Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160507 КСП «Чорноморське» - Дачне-Холодна Балка на ділянці км 3+395 - км 4+395, Одеська область
Очікувана вартість
21 774 863,00 UAH
UA-2020-06-18-005150-b dfc4ee926801477eaa943a7f68a89711
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Артем Сергійович

048 7958918 artns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49
Контактна особа: Носуленко Артем Сергійович
048 7958918
artns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 15:30
Очікувана вартість: 21 774 863,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160507 КСП «Чорноморське» - Дачне-Холодна Балка на ділянці км 3+395 - км 4+395, Одеська область (Джерело фінансування - кошти державного та/або місцевого та/або інших бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Детально у проекті договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:55
ТД_КР_КСП_Дачне_від_18_06_20.docx
18 червня 2020 16:55
Проект договору КР (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 21 759 858,00
UAH з ПДВ
21 651 858,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 21 771 824,00
UAH з ПДВ
21 663 824,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 21 770 000,00
UAH з ПДВ
21 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 12:45
Електронний підпис
17 липня 2020 12:42
Dovidka_20188480530820126482.pdf.p7s
17 липня 2020 12:42
Dovidka_20188480530820126482.pdf
17 липня 2020 12:42
Тендерна пропозиція.PDF
17 липня 2020 12:42
Довідка з ДФС.pdf
06 липня 2020 09:21
Електронний підпис
06 липня 2020 09:20
6. Інші документи.PDF
06 липня 2020 09:20
5. Гарантійний лист.PDF
06 липня 2020 09:20
1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

05 липня 2020 23:08
2.29 посвідчення прац.pdf
05 липня 2020 23:02
2.31 Договори.pdf
05 липня 2020 22:41
1Довідка ст 17.pdf
05 липня 2020 22:41
2.2 довідка МТБ.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_25_.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_№6_СФГ__.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_Ал_янс_.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_Асланян_9_1_.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_Дорстрой.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_Мшеп_26.06.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_Техно_Б.pdf
05 липня 2020 22:41
2.6_Договiр_УБС_.pdf
05 липня 2020 22:41
2.8Тех_паспорт.pdf
05 липня 2020 22:41
2.8Тех_паспорти_на_МТБ.pdf
05 липня 2020 22:40
2.28_Накази_.pdf
05 липня 2020 22:40
2.30_Дипломи_.pdf
05 липня 2020 22:40
2.35вiдгук_проспект_(1).pdf
05 липня 2020 22:40
2.36_Акт_сверки.pdf
05 липня 2020 22:39
9.1_Витяг_ПДВ.pdf
05 липня 2020 22:39
9.2_Сертифiкат__ISO_2.pdf
05 липня 2020 22:39
9.6_Лiцензiя.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 17:38
Електронний підпис
03 липня 2020 17:37
працівники.pdf
03 липня 2020 17:37
Німенко К.С._37.pdf
03 липня 2020 17:37
мат-тех база.pdf
03 липня 2020 17:37
Лященко О.С._34.pdf
03 липня 2020 17:37
довіреність_Дудко.pdf
03 липня 2020 17:37
довідки та протокол.pdf
03 липня 2020 17:37
Довідка_GRI365OD20.pdf
03 липня 2020 17:37
довідка працівники.docx
03 липня 2020 17:37
відгуки.pdf
03 липня 2020 17:37
банківський договір.pdf
03 липня 2020 17:37
атестат на АБЗ.pdf
03 липня 2020 17:37
аналог договор 13.pdf
03 липня 2020 17:37
аналог договір 67.pdf
03 липня 2020 17:37
GRI0365OD20.pdf
03 липня 2020 17:37
тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 17:37
транспортна схема.pdf
03 липня 2020 17:37
проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 21 651 858,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
21 651 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 12:42
Ду №9.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 12:42
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 12:02
ДУ7 до 13К_20 від 29.07.20.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 12:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:18
ДУ 5 до 13К_20 від 29.12.21.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:25
ДУ4 до 13К_20 від 30.12.20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:24
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 08:38
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:31
13К_20 від 29.07.2020 КСП _Чорноморське_-Дачне ТОВ Прогресдорбуд.pdf укладений
30 липня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 1 000,00 грн та встановити у розмірі – 21 651 858,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 21 651 858,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 2., п. 21.3., розд. XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2020р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 13К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік зменшити на 2 124 475,60 грн та встановити у розмірі – 19 527 382,40 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 19 527 382,40 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до абз.3, пункту 21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2021р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 13К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2021 рік встановити у розмірі – 74 977,20 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2021 рік становлять – 74 977,20 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3, п.21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2022р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 13К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2022 рік встановити у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п.3, п.21.3., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2023р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 13К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 17.4. розділу XVII. Договору «Фінансування робіт», у зв’язку зі встановленням плану фінансування за рахунок субвенції державного бюджету на 2023 рік за бюджетною програмою (КПКВК 1517462) «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції державного бюджету» на капітальний ремонт, встановити у розмірі 0,00 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 21.1.1., розділу XXI «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 22.1., розділу XXII. «Cтрок дії Договору» викласти в новій редакції: 5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31.12.2024р., відповідно до календарного плану. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 13К/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML