Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території автостоянки з влаштуванням асфальтобетонного покриття в с. Оліївка, вул. Садова, Житомирського району Житомирської області за кодом ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 640 917,80 UAH
UA-2020-06-18-007110-c 07f07847c2634889b842de0b11ce6be0
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Антонюк

+380972676500 1822085600_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОЛІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04348409
Вебсайт: http://oliivska.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 12402, Україна , Житомирська обл., с. Оліївка, вул. Леоніда Ступницького, буд. 68
Контактна особа: Олександр Антонюк
+380972676500
1822085600_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2020 15:14
Очікувана вартість: 2 640 917,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 409,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт території автостоянки з влаштуванням асфальтобетонного покриття в с. Оліївка, вул. Садова, Житомирського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12004, Україна, Житомирська область, село Оліївка, вул Леоніда Ступницького,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-007110-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Шляхбуд-5", Код ЄДРПОУ:42292396
Дата подання: 17 липня 2020 11:38
Скарга на прийняте рішення
Замовник в порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" визнав переможцем ТОВ "Асфальт Плюс"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 липня 2020 09:05
Повідомляємо, що Ваше звернення від 17.07.2020 № 17/01 розглянуто відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
1. Щодо Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід поданій ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" зазначено, з якого року працівник перебуває в трудових відносинах з зазначеним товариством.
Крім того, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено:
«Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме: -…відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції».
У складі тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" наявні скан-копії трудових книжок з записом, який підтверджує досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) працівників ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС", зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Помилка віднесена Замовником до формальних. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
2. Щодо документального підтвердження наявності в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу Розділ V. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.»
У складі тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" наявні скан-копії наказів ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" про прийняття на роботу Черниша Андрія Валерійовича, Пічкура Дмитра Олексійовича, Черниша Валерія Володимировича, Табаченка Олександра Пантелейовича на відповідні посади за сумісництвом на 0,5 ставки.
Відповідно до пункту 1.1. ІНСТРУКЦІЇ про порядок ведення трудових книжок працівників, яка затверджена спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 (зі змінами), на осіб, які працюють за сумісництвом, трудові книжки ведуться тільки за місцем основної роботи.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
3. Щодо форми та інформації у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено:
«Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, а саме:
- технічні помилки та описки;
-…відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції».
Відсутність слова «адреса» у колонці 2 Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), поданої ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС", віднесена Замовником до формальних помилок.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" наявні скан-копії договору № 36 п/з від 12.07.2019, у якому адреса замовника, якому ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"здійснювалось виконання робіт, зазначена у повному обсязі.
Помилка віднесена Замовником до формальних. Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
4. Щодо довідки для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.
У наданій ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" довідці від 07.06.2020 № 1682 зазначено перелік видів робіт з контролю якості а саме: будівельних матеріалів, виробів і конструкцій. Зміст довідки відповідає вимогам п.п. 6 п. 3 додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, у зазначеній довідці вказано посилання на сертифікат підтвердження компетентності від 03.04.2020 № 015/2020 (наявний у складі пропозиції ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"), у додатку до якого зазначено назви та опис об’єктів вимірювань лабораторією.
5. Щодо передбачення у Договірній ціні коштів на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами
Пунктом 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу Розділ V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено:
Учасник при розрахунку договірної ціни зобов’язаний обов’язково:
- передбачити кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у розмірі не більше 1,5% від підсумку глав(1-12) ЗКР по графах 4, 5, 6, 7 (к=0,5);
- передбачити кошти на покриття додаткових витрат пов’язаних з інфляційними процесами у відповідності до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та основних прогнозних показників рівня інфляції згідно з постановою КМУ від 15.05.2019р. №555 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2020 - 2022 роки» (зі змінами) (к=0,5).
При формуванні договірної ціни ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" заклав відповідні кошти на покриття ризиків та додаткових витрат. Інших розрахунків до договірної ціни при поданні тендерної пропозиції учасником умовами тендерної документацією не вимагалось.
З огляду на зазначене, немає підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС».

Документи подані скаржником

17 липня 2020 11:38
Скарга
17 липня 2020 11:38
Розрахунок

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-007110-c.b2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Шляхбуд-5", Код ЄДРПОУ:42292396
Дата подання: 22 липня 2020 10:19
Скарга на прийняті замовником рішення
Прийняті замовником рішення з порушеннями ЗУ "Про публічні закупівлі". Детально в тексті скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 липня 2020 12:07
рішення від 24.07.2020 № 14323+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 12:07
рішення від 18.08.2020 №15726 .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:56

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000110 ● e6f3ff7bad1447a59db50c3611c818e9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2020 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.07.2020
№ 49

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.07.2020 № 49.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2020-06-18-007110-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-28 12:07:39

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.07.2020 № 50

Житомир



Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-06-18-007110-c.b2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-18-007110-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 23 липня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23 липня 2020 року № 49 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Начальник Людмила КОСТЮК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-30 15:30:02

відповідь на наказ

Взято до відома


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Шляхбуд-5" 2 136 139,20
UAH з ПДВ
2 136 139,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 2 352 102,65
UAH з ПДВ
2 352 102,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 18:21
Електронний підпис
09 липня 2020 18:19
66.imd
09 липня 2020 18:19
42 Сертифікат ISO.pdf
09 липня 2020 18:19
37 Статут.pdf
09 липня 2020 18:19
35 Ліцензія.pdf
09 липня 2020 18:19
28 Локальний кошторис.pdf
09 липня 2020 18:19
27 Договірна ціна.pdf
09 липня 2020 18:19
19 відгук Радомишль.pdf
09 липня 2020 18:19
25 Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 липня 2020 18:19
18 Відгук Кочерів.pdf
09 липня 2020 18:18
12 Дипломи ІТР.pdf
09 липня 2020 18:18
11 Трудові книжки.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 15:53
Електронний підпис
21 липня 2020 15:52
Моделька.imd
21 липня 2020 15:52
Локальний кошторис.pdf
21 липня 2020 15:52
Договірна ціна.pdf
21 липня 2020 15:52
Довідка МВС.pdf
21 липня 2020 15:52
public_doc(3).p7s
21 липня 2020 15:52
file(2).pdf
09 липня 2020 17:48
Електронний підпис
09 липня 2020 17:47
35.Проект договору.pdf
09 липня 2020 17:47
27.imd
09 липня 2020 17:47
25.Локальний кошторис.pdf
09 липня 2020 17:47
24.Договірна ціна.pdf
09 липня 2020 17:47
21.Сертифікат ISO.pdf
09 липня 2020 17:47
18.Статут та опис.pdf
09 липня 2020 17:47
12.Фінансовий звіт.pdf
09 липня 2020 17:47
11.Відгук.pdf
09 липня 2020 17:47
1.Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Шляхбуд-5"

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Шляхбуд-5"
#42292396
Відхилено 2 136 139,20
UAH з ПДВ
14 липня 2020 12:16
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Рішення скасоване 2 352 102,65
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 11:38
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Відхилено 2 352 102,65
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 12:36