Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (меблі для шкільних їдалень)
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-06-18-007220-c 37571e91aff64b31ace359d413a144b0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:48
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою; Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2161 штуки
меблі для шкільних їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 22 червня 2020 16:56
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:39
В технічних вимогах на закупівлю шкільних меблів Замовником зазначено, що столи розміром 1955х850 мм та 2420х855 мм укомплектовані металевими ніжками: Габаритні розміри каркасу: ширина – 930 мм. глибина – 590 мм.висота – 745 мм. Звертаємо Вашу увагу на те, що саме ці металеві ніжки не розраховані для зазначеного розміру стільниці. На дані ніжки виробник, ТОВ "АРТ-ПРОМ", рекомендує розмір стільниці 1200х800.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, в п. 3 Додатку 3 " Технічні, кяісні та кількісні вимоги та Дислокація" зазначено - "Каркас (використовується два каркаси під одну стільницю)"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой 2 998 584,60
UAH з ПДВ
2 998 584,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:09
Електронний підпис
09 липня 2020 16:53
50. ISO 9001 2015 ALEANA 2018-2021.pdf
09 липня 2020 16:53
49.2. ISO 14001 Мебліком.jpg
09 липня 2020 16:53
49.1. ISO 9001 Мебліком.jpg
09 липня 2020 16:53
48. Сертифікат ЛДСП.pdf
09 липня 2020 16:53
47. Пакування.pdf
09 липня 2020 16:53
46. Товар є новим.pdf
09 липня 2020 16:53
42. Пластик.pdf
09 липня 2020 16:52
37. Бюджетний кодекс.pdf
09 липня 2020 16:52
32. Захист довкілля.pdf
09 липня 2020 16:52
13.2.0000001871847037.1.0.pdf
09 липня 2020 16:52
29. Достовірність.pdf
09 липня 2020 16:52
11.1. паспорт директор.pdf
09 липня 2020 16:52
25. ч.2 ст.17.pdf
09 липня 2020 16:52
24. ст.17 податки.pdf
09 липня 2020 16:52
23. ст.17.pdf
09 липня 2020 16:52
22. ст.17.pdf
09 липня 2020 16:52
21. ст.17.pdf
09 липня 2020 16:52
20.2. Квитанція _2.pdf
09 липня 2020 16:52
20.1. Квитанція _1.pdf
09 липня 2020 16:52
20. фін. звітність 2019.pdf
09 липня 2020 16:52
4.2. Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 16:52
4.1. Опис.pdf
09 липня 2020 16:52
4. Статут.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 17:47
Форма опадаткування.pdf
09 липня 2020 17:47
Паспорт та ІПН.pdf
09 липня 2020 17:47
Копія фін звітності.pdf
09 липня 2020 17:47
Класифікатор.pdf
09 липня 2020 17:47
Інформація санкції.pdf
09 липня 2020 17:47
Єдиний податокк.pdf
09 липня 2020 17:47
Договір оренди.pdf
09 липня 2020 17:47
Відсутність статті 17.pdf
09 липня 2020 17:47
Висновок СЕС ДСП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Днепрогорстрой

ФОП "КОТЕНКО ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Днепрогорстрой
#34824605
Переможець 2 998 584,60
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой
#34824605
2 998 584,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:32
дод.угода №4 від 27.08.2020 договір №22А_20 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 09:11
Додаткова угода № 3 від 19.08.2020.FR12.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 09:10
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 14:08
Дод. угода № 2 від 14.08.2020 Технічна помилка .FR12.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 09:31
дод.угода №2 від 14.08.2020 договір №22А_20 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 09:27
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 11:44
Підписаний_G0820-1075-GL_ispolnenia.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:44
Підписаний_Лицензия.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:44
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 11:44
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 16:09
Додаткова угода №1 від 10.08.2020.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:59
Рішення щодо подовження строку укладання договору до 60 днів.pdf укладений
10 серпня 2020 15:59
Договір № 22А-20 від 10.08.2020.pdf укладений
10 серпня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення в Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 22А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов тендеру надана банківська гарантія виконання договору
Номер договору про закупівлю: 22А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: банківська гарантія виконання договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнений додаток 1 та 2
Номер договору про закупівлю: 22А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки, в дислокації приведана до відповідності назва в таблиці
Номер договору про закупівлю: 22А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 22А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення строку гарантії - 60 місяців на поставлений товар
Номер договору про закупівлю: 22А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 998 584,60
UAH (в тому числі ПДВ 499 764,10 UAH)