Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146268 |
Вебсайт: | http://shevuoa.edu.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А |
Контактна особа: |
Бурлакова Тетяна Ігорівна 380573400464 i-dogovir@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 19 172 500,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 862,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування - місцевий бюджет. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту приймання - передачі виконаних робіт протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання акту. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 18:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 18:45 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
18 червня 2020 18:45 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc | |
18 червня 2020 18:35 |
ТД 132 СШ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000036 ● 20f31f1e9d404dbebeaa26fd08971636
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 № 143
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 143
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2020-06-18-005490-b 18.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (далі – тендерний комітет) надає інформацію щодо висновку Держаудитслужби від 31.07.2020. 1. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Відповідь. Тендерним комітетом під час подання оголошення щодо закупівлі завантажено до електронної системи окремий файл з назвою "Оголошення" в форматі .doc, який містить всю необхідну інформацію відповідно до частини другої ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі зазначено інформацію щодо мов (мови), якою (якими) повинна готуватись тендерна документація. 2. Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 1 до тендерної документації містить посилання на конкретні марку чи виробника, обґрунтування якого відсутнє. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону. Відповідь. В додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне: "Вважати зазначені у таблиці цієї технічної специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва такими, що містять вираз «або еквівалент».". Відомості обсягів робіт, зазначені в додатку 1 до тендерної документації, тендерним комітетом розміщено з відомостей, наданих установою, з якою Управлінням освіти укладено договір на розробку кошторисної документації та отримано експертний звіт відповідно до неї. 3. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження кваліфікаційним критеріям. Так, тендерною пропозицією не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: у складі тендерної пропозиції ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» надано відомість про будівельні машини, механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт від 01.07.2020 №4, відповідно до якої передбачено використання установки для зварювання ручного дугового. При цьому, довідкою про наявність про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.07.2020 №14 наявність електрозварювальника не підтверджена, що не відповідає вимогам підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Відповідь. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про виконання робіт без залучення такого (таких) субпідрядника (субпідрядників). Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, обов’язково зазначається учасником в екранній формі авторизованого електронного майданчика під час подання тендерної пропозиції. Дану вимогу було зазначено в тендерній документації відповідно до п. 15 статті 19 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто учасник має змогу заключати договори з субпідряду загальною вартістю менше ніж 20 відсотків від вартості договору, не зазначаючи дану інформацію у тендерній пропозиції відповідно до п. 15 статті 19 Закону України "Про публічні закупівлі". 4. Також, підпунктом 5.2.4 розділу 3 тендерної документації вимагається надання копії фінансової звітності за останній звітний період для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності. При цьому, у складі тендерної пропозиції ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» надано фінансову звітність малого підприємства за 2019 рік. Однак, відповідно до абзацу 16 пункту другого Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2019 р. № 625) підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. Тобто, малі підприємства, які перебувають на загальній системі оподаткування виключені з переліку підприємств, які мають право не подавати проміжну фінансову звітність. Отже, тендерною пропозицією не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, а саме: у складі тендерної пропозиції не надано копію фінансової звітності за останній звітний період, тобто за 1 квартал 2020 року, що не відповідає вимогам підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Відповідь. Відповідно до п.п. 5.2.4 пункту 5 розділу тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник – юридична особа відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», згідно з Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73 у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію фінансової звітності за останній звітний період, складання та подання якої для учасника – юридичної особи передбачено законодавством, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття. Документи фінансової звітності, передбачені цим підпунктом, повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік є не меншим, ніж 19 172 500,00 гривень. Разом з тим замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Згідно зі ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Отже, останнім звітним періодом для подання фінансової звітності у розумінні тендерної документації є 2019 рік. Переможець надав баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік. При цьому, обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік є не меншим, ніж 19 172 500,00 гривень. Слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно надання проміжної звітності. На підставі вищезазначеного переможець виконав умови тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» повністю відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
2020-08-04 15:22:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" |
16 503 832,00
UAH з ПДВ
|
15 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" |
19 099 822,11
UAH з ПДВ
|
16 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" #33676161 |
Переможець |
15 840 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 17:14
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 липня 2020 17:14
Учасник | Пропозиція | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" #33676161 |
15 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2024 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2021 16:19
|
ду№4_КР_№132.pdf | зміни до договору |
11 червня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 17:12
|
Додаткова угода №3 до договору №02-132-20кр.PDF | зміни до договору |
04 лютого 2021 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 11:20
|
ДУ_№2_кр№132.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2021 13:24
|
ду_№1_КР №132.PDF | зміни до договору |
16 січня 2021 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 14:03
|
Договірна ціна 15 млн.pdf | укладений |
29 липня 2020 14:00
|
Зведений.pdf | укладений |
29 липня 2020 13:59
|
Договірна ціна 15 млн.pdf | укладений |
29 липня 2020 13:59
|
Договірна ціна 2020.pdf | укладений |
29 липня 2020 13:59
|
ДЕФЕКТНІ АКТИ.pdf | укладений |
29 липня 2020 13:59
|
Договір.pdf | укладений |
29 липня 2020 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02-132-20кр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 02-132-20кр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02-132-20кр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02-132-20кр |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |