Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Міська клінічна лікарня № 4” Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
30 316 090,80 UAH
UA-2020-06-18-006965-c 8bc0ba42289f428bbb532ecd53a85d87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:23
Очікувана вартість: 30 316 090,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151 580,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КНП “Міська клінічна лікарня № 4” Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Ближня, 31 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 15:00
Проект договору Додаток 6 (Нова редакція).doc
18 червня 2020 15:56
Проект договору Додаток 6.doc
07 липня 2020 15:00
Перелік змін.docx
07 липня 2020 15:00
Тендерна документація (Нова редакція).doc
18 червня 2020 15:56
Тендерна документація.doc
18 червня 2020 15:56
стаття 17 Додаток 2.doc
18 червня 2020 15:56
стаття 16 Додаток 1.doc
18 червня 2020 15:56
Інші документи Додаток 3.doc
18 червня 2020 15:56
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
18 червня 2020 15:56
Форма пропозиції Додаток 5.doc
18 червня 2020 15:56
Документи для переможця Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000048 ● 6caf6987d8b74700ba8f1f409bef8372
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 15:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
13 UA-2020-06-18-006965-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ 30 274 052,95
UAH з ПДВ
30 274 052,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ИМПУЛЬС МД 30 306 675,10
UAH з ПДВ
30 306 675,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ 30 316 042,00
UAH з ПДВ
30 316 042,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 16:11
Електронний підпис
31 липня 2020 16:07
Довідка по ч2 ст17
31 липня 2020 16:07
Довідка по п12 ч1 ст 17
31 липня 2020 16:07
Довідка з податкової
22 липня 2020 09:15
Електронний підпис
22 липня 2020 08:36
33 згода на обробку.pdf
21 липня 2020 16:51
Електронний підпис
21 липня 2020 16:48
Гарантія.rar
21 липня 2020 16:48
35 5 кошторис.pdf
21 липня 2020 16:48
35 4 кошторис.pdf
21 липня 2020 16:48
35 3 кошторис.pdf
21 липня 2020 16:48
35 2 кошторис.pdf
21 липня 2020 16:48
35 1 кошторис.pdf
21 липня 2020 16:48
34 графік.pdf
21 липня 2020 16:48
30 рішення учасника.pdf
21 липня 2020 16:48
28 копія наказу.pdf
21 липня 2020 16:48
26 Проект договору.pdf
21 липня 2020 16:48
24 Копія ліцензії.pdf
21 липня 2020 16:47
22 Копії дозволів.pdf
21 липня 2020 16:47
21 Копія Витягу ПДВ.pdf
21 липня 2020 16:47
19 копія статуту.pdf
21 липня 2020 16:47
18 довідка ч2 ст17.pdf
21 липня 2020 16:47
16 Довідка по п12 ст 17.pdf
21 липня 2020 16:47
14 п6 ч1 ст 17.pdf
21 липня 2020 16:47
13 Копія балансу 2019.pdf
21 липня 2020 16:47
10 Згода Брусяніна.pdf
21 липня 2020 16:47
8 працівники.pdf
21 липня 2020 16:47
4 Оренда СМУ.pdf
21 липня 2020 16:47
3 Оренда Оганян.pdf
21 липня 2020 16:47
2 Оренда Артвей.pdf
21 липня 2020 16:47
1 Техніка.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:27
27 Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 14:27
26 ч 2 ст 17.pdf
20 липня 2020 14:27
25 Коштрис.rar
20 липня 2020 14:27
24 ДЦ.pdf
20 липня 2020 14:27
20 Графік.pdf
20 липня 2020 14:27
16 про незалучення.pdf
20 липня 2020 14:27
15 Копія Виписки.pdf
20 липня 2020 14:27
14 інформація по ст. 17.pdf
20 липня 2020 14:27
13 Копия статуту.pdf
20 липня 2020 14:27
12 Копія ПДВ.pdf
20 липня 2020 14:27
11 Копія дозволу.pdf
20 липня 2020 14:27
10 Копія ліцензії.pdf
20 липня 2020 14:27
9 Проект договору.pdf
20 липня 2020 14:27
6 Згода на обробку.pdf
20 липня 2020 14:27
5 про ціноформування.pdf
20 липня 2020 14:27
4 про демпінг.pdf
20 липня 2020 14:27
3 Копия наказу.pdf
20 липня 2020 14:27
2 Копия Рішення.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 14:17
Електронний підпис
17 липня 2020 13:25
Протокол НР.7Z
17 липня 2020 13:25
Витяг із Статуту.7z
17 липня 2020 13:25
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 липня 2020 13:25
Банківська ліцензія.7z
17 липня 2020 13:25
Лист для клієнтів.7z
17 липня 2020 13:25
Кошторис.rar
17 липня 2020 13:25
21.1. Проект договору.pdf
17 липня 2020 13:25
18. Копія Дозволів.pdf
17 липня 2020 13:25
15. Копія Статуту.pdf
17 липня 2020 13:25
15.3. Опис 2.pdf
17 липня 2020 13:25
15.2. Опис 1.pdf
17 липня 2020 13:25
14.1. Копія рішення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІФІТ

ТОВ ИМПУЛЬС МД

ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
Переможець 30 274 052,95
UAH з ПДВ
29 липня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІФІТ
#36053114
30 274 052,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 11:43
Додаткова угода №12.pdf укладений
15 грудня 2023 11:42
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2022 11:48
ДУ№8.pdf зміни до договору
19 серпня 2022 11:46
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 13:06
ДУ №4.pdf зміни до договору
20 квітня 2021 13:06
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2021 15:52
ДУ №3.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 15:50
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:04
ближня.pdf укладений
13 серпня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 189/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фактичних обсягів фінансування у поточному році.
Номер договору про закупівлю: 189/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 189/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 15 грудня 2023
Сума оплати за договором: 22 558 412,06
UAH (в тому числі ПДВ 3 759 735,34 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.