Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Віталій Зарицький +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2020 15:16 |
Очікувана вартість: | 3 694 352,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14820000-5: Скло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 15:30 |
ТД Скло до рухомого складу типу ЛАЗ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-16-000031 ● 893e2e966d1a45d99cbf04db2e149529
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2020 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.10.2020 Одеса № 352
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.10.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 16.10.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.10.2020 № 352
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2020-06-18-006469-c 18.06.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-29 11:08:06
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 16.10.2020 № 352 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 14820000-5 Скло (скло до рухомого складу типу ЛАЗ), яка проводилася Комунальним підприємством «Київпастранс (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-06-18-006469-c, дата оприлюднення 18.06.2020).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс» відповідно до частини 1 статті 31 Закону, у зв’язку з не виконанням ним вимоги підпункту 2.1.2. пункту 2 таблиці 2 Додатку 2 до ТД (учасником в складі тендерної пропозиції не надано протоколу (витягу з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту або відповідного документа, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо обмеження, зазначеного у статуті, тоді як відповідно до частини 16 статті 29 Закону, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-03 18:06:23
Відповідь на запит
На вимогу Замовника надати в складі тендерної пропозиції протокол (витяг з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту або відповідного документа, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи щодо обмеження, зазначеного у Статуті Учасником у складі тендерної пропозиції не надано.
В частині 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Це стосується усунення невідповідності в інформації та/або документах, які надаються Учасником та підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, проте в даній закупівлі Учасником взагалі не надано документ, що вимагався (пп.2.1.2. пункту 2 таблиці 2 Додатку 2 до ТД).
Таким чином, пропозиція Учасника була відхилена, так як не були виконані всі вимоги тендерної документації і не було підстави для надання можливості Учаснику на усунення зазначених вище невідповідностей
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-11-12 13:20:49
Аргументовані заперечення
Аргументовані заперечення
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс», чим недотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | КП "Київпастранс" 19.11.2020 подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Одеса про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 19 листопада 2020 |
Документи:
05 березня 2021 18:25
|
Електронний підпис |
05 березня 2021 18:24
|
Апеляція.docx |
17 грудня 2020 20:31
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
05 березня 2021 18:25
|
Електронний підпис |
17 грудня 2020 20:31
|
Електронний підпис |
19 листопада 2020 14:57
|
Електронний підпис |
05 березня 2021 18:24
|
Апеляція.docx |
05 березня 2021 18:17
|
Апеляція.docx |
17 грудня 2020 20:31
|
Повідомлення про відкриття провадження.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОРІОН ГЛАСС ПЛЮС" |
2 768 000,00
UAH з ПДВ
|
2 449 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ" |
3 322 516,02
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТРУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" |
3 460 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОРІОН ГЛАСС ПЛЮС" #41106016 |
Відхилено |
2 449 900,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 16:13
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІЗИНГ ІНВЕСТ" #32792524 |
Переможець |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2022 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 14:01
|
повідомлення ДУ1 52.20-277 ТОВ ЛІЗІНГ ІНВЕСТ п.5 ч5 ст 41.docx | зміни до договору |
05 серпня 2020 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 13:41
|
52.20-277.pdf | укладений |
05 серпня 2020 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 52.20-277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |