Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39160000-1 «Шкільні меблі. (Меблі для дитячого садка)».
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-06-18-005015-c 8274b22764f84659bceacc616d3ebba5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Витальевна Каменева

+380673788433 150dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЯСЛА-САДОК №150 "РОДЗИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041732
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Казанцева, 31-а
Контактна особа: Галина Витальевна Каменева
+380673788433
150dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 13:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 13:03
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шафа для горшків (20 місць)-1шт, комплект столів «Квітка»(5шт)-1 шт, шафа дитяча(600х320х1570)-1шт, шафа дитяча(600х320х960)-1шт, шафа дитяча(600х320х650)-1шт, кутовий сегмент(320х320х1570)-1шт . Доставка товару здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок. Обов’язки та витрати з розвантаження і переміщення у місце поставки та монтажу покладається на Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
.Шафа для горшків (20 місць) 1500х300х1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Комплект столів «Квітка»(5шт) з регулюванням по висоті, зр. гр №1-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа дитяча (600х320х1570)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа дитяча (600х320х960)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Шафа дитяча (600х320х650)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 штуки
Кутовий сегмент(320х320х1570)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87515, Україна, Донецька область, г Мариуполь, ул Казанцева, д. 31-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється з поточного рахунку «Замовника» «Платником» в розмірі повної вартості Товару на підставі видаткової накладної шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі. Замовник повинен сплатити поставлений товар не пізніше 30 днів з дати поставки Товару Постачальником. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черних Андрій Володимирович 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 10:16
паспорт печатка.pdf
30 червня 2020 10:16
ИНН печатка.pdf
30 червня 2020 10:16
Договір 135 від 30.07.19.pdf
30 червня 2020 10:16
Egger_kromka(1).pdf
30 червня 2020 10:16
витяг єдр 19.03.2020-converted(2).pdf
30 червня 2020 10:16
Сертифікат ДСП.pdf
30 червня 2020 10:16
висн мебель-converted(2) (1).pdf
30 червня 2020 10:16
висн клей-converted.pdf
30 червня 2020 10:16
цінова пропоз-converted(3).pdf
30 червня 2020 10:16
техвимоги-converted(4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черних Андрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черних Андрій Володимирович
#2787115991
Переможець 9 900,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 11:48

Документи

01 липня 2020 11:48
Електронний підпис
01 липня 2020 11:46
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черних Андрій Володимирович
#2787115991
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2020 11:48
Електронний підпис
01 липня 2020 11:46
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:10
мебель.pdf укладений
04 січня 2021 16:09
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 09:19
договор мебель.pdf укладений
03 серпня 2020 09:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 900,00
UAH