Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція частини будівлі (літ «А») з прибудовою приймального відділення (екстреної медичної допомоги) опорного закладу Скадовської центральної районної лікарні по вул. Шмідта, 24 у м. Скадовськ Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
10 426 614,00 UAH
UA-2020-06-18-008295-c 95dbdb42e2ee4d06b192dcd69d3d37a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гужва Олена Анатоліївна

+380552263001 ojku@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 33824934
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, Проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Гужва Олена Анатоліївна
+380552263001
ojku@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:11
Очікувана вартість: 10 426 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,40%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Всі документи, які готує Учасник, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою, а документи, які видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції як українською так і російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція частини будівлі (літ «А») з прибудовою приймального відділення (екстреної медичної допомоги) опорного закладу Скадовської центральної районної лікарні по вул. Шмідта, 24 у м. Скадовськ Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75700, Україна, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Шмідта, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначається в межах вартості робіт, передбачених твердою договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру Пiсляоплата 10 Робочі 70
Виконання робіт Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ в тому числі п.6 від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядником (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 Аванс 10 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 17:33
Окремий файл - кошторис.rar
18 червня 2020 17:33
Тендерна_документація_Скадовськ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000007 ● a08cb4813ae346dd9ed931aa0ef95f4a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-06-18-008295-c 18.06.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 8 914 619,43
UAH з ПДВ
8 664 618,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 9 487 880,65
UAH з ПДВ
8 913 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРОЛАЙН" 9 839 143,00
UAH з ПДВ
9 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ" 10 216 000,00
UAH з ПДВ
9 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-159" 10 397 798,65
UAH з ПДВ
9 897 798,64
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ПМК №132" 10 290 005,00
UAH з ПДВ
10 040 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА" 10 411 992,52
UAH з ПДВ
10 411 992,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:56
Електронний підпис
03 липня 2020 15:55
Протокол 1.pdf
03 липня 2020 15:55
Ліцензія на АВК.pdf
03 липня 2020 15:55
Копія наказу.pdf
03 липня 2020 15:55
Cтатут.pdf
03 липня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 15:55
Кошторис.rar

Публічні документи

03 липня 2020 15:30
Електронний підпис
03 липня 2020 15:21
Форма 1-ДФ.zip
03 липня 2020 15:21
Тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 15:21
Проект договору.pdf
03 липня 2020 15:21
Примірний ПВР.pdf
03 липня 2020 15:21
Копія ІПН Виноградов.pdf
03 липня 2020 15:21
Інформація по ст 17.pdf
03 липня 2020 15:21
Загальні відомості.pdf
03 липня 2020 15:21
Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 15:21
Довідка про ОУ.pdf
03 липня 2020 15:21
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
03 липня 2020 15:20
Відгук ГМУВГ.pdf
03 липня 2020 15:20
Витяг ПДВ.PDF
03 липня 2020 15:20
Виписка ЄДР.PDF

Публічні документи

03 липня 2020 16:26
Електронний підпис
03 липня 2020 15:55
Електронний підпис
03 липня 2020 15:54
31. Кошторис.rar
03 липня 2020 15:54
21.1. Опис документів.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 15:38
Електронний підпис
03 липня 2020 15:37
Електронний підпис
03 липня 2020 15:35
16-41.bdcu
03 липня 2020 15:35
16-41.imd
03 липня 2020 15:34
15-Договірна ціна.PDF

Публічні документи

03 липня 2020 09:23
Електронний підпис
03 липня 2020 09:23
Електронний підпис
03 липня 2020 09:20
5. Проект Договору.pdf
03 липня 2020 09:19
27. Копія Статуту (1).pdf
03 липня 2020 09:19
18. Копія договору.pdf
03 липня 2020 09:19
6. Договірна ціна.pdf
03 липня 2020 09:19
3. Довіреність.pdf
03 липня 2020 09:19
30. Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 09:19
25. Ліцензії учасника.pdf
03 липня 2020 09:19
19. Лист відгук.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 09:56
Електронний підпис
02 липня 2020 08:52
Електронний підпис
02 липня 2020 08:51
6 Копія форма _1ДФ.pdf
02 липня 2020 08:51
15 Довідка статті 50 ЗУ.pdf
02 липня 2020 08:51
Скадовск.bdcu
02 липня 2020 08:51
4666_лс-06-01-01_ЗВК.xls
02 липня 2020 08:51
19 Довідка статті 9 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАБУД-БК"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ТОВ "ТЕРОЛАЙН"

