Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по обєкту: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЄЮ БУДІВЛІ ХАРЧОБЛОКУ ДИТЯЧОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО САНАТОРІЮ "ОРЛЯТКО" ЗА АДРЕСОЮ СМТ ВОРЗЕЛЬ, ВУЛ. КУРОРТНА,19 (ДК 021:2015 - 71320000-7, Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-06-18-005500-b 131ffbb423394e71a314e83cf217be06
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грищенко Світлана Володимирівна

380459746387 10198@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Орлятко" Територіального медичного об'єднання "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 19426807
Місцезнаходження: 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель, вул. Великого Жовтня (Курортна), 19
Контактна особа: Грищенко Світлана Володимирівна
380459746387
10198@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 15:02
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) по обєкту: КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ З ТЕРМОМОДЕРНІЗАЦІЄЮ БУДІВЛІ ХАРЧОБЛОКУ ДИТЯЧОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО САНАТОРІЮ "ОРЛЯТКО" ЗА АДРЕСОЮ СМТ ВОРЗЕЛЬ, ВУЛ. КУРОРТНА,19 (ДК 021:2015 - 71320000-7, Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету міста Києва відповідно статті 49 Бюджетного кодексу України на підставі Актів виконаних робіт протягом 30 календарних днів з дати підписання Акту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 18:34
Оголошення_ПРоект_харчоблок_23.06.2020.docx
23 червня 2020 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 18:34
Оголошення_ПРоект_харчоблок_23.06.2020.docx
23 червня 2020 18:27
Оголошення_ПРоект_харчоблок_23.06.2020.docx
18 червня 2020 18:37
Оголошення_ПРоект_харчоблок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги оголошення
Дата подання: 19 червня 2020 15:12
Дата відповіді: 19 червня 2020 20:45
Просимо надати уточнення, на якій підставі у оголошенні наявна вимога, щодо надання оригіналу або нотаріально завіреної копії (або роздруківка електронного документу) довідки (відомостей), що видана Департаментом інформатизації МВС України щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо фізичної (особи), які є учасником закупівлі, або щодо посадової особи учасника, яка підписала цінову пропозицію, враховуючи той факт, що спрощена закупівля проводиться на підставі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана вимога встановлена в Оглошенні відповідно до частини третьої статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" з метою недопущення підписання договору, оплата по якому здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів, з особою (фізичною, посадовою особою учасника) що вчинила злочин,
Щодо наявності працівників
Дата подання: 19 червня 2020 15:15
Дата відповіді: 19 червня 2020 20:03
Відповідно до п. 15.3.3 Обов’язковою є наявність в Учасника сертифікованих виконавців за напрямками: - інженерно-будівельного проєктування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму; - архітектурно об’ємне проєктування; - забезпечення механічного опору та стійкості; - інженерно-будівельне проєктування у частині кошторисної документації; - інженерно-будівельне проєктування в частині дотримання вимог пожежної безпеки. - забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища. Надайте роз’яснення чи зазначені працівники мають бути у штаті Учаника чи можливе їх залучення за цивільно-правовим договором?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зазначені виконавці мають працювати в учасника на підставі трудового договору згідно законодавства
Огляд об`єкту
Дата подання: 19 червня 2020 16:52
Дата відповіді: 19 червня 2020 19:49
Відповідно до Завдання на проектування передбачено наступне: "До початку підготовки цінової пропозицій кожен Учасник спрощеної закупівлі може відвідати об’єкт виконання робіт та оцінити для себе весь обсяг робіт." Надайте будь- ласка уточнення, чи правильно учасник трактує вимогу, що огляд об’єкту є не обов`язковим і не подання документів у складі тендерної пропозиції, що підтверджують здійснення такого огляду не призведе до відхилення пропозиції учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, огляд об’єкту Учасником не є обов'язковим.
Аналогічний договір
Дата подання: 23 червня 2020 08:56
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:32
Шановний Замовнику! Чи правильно учасник розуміє, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту будівель (приміщень) закладів охорони здоров'я, проте не обов'язково мають бути укладені за результатами електронних торгів? Адже ми, як учасник, маємо 2 аналогічні договори укладені через систему Прозорро, а третій не є опублікований в системі, проте повністю виконаний (наявні експертні звіти). Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 15.3.2. Оголошення про проведення спрощеної: аналогічним договором слід вважати договір на виконання робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту будівель (приміщень) закладів охорони здоров'я.
Номер закупівлі в системі Прозорро Учасник може надавати у якості підтвердження інформації, яку Учасник виклав в довідці про досвід виконання аналогічних договорів. За цим номером замовник може перевірити наявність такого договору та факт його виконання.
У разі, якщо Учасник надає оригінали чи копії аналогічних договорів, номер закупівлі надавати не обов’язково.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-005500-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 13 липня 2020 10:58
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ДІОРО"
Протоколом Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р. відхилено пропозицію ТОВ «ДІОРО» посилаючись на недоліки в пропозиції, а саме: «при складанні кошторису на проектні роботи не враховано роботи з розроблення проекту фасаду (термомодернізація фасаду), які передбачені завданням на проектування».
