Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів
Medical devices for ostomized patients, 7 lots
Очікувана вартість
4 724 887,06 UAH
UA-2020-06-18-007068-c f1d0639208e046f79a1ae03a96266887
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 4 724 887,06 UAH з ПДВ
Publication date: 18 червня 2020 16:02
Enquiries until: 10 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 4 724 887 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Term of delivery of goods: during 2020 (not more than 10 days from the date of receipt of the written application of the Customer).

Тендерна документація

13 липня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:56
Внесення змін 3.pdf
13 липня 2020 15:56
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 3.pdf
06 липня 2020 17:18
Оголошення про заплановану закупівлю зміни 2.pdf
18 червня 2020 16:02
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
13 липня 2020 15:56
ТД стома 3 зміни 3.pdf
06 липня 2020 17:18
ТД стома 3 зміни 2.pdf
02 липня 2020 18:05
ТД стома 3 зміни 1.pdf
18 червня 2020 16:02
ТД стома 3.pdf
06 липня 2020 17:18
Внесення змін 2.pdf
06 липня 2020 17:18
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 2.pdf
02 липня 2020 18:05
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
18 червня 2020 16:02
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
02 липня 2020 18:05
Внесення змін 1.pdf
18 червня 2020 16:02
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
18 червня 2020 16:02
Додаток 4 (Проект договору).pdf
18 червня 2020 16:02
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
18 червня 2020 16:02
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо багатокомпонентності калоприймачів
Дата подання: 06 липня 2020 16:56
Дата відповіді: 09 липня 2020 12:30
Замовником встановлено вимоги надати багатокомпонентний калоприймач. Калоприймачі є однокомпонентні та двокомпонентні. Просимо підтвердити, що двокомпонентні калоприймачі замовником прийматимуться як багатокомпонентні?
Відповідь: Згідно роз’яснень Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, відповідно до Класифікатора медичних виробів НК 024:2019, є два вида калоприймачів – однокомпонентні (наприклад, 31066 Калоприймач для колостоми закритий, однокомпонентний) та багатокомпонентні (наприклад, 31067 Калоприймач для колостоми закритий, багатокомпонентний). Багатокомпонентний калоприймач може складатися з двох або більше окремих частин.
У технічних вимогах зазначено про спеціальні вимоги до двох окремих частин багатокомпонентного (двокомпонентного) калоприймача – мішка та пластини.
Таким чином, до закупівлі передбачено багатокомпонентні (двокомпонентні) калоприймачі, що складаються з двох компонентів.
Порушення, що може призвести до наслідків
Дата подання: 10 липня 2020 15:05
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:13
Звертаємо увагу, що відповідно до моніторингів процедур закупівель ДАСУ визначає порушенням вимогу до учасника надавати підтвердження по статті 17 у довільній формі. В приклад ось закупівля: UA-2020-05-13-001539-c Пропонуємо внести зміни.
Відповідь: Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), зокрема частини п’ятої статті 17, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Зважаючи на вищевказане, на підтвердження відповідності вимогам Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю учасникам необхідно надати довідки, листи та інформацію в довільній формі.
В той же час, відповідно до частини шостої статті 17, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі», Департаментом у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю визначено перелік відповідних документів та вказано форму їх надання.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 10 липня 2020 15:24
Дата відповіді: 15 липня 2020 14:18
Просимо надати роз'яснення як рахувати сроки при визначенні терміну дії банківського забезпечення - згідно ЦКУ з дати наступної за подією чи відразу з моменту розкриття тендерних пропозицій? А також відразу просимо уточнити чи буде вважатися порушенням строк дії тендерного забезпечення більше ніж 90 днів?
Відповідь: Враховуючи, що оголошення про проведення процедури закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-06-18-007068-c, оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто 20.07.2020.
Згідно статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Оскільки вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації зазначаються, зокрема, відомості про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, строк дії тендерного забезпечення більше, ніж 90 днів, не буде вважатися порушенням.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 11:20
Просимо надати роз'яснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі по лоту №1
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-007068-c, по Лоту №1 заплановано придбати за бюджетні кошти - 6180 од комплектів. Очікувана вартість складає – 368 451,60 грн., тобто ціна за комплект не може перевищувати – 59,62 грн. Ця ціна не відповідає ринковій вартості калоприймачів з медико-технічними характеристиками. Калоприймачі, які представлені на ринку України - це вироби іноземного походження, тобто вони мають бути імпортовані. За останній час курс валют значно змінився в сторону збільшення, відповідно ціна імпортних товарів також зросла. На даний час оріентовна вартість за 1 комплект скаладає 69,636 грн., Для того щоб торги відбулись рекомендуємо зменшити кількість з 6180 комплектів до 5280 комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:08
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесені зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 11:21
Просимо надати роз'яснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі по лоту №2
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-007068-c, по Лоту №2 заплановано придбати за бюджетні кошти - 6180 од комплектів. Очікувана вартість складає – 407 447,40 грн., тобто ціна за комплект не може перевищувати – 65,93 грн. Ця ціна не відповідає ринковій вартості калоприймачів з медико-технічними характеристиками. Калоприймачі, які представлені на ринку України - це вироби іноземного походження, тобто вони мають бути імпортовані. За останній час курс валют значно змінився в сторону збільшення, відповідно ціна імпортних товарів також зросла. На даний час оріентовна вартість за 1 комплект скаладає 69,636 грн., Для того щоб торги відбулись рекомендуємо зменшити кількість з 6180 комплектів до 5850 комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:09
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесені зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 11:21
Просимо надати роз'яснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі по лоту №3
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-007068-c, по Лоту №3 заплановано придбати за бюджетні кошти - 6000 од комплектів. Очікувана вартість складає – 448 740,00 грн., тобто ціна за комплект не може перевищувати – 74,79 грн. Ця ціна не відповідає ринковій вартості калоприймачів з медико-технічними характеристиками. Калоприймачі, які представлені на ринку України - це вироби іноземного походження, тобто вони мають бути імпортовані. За останній час курс валют значно змінився в сторону збільшення, відповідно ціна імпортних товарів також зросла. На даний час оріентовна вартість за 1 комплект скаладає 87,988 грн., Для того щоб торги відбулись рекомендуємо зменшити кількість з 6000 комплектів до 5850 комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:11
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесені зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 11:22
Просимо надати роз'яснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі по лоту №4
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-007068-c, по Лоту №4 заплановано придбати за бюджетні кошти - 6000 од комплектів. Очікувана вартість складає – 455 340,00 грн., тобто ціна за комплект не може перевищувати – 75,89 грн. Ця ціна не відповідає ринковій вартості калоприймачів з медико-технічними характеристиками. Калоприймачі, які представлені на ринку України - це вироби іноземного походження, тобто вони мають бути імпортовані. За останній час курс валют значно змінився в сторону збільшення, відповідно ціна імпортних товарів також зросла. На даний час оріентовна вартість за 1 комплект скаладає 88,03 грн., Для того щоб торги відбулись рекомендуємо зменшити кількість з 6000 комплектів до 5160 комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:11
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесені зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 11:23
Просимо надати роз'яснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі по лоту №5
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-007068-c, по Лоту №5 заплановано придбати за бюджетні кошти - 5226 од комплектів. Очікувана вартість складає – 793 202,28 грн., тобто ціна за комплект не може перевищувати – 151,78 грн. Ця ціна не відповідає ринковій вартості калоприймачів з медико-технічними характеристиками. Калоприймачі, які представлені на ринку України - це вироби іноземного походження, тобто вони мають бути імпортовані. За останній час курс валют значно змінився в сторону збільшення, відповідно ціна імпортних товарів також зросла. На даний час оріентовна вартість за 1 комплект скаладає 176,07 грн., Для того щоб торги відбулись рекомендуємо зменшити кількість з 5226 комплектів до 4500 комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:12
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесені зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 липня 2020 11:24
Просимо надати роз'яснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі по лоту №6
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-06-18-007068-c, по Лоту №6 заплановано придбати за бюджетні кошти - 1060 од комплектів. Очікувана вартість складає – 64 829,60 грн., тобто ціна за комплект не може перевищувати – 61,16 грн. Ця ціна не відповідає ринковій вартості калоприймачів з медико-технічними характеристиками. Калоприймачі, які представлені на ринку України - це вироби іноземного походження, тобто вони мають бути імпортовані. За останній час курс валют значно змінився в сторону збільшення, відповідно ціна імпортних товарів також зросла. На даний час оріентовна вартість за 1 комплект скаладає 70,95 грн., Для того щоб торги відбулись рекомендуємо зменшити кількість з 1060 комплектів до 900 комплектів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2020 11:12
Враховуючи Вашу вимогу, Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесені зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a7
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПМ ГРУП АКАДЕМІЯ", Код ЄДРПОУ:40654052
Дата подання: 06 липня 2020 16:54
Технічні вимоги
Шановний замовник!
Звертаємо увагу, що предмет закупівлі за лотом № 1 та № 2 має дискримінаційні вимоги, що свідчать про їх орієнтацію на конкретного постачальника.
Так, відповідно до додатку 2 до тендерної документації

Лот 1 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 6180 комплектів.
Комплект складається з: пластини (рівної) для двокомпонентного калоприймача з розміром фланця до 50 мм - 6180 од. - має бути м’якою, еластичною, на стороні, що кріпиться до шкіри, має складатися з гідроколоїдного адгезиву, фланець діаметром до 50 мм, з розміром для вирізання від 10 до 45 мм;

Лот 2 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 60 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 6180 комплектів.
Комплект складається з: пластини (рівної) для двокомпонентного калоприймача з розміром фланця до 60 мм 6180 од. - має бути м’якою, еластичною, на стороні, що кріпиться до шкіри, має складатися з гідроколоїдного адгезиву, фланець діаметром до 60 мм, з розміром для вирізання від 10 до 55 мм.
Обмеження розміру вирізання до 45 мм та 55 мм є необгрунтованим, оскільки чим більше розмір вирізання тим більше вибір пацієнта щодо можливості вирізати необхідний йому розмір, що може становити будь-який розмір менше встановлених меж.
Таким чином, вимога наявності розміру вирізання до 45 мм чи до 55 мм позбавляє нас можливості пропонувати відповідні калоприймачі з розміром вирізання більшим, зокрема до 57 мм. Водночас, зазначене обмеження до 57 мм не позбавляє пацієнтів можливості вирізати необхідний розмір, що може становити у тому числі 45 мм чи 55 мм і менше.
Враховуючи зазначене, просимо внести відповідні зміни у вимоги до лоту № 1 та № 2 у додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 12:31
За інформацією Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, розширення розмірів для вирізання фланця до 57 мм за лотами №№ 1, 2 не доцільно, оскільки заявку на закупівлю складено на підставі потреби, наданої закладами охорони здоров’я з урахуванням розміру отвору стоми.
Крім того, для пацієнтів з розміром отвору стоми більш, ніж 55 мм, здійснюється закупівля калоприймачів стомічних післяопераційних з віконцем, відкритих, з розміром для вирізання до 100 мм.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-007068-c.a8
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФАРМ МД", Код ЄДРПОУ:43148634
Дата подання: 10 липня 2020 08:09
Технічне завдання
Шановний замовнику!
На вашу відповідь «За інформацією Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, розширення розмірів для вирізання фланця до 57 мм за лотами №№ 1, 2 не доцільно, оскільки заявку на закупівлю складено на підставі потреби, наданої закладами охорони здоров’я з урахуванням розміру отвору стоми.
Крім того, для пацієнтів з розміром отвору стоми більш, ніж 55 мм, здійснюється закупівля калоприймачів стомічних післяопераційних з віконцем, відкритих, з розміром для вирізання до 100 мм.» звертаємо увагу про наступне.
Калоприймач багатокомпонентний с розміром фланця до 60мм дає можливість пацієнту вирізати отвір максимально до 57 мм., тобто від 10мм до 57 мм залежно від його потреби. Ми не пропонуємо вам розширювати розміри для вирізання до 57 мм, а лише вимагаємо надати можливість пропонувати калоприймачі з наявністю граничного розширення до 57 мм. Розмір розширення ви визначаєте самостійно з огляду на потребу пацієнтів. І такий розмір може бути в межах 57 мм, тобто і 45 мм і 55 мм.
Крім того зазначені Вами вище калоприймачі стомічні післяопераційні з віконцем, відкриті, з розміром для вирізання до 100 мм. як калоприймачі для пацієнтів с потребою більших розмірів призначені для використання після операцій (див. назву), а не для самостійного використання вдома. Ми натомість можемо запропонувати калоприймачі для самостійного використання вдома с розміром для вирізання до 100мм, тобто і 45 і 55 і 90.
Також зазначаємо, що інформація Постійної робочої групи Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, опирається на потреби, надані закладами охорони здоров’я з урахуванням розміру отвору стоми, які їм потрібні. Отже, ми можемо запропонувати їм такі отвори, тому що в межах 57 мм вони можуть бути будь-якого необхідного їм розміру.
При цьому обмеження розміру для вирізання фланця до 55 мм позбавляє нас можливості участі у цій закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до нас.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 17:01
Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити розмір для вирізання, вказаний у технічних вимогах до предмету закупівлі, без змін, оскільки заявка на закупівлю складена на підставі потреби, наданої закладами охорони здоров’я, з урахуванням розміру отвору стоми.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-007068-c.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 20 серпня 2020 13:04
Скарга на нерпавомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів) – по Лоту №1 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) – 5310 комплектів
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2020 18:33
рішення від 25.08.2020 №15983+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:33
рішення від 02.09.2020№16562.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 18:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2020 № 16562-р/пк-пз скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФАРМ МД» поданої на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-06-18-007068-c, за лотом №1.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 18:40
Номер скарги: UA-2020-06-18-007068-c.a10
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 20 серпня 2020 13:04
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів) – по Лоту №7 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач однокомпонентний відкритий (31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний) – 58710 од.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2020 18:34
рішення від 25.08.2020 №15984+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:34
рішення від 02.09.2020№16563.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 18:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2020 № 16563-р/пк-пз скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФАРМ МД» поданої на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-06-18-007068-c, за лотом №7.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 18:47

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

28 серпня 2020 11:46
Лист 8672.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000047 ● ea5474168cd544159a3731efa910cb56
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 15:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
12 UA-2020-06-18-007068-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5310 комплектів
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 368 407,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 842,04 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH


Title: lot 1 - 33140000-3 Medical supplies - Multifunctional ostomy bag for open intestinal stoma with flange size up to 50 mm (31076 Open-ended intestinal ostomy bag, multiple-piece) - 5310 sets
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 368 407,80 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 842,04 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5310 комп
лот 1 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5310 комплектів (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 1 - 33140000-3 Medical supplies - Multifunctional ostomy bag for open intestinal stoma with flange size up to 50 mm (31076 Open-ended intestinal ostomy bag, multiple-piece) - 5310 sets (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33140000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-06-18-007068-c.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 20 серпня 2020 13:04
Скарга на нерпавомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при проведенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю: код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів) – по Лоту №1 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) – 5310 комплектів
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2020 18:33
рішення від 25.08.2020 №15983+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 18:33
рішення від 02.09.2020№16562.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 18:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.09.2020 № 16562-р/пк-пз скасовано рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОФАРМ МД» поданої на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів), ідентифікатор UA-2020-06-18-007068-c, за лотом №1.
Дата виконання рішення замовником: 15 вересня 2020 18:40

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 вересня 2020
UA-2020-06-18-007068-cf1d0639208e046f79a1ae03a96266887
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЕКОМЕД
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФАРМ МД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФАРМ МД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
20 липня 2020 14:35
Електронний підпис
20 липня 2020 14:35
Електронний підпис
20 липня 2020 14:33
БГ.7z
20 липня 2020 14:33
Тех.pdf
20 липня 2020 14:33
Ком_p181-199.pdf
20 липня 2020 14:33
Ком_p091-180.pdf
20 липня 2020 14:33
Ком_p001-090_p46-90.pdf
20 липня 2020 14:33
Ком_p001-090_p01-45.pdf

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 15:34
Електронний підпис
20 липня 2020 15:27
Електронний підпис
20 липня 2020 14:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 липня 2020 14:37
6.11. Лист про податки.pdf
20 липня 2020 14:37
5.2. Договор Калопр АК .pdf
20 липня 2020 14:37
5.1 Договор Калопр Пр.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей (відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі») Закупівля: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні вироби для стомованих хворих, 7 лотів), зокрема: лот 1 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5310 комплектів; лот 2 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 60 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 6090 комплектів; лот 3 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 50 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5160 комплектів; лот 4 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач багатокомпонентний для кишкової стоми відкритого типу з розміром фланця до 60 мм (31076 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, багатокомпонентний) - 5160 комплектів; лот 5 - 33140000-3 Медичні матеріали - Калоприймач стомічний післяопераційний з віконцем, відкритий, з розміром для вирізання до 100 мм (31075 Калоприймач для кишкової стоми відкритого типу, однокомпонентний) - 4488 од.; лот 6 - 33140000-3 Медичні матеріали - Мішок уростомний з базовою пластиною - 2 найменування: найменування 1 - Мішок уростомний двухкомпонентний, фланець 50 мм (31069 Мішок уростомний багатокомпонентний) - 940 од.; найменування 2 - Пластина до мішка уростомного двухкомпонентного, з фланцем 50 мм (31071 Клейова пластина остоми) - 940 од. Ідентифікатор: UA-2020-06-18-007068-c. 1. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ДІНА» в складі тендерних пропозицій завантажило копію виконаного договору на поставку у 2019 році медичних виробів за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали», проте не надало довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» із зазначенням предметів договорів та замовників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимогами пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації на Закупівлю визначено, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі із зазначенням предметів договорів та замовників. Копії виконаних договорів на поставку лікарських засобів та медичних виробів за 2018−2020 роки (у разі наявності). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей товариству з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ДІНА» необхідно надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про раніше виконаний договір (договори) на поставку товару за предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 «33140000-3 Медичні матеріали» із зазначенням предметів договорів та замовників.

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 17:25
Електронний підпис
20 липня 2020 17:24
ЮЛ.pdf
20 липня 2020 17:24
ФЛ.pdf
20 липня 2020 17:24
Статут.pdf
20 липня 2020 17:24
Сертификат кач-ва.PDF
20 липня 2020 17:24
Серт кач-ва 1.pdf
20 липня 2020 17:24
Протокол.PDF
20 липня 2020 17:24
проект договору.pdf
20 липня 2020 17:23
Наказ .PDF
20 липня 2020 17:23
МВС на 30.06.2020.pdf
20 липня 2020 17:23
Ліцензія.zip
20 липня 2020 17:23
Згода умови договору.pdf
20 липня 2020 17:23
ДФС до 18.07.2020.pdf
20 липня 2020 17:23
Договір оренди 2020.pdf
20 липня 2020 17:23
Довіреність 30.7z
20 липня 2020 17:23
Довідка ст 17.pdf
20 липня 2020 17:23
довідка працівники.pdf
20 липня 2020 17:23
довідка ліцензія.pdf
20 липня 2020 17:23
Гарантия 19344.zip
20 липня 2020 17:23
гарант лист виробник.pdf
20 липня 2020 17:23
ВІдсутн підстав.pdf
20 липня 2020 17:23
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
20 липня 2020 17:23
Витяг з ЄДРЮО.PDF
20 липня 2020 17:23
Виписка з ЄДР.PDF
20 липня 2020 17:23
Видаткова.PDF
20 липня 2020 17:22
Alterna Post-Op.pdf
20 липня 2020 17:22
Alterna 2pc URO.pdf
20 липня 2020 17:22
Alterna 2pc plate.pdf
20 липня 2020 17:22
Alterna 2pc open.pdf

Документи

11 вересня 2020 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 липня 2020 15:34
Електронний підпис
20 липня 2020 15:27
Електронний підпис
20 липня 2020 14:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 липня 2020 14:37
6.11. Лист про податки.pdf
20 липня 2020 14:37
5.2. Договор Калопр АК .pdf
20 липня 2020 14:37
5.1 Договор Калопр Пр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСХОР ТРЕЙД"

ТОВ ЕКОМЕД

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФАРМ МД"

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОФАРМ МД"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 вересня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій