Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Криворізька міська клінічна лікарня № 2” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, майд. 30-річчя Перемоги, 2 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
17 167 756,80 UAH
UA-2020-06-18-006773-c 2dcb0f856d3f41e8bcf733b834f670a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 11:48
Очікувана вартість: 17 167 756,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 838,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Криворізька міська клінічна лікарня № 2” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, майд. 30-річчя Перемоги, 2 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 17:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:45
стаття 17 Додаток 2.doc
18 червня 2020 15:45
стаття 16 Додаток 1.doc
18 червня 2020 15:45
Інші документи Додаток 3.doc
18 червня 2020 15:45
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
18 червня 2020 15:45
Проект договору Додаток 6.doc
18 червня 2020 15:45
Форма пропозиції Додаток 5.doc
18 червня 2020 15:45
Тендерна документація.doc
18 червня 2020 15:45
Документи для переможця Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-22-000047 ● a0edcfca873346b2b398981931ddc8ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.01.2021
№ 21

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.01.2021 № 21.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2020-06-18-006773-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-05 11:46:34

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» Криворізької міської ради, за адресою: місто Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-18-006773-с) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Поясніть чи надавались переможцем ТОВ «СК МАГНАТ» вищевказаної процедури закупівлі на виконання вимог пункту 2 частини 2 статті 41 Закону під час укладання договору від 24.07.2020 року № 174/07-20, дозвіл або ліцензія на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбаченого законодавством?
Якщо так, то поясніть які саме, з наданням відповідних оригіналів документів або належним чином завірених копій дозволу або ліцензії.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-08 14:04:56

Дозволи та ліцензія.

Переможцем ТОВ «СК МАГНАТ» надавались дозволи та ліцензія належним чином завірені.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-05 11:47:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» Криворізької міської ради, за адресою: місто Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-18-006773-с) та ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Поясніть до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об’єкт будівництва за предметом предмету «Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» Криворізької міської ради, за адресою: місто Кривий Ріг, майдан 30-річчя Перемоги, 2».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-08 14:18:57

Клас наслідків

Клас наслідків (відповідальності) обєкту будівництва - СС2

Надання інформації про усунення порушення замовником

Стосовно виявлених управліннм Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області порушень щодо проведення Департаментом капітального будівництва (далі – Замовник) закупівлі робіт "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція відділення екстреної медичної допомоги КП “Криворізька міська клінічна лікарня № 2” Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, майд. 30-річчя Перемоги, 2 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)" повідомляємо: У тендерній документації Замовника частиною 5 розділу 3 передбачено подання учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) (далі – Закон). Перелік документів зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, а саме, відповідно до частини 3 статті 17 учасник процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Стосовно підстав для відмови, встановлених пунктами 1-4, 7-9 та 11 частини 1 статті 17 повідомляємо наступне. Відповідно до Листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 Замовник не вимагає від учасників та переможця процедури закупівлі відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону (частина 4 статті 17 Закону). Поряд з цим наявність/відсутність зазначених підстав для відхилення перевіряється безпосередньо замовником під час проведення процедур закупівель. Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Поряд з цим згідно з частиною 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із ЗУ "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступної в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Замовник діє в рамках норм Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно зі статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Керуючись нормами ст. 23 Закону та в зв’язку з тим, що технічне завдання (Додаток 7 до тендерній документації) містить значну кількість посилань на конкретну марку чи виробника, з метою покращення читабельності технічних вимог та уникнення перевантаження документації виразами, що повторюються, Замовник проінформував учасників (стор. 40 Технічної специфікації, Додаток 7 до тендерної документації), що у разі посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». З огляду на вищевикладене Замовник зауважує, що будь-який потенційний учасник Процедури закупівлі має можливість запропонувати товар, як одного, так і декількох виробників в залежності від їх цінової політики та відповідного модельного ряду. Отже з метою недопущення дискримінації для всіх учасників процесу закупівлі пункти 7-10, 17-21, 25-27, 32-36, 85, 87-88, 97-98, 113, 116, 118-119, 135-136, 154, 157, 159, 160, 167-168, 176-177, 180-181, 190, 192-193, 198, 2020-207, 213-217, 219-220, 227, 229, 230-231, 235-236, 242-243, 265, 267-268, 270, 276-277, 281-282 розділу «Будівельні роботи АР», пункти 23-29, 47-50 розділу «Водопровід та каналізація», пункти 5, 7 розділу «Устаткування системи вентиляції» та пункти 2, 4, 6 розділу «Система відеоспостереження» Додатку № 7 тендерної документації, що містять посилання на конкретні торгові марки та виробника доповнили виразом «еквівалент». Замовник не вбачає окрас дискримінації в цьому пункті. Тендерна документація замовника в частині Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить інформацію про те, що Договірну Ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат на підставі обґрунтованої їх величини та структури підприємства учасника, розроблену у порядку та за формами, встановленим ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва". Розмір прибутку залежить від категорії складності об'єкту будівництва, складності виконання будівельних робіт, строків будівництва, умов його фінансування, кон'юнктури ринку трудових ресурсів та будівельних організацій, спроможних виконати роботи по об'єкту замовлення в даному регіоні, обмежень, встановлених законодавством тощо. При складанні тендерної пропозиції розмір прибутку, якщо він планується, приймається з урахуванням усереднених показників, наведених у Додатках Е, та обмежень, встановлених законодавством. У складі ціни Пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини та структури, яка склалось у цій організації за звітний період. При цьому усереднені показники адміністративних витрат, які є орієнтиром для замовника та учасника торгів, можуть використовуватись при складані тендерної пропозиції. Показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Учасникам процесу закупівлі при підготовці тендерної пропозиції дозволено ознайомитись з проектною документацію за адресою замовника та ставити інші питання в процесі закупівлі. ТОВ «СК МАГНАТ» мало змогу ознайомитись з проектною документацію та класом наслідків та таким чином було правильно визначено кошторисний прибуток за цією закупівлею. При цьому учасником було подано найменшу та економічно найвигіднішу пропозицію, тому його було визначено переможцем. Замовник не вбачає в цьому порушення законодавства. Тендерна документація замовника в частині Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить інформацію про те, що при визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати необхідно визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. При цьому усереднені показники загальновиробничих витрат слугують орієнтиром для замовника та учасника торгів, можуть використовуватись при складані тендерної пропозиції. Окрім цього слід зазначити, що загальновиробничі витрати є однією зі складових собівартості будівельних робіт та їх скорочення призводить до покращення економічних показників в цілому та економії бюджетних коштів. Показники загальновиробничих витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Замовником було визначено застосування загальновиробничих витрат за усередненими показниками із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 в проекті майбутнього договору для проведення взаєморозрахунків. Застосування показників, визначених розрахунково-аналітичним методом, виходячи зі структури витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника не було передбачено тендерною документацією замовника. З огляду на це учасником ТОВ «СК МАГНАТ» було правильно підготовлено тендерну пропозицію та визначено загальновиробничі витрати в складі договірної ціни, виходячи із положення тендерної документації замовника. Відповідно до частини 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник повинен мати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві, також пунктом 8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання учасником копій чинних, на весь термін робіт за договором, ліцензій учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві з додатками. На виконання вищезазначених вимог учасник закупівлі ТОВ "СК МАГНАТ" надав дійсну та чинну ліцензію від 25 вересня 2018 року № 56-Л (з додатком), чим у повному обсязі виконав умову тендерної документації. Умови надання будь-яких інших ліцензій, зокрема ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, у тендерній документації відсутні. До того ж, роботи з виконання монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією у договірній ціні учасника, у відсотковому співвідношенні до загальної ціни тендерної пропозиції складає приблизно 2 %. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації включено вимогу щодо надання інформації про субпідрядні організації, які Учасник планує залучити для виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовник вбачає, що зазначені вище роботи можуть бути виконані субпідрядником. ТОВ "СК МАГНАТ" надає довідку від 06.07.2020 № 06/07-35, де зазначає, що не планує залучати субпідрядні організації в обсязі 20% і більше від вартості договору. Так як вартість робіт протипожежного призначення не дорівнює та не перевищує 20 % від вартості договору про закупівлю учасник має законне право не повідомляти Замовника про залучення такого субпідрядника.

2021-02-18 16:33:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СК МАГНАТ" 16 303 483,27
UAH з ПДВ
16 303 483,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ" 17 150 168,00
UAH з ПДВ
17 150 168,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 14:01
Електронний підпис
15 липня 2020 14:00
Dovidka_20183581130390655954.pdf.p7s
15 липня 2020 14:00
Dovidka_20183581130390655954.pdf
07 липня 2020 11:14
Електронний підпис
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-23.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОС_7-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОС_5-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОС_2-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОС_1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_7-1-2.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_5-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-23.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-22.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-21.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-20.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-19.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-18.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-17.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-16.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-15.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-14.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-13.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-12.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-11.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-10.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-9.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-8.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПРЛС_1-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ОПР.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-18.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-15.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-13.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-11.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-8.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС2_2-1-5.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_5-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-22.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-21.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-20.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-19.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-17.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-16.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-14.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-12.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-10.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ЛС1_1-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_7-1-2.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_7-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_5-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-23.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-22.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-21.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-20.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-19.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-17.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-16.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-14.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-12.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-10.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-7.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-6.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВРЛС_1-1-1.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ИВР.pdf
07 липня 2020 11:13
12_ДЦ_ДЦ.pdf
07 липня 2020 11:13
12.imd
07 липня 2020 11:13
СК_МАГНАТ_фінзвіт_2018.pdf
07 липня 2020 11:13
СК_МАГНАТ_звіт_1кв_2020.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП_Кран_Іванівець.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП_кран_БУМАР.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП_каток_1.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП_екскаватор_Хюндай.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП_бульдозер_Т130.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП самоскид Даф 7394.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП самоскид Даф 7389.pdf
07 липня 2020 11:13
ТП самоскид Даф 3315.pdf
07 липня 2020 11:13
СК_МАГНАТ_СТАТУТ.pdf
07 липня 2020 11:13
СК_МАГНАТ_ВИТЯГ_ПДВ.pdf
07 липня 2020 11:13
СК_МАГНАТ_ВИПИСКА.pdf
07 липня 2020 11:13
Договір_оренди 04_03_19.pdf
07 липня 2020 11:13
Ліцензія_АВК.pdf
07 липня 2020 11:13
Рішення_учасника_03_07.pdf
07 липня 2020 11:13
Довідка_банкрутство.pdf
07 липня 2020 11:13
Лицензия.pdf.2.p7s
07 липня 2020 11:13
Лицензия.pdf.1.p7s
07 липня 2020 11:13
Лицензия.pdf
07 липня 2020 11:13
G7748.20-1.pdf.2.p7s
07 липня 2020 11:13
G7748.20-1.pdf.1.p7s
07 липня 2020 11:13
G7748.20-1.pdf
07 липня 2020 11:13
G7748.20-1.7z
07 липня 2020 11:13
ВІДГУК_РУБІКОН.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 17:01
Електронний підпис
06 липня 2020 17:00
Ліцензія.zip
06 липня 2020 17:00
Довіреність 30.zip
06 липня 2020 17:00
Гарантия 19294.zip
06 липня 2020 17:00
11. Ліцензія.pdf
06 липня 2020 17:00
10. Витяг ПДВ.pdf
06 липня 2020 17:00
8. Статут.pdf
06 липня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК МАГНАТ"

ТОВ БМПБ "НОВИЙ ДІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СК МАГНАТ"
#37065126
Переможець 16 303 483,27
UAH з ПДВ
09 липня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК МАГНАТ"
#37065126
16 303 483,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:41
Додаткова угода №7.pdf укладений
23 грудня 2022 11:40
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 14:28
ДУ №5.pdf зміни до договору
25 червня 2021 14:27
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 15:47
Договір 174.pdf укладений
27 липня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 174/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 22 грудня 2022
Сума оплати за договором: 10 082 304,47
UAH (в тому числі ПДВ 1 680 384,08 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.