Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби особистої гігієни в готелі та готельні аксесуари
Очікувана вартість
1 285 000,00 UAH
UA-2020-06-18-004749-b 35be344792f14891bb954e2d7f1a39cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зілько Тетяна Іванівна

(044) 281-79-93 t.zilko@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Зілько Тетяна Іванівна
(044) 281-79-93
t.zilko@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 липня 2020 14:58
Очікувана вартість: 1 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
193450 шт.
Засоби особистої гігієни в готелі та готельні аксесуари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль -7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
55250 наб.
Засоби особистої гігієни в готелі та готельні аксесуари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль -7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
14200 пар.
Засоби особистої гігієни в готелі та готельні аксесуари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, вулиця Бориспіль -7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару. Інші умови оголошення: 1. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та може бути засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання. Допускається без перекладу бланк підприємства /установи/організації та штампи в кресленнях або тому подібне. 2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозиції зазначено в Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:15
Тендерна документація (редакція 01) від 17.06.2020.docx
18 червня 2020 16:15
Оголошення про проведення від 17.06.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОТЕЛЬ-СЕРВІС УКРАЇНА" 1 203 079,80
UAH з ПДВ
1 203 079,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САФ ГРУП" 1 231 208,40
UAH з ПДВ
1 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 18:58
Електронний підпис
06 липня 2020 18:52
Статут.pdf
06 липня 2020 18:52
Опис до Статуту.pdf

Публічні документи

07 липня 2020 11:07
Електронний підпис
07 липня 2020 10:58
Опис до Статуту.pdf
07 липня 2020 10:58
Статут.pdf
07 липня 2020 10:58
Гарантія 5576-20.7z
07 липня 2020 10:58
oledata.mso
07 липня 2020 10:58
Банківська ліцензія.7z
07 липня 2020 10:58
Витяг із Статуту.7z
07 липня 2020 10:58
Лист для клієнтів.7z
07 липня 2020 10:58
Наказ Фролова Ю.М.7Z
07 липня 2020 10:58
Протокол НР.7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОТЕЛЬ-СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВ "САФ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГОТЕЛЬ-СЕРВІС УКРАЇНА"
#38021027
Відхилено 1 203 079,80
UAH з ПДВ
15 липня 2020 17:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 13:00
ТОВ "САФ ГРУП"
#40158152
Переможець 1 210 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 10:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2020 12:43

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ГОТЕЛЬ-СЕРВІС УКРАЇНА» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 - 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Засоби особистої гігієни в готелі та готельні аксесуари)». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-06-18-004749-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 17.06.2020 № 15-03-135 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) в наданому Учасником листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» вих. № 0607-02 від 06.07.2020 не зазначені відомості про аналогічний (аналогічні) договір (договори): - предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Товару; - назва контрагенту, з яким укладено договір. 2) в наданому Учасником листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» вих. № 0607-02 від 06.07.2020 окрім іншого зазначена інформація про договір поставки товарів № 20/СН-116 від 05.01.2019, проте в складі тендерної пропозиції Учасником надано договір № 20/СН-116 з датою 05.09.2019. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункти 1.1, 1.2 пункту 1 частини 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації; 2) пункт 1 частини 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на поставку Учасником будь-якого (-их) засобу (-ів) особистої гігієни та відомості про такий договір (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1.1) предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Товару; 1.2) назва контрагенту, з яким укладено договір. 2) в наданому листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) по договору поставки товарів № 20/СН-116 зазначити дату 05.09.2019. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 17.06.2020 № 15-03-135 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

15 липня 2020 17:08
Електронний підпис
15 липня 2020 17:08
Протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей Дійсним повідомляємо, що ДП МА «БОРИСПІЛЬ» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «САФ ГРУП» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: «код ДК 021:2015 - 33710000-0 - Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Засоби особистої гігієни в готелі та готельні аксесуари)». Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-06-18-004749-b. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 17.06.2020 № 15-03-135 (редакція 01) (далі також – Тендерна документація). Перелік виявлених невідповідностей: 1) в наданому Учасником листі «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» не зазначені відомості про аналогічний договір: - предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Товару; - назва контрагенту, з яким укладено договір. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) підпункти 1.1, 1.2 пункту 1 частини 1 розділу «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) надати лист «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому Замовником» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір на поставку Учасником будь-якого (-их) засобу (-ів) особистої гігієни та відомості про такий договір (з обов’язковим зазначенням наступної інформації): 1.1) предмет договору або найменування/назва закупівлі або найменування Товару; 1.2) назва контрагенту, з яким укладено договір. Всі документи повинні бути надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 17.06.2020 № 15-03-135 (редакція 01). Відповідно частини 9 статті 26 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в разі, якщо він не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САФ ГРУП"
#40158152
1 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2021 09:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:48
ДУ№2_35.1-14.1_3.1-22 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 12:20
35.1-14.1_3.1-22,1.pdf укладений
06 листопада 2020 11:48
35.1-14.1_3.1-22,1.pdf укладений
06 листопада 2020 11:47
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:33
35.1-14.1_3.1-22.pdf укладений
11 серпня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору відповідно до п.5 ч.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3.1-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії договору до 30.06.2021 року, керуючись п.4 ч. 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діє з 19.04.2020 року), у зв'язку з виникненням документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке подовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 35.1-14.1/3.1-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 367 321,92
UAH (в тому числі ПДВ 61 220,32 UAH)