Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі
Очікувана вартість
2 904 981,40 UAH
UA-2020-06-18-005147-b 29e8c7f18b434ce88df14a853e3fe3dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 11:42
Очікувана вартість: 2 904 981,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 049,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"( орган місцевого самоврядування);Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Гетьманська (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектність тендерної документації
Дата подання: 19 червня 2020 11:15
Дата відповіді: 19 червня 2020 11:51
Доброго дня. До системи не завантажений додаток 2 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії)
Відповідь: Доброго дня!Зміни ТД внесено та Додаток №2 до тендерної документації оприлюднено в електронній системі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000025 ● 7da94f9943724039ab6de8c94332abaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-17 11:47:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.07.2020 № 149

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.07.2020 №149


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-06-18-005147-b, Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької ради, Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі ( ДК 021:2015 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг);

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.07.2020р. № UA-M-2020-07-17-000025 (НАКАЗ 17.07.2020 № 149) на закупівлю підрядних робіт по об’єкту Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі ( ДК 021:2015 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг); ID: UA-2020-06-18-005147-b, яка проводиться Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Стосовно цього надаємо пояснення, а саме: Згідно п.9 Додатку 4 Тендерної документації Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за умови оренди заводу. У зв’язку з чим Учасник ФОП Гриценко, у складі тендерної пропозиції надав договір поставки асфальтобетонних сумішей, а не оренди заводу для виготовлення. Так відповідно до п. 1.1 Договору поставки вказано що, «Постачальник забов’язується на умовах,передбачених цим Договором, поставляти і передавати у власність Покупця, а Покупець забов’язується приймати та оплачувати товар: суміші асфальтобетонні (гарячі) на умовах визначених цим договором. Таким чином, вказаний Вами лист, у складі документації Учасник не надає.

2020-07-24 15:06:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 20 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, 04054091, Україна, Мелітополь, вул.Університетська,19
  2. Інформація про предмет закупівлі: Підрядні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі», 2904981.4UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 29e8c7f18b434ce88df14a853e3fe3dc, 2020-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір, , тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької ради (далі - Замовник) протокол від 18.06.2020 №190, тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ, протокол засідання тендерного комітету відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької ради від 10.07.2020 №224. Дослідженням тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ (далі – Учасник) встановлено її невідповідність умовам тендерної документації Замовника. Так, пунктом 9 Додатку №4 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника зазначено оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Проте, в тендерній пропозиції Учасника не надано вищезазначений оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників торгів встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, передбачених статтями 29 та 31 Закону, частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 865 000,00
UAH з ПДВ
2 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІЛОН 99" 2 895 663,60
UAH з ПДВ
2 895 663,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:48
sign.p7s
17 липня 2020 13:47
ОПРЛС 2_1_2.pdf
17 липня 2020 13:47
ОПРЛС 2_1_1.pdf
17 липня 2020 13:47
ЛС2-1-2.pdf
17 липня 2020 13:47
ЛС 2-1-1.pdf
17 липня 2020 13:47
ИВРЛС 2_1_2.pdf
17 липня 2020 13:47
ИВРЛС 2_1_1.pdf
17 липня 2020 13:47
ДЦ_ОС.pdf
17 липня 2020 13:47
ДЦ_ОС 2-1.pdf
17 липня 2020 13:47
ДЦ_ДЦ 2.pdf
17 липня 2020 13:47
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка субпідряд.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 5.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 4.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 3.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 2.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 1.pdf
17 липня 2020 13:47
Дефектний акт.pdf
17 липня 2020 13:47
Гриценко МВ.pdf
06 липня 2020 09:45
sign.p7s
06 липня 2020 09:44
Лист Ямобур.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 16 п.1.pdf
06 липня 2020 09:44
Уповноважена особа.pdf
06 липня 2020 09:44
Технічні умови.pdf
06 липня 2020 09:44
Субпідряд.pdf
06 липня 2020 09:44
ст. 17.pdf
06 липня 2020 09:44
Проект договору.pdf
06 липня 2020 09:44
Працівники.pdf
06 липня 2020 09:44
Паспорт+ИНН.pdf
06 липня 2020 09:44
Листи-підтвердження.pdf
06 липня 2020 09:44
Лист відгук.pdf
06 липня 2020 09:44
Договір поставки АБЗ.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка щодо статуту.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ціна.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 17 п.12.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 17 п.11.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 17 п.10.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка санкції.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ліцензія.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка завод.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка аналогічні.pdf
06 липня 2020 09:44
декларація.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 5.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 4.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 3.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 2.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 1.pdf
06 липня 2020 09:44
Відгук-Гриценко.PDF
06 липня 2020 09:44
Витяг.pdf
06 липня 2020 09:44
Витяг ЄДР.pdf
06 липня 2020 09:43
Договірна ціна.pdf
06 липня 2020 09:43
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 12:11
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 12:11
Статут 99.pdf
03 липня 2020 12:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 липня 2020 12:11
Працівники.pdf
03 липня 2020 12:11
Наказ Директор.pdf
03 липня 2020 12:11
Мат. тех. база.pdf
03 липня 2020 12:11
Ліцензія.pdf
03 липня 2020 12:11
Кваліфікаційні док..pdf
03 липня 2020 12:11
ДЦ.pdf
03 липня 2020 12:11
Договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2895409835
Переможець 2 865 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2895409835
2 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 липня 2020 09:17
Договір укладений
28 липня 2020 09:15

Актуальні тендери

До пошуку