Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №20 по вул. Космонавтів, 70 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
4 161 325,00 UAH
UA-2020-06-18-006938-c 41e86cb9a6f343499b5187a11b01f427
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Артюх

+380502503451 y.artiukh@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41271134
Місцезнаходження: 54055, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, Центральний район ПРОСПЕКТ ЦЕНТРАЛЬНИЙ будинок 135
Контактна особа: Юлія Артюх
+380502503451
y.artiukh@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2020 22:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:42
Очікувана вартість: 4 161 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 806,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивної зали ЗОШ №20 по вул. Космонавтів, 70 у м. Миколаєві (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Космонавтів, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія можливе авансування з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету Аванс 14 Банківські 50
Iнша подія після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ, джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:55
Екс.звіт кап.рем. СЗ ЗОШ 20.pdf
18 червня 2020 15:55
Оголошення відкриті торги.doc
18 червня 2020 15:55
Додаток 5 Гарантії.docx
18 червня 2020 15:55
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
18 червня 2020 15:55
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
18 червня 2020 15:55
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
18 червня 2020 15:55
Додаток 4 Проект договору.docx
18 червня 2020 15:55
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 08 липня 2020 14:29
Вимога по ЕЦП і кошторису
По данному тендеру ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" дискваліфікували по протокольному рішенню № 24, там указано, що не має ЕЦП електронно цифрового підпису. Ми зателефонували юристу Закупки пром юа, він провірив ЕЦП, з ЕЦП у нас все добре. Просимо Вас перевірити данне рішення ще раз. По кошторисній документації у нас теж все є.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 15:43
Згодні з юристом, з ЕЦП у Вас все нормально, але електронна печатка підприємства та електронний підпис уповноваженої особи це дві різні речі. Що стосується кошторисної документації, то вдруге повідомляємо, що в тендерній пропозиції відсутні Форма №2 Локальний кошторис на придбання устаткування, Розрахунок 1-4 до договірної ціни, Форма №1а відомість ресурсів до локальних кошторисів, а також деякі документи не містять інформації щодо посади, прізвища та ініціалів керівника або уповноваженої особи Учасника, та печатку підприємства, що вимагалось тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 08 липня 2020 14:32
Вимога
По данному тендеру ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" дискваліфікували по протокольному рішенню № 24, там указано, що не має ЕЦП електронно цифрового підпису. Банк який нас обслуговує повідомив, що з ЕЦП у нас все нормально. Просимо Вас перевірити данне рішення ще раз.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 15:42
Згодні з Вашим банком, з ЕЦП у Вас все нормально, але електронна печатка підприємства та електронний підпис уповноваженої особи це дві різні речі.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 08 липня 2020 14:50
Вимога до закупівлі
По данному тендеру ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" дискваліфікували по протокольному рішенню № 24, там указано, що не має ЕЦП електронно цифрового підпису. Наше ЕЦП є в наявності на цій закупівлі. Просимо Вас перевірити данне рішення ще раз.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 15:41
Уважно читайте вимоги тендерної документації та протокол відхилення! В протоколі відхилення не зазначено, що у Вас відсутній ЕЦП. Ви підписали свою тендерну пропозицію електронною печаткою підприємства (вона була перевірена на сайті Центрального засвідчувального органу за адресою: https://czo.gov.ua/verify). Перевірте підпис самостійно та переконайтеся, що це не є електронним цифровим підписом уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції, що вимагалось тендерною документацією. Також повідомляємо, що електронна печатка підприємства та електронний підпис уповноваженої особи це дві різні речі.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 17 липня 2020 09:40
не має ЕЦП
Просимо звернути увагу на те, що в даного учасника і учасника після нього не має ЕЦП, яким мають бути підписані всі документи, в тендерній документації є вимога що до ЕЦП, де вказано, що цей підпис повинен бути обовязково !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 11:21
Тендерна пропозиція Учасника-Переможця містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи.
Відповідно до п.1 Розділу 5 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. В цьому розділі відсутня вимога щодо підписання цих документів електронним цифровим підписом уповноваженої особи. Також повідомляю, що документи оприлюднені після закінчення строку подання пропозицій не є частиною тендерної пропозиції, отже, до цих документів не застосовуються вимоги, які необхідно було виконати при поданні тендерної пропозиції учасником.
Звертаємось з проханням, надалі чітко формулювати свої питання та вимоги. Замовник не повинен здогадуватися, що ви мали на увазі. Також, пропонуємо детальніше вивчити Закон України «Про публічні закупівлі» та тендерну документацію замовника, це дозволить в подальшому уникнути помилок при складанні тендерної пропозиції та поставленні чітких запитань.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 17 липня 2020 09:50
ЕЦП не має в учасників
2.2. Тендерна пропозиція Учасника повинна обов’язково містити електронний цифровий підпис уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 11:21
Тендерна пропозиція Учасника-Переможця містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи.
Відповідно до п.1 Розділу 5 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. В цьому розділі відсутня вимога щодо підписання цих документів електронним цифровим підписом уповноваженої особи. Також повідомляю, що документи оприлюднені після закінчення строку подання пропозицій не є частиною тендерної пропозиції, отже, до цих документів не застосовуються вимоги, які необхідно було виконати при поданні тендерної пропозиції учасником.
Звертаємось з проханням, надалі чітко формулювати свої питання та вимоги. Замовник не повинен здогадуватися, що ви мали на увазі. Також, пропонуємо детальніше вивчити Закон України «Про публічні закупівлі» та тендерну документацію замовника, це дозволить в подальшому уникнути помилок при складанні тендерної пропозиції та поставленні чітких запитань.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 17 липня 2020 09:59
не має ЕЦП !
нам в протоколі Ви вказали на те, що в нас не електронний підпис, а електронна печатка ! Але ж в других учасників взагалі нічим не підписано ! Без ЕЦП переможців по цій закупівлі не може бути надалі. Перегляньте будь ласка уважно ще всіх учасників по цій пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 11:21
Тендерна пропозиція Учасника-Переможця містить електронний цифровий підпис уповноваженої особи.
Відповідно до п.1 Розділу 5 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. В цьому розділі відсутня вимога щодо підписання цих документів електронним цифровим підписом уповноваженої особи. Також повідомляю, що документи оприлюднені після закінчення строку подання пропозицій не є частиною тендерної пропозиції, отже, до цих документів не застосовуються вимоги, які необхідно було виконати при поданні тендерної пропозиції учасником.
Звертаємось з проханням, надалі чітко формулювати свої питання та вимоги. Замовник не повинен здогадуватися, що ви мали на увазі. Також, пропонуємо детальніше вивчити Закон України «Про публічні закупівлі» та тендерну документацію замовника, це дозволить в подальшому уникнути помилок при складанні тендерної пропозиції та поставленні чітких запитань.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 17 липня 2020 13:04
учасник торгів початково не надав ЕЦП
Учасник торгів початково не надав ЕЦП, надалі Ви повинні відхилити їхню пропозицію. Наш підпис Вам не підійшов, а останні 2 учасники взагалі без ЕЦП подали документи свої. По закону Ви повинні всіх дискваліфікувати тоді.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 13:39
Учасник переможець підписав свою тендерну пропозицію електронним цифровим підписом уповноваженої особи, цей підпис міститься під назвою sign.p7s, цей файл підгружено 03.07.2020 о 13:52.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.b8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 17 липня 2020 14:32
нам з ЕЦП, а комусь без ЕЦП !!! не робіть подвійні стандарти !
Учасник початково до кінця подачі пропозиції не подав ЕЦП. Вами були встановлені вимоги, де написано товстим шрифтом, "2.2. Тендерна пропозиція Учасника повинна обов’язково містити електронний цифровий підпис уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (крім випадків коли Учасник є нерезидентом)." Він не може бути визнаний переможцем. Головне, те що нас із-за ЕЦП Ви дискваліфікували, а двох останніх учасників ЕЦП не було. Чому ж їм Ви не написали в протоколі, що ЕЦП не має, а значить дискваліфікація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 16:30
Якщо вас не влаштовують попередні роз’яснення замовника щодо зазначеного питання, подавайте скаргу до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.b9
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 17 липня 2020 16:58
Вимога
Ми вимагаємо скасувати дану закупівлю, яка суперечить чинному законодавству. Ви переглядаєте документи на свій розсуд, зневажаючи законність нашої вимоги що до цієї закупівлі. Всі учасники рівні повинні бути перед Вами, а получається навпаки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 липня 2020 09:27
Тендерні пропозиції усіх учасників розглядаються відповідно до чинного законодавства. Якщо вас не влаштовують попередні роз’яснення замовника, подавайте скаргу до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-06-18-006938-c.b10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 20 липня 2020 23:16
Вимога що до закупівлі
Так як у нас був ЕЦП (електронно цифровий підпис)- те що було встановлено Вами в тендерній пропозиції, а Ви взяли і відхилили нашу пропозицію, то чому ж учасник ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" без ЕЦП пройшов цей барєр ?
