Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2020-06-18-005996-c 221f2dcb1c834549b48647ad5d6a0ab4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


3500 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Тополина, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 15:06
оголошення картопля 2020.doc
18 червня 2020 15:06
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 51 450,00
UAH з ПДВ
51 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 12:00
Електронний підпис
26 червня 2020 12:00
Електронний підпис
26 червня 2020 11:58
цінова пропозиція.pdf
26 червня 2020 11:58
Статут підприємства.pdf
26 червня 2020 11:58
технічні вимоги.pdf
26 червня 2020 11:58
проект договору.pdf
26 червня 2020 11:58
РІШЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
26 червня 2020 11:58
НАКАЗ ДИРЕКТОРА.pdf
26 червня 2020 11:58
Договір оренди складу.pdf
26 червня 2020 11:58
довідка щодо статуту.pdf
26 червня 2020 11:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
Переможець 51 450,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 09:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
#37276566
51 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
DU136.pdf зміни до договору
22 липня 2020 12:46
DOG36.pdf укладений
14 липня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Внести зміни до п.1.1 Договору , а саме: замінити по тексту Договору «Предметом Договору є поставка Постачальником Замовнику продуктів харчування ДК 021:2015 –03210000-6 Зернові культури та картопля, відповідно специфікації, яка повинна містити найменування Товару, одиницю виміру, загальну кількість Товару, ціну за одиницю, вартість Товару і є невід’ємною частиною Договору, а Замовник зобов’язаний прийняти цей Товар і здійснити його оплату на умовах цього Договору» на «Предметом Договору є поставка Постачальником Замовнику Картоплі за ДК 021:2015 –03210000-6 Зернові культури та картопля, відповідно специфікації, яка повинна містити найменування Товару, одиницю виміру, загальну кількість Товару, ціну за одиницю, вартість Товару і є невід’ємною частиною Договору, а Замовник зобов’язаний прийняти цей Товар і здійснити його оплату на умовах цього Договору». 1.2 Внести зміни до п.4.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 робочих днів після поставки товарів» на «Оплата за товар проводиться «Замовником» після поставки товару за адресою «Замовника» і представленого «Постачальником» відповідної накладної протягом 30 календарних днів після поставки товарів». 1.3 Внести зміни до п.5.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Поставка проводиться на умовах DDP (INCOTERMS в редакції 2000 року) безпосередньо на адресу Замовника предмета закупівлі» на «Поставка предмета закупівлі проводиться на умовах DDP (INCOTERMS в редакції 2000 року) безпосередньо на адресу Замовника: 49040, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Тополина, 33». 1.4 Внести зміни до п.9.2 Договору, а саме: замінити по тексту Договору «Сторони керуючись ч.3 ст..631 ЦКУ та ст..180 Господарчого кодексу України, дійшли згоди що умови цього Договору розповсюджуються на поставки продукції, здійснені Постачальником з «06» липня 2020 р. по «31» грудня 2020р.» на «Сторони керуючись ч.3 ст..631 ЦКУ та ст..180 Господарчого кодексу України, дійшли згоди що умови цього Договору розповсюджуються на поставки продукції, здійснені Постачальником по «31» грудня 2020р.» 1.5 Внести зміни до Спеціфікації Договору, а саме: замінити по тексту Договору: «Назва товару Картопля врожаю 2020» на «Назва товару Картопля»
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 575,00 UAH)