ТОВ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"

ТОВ "ПМК-159"

ПРАТ "ПМК №132"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОГАЗМЕРЕЖА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕГАБУД-БК"
#41464974
Відхилено 8 664 618,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 18:20
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"
#41485685
Відхилено 8 913 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 17:44
ТОВ "ТЕРОЛАЙН"
#43268266
Відхилено 9 235 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОБУДКОНСАЛТ"
#40024645
Відхилено 9 300 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-159"
#01352770
Відхилено 9 897 798,64
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:52
ПРАТ "ПМК №132"
#01036477
Переможець 10 040 005,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 15:58

Вимога про усунення невідповідностей

Виправлення помилок відповідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами в тендерній пропозиції ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція частини будівлі (літ «А») з прибудовою приймального відділення (екстреної медичної допомоги) опорного закладу Скадовської центральної районної лікарні по вул. Шмідта, 24 у м. Скадовськ Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)». Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" виявлено невідповідність вимогам ТД, а саме кваліфікаційним критеріям до учасників. При визначенні кваліфікаційних критеріїв замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції відкритих торгів надає документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації відкритих торгів. ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" виконав цю умову частково, надано копію договору від 28.02.2019 № 10-10/76 без додатків. В таблиці про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід вказана інформація про спеціальність, проте відповідно до умов ТД необхідно вказати посаду працівників. ВИРІШИЛИ: Відповідно до п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а учаснику ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" необхідно протягом 24 годин завантажити через електрону систему закупівель додатки до договору від 28.02.2019 № 10-10/76 та виправити таблицю про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних робітників, робочих), які мають необхідні знання та досвід за об’єктом «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція частини будівлі (літ «А») з прибудовою приймального відділення (екстреної медичної допомоги) опорного закладу Скадовської центральної районної лікарні по вул. Шмідта, 24 у м. Скадовськ Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)»

Вимога про усунення невідповідностей

Виправлення помилок відповідно статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами в тендерній пропозиції ТОВ "ТЕРОЛАЙН" на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція частини будівлі (літ «А») з прибудовою приймального відділення (екстреної медичної допомоги) опорного закладу Скадовської центральної районної лікарні по вул. Шмідта, 24 у м. Скадовськ Херсонської області» (СРV за ДК 021:2015 – 45215000-7: Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)». Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕРОЛАЙН" виявлено невідповідність вимогам ТД, а саме кваліфікаційним критеріям до учасників. При визначенні кваліфікаційних критеріїв замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції відкритих торгів надає документи відповідно до переліку документів, зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації відкритих торгів. ТОВ "ТЕРОЛАЙН" не виконав цю умову, надано таблицю, щодо аналогічного договору, де підрядною організацією є інша установа, не надано копію аналогічного договору, не надано лист-відгук до аналогічного договору, не надано копію Звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітний період або копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останній звітний період із відміткою податкової служби або із копією квитанції про прийняття електронної звітності. Відповідно до п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами, опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а учаснику ТОВ "ТЕРОЛАЙН" необхідно протягом 24 годин завантажити через електрону систему закупівель довідку у формі табл.1.2, яка зазначена у Тендерній документації, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (виконання аналогічних робіт бюджетній організації) (не менше одного) на будівництво та/або капітальний ремонт та/або реконструкцію громадських будівель та споруд. З копією вказаного у довідці договору, знятого з оригіналу. До довідки надається також оригінал листа-відгуку від Замовника, зазначеного в наданій довідці. Відгук має містити: інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень Замовника, факт повного виконання робіт та інформацію про наявність сертифіката відповідності закінченого будівництвом об’єкта. Копію Звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітний період або копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останній звітний період із відміткою податкової служби або із копією квитанції про прийняття електронної звітності.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ПМК №132"
#01036477
10 040 005,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:47
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 16:19
Дог.ціна Скадовськ.pdf укладений
04 серпня 2020 16:17
Договір_25-Скадовськ ЦРЛ.pdf укладений
04 серпня 2020 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 040 005,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 673 334,17 UAH)