Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеней №132 Харківської міської ради Харківської області, розташованої за адресою: м. Харків, вул.. Новгородська, 1)
Очікувана вартість
19 172 500,80 UAH
UA-2020-06-18-005490-b da2fe8de0d9f4b01bb805bf6143c4f0c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурлакова Тетяна Ігорівна

380573400464 i-dogovir@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146268
Вебсайт: http://shevuoa.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 61045, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шекспіра, 8-А
Контактна особа: Бурлакова Тетяна Ігорівна
380573400464
i-dogovir@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:40
Очікувана вартість: 19 172 500,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 95 862,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі та благоустрій прилеглої території Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступеней №132 Харківської міської ради Харківської області, розташованої за адресою: м. Харків, вул.. Новгородська, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту приймання - передачі виконаних робіт протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання акту. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 18:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:45
ОГОЛОШЕННЯ.docx
18 червня 2020 18:45
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
18 червня 2020 18:35
ТД 132 СШ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000036 ● 20f31f1e9d404dbebeaa26fd08971636
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 13:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 № 143
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.07.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 143

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

8 UA-2020-06-18-005490-b 18.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет Управління освіти адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (далі – тендерний комітет) надає інформацію щодо висновку Держаудитслужби від 31.07.2020. 1. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якими повинні готуватися тендерні пропозиції. Зазначене є порушенням Замовником пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Відповідь. Тендерним комітетом під час подання оголошення щодо закупівлі завантажено до електронної системи окремий файл з назвою "Оголошення" в форматі .doc, який містить всю необхідну інформацію відповідно до частини другої ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі", в тому числі зазначено інформацію щодо мов (мови), якою (якими) повинна готуватись тендерна документація. 2. Крім того, моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Додаток 1 до тендерної документації містить посилання на конкретні марку чи виробника, обґрунтування якого відсутнє. Зазначене є порушенням Замовником частини четвертої статті 23 Закону. Відповідь. В додатку 1 до тендерної документації зазначено наступне: "Вважати зазначені у таблиці цієї технічної специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва такими, що містять вираз «або еквівалент».". Відомості обсягів робіт, зазначені в додатку 1 до тендерної документації, тендерним комітетом розміщено з відомостей, наданих установою, з якою Управлінням освіти укладено договір на розробку кошторисної документації та отримано експертний звіт відповідно до неї. 3. В ході моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» не відповідає вимогам тендерної документації в частині не підтвердження кваліфікаційним критеріям. Так, тендерною пропозицією не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: у складі тендерної пропозиції ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» надано відомість про будівельні машини, механізований інструмент, які необхідні для виконання робіт від 01.07.2020 №4, відповідно до якої передбачено використання установки для зварювання ручного дугового. При цьому, довідкою про наявність про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.07.2020 №14 наявність електрозварювальника не підтверджена, що не відповідає вимогам підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Відповідь. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про виконання робіт без залучення такого (таких) субпідрядника (субпідрядників). Повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, обов’язково зазначається учасником в екранній формі авторизованого електронного майданчика під час подання тендерної пропозиції. Дану вимогу було зазначено в тендерній документації відповідно до п. 15 статті 19 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто учасник має змогу заключати договори з субпідряду загальною вартістю менше ніж 20 відсотків від вартості договору, не зазначаючи дану інформацію у тендерній пропозиції відповідно до п. 15 статті 19 Закону України "Про публічні закупівлі". 4. Також, підпунктом 5.2.4 розділу 3 тендерної документації вимагається надання копії фінансової звітності за останній звітний період для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності. При цьому, у складі тендерної пропозиції ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» надано фінансову звітність малого підприємства за 2019 рік. Однак, відповідно до абзацу 16 пункту другого Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419 (в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2019 р. № 625) підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, непідприємницькі товариства (крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності) та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати. Тобто, малі підприємства, які перебувають на загальній системі оподаткування виключені з переліку підприємств, які мають право не подавати проміжну фінансову звітність. Отже, тендерною пропозицією не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, а саме: у складі тендерної пропозиції не надано копію фінансової звітності за останній звітний період, тобто за 1 квартал 2020 року, що не відповідає вимогам підпункту 5.2.4 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. Відповідь. Відповідно до п.п. 5.2.4 пункту 5 розділу тендерної документації для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник – юридична особа відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», згідно з Наказом Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 № 73 у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію фінансової звітності за останній звітний період, складання та подання якої для учасника – юридичної особи передбачено законодавством, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття. Документи фінансової звітності, передбачені цим підпунктом, повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік є не меншим, ніж 19 172 500,00 гривень. Разом з тим замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Згідно зі ст.13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Отже, останнім звітним періодом для подання фінансової звітності у розумінні тендерної документації є 2019 рік. Переможець надав баланс та звіт про фінансові результати за 2019 рік. При цьому, обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік є не меншим, ніж 19 172 500,00 гривень. Слід зазначити, що тендерною документацією не було передбачено окремих вимог стосовно надання проміжної звітності. На підставі вищезазначеного переможець виконав умови тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція ПОГ «Орембудсервіс» ГО «ХОР ВО СОІУ» повністю відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".

2020-08-04 15:22:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ" 16 503 832,00
UAH з ПДВ
15 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК" 19 099 822,11
UAH з ПДВ
16 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 21:59
Кошторис.pdf
16 липня 2020 17:23
Ст 17.pdf
16 липня 2020 17:23
public_doc.pdf
16 липня 2020 17:23
public_doc (1).p7s
16 липня 2020 17:23
Dovidka_20188452080430865758.pdf.p7s
16 липня 2020 17:23
Dovidka_20188452080430865758.pdf
03 липня 2020 21:25
Електронний підпис
03 липня 2020 21:24
8. Довідка працівники.pdf
03 липня 2020 16:10
Електронний підпис
03 липня 2020 16:09
G7754.20.7z
03 липня 2020 16:09
7. Лист банк.pdf.p7s
03 липня 2020 16:09
7. Лист банк.pdf
03 липня 2020 16:09
3. Підтвердження МТБ.pdf
03 липня 2020 16:09
2. Копії документів.pdf.p7s
03 липня 2020 16:09
2. Копії документів.pdf
03 липня 2020 16:09
1. Пропозиція.pdf.p7s
03 липня 2020 16:09
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 15:57
Електронний підпис
03 липня 2020 15:55
Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 15:55
статутні .pdf
03 липня 2020 15:55
Стаття 17.pdf
03 липня 2020 15:55
проект договора.pdf
03 липня 2020 15:55
Працівники.pdf
03 липня 2020 15:55
наказ директора.pdf
03 липня 2020 15:55
Лiцензiя.zip
03 липня 2020 15:55
кошторис.pdf
03 липня 2020 15:55
Довiренiст__30.zip
03 липня 2020 15:55
Гарантійні листи.pdf
03 липня 2020 15:55
Гарантия_19289.zip
03 липня 2020 15:55
баланс.pdf
03 липня 2020 15:55
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИИСК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
Переможець 15 840 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ОРЕМБУДСЕРВІС" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
#33676161
15 840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 серпня 2024 14:23
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2021 16:19
ду№4_КР_№132.pdf зміни до договору
11 червня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 17:12
Додаткова угода №3 до договору №02-132-20кр.PDF зміни до договору
04 лютого 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 11:20
ДУ_№2_кр№132.pdf зміни до договору
29 січня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 13:24
ду_№1_КР №132.PDF зміни до договору
16 січня 2021 13:22
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:03
Договірна ціна 15 млн.pdf укладений
29 липня 2020 14:00
Зведений.pdf укладений
29 липня 2020 13:59
Договірна ціна 15 млн.pdf укладений
29 липня 2020 13:59
Договірна ціна 2020.pdf укладений
29 липня 2020 13:59
ДЕФЕКТНІ АКТИ.pdf укладений
29 липня 2020 13:59
Договір.pdf укладений
29 липня 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02-132-20кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 02-132-20кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02-132-20кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 02-132-20кр
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 11 992 725,00
UAH