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" 3 993 620,00
UAH з ПДВ
3 993 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД" 4 078 098,50
UAH з ПДВ
4 078 098,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ" 4 161 325,00
UAH з ПДВ
4 161 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2020 02:08
Електронний підпис
05 липня 2020 02:02
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2020 02:02
Статут.pdf
05 липня 2020 02:02
Сертифікат інженера.pdf
05 липня 2020 02:02
Проект договору.pdf
05 липня 2020 02:02
Паспорт директора.pdf
05 липня 2020 02:02
Опис документів.pdf
05 липня 2020 02:02
Лицензия.pdf
05 липня 2020 02:02
ИНН директора.pdf
05 липня 2020 02:02
Документи АВК 5.pdf
05 липня 2020 02:02
Договора ЦПХ.pdf
05 липня 2020 02:02
Выписка.pdf
05 липня 2020 02:02
Витяг.pdf
05 липня 2020 02:02
Витяг з протоколу.pdf
05 липня 2020 02:02
Витяг з податкової.pdf
05 липня 2020 02:02
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 15:05
Електронний підпис
17 липня 2020 15:04
Довідка від УМВС.pdf
14 липня 2020 15:25
Довідка від ДПС.pdf
14 липня 2020 12:20
Довідка ДПС.pdf
13 липня 2020 10:08
InformDovidka.pdf
03 липня 2020 13:52
Електронний підпис
03 липня 2020 13:51
протокол на участь.pdf
03 липня 2020 13:51
Банківська гарантія.zip
18 червня 2020 15:57
статут.pdf
18 червня 2020 15:57
відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 15:57
Витяг на 30.06.19.rtf
18 червня 2020 15:57
виписка.pdf
18 червня 2020 15:57
антикорупция.pdf
18 червня 2020 15:57
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 12:27
пропозиція.pdf
05 липня 2020 12:27
оренда обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ"

ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АТЛАНТБУДІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ"
#43159630
Відхилено 3 993 620,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 13:10
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
Переможець 4 078 098,50
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІВДЕНЬБУД МИКОЛАЇВ ЛТД"
#34511098
4 078 098,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:25
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:15
ДУ 2 від 18.12.2020 до дог.10Т_К.р.с.з. ЗОШ 20.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 12:39
ДУ 1 від 10.08.2020 до дог.10Т_с.з.ЗОШ 20.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 12:03
Додаток 4_1 до дог.10Т від 28.07.2020.PDF укладений
28 липня 2020 12:03
Додаток 4_2 до дог.10Т від 28.07.2020.PDF укладений
28 липня 2020 12:02
Дог. 10Т від 28.07.2020 ЗОШ 20.PDF укладений
28 липня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди: 1.1. Збільшити суму договору на 2020 рік на 1 622 466,18 грн. 1.2.Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 4 078 098,50 грн (чотири мільйони сімдесят вісім тисяч дев’яносто вісім гривень, 50 копійок), у тому числі ПДВ 679 683,08 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 4 078 098,50 грн, у тому числі кошти місцевого бюджету 1 782 596,50 грн, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетом на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 2 295 502,00 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 2,3 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму договору на 436 472,79 грн. 1.2.Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, та викласти його у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 3 641 625,71 грн (три мільйони шістдесят сорок одна тисяча шістсот двадцять п’ять гривень, 71 копійка), у тому числі ПДВ 606 937,62 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2020 рік становить 3 641 625,71 грн, у тому числі кошти місцевого бюджету 1 350 025,64 грн, субвенція з державного бюджету місцевим бюджетом на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій 2 291 600,07 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами ДКСУ» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки 1,2,3,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 10Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 641 625,71
UAH (в тому числі ПДВ 606 937,61 UAH)