Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі
Очікувана вартість
2 904 981,40 UAH
UA-2020-06-18-005147-b 29e8c7f18b434ce88df14a853e3fe3dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попелешко Олена Андріївна

+380619448093 oks@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04054091
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул.Університетська,19
Контактна особа: Попелешко Олена Андріївна
+380619448093
oks@mlt.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 11:42
Очікувана вартість: 2 904 981,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 049,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категоря замовника:п.1 ч.4.статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"( орган місцевого самоврядування);Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.Визначальним є текст, викладений українською мовою.Предмет закупівлі визначено з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Підрядні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, м.Мелітополь, вул. Гетьманська (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Після надання акту (актів) виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:45
Додаток 2 до ТД.doc
19 червня 2020 11:45
Перелік змін.doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 9 (Проект договору ).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 8 до ТД.doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 4 до ТД.doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 3 до ТД..doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 1 до ТД.doc
18 червня 2020 16:55
Тендерна Документація.doc
19 червня 2020 11:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 11:45
Додаток 2 до ТД.doc
19 червня 2020 11:45
Перелік змін.doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 9 (Проект договору ).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 8 до ТД.doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 7 до ТД(Лист підтвердження).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 6 до ТД (Інформація для переможця).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 5 до ТД (Цінова пропозиція).doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 4 до ТД.doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 3 до ТД..doc
18 червня 2020 16:55
Додаток 1 до ТД.doc
18 червня 2020 16:55
Тендерна Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Комплектність тендерної документації
Дата подання: 19 червня 2020 11:15
Дата відповіді: 19 червня 2020 11:51
Доброго дня. До системи не завантажений додаток 2 до Тендерної документації (кваліфікаційні критерії)
Відповідь: Доброго дня!Зміни ТД внесено та Додаток №2 до тендерної документації оприлюднено в електронній системі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000025 ● 7da94f9943724039ab6de8c94332abaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.07.2020 № 149

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.07.2020 №149


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-06-18-005147-b, Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької ради, Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі ( ДК 021:2015 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг);

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі, Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.07.2020р. № UA-M-2020-07-17-000025 (НАКАЗ 17.07.2020 № 149) на закупівлю підрядних робіт по об’єкту Капітальний ремонт пішохідної зони по вул. Гетьманській (від вул. Іллі Стамболі до вул. Михайла Грушевського) в м. Мелітополі ( ДК 021:2015 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг); ID: UA-2020-06-18-005147-b, яка проводиться Відділом капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Стосовно цього надаємо пояснення, а саме: Згідно п.9 Додатку 4 Тендерної документації Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі, за умови оренди заводу. У зв’язку з чим Учасник ФОП Гриценко, у складі тендерної пропозиції надав договір поставки асфальтобетонних сумішей, а не оренди заводу для виготовлення. Так відповідно до п. 1.1 Договору поставки вказано що, «Постачальник забов’язується на умовах,передбачених цим Договором, поставляти і передавати у власність Покупця, а Покупець забов’язується приймати та оплачувати товар: суміші асфальтобетонні (гарячі) на умовах визначених цим договором. Таким чином, вказаний Вами лист, у складі документації Учасник не надає.

2020-07-24 15:06:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 865 000,00
UAH з ПДВ
2 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІЛОН 99" 2 895 663,60
UAH з ПДВ
2 895 663,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 13:48
Електронний підпис
17 липня 2020 13:47
ОПРЛС 2_1_2.pdf
17 липня 2020 13:47
ОПРЛС 2_1_1.pdf
17 липня 2020 13:47
ЛС2-1-2.pdf
17 липня 2020 13:47
ЛС 2-1-1.pdf
17 липня 2020 13:47
ИВРЛС 2_1_2.pdf
17 липня 2020 13:47
ИВРЛС 2_1_1.pdf
17 липня 2020 13:47
ДЦ_ОС.pdf
17 липня 2020 13:47
ДЦ_ОС 2-1.pdf
17 липня 2020 13:47
ДЦ_ДЦ 2.pdf
17 липня 2020 13:47
Договірна ціна.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка субпідряд.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 5.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 4.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 3.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 2.pdf
17 липня 2020 13:47
Довідка 1.pdf
17 липня 2020 13:47
Дефектний акт.pdf
17 липня 2020 13:47
Гриценко МВ.pdf
06 липня 2020 09:45
Електронний підпис
06 липня 2020 09:44
Лист Ямобур.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 16 п.1.pdf
06 липня 2020 09:44
Уповноважена особа.pdf
06 липня 2020 09:44
Технічні умови.pdf
06 липня 2020 09:44
Субпідряд.pdf
06 липня 2020 09:44
ст. 17.pdf
06 липня 2020 09:44
Проект договору.pdf
06 липня 2020 09:44
Працівники.pdf
06 липня 2020 09:44
Паспорт+ИНН.pdf
06 липня 2020 09:44
Листи-підтвердження.pdf
06 липня 2020 09:44
Лист відгук.pdf
06 липня 2020 09:44
Договір поставки АБЗ.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка щодо статуту.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ціна.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 17 п.12.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 17 п.11.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ст. 17 п.10.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка санкції.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка ліцензія.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка завод.pdf
06 липня 2020 09:44
Довідка аналогічні.pdf
06 липня 2020 09:44
декларація.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 5.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 4.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 3.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 2.pdf
06 липня 2020 09:44
Гарантійний лист 1.pdf
06 липня 2020 09:44
Відгук-Гриценко.PDF
06 липня 2020 09:44
Витяг.pdf
06 липня 2020 09:44
Витяг ЄДР.pdf
06 липня 2020 09:43
Договірна ціна.pdf
06 липня 2020 09:43
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 12:11
Цінова пропозиція.pdf
03 липня 2020 12:11
Статут 99.pdf
03 липня 2020 12:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 липня 2020 12:11
Працівники.pdf
03 липня 2020 12:11
Наказ Директор.pdf
03 липня 2020 12:11
Мат. тех. база.pdf
03 липня 2020 12:11
Ліцензія.pdf
03 липня 2020 12:11
Кваліфікаційні док..pdf
03 липня 2020 12:11
ДЦ.pdf
03 липня 2020 12:11
Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВ "АКВІЛОН 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2895409835
Переможець 2 865 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИЦЕНКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2895409835
2 865 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:49
ду _2.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:22
доп.согл. 1.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:17
Договір укладений
28 липня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Вартість підрядних робіт становить 2 865 000,00 грн. (два мільйона вісімсот шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.), без ПДВ з урахуванням єдиного податку за ставкою 5%. З них кошти місцевого бюджету м. Мелітополя – 2 865 000,00 грн. У 2020 р. виконання підрядних робіт складає 1 586 479,60 грн., план на 2021 р. становить 1 278 520,40 грн. 2. У зв’язку зі змінами викласти плани фінансування та календарні графіки виконання робіт в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 19 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язу зі змінами викласти назву та реквізити Замовника в новій редакції; Продовжити строк дії договору на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 19 КР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML