свідотство податок.pdf
17 липня 2020 20:16
оплати НАБУ.pdf
17 липня 2020 20:16
Наказ та протокол (1).pdf
17 липня 2020 20:16
Значні правочини.PDF
17 липня 2020 20:16
Акти НАБУ ч.2.pdf
17 липня 2020 20:16
Акти НАБУ 2020.PDF

Документи

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:49
банкрутство.pdf
02 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:44
п.2 ч.1 статті 17.pdf
02 вересня 2020 08:44
НАБУ по п 12 ч 1 іч 2 ст.17..pdf
02 вересня 2020 08:44
Довідка.zip
02 вересня 2020 08:44
банкрутство.pdf
19 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:36
Обгрунтування..pdf
20 липня 2020 10:26
Електронний підпис
20 липня 2020 10:26
Електронний підпис
20 липня 2020 10:13
Електронний підпис
20 липня 2020 10:13
Електронний підпис
20 липня 2020 09:30
Електронний підпис
20 липня 2020 09:30
Електронний підпис
20 липня 2020 09:29
Електронний підпис
20 липня 2020 09:29
Електронний підпис
20 липня 2020 09:29
паспорт.pdf
20 липня 2020 09:29
документи ТП.pdf
20 липня 2020 09:29
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 09:29
виписка з банку.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасником надано документ під назвою «Выписка по счетам» (файл «Виписка.pdf»), який частково складено російською мовою без надання перекладу цього документа на українську мову. Також вищезазначена виписка не містить засвідчення банку в письмовій або електронній форми, при цьому учасником не надано будь-яких відомостей, які б підтвердили правомірність відсутності засвідчення банку на виписці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації (Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме первинних документів (документа), що визначені в такому договорі (договорах) (акт приймання-передачі наданих послуг та документи, які підтверджують оплату цих послуг тощо). Пункт 8 розділу І «ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ» тендерної документації (Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі тендерної пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копії документів, які підтверджують оплату наданих за аналогічним до предмета закупівлі договором (договір від 06.08.2015 № 0508/1) послуг. У разі подання документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" #37395753

№ рішення у справі

60/85-р/к

Дата рішення у справі

21.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 16:44
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:43
Електронний підпис
20 липня 2020 09:59
Електронний підпис
20 липня 2020 09:56
Витяг_з ЄДР от 3.06.2020.pdf
20 липня 2020 09:56
ПКТ.pdf
20 липня 2020 09:56
Ген пр-ра (договор).pdf
20 липня 2020 09:56
Виписка.pdf
20 липня 2020 09:56
Акт 2.pdf
20 липня 2020 09:56
Акт 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шевченко Людмила Михайлівна

ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"

ТОВ "КИЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ"

Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович 2 828 320,00
UAH з ПДВ
1 749 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевченко Людмила Михайлівна 2 919 990,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС" 4 473 844,00
UAH з ПДВ
4 473 844,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 14:49
банкрутство.pdf
02 вересня 2020 08:46
Електронний підпис
02 вересня 2020 08:44
п.2 ч.1 статті 17.pdf
02 вересня 2020 08:44
НАБУ по п 12 ч 1 іч 2 ст.17..pdf
02 вересня 2020 08:44
Довідка.zip
02 вересня 2020 08:44
банкрутство.pdf
19 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:36
Обгрунтування..pdf
20 липня 2020 10:26
Електронний підпис
20 липня 2020 10:26
Електронний підпис
20 липня 2020 10:13
Електронний підпис
20 липня 2020 10:13
Електронний підпис
20 липня 2020 09:30
Електронний підпис
20 липня 2020 09:30
Електронний підпис
20 липня 2020 09:29
Електронний підпис
20 липня 2020 09:29
Електронний підпис
20 липня 2020 09:29
паспорт.pdf
20 липня 2020 09:29
документи ТП.pdf
20 липня 2020 09:29
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 09:29
виписка з банку.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:00
Електронний підпис
17 липня 2020 10:08
Електронний підпис
17 липня 2020 10:08
Електронний підпис
17 липня 2020 01:57
Акти_2019.pdf
17 липня 2020 01:57
Акти_2018.pdf
17 липня 2020 01:57
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 20:21
Електронний підпис
17 липня 2020 20:21
Електронний підпис
17 липня 2020 20:16
Документи ТП.pdf
17 липня 2020 20:16
Свідотство податок.pdf
17 липня 2020 20:16
оплати НАБУ.pdf
17 липня 2020 20:16
Наказ та протокол (1).pdf
17 липня 2020 20:16
Значні правочини.PDF
17 липня 2020 20:16
Акти НАБУ ч.2.pdf
17 липня 2020 20:16
Акти НАБУ 2020.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович

ФОП Шевченко Людмила Михайлівна

ТОВ "МІЖНАРОДНИЙ ЦЕНТР ПЕРЕКЛАДІВ "МАЙВІК СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович
#3204118977
Переможець
1 749 999,99
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 серпня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пашаєв Борис Вахідович
#3204118977
1 749 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 12:05
Договір_351_.pdf укладений
14 вересня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 17:40
дод дог 2-48-1 (1).PDF зміни до договору
03 лютого 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:21
Дод_договір_1_594 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 1, 8 частини п'ятої та частина шоста статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/594
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 8 частини п'ятої та частини шостої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 351
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/48/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 790 856,63
UAH