У складі пропозиції підприємства надано файл «4. Розрахунки договірної ціни.PDF», в Кошторисі № 14 (сторінка 2 файлу «4. Розрахунки договірної ціни.PDF»), зазначені усі розділи проекту передбачені Медико-технічним завданням. Кошторис розраховано відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та з урахуванням вимог Додатку Д ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО». Виходячи з вимог Державних будівельних норм розроблення «проекту фасаду (термомодернізація)» включається до складу розділів «Архітектурно-будівельні рішення», «Паспорт оздоблення фасадів», «Енергоефективність».
Згідно Додатку Д ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» розділ «Архітектурно-будівельні рішення» має включати: «Д.2 Архітектурно-будівельні рішення 1. Рішення та основні показники генерального плану, благоустрою та озеленення. Короткий опис і обґрунтування архітектурних рішень та їх відповідність функціональному призначенню з урахуванням містобудівних вимог. Рішення щодо зовнішнього та внутрішнього оздоблення. 2. Основні рішення із прийнятої конструктивної схеми (матеріали стін, перекриттів, покрівлі), обґрунтування застосованих типів фундаментів та інших конструкцій, їх категорії відповідальності, теплоефективність огороджувальних конструкцій та теплофізичні характеристики, прийняті архітектурні і інженерні рішення щодо захисту приміщень від зовнішнього і внутрішнього шумів (гулу)».
Розділ «Енергоефективність» є складовою проектної документації, в якому висвітлюються і узагальнюються рішення проекту з реалізації вимог щодо енергозбереження та енергетичної ефективності будинків (в т.ч. і фасаду) згідно з діючими державними будівельними нормами і вимогами.
Розділ «Паспорт оздоблення фасадів» (паспорт зовнішнього оздоблення) будівлі - це комплект документів, що визначає опоряджувальні матеріали (назву матеріалу, фактуру, колір з наведенням найменування або маркування у відповідності з каталогами виробника матеріалу), а також передбачає термомодернізацію споруди або будівлі.
Звертаємо вашу увагу, що ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» не містить визначення «термомодернізація» та не передбачає розроблення розділу з такою назвою, даний вид робіт включається до вищезазначених розділів.
Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ТОВ «ДІОРО» не містить недоліків, які могли б бути підставою для відхилення, так як документи, надані у складі пропозиції, складені у суворій відповідності до вимог, що містяться в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших держаних нормативно-правових актів. Окрім того, є найбільш економічно вигідною, що відповідає принципу максимальної економії. Пропозиція підприємства відхилена з надуманих, неперевірених, необґрунтованих та незаконних підстав, що ставить під сумнів компетентність Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» в особі Світлани Грищенко.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДІОРО», ухвалене Протоколом Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р.
В разі не усунення порушень у сфері закупівель з боку замовника, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ДІОРО» змушене звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду у відповідності до ч. 20 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-06-18-005500-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 20 липня 2020 09:12
Порушення замовником норм ЗУ "Про публічні закупівлі" (зокрема, але не виключно ч. 14 ст. 14 Закону)
У відповідності до ч. 14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) ТОВ "ДІОРО" як учасник, пропозиція якого відхилена, 13.07.2020р. о 10:58 звернулося до Замовника з вимогою, проте Замовник в свою чергу проігнорував дане звернення чим грубо порушив норми Закону, адже згідно зазначеної статті НЕ ПІЗНІШЕ ніж через три робочих дні з дня надходження звернення через електронну систему закупівель Замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати йому відповідь. Також, доречно звернути увагу, що ЗУ "Про публічні закупівлі", що вступив в дію 19.04.2020р., встановлена відповідальність за порушення вимог Закону, зокрема, але не виключно: 1) за ненадання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, ч. 1 ст. 164-14 КУпАП передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; 2) за безпідставне відхилення ч. 3 ст. 164-14 КУпАП передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Своєю бездіяльністю, протиправною поведінкою Замовник повністю порушив право ТОВ «ДІОРО» щодо даної закупівлі, адже учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах. Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ДІОРО» змушене в найближчий час звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 11:24
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішенням Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р. було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «ДІОРО» (далі – Учасник).
Використовуючи своє право на отримання додаткової аргументації щодо причин відхилення, передбачене абзацом другим частини 14 статті 14 Закону, Учасник звернувся через електронну систему закупівель з вимогою скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Замовник зобов’язаний надати відповідь через електронну систему закупівель не пізніше ніж три робочі дні з дня надходження такого звернення.
Вимога Учасника зареєстрована в системі 13.07.2020 року о 10:58.
Відповідно до частини першої статті 251 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Відповідно до частини першої статті 252 ЦКУ строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами. Відповідно до частини першої статті 253 ЦКУ перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Відповідно до частини першої статті 255 ЦКУ якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції.
Тобто, відповідно до положень глави 18 ЦКУ замовник повинен був надати відповідь на вимогу Учасника до 16.07.2020 р. до закінчення робочого дня (до 17 год. 30 хв.).
При спробі оприлюднити відповідь Учаснику 16.07.2020 р. о 13 годині 50 хвилин виявилося, що технічної можливості надати відповідь у замовника немає. Звернувшись на «гарячу лінію» служби підтримки електронного майданчика E-Tender, з’ясувалося, що обчислення строків в електронній системі закупівель для спрощених закупівель здійснюється іншим чином, і технічна можливість надання відповіді вичерпалася о 10 годині 58 хвилин 16.07.2020 р. Отже, у замовника не було технічної можливості надати відповідь у визначені Законом спосіб та строки. Замовник жодним чином не намагався ігнорувати вимогу Учасника.
З метою забезпечення Вашого права на отримання додаткової аргументації щодо відхилення Вашої пропозиції, надаємо повний текст відповіді на Вашу вимогу від 13.07.2020 р.
« Шановний учаснику!
Протоколом Уповноваженої особи з питань спрощених закупівель Дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» від 10.07.2020р. відхилено пропозицію ТОВ «ДІОРО» оскільки не враховано роботи з розроблення проекту фасаду.
У складі пропозиції учасником ТОВ «ДІОРО» надано розрахунок договірної ціни: файл «4. Розрахунки договірної ціни.PDF».
В кошторисі №14 форма 2-П проведено розрахунки згідно збірника цін на капітальний ремонт частина 2, табл. 2-4 п.5. В наданому розрахунку зазначені види проектних робіт: архітектурно-будівельні рішення, загальна пояснювальна записка, паспорт оздоблення фасадів, опалення і вентиляція, електротехнічні рішення, ОВНС, кошторисна документація, енергоефективність, структурована кабельна система, проект організації будівництва, пожежна сигналізація.
В кошторисі №14 форма 2-П перед відсотками по видах робіт вказано коефіцієнт 1,32 на проектні роботи. Такого коефіцієнта цінник не має. Обґрунтування цьому коефіцієнту відсутні
Відповідно до збірника цін на капітальний ремонт частина 2, табл. 2-4 п.5 розрахунок має містити такі розділи: архітектурно-будівельні рішення, вентиляція, водопровід і каналізація, гаряче водопостачання, електропостачання, кошторис і вибірка ресурсів, опалення і вентиляція, слабкі струми.
Інші види робіт повинні бути розраховані окремими пунктами в формі 2-П.
Тому, вважаємо рішення Замовника щодо відхилення Вашої пропозиції було прийняте правомірно та відповідно вимог Закону.

Уповноважена особа
з питань спрощених закупівель Світлана ГРИЩЕНКО
Розгорнути Згорнути
Надано пояснення щодо відсутності відповіді на першу вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІОРО" 278 382,92
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 290 032,55
UAH з ПДВ
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Хімнафтомашпроект" 349 676,58
UAH з ПДВ
349 676,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 08:28
Електронний підпис
02 липня 2020 08:27
14. Інформація по ст. 17.PDF
01 липня 2020 19:20
Електронний підпис
01 липня 2020 19:19
2. Довідка про досвід.pdf
01 липня 2020 19:19
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 20:05
Електронний підпис
01 липня 2020 20:04
МВС.rar
01 липня 2020 20:03
28. Проект договору.PDF
01 липня 2020 20:03
26. Кошторис.PDF
01 липня 2020 20:03
18. Довідка ст. 17.PDF
01 липня 2020 20:03
15. Витяг ЄДРПОУ _25.06.20.pdf
01 липня 2020 20:03
14. Технічне завдання.PDF
01 липня 2020 20:03
13. Цінова пропозиція.PDF
01 липня 2020 20:03
12. Довідка МВС.pdf
01 липня 2020 20:03
03. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 17:49
Електронний підпис
01 липня 2020 17:47
Проект 21_Договор_1-2.pdf
01 липня 2020 17:47
Лист-пояснення.pdf
01 липня 2020 17:47
Проект_ХХІ.pdf
01 липня 2020 16:48
Електронний підпис
30 червня 2020 17:09
Матбаза.pdf
30 червня 2020 17:09
Відомості про ХНМП.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.10.Персональні дані.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.7.Субпідряд.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.6.Проект договору.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.5.СТАТУТ ПрАТ ХНМП.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.5.Виписка ПрАТ ХНМП.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.4.Зведений кошторис.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.3.Фахівці.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.3.Ліцензия пож.pdf
30 червня 2020 17:09
15.3.1.ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ПрАТ "Хімнафтомашпроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Відхилено 274 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 18:15
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 275 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 12:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
275 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 серпня 2020 17:09
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків по даному обєкту
Документи:
10 серпня 2020 17:08
Електронний підпис
10 серпня 2020 17:08
Протокол УО_від 10.08.2020.pdf