Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по встановленню протипожежної системи
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-06-18-004901-b cb756d8233b7449bbf2420f55748563a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузуб Людмила Вікторівна

380445635516
koltunovich_L@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448129
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кошиця, 11
Контактна особа: Кузуб Людмила Вікторівна
380445635516,
koltunovich_L@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню протипожежної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:49
перелік змін протипож сигн..pdf
30 липня 2020 16:49
2 ТД протипожеж. система 2020 ПК Дарниця -зміни.docx
18 червня 2020 16:31
Додаток 1 протипожеж. система.docx
18 червня 2020 16:31
Додаток 3 протипожеж. система.docx
18 червня 2020 16:31
Додаток 5 протипожеж. система.docx
18 червня 2020 16:31
Додаток 6 протипожеж. система.docx
18 червня 2020 16:31
Додаток 2 протипожеж.система.docx
18 червня 2020 16:31
Додаток 4 протипожеж. система.docx
18 червня 2020 16:31
1 ТД протипожеж. система 2020 ПК Дарниця.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-004901-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 19 червня 2020 12:54
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію щодо наявності у Учасника інженера з охорони праці.
Відповідно до п. 2.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, якій має необхідну освіту.
Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: 1. електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; 2. налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». В Постанові Кабінету Міністрів №852 взагалі не передбачено вимоги про наявність інженера з охорони праці.
Також відповідно до ст. 15. «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці» «На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку».
Тобто законодавством чітко встановлено, що наявність інженера з охорони праці для частини підприємств то е право, а не обов’язок.
Просимо взяти до уваги закупівлю за номером UA-2019-03-22-000900-a. Замовником - НАЦІОНАЛЬНИМ АНТИКОРУПЦІЙНИМ БЮРО УКРАЇНИ для отримання послуг з поточного ремонту та монтажу системи пожежної сигналізації встановлено кваліфікаційні вимоги, що до наявності у Учасника відповідних працівників: інженера – проектувальника, кошторисника та інших працівників відповідно до вимог Постанові Кабінету Міністрів №852. Наявність інженера з охорони праці НАЦІОНАЛЬНИМ АНТИКОРУПЦІЙНИМ БЮРО УКРАЇНИ не вимагається.
Отже, ставлячи вимогу про наявність інженера з охорони праці Ви обмежуєте коло учасників (автоматично відсіюючи тих, у кого інженерів не має), а також\або покладаєте на учасника обов’язок – зарахувати до штату інженерів для того, щоб прийняти участь у закупівлі, а це є незаконним!
Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено тендерним комітетом Відділом культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, у зв'язку з відсутністю інженера з охорони праці, то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів.
Вимагаємо прибрати пункт «-інженер з охорони праці» з п. 2.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації».
У разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушено звернутися до тендерного комитету НАЦІОНАЛЬНОГО АНТИКОРУПЦІЙНОГО БЮРО УКРАЇНИ за наданням роз’яснення, що до можливості надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації без інженера з охорони праці і чи належним чином працює змонтована у них пожежна сигналізація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2020 17:26
Шановний Учасник! Замовником було уважно розглянуте Ваше звернення щодо надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, якій має необхідну освіту.
Звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст. 22 Закону, та згідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При формуванні у ТД кваліфікаційних вимог до учасників Замовник керувався тим, що здійснення робіт буде проводитись в приміщенні закладу де висота приміщення становить понад 4,5м., тому відповідальність за безпеку своїх працівників при виконанні робіт підвищеної небезпеки несе підрядник.
Також, для з’ясування надійності потенційного виконавця послуг, Замовник, для забезпечення надійного виконання послуг, змушений обрати найкращого виконавця зобов’язань узятих на себе з економічно вигідною ціновою пропозицією за результатом проведення процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, якій має необхідну освіту - є законною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2020-06-18-004901-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ", Код ЄДРПОУ:37961573
Дата подання: 23 червня 2020 10:44
Вимагаємо розглянути вимогу відповідно до встановленої процедурою! НЕ плодите ПОРУШЕННЯ, до порушень в тендерній документації ви додаєте порушення порядку розгляду вимог!
Відповідно до п. 2.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, якій має необхідну освіту. Відповідно до п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення: «15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: 1. електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; 2. налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». В Постанові Кабінету Міністрів №852 взагалі не передбачено вимоги про наявність інженера з охорони праці. Також відповідно до ст. 15. «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці» «На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку». Тобто законодавством чітко встановлено, що наявність інженера з охорони праці для частини підприємств то е право, а не обов’язок. Просимо взяти до уваги закупівлю за номером UA-2019-03-22-000900-a. Замовником - НАЦІОНАЛЬНИМ АНТИКОРУПЦІЙНИМ БЮРО УКРАЇНИ для отримання послуг з поточного ремонту та монтажу системи пожежної сигналізації встановлено кваліфікаційні вимоги, що до наявності у Учасника відповідних працівників: інженера – проектувальника, кошторисника та інших працівників відповідно до вимог Постанові Кабінету Міністрів №852. Наявність інженера з охорони праці НАЦІОНАЛЬНИМ АНТИКОРУПЦІЙНИМ БЮРО УКРАЇНИ не вимагається. Отже, ставлячи вимогу про наявність інженера з охорони праці Ви обмежуєте коло учасників (автоматично відсіюючи тих, у кого інженерів не має), а також\або покладаєте на учасника обов’язок – зарахувати до штату інженерів для того, щоб прийняти участь у закупівлі, а це є незаконним! Якщо пропозиція Учасника з найменшою ціною буде відхиллено тендерним комітетом Відділом культури Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, у зв'язку з відсутністю інженера з охорони праці, то такі дії по-перше будуть дискримінаційними, по-друге це спричиніть необґрунтовані витрати бюджетних коштів. Вимагаємо прибрати пункт «-інженер з охорони праці» з п. 2.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації». У разі залишення вимоги без задоволення наше підприємство буде вимушено звернутися до тендерного комитету НАЦІОНАЛЬНОГО АНТИКОРУПЦІЙНОГО БЮРО УКРАЇНИ за наданням роз’яснення, що до можливості надання послуг з монтажу системи пожежної сигналізації без інженера з охорони праці і чи належним чином працює змонтована у них пожежна сигналізація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 18:05
Шановний Учасник! Замовником було уважно розглянуте Ваше звернення щодо надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, якій має необхідну освіту.
Звертаємо вашу увагу на те, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст. 22 Закону, та згідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При формуванні у ТД кваліфікаційних вимог до учасників Замовник керувався тим, що здійснення робіт буде проводитись в приміщенні закладу де висота приміщення становить понад 4,5м., тому відповідальність за безпеку своїх працівників при виконанні робіт підвищеної небезпеки несе підрядник.
Також, для з’ясування надійності потенційного виконавця послуг, Замовник, для забезпечення надійного виконання послуг, змушений обрати найкращого виконавця зобов’язань узятих на себе з економічно вигідною ціновою пропозицією за результатом проведення процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, якій має необхідну освіту - є законною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу
Номер вимоги: UA-2020-06-18-004901-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 23 червня 2020 16:18
Про усунення дискримінаційних вимог та надання роз'яснень
Відповідно до п. 2.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання документів підтверджуючих наявності у Учасника інженера з охорони праці, встановлена вимоги щодо надання документу, який підтверджує освіти інженера з охорони праці. Встановлюючи, дану вимогу просимо надати пояснення, ЯКУ САМЕ ОСВІТУ відповідно повинен мати інженер з охорони праці. Також відповідно до ст. 15. «Служба охорони праці на підприємстві» Закону України «Про охорону праці» «На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку». Тобто законодавством чітко встановлено, що наявність інженера з охорони праці для частини підприємств є правом господарюючого суб’єкта, а не обов’язком. Більш того, відповідно до вимог чинного законодавства директор підприємства, який пройшов спеціальне навчання може проводити навчання працівників з питань охорони праці. Для усунення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до п. 2.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання документів підтверджуючих, що інженер-кошторисник повинен мати страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує ЗУ «Про страхування» (страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності здійснюється в порядку добровільного страхування), тим самим порушуючи принципи здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Для усунення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до п. 3.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання копії аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічних договорів, завірений належним чином Учасником; * Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі договори виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт з нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі визначено «Послуги по встановленню протипожежної системи» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи ). Відповідно до п.3. ч.2. ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ закупівлі договору (договорів). Тобто, Замовник при встановлення вимоги надати договори виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт з нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції, які не відповідають предмету закупівлі порушує принципи здійсненя публічних закупівель . Для усунення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до п. 4.1. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання Копії Дозволу (або копії Дозволів) Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на виконання робіт підвищеної небезпеки. Просимо надати уточнити інформацію, які саме роботи підвищеної небезпеки має на увазі Замовник та на які конкретно види робіт підвищеної небезпеки повинен бути виданий дозвіл. Для усунення розбіжностей, просимо внести зміни до тендерної документації.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 20:06
Доброго дня!
Щодо запитання « ЯКУ САМЕ ОСВІТУ відповідно повинен мати інженер з охорони праці» - освіта має бути повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр)
Щодо запитання: «вимога про надання документів підтверджуючих, що інженер-кошторисник повинен мати страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Встановлюючи дану вимогу, Замовник порушує ЗУ «Про страхування» (страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності здійснюється в порядку добровільного страхування), тим самим порушуючи принципи здійснення закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» - згідно п.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити в даному випадку Замовнику є не зрозумілим, що конкретно порушує Замовник?
Щодо запитання: « Відповідно до п. 3.2. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання копії аналогічного договору, що наведений в довідці про виконання аналогічних договорів, завірений належним чином Учасником; * Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі договори виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт з нового будівництва, капітального ремонту або реконструкції. Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі визначено «Послуги по встановленню протипожежної системи» (ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи) – будівля відноситься до об’єктів IV та V категорії складності, яка передбачає такі види робіт: будівельно-монтажні роботи, монтаж інженерних мереж.
Щодо запитання: «Відповідно до п. 4.1. ч. 5 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена вимога про надання Копії Дозволу (або копії Дозволів) Держпраці або Держгірпромнагляду (та/чи його територіальними органами) на виконання робіт підвищеної небезпеки. Просимо надати уточнити інформацію, які саме роботи підвищеної небезпеки має на увазі Замовник та на які конкретно види робіт підвищеної небезпеки повинен бути виданий дозвіл» - повідомляємо: по- перше що відповідно до чинного законодавства, а саме Постанови КМ України № 1107 від 07.02.2018 р. «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» передбачено обов’язковість надання дозволу на виконання робіт на висоті понад 1,3 м., оскільки виконання даних робіт передбачено тендерною документацією, то надання учасником Дозволу на виконання робіт підвищеною небезпеки у складі тендерної пропозиції є обов’язковим та таким що передбачено законодавством. По-друге будівля Палацу культури «Дарниця» внесено до реєстру пам’яток культурної спадщини і відповідно має значні наслідки - СС3 (ст. 32 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності») До значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини".
Дякуємо за звернення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу/скаргу
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-18-004901-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 26 червня 2020 10:17
Оскарження вимог тендерної документації
Оскарження вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунено
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2020 14:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 180 173,70
UAH з ПДВ
180 173,70
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Пожмастер" 183 178,07
UAH з ПДВ
183 178,07
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 194 738,11
UAH з ПДВ
194 738,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 17:04
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:03
Податкова XML файл.XML
28 серпня 2020 17:03
МВД від 26.08.pdf
28 серпня 2020 17:03
Довідка податкова.pdf
28 серпня 2020 17:02
1. Довідка бенефіціар.pdf
05 серпня 2020 12:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 12:58
44. Лист-згода.pdf
05 серпня 2020 12:58
39.4.Сертифікати TIRAS12.part2.rar
05 серпня 2020 12:58
39.3.Сертифікати TIRAS12.part3.rar
05 серпня 2020 12:58
39.2.Сертифікати TIRAS12.rar
05 серпня 2020 12:58
39.1.Сертифікати TIRAS12.part1.rar
05 серпня 2020 12:58
28. Лист вик. без авансу.pdf
05 серпня 2020 12:58
19. Довідка п.5.5..pdf
05 серпня 2020 12:58
18. Довідка п. 5.4..pdf
05 серпня 2020 12:58
17. Довідка п. 5.3..pdf
05 серпня 2020 12:58
16. Довідка п. 5.2..pdf
05 серпня 2020 12:58
15. Довідка п. 5.1..pdf
05 серпня 2020 12:58
14. Накази ДСУНС+Витяг.pdf
05 серпня 2020 12:58
2. Лист-гарантія ТЯК.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 16:08
Електронний підпис
03 липня 2020 16:06
Статут підприємства.pdf
03 липня 2020 16:06
Пояснення.pdf
03 липня 2020 16:06
Наявність МТБ.rar
03 липня 2020 16:06
мітла.PDF
03 липня 2020 16:06
Ліцензія.pdf
03 липня 2020 16:06
кошторис.rar
03 липня 2020 16:06
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 16:06
Витяг з ЄДР 27.03.2020.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
07 серпня 2020 16:14
про інженера.pdf
07 серпня 2020 16:14
Коробка КМС.pdf
07 серпня 2020 16:14
Кабель ШВПП та ПСВ.pdf
07 серпня 2020 16:13
Акумулятори.pdf
03 липня 2020 14:40
Електронний підпис
03 липня 2020 14:39
технічне.pdf
03 липня 2020 14:39
тендерна пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:39
Статут копія.pdf
03 липня 2020 14:39
ст. 17.pdf
03 липня 2020 14:39
ст. 17 зведена.pdf
03 липня 2020 14:39
Сертифікат СV 212-12.pdf
03 липня 2020 14:39
проект договору.pdf
03 липня 2020 14:39
працівники.pdf
03 липня 2020 14:39
Повноваження.pdf
03 липня 2020 14:39
Огляд.pdf
03 липня 2020 14:39
Накладні.pdf
03 липня 2020 14:39
накладна пульт.pdf
03 липня 2020 14:39
мат.база.pdf
03 липня 2020 14:39
Ліцензія.pdf
03 липня 2020 14:39
кошторис.pdf
03 липня 2020 14:39
Копія-Ліцензії ПС.pdf
03 липня 2020 14:39
інші документи.pdf
03 липня 2020 14:39
договір технологій.pdf
03 липня 2020 14:39
власний транспорт.pdf
03 липня 2020 14:39
Витяг ПДВ копія.pdf
03 липня 2020 14:39
банківська довідка.pdf
03 липня 2020 14:39
аналогічний досвід.pdf
03 липня 2020 14:39
Dovidka_20175654440450614165.pdf.p7s
03 липня 2020 14:39
Dovidka_20175654440450614165.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

ПП "Пожмастер"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 180 173,70
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
180 173,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 16:36
ДУ 1 від 30.09.2020 до дог. 159.PDF зміни до договору
01 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 09:58
15903052006.pdf укладений
11 вересня 2020 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.1. Договору № 150 від 11.09.2020 року (далі - Договір), у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки передбачені договором, уклали цю додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору про таке: 1. Пункт 4.2. Договору викласти у новій редакції. 2. 4.2. Строк надання послуг – серпень-жовтень 2020 року 3. Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання. 6. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 180 173,70
UAH (в тому числі ПДВ 30 028,95 UAH)