Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Лозівське територіальне медичне об'єднання" Лозівської міської ради Харківської області по вул. Живописній, 42 у с. Катеринівка Лозівського району Харківської області
Очікувана вартість
10 333 842,00 UAH
UA-2020-06-18-007758-c 0913a84790344c6c800d4596b4259b21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:35
Очікувана вартість: 10 333 842,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 669,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Лозівське територіальне медичне об'єднання" Лозівської міської ради Харківської області по вул. Живописній, 42 у с. Катеринівка Лозівського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64604, Україна, Харківська область, с. Катеринівка, вул. Живописна,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 липня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 09:46
Перелік змін.docx
02 липня 2020 09:46
ТД ПВ Лозова_2.docx
18 червня 2020 16:42
Проєкт договору ДКБ.doc
02 липня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 09:46
Перелік змін.docx
02 липня 2020 09:46
ТД ПВ Лозова_2.docx
18 червня 2020 16:42
ТД ПВ Лозова.docx
18 червня 2020 16:42
Проєкт договору ДКБ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000034 ● 7fa3284d61434a70a273c4bd586683d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 12:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2021 №24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-06-18-007758-c 18.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення

2021-02-18 14:08:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А" 7 014 886,00
UAH з ПДВ
7 014 886,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС" 10 126 916,00
UAH з ПДВ
10 126 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 13:21
Електронний підпис
24 липня 2020 13:13
Документи переможця.PDF
09 липня 2020 22:21
Електронний підпис
09 липня 2020 22:17
7910_.sts
09 липня 2020 22:17
Ліцензія.PDF
09 липня 2020 22:17
Кошторис.PDF
09 липня 2020 22:17
Дозвіл.PDF
09 липня 2020 22:17
Договірна ціна.PDF
09 липня 2020 22:17
Довідка Трейдбуд.pdf
09 липня 2020 22:17
Графік календарний.PDF
09 липня 2020 22:17
Відомість ресурсів.PDF
09 липня 2020 22:17
11 Захист довкілля.PDF
09 липня 2020 22:17
10 Субпідряд.PDF
09 липня 2020 22:17
6-8.Довідки ст.17.PDF
09 липня 2020 22:17
5.2 Вдгук акти Індіго.pdf
09 липня 2020 22:17
5.1 Відгуки акти СІ.PDF
09 липня 2020 22:17
5 Довідка про досвід.PDF
09 липня 2020 22:17
3.2 Посвідчення.PDF
09 липня 2020 22:17
3 Працівники.PDF
09 липня 2020 22:17
2 Обладнання.PDF
09 липня 2020 22:17
1 Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ФОРУМ А"

ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А"
#40822050
Відхилено
7 014 886,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 09:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 липня 2020 00:00
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"
#40358879
Переможець 10 126 916,00
UAH з ПДВ
15 липня 2020 13:20

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

15 липня 2020 09:36
Електронний підпис
15 липня 2020 09:35
Протокол 71.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕЙДБУД ПЛЮС"
#40358879
10 126 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:49
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 14:11
ДУ 6.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 14:11
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 17:01
ДУ 5 (1) (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 10:01
ДУ 4 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 15:37
ДУ 3 (1) (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 15:22
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 08:43
ДУ 1 (1) (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 09:20
Протокол 91.pdf укладений
12 серпня 2020 09:20
Договір 14-20.pdf укладений
12 серпня 2020 09:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 14-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 599 933,68
UAH (в тому числі ПДВ 1 266 655,61 UAH)