Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Волзька, 12-А (Спеціалізована школа інтернат №11), ПВ-6322 у Голосіївському районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
670 693,20 UAH
UA-2020-06-18-004941-b 7172d5bc9f91490eb8d3d29c89f70541
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 11:41
Очікувана вартість: 670 693,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капiтальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники за адресою: вул. Волзька, 12-А (Спеціалізована школа інтернат №11), ПВ-6322 у Голосіївському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, вул. Волзька, 12-А (Спеціалізована школа інтернат №11), ПВ-6322 у Голосіївському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проєкті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 655 569,49
UAH з ПДВ
649 039,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 649 047,30
UAH з ПДВ
649 047,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 13:43
Електронний підпис
26 червня 2020 13:43
Технічне завдання.rar
26 червня 2020 13:43
Кваліфікація_2.rar
26 червня 2020 13:43
Кваліфікація_1.rar

Публічні документи

30 червня 2020 08:11
Електронний підпис
27 червня 2020 14:25
28. Протокол 260620.pdf
27 червня 2020 14:25
15. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
27 червня 2020 14:25
7. ДОВІДКА про Учасника.pdf
27 червня 2020 14:25
1.1. Договір Вишневе.pdf
27 червня 2020 14:25
1.1. Договір Кемського.pdf
27 червня 2020 14:25
1.2. ДОВІДКА про техніку.pdf
27 червня 2020 14:25
3 Лист-відгук Ахматова.pdf
27 червня 2020 14:25
20. ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 649 039,49
UAH з ПДВ
03 липня 2020 12:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
649 039,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:53
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
26 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 16:11
Повідомлення про внесення змін 2.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 15:56
Повідомлення про внесення змін 2.pdf.p7s зміни до договору
23 жовтня 2020 15:56
ДУ №2 до Дог. №12-КР від 20.07.2020 р. на зменш..pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:25
ДУ №1 волзька.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:10
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 16:54
Договір підряду №12-КР від 20.07.2020.pdf укладений
21 липня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №12-КР від 20.07.2020 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: №12-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 647277,00 (Шістсот сорок сім тисяч двісті сімдесят сім грн. 00 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 107879,50 (Сто сім тисяч вісімсот сімдесят дев'ять грн. 50 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 647277,00 (Шістсот сорок сім тисяч двісті сімдесят сім грн. 00 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 107879,50 (Сто сім тисяч вісімсот сімдесят дев'ять грн. 50 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від «22» жовтень 2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).»
Номер договору про закупівлю: №12-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 647 277,00
UAH (в тому числі ПДВ 107 879,50 UAH)