Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Скло» код 14820000-5 за ДК 021:2015 (скло до рухомого складу типу ЛАЗ)
Очікувана вартість
3 694 352,55 UAH
UA-2020-06-18-006469-c 3f65f03237cd4ffab24fba8748c60bad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 15:16
Очікувана вартість: 3 694 352,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14820000-5: Скло


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 найменувань
«Скло» код 14820000-5 за ДК 021:2015 (скло до рухомого складу типу ЛАЗ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремленї підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 15:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:30
ТД Скло до рухомого складу типу ЛАЗ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000031 ● 893e2e966d1a45d99cbf04db2e149529
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2020 14:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2020-06-18-006469-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-29 11:08:06

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 352 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 14820000-5 Скло (скло до рухомого складу типу ЛАЗ), яка проводилася Комунальним підприємством «Київпастранс (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-18-006469-c, дата оприлюднення 18.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс» відповідно до частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з не виконанням ним вимоги підпункту 2.1.2. пункту 2 таблиці 2 Додатку 2 до ТД (учасником в складі тендерної пропозиції не надано протоколу (витягу з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту або відповідного документа, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо обмеження, зазначеного у статуті, тоді як відповідно до частини 16 статті 29 Закону, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-03 18:06:23

Відповідь на запит

На вимогу Замовника надати в складі тендерної пропозиції протокол (витяг з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту або відповідного документа, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо обмеження, зазначеного у Статуті Учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
В частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Це стосується усунення невідповідності в інформації та/або документах, які надаються Учасником та підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, проте в даній закупівлі Учасником взагалі не надано документ, що вимагався (пп.2.1.2. пункту 2 таблиці 2 Додатку 2 до ТД).
Таким чином, пропозиція Учасника була відхилена, так як не були виконані всі вимоги тендерної документації і не було підстави для надання можливості Учаснику на усунення зазначених вище невідповідностей

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-12 13:20:49

Аргументовані заперечення

Аргументовані заперечення

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс», чим недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "Київпастранс" 19.11.2020 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Одеса про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації: 19 листопада 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРІОН ГЛАСС ПЛЮС" 2 768 000,00
UAH з ПДВ
2 449 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ" 3 322 516,02
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" 3 460 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 11:58
Електронний підпис
25 червня 2020 11:57
Опис до статуту.PDF
25 червня 2020 11:57
Статут.PDF
25 червня 2020 11:57
Наказ про призначення.PDF
25 червня 2020 11:57
Виписка з держ.реєстру.pdf
25 червня 2020 11:57
Інформаційний лист.PDF
25 червня 2020 11:57
Гарантійний лист.PDF
25 червня 2020 11:57
Технічна специфікація.PDF

Публічні документи

23 липня 2020 14:32
Електронний підпис
23 липня 2020 14:31
Довідка з МВС.pdf
06 липня 2020 12:18
Електронний підпис
06 липня 2020 12:18
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2020 12:18
Технічні вимоги.pdf
06 липня 2020 12:18
Статут.pdf
06 липня 2020 12:18
Проект договору.pdf
06 липня 2020 12:18
Порівняльна таблиця.pdf
06 липня 2020 12:18
Ліцензія-P7S(4).ZIP
06 липня 2020 12:18
Ліцензія-банку.pdf
06 липня 2020 12:17
Довідка каталоги.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 16:00
ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРІОН ГЛАСС ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРІОН ГЛАСС ПЛЮС"
#41106016
Відхилено 2 449 900,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ"
#32792524
Переможець 2 450 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ"
#32792524
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2022 10:51
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 14:01
повідомлення ДУ1 52.20-277 ТОВ ЛІЗІНГ ІНВЕСТ п.5 ч5 ст 41.docx зміни до договору
05 серпня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 13:41
52.20-277.pdf укладений
05 серпня 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 52.20-277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 653 678,16
UAH (в тому числі ПДВ 108 946,36 UAH)