Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне - Борове - Стара Рафалівка - Полиці на ділянці км 58+700 - км 81+600 (влаштування поверхневої обробки окремими ділянками)
Operational maintenance and current minor repairs of the highway of state importance T-18-08 Zarichne - Borove - Stara Rafalivka - Shelves on the section km 58 + 700 - km 81 + 600 (arrangement of surface treatment in separate sections)
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2020-06-18-004686-c caacb3cdeecc4d94a15edb8a04538e1e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST
National ID: 25894919
Contact point: Kostyuk Ivan
0503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 09:30
Початок аукціону: 06 серпня 2020 13:11
Очікувана вартість: 17 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 170000 UAH
Publication date: 18 червня 2020 13:55
Enquiries until: 11 липня 2020 09:30
Complaints submission until: до 17 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 липня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 17 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 85 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement
Місцезнаходження замовника: 33028, м. Рівне, вул. Пушкіна, 19. Категорія замовника: пункт 3 частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії та детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в Тендерній документації. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 20.07.2020р., 09:30. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Розгорнути Згорнути
Location of the customer: 33028, Rivne, street Pushkin, 19. Customer category: paragraph 3 of part 4 of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of part one of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement". Language (languages) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Conditions for providing tender security: tender security must be provided in the form of an unconditional and irrevocable electronic bank guarantee with an electronic digital signature / qualified electronic signature of the guarantor (hereinafter - the guarantor bank) in accordance with applicable law. The electronic guarantee must contain a link to the details of the purchase, its name and number on the web portal of the Authorized Body.
The bank guarantee provided by a resident bank of Ukraine must be issued in accordance with the requirements of the resolution of the NBU Board dated 15.12.2004 № 639 "On approval of the regulations on the procedure for banks to carry out guarantee operations in national and foreign currencies". The term of the tender offer security (guarantee period) is not less than 120 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Details of the Customer for the bank guarantee and detailed conditions for providing security for tender proposals are specified in the Tender documentation. Date and time of opening of tender offers: 20.07.2020, 09:30.
(If the announcement of a competitive procurement procedure is published in accordance with part three of Article 10 of the Law, on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all tender files, except information on the tender price. Disclosure of price information is carried out automatically by the electronic procurement system immediately after the end of the electronic auction.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-18-08 Зарічне - Борове - Стара Рафалівка - Полиці на ділянці км 58+700 - км 81+600 (влаштування поверхневої обробки окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Operational maintenance and current minor repairs of the highway of state importance T-18-08 Zarichne - Borove - Stara Rafalivka - Shelves on the section km 58 + 700 - km 81 + 600 (arrangement of surface treatment in separate sections)
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:55
Перелік змін від 13.07.2020.doc
13 липня 2020 17:55
Тендерна документація нова редакція (поверх.) (2).doc
10 липня 2020 17:10
Перелік змін від 10.07.2020.doc
10 липня 2020 17:10
Тендерна документація нова редакція (поверх.).doc
18 червня 2020 13:52
Огол. англ. (поверхнева).doc
18 червня 2020 13:52
Проєкт договору (Додаток № 5).doc
18 червня 2020 13:52
Тендерна документація(поверх.).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 липня 2020
UA-2020-06-18-004686-ccaacb3cdeecc4d94a15edb8a04538e1e
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 15:56
ТОВ "МЕРИДІАН." Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:04
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 16:05

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності водіїв в кількості, в якій вимагалося тендерної документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій вказується про наявність головного інженер або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; виконавця робіт;майстер; водії (мінімум 22 особи); дорожні робітники. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують наявність в учасника водіїв у кількості згідно вимог тендерної документації. 2. Надати відкореговану довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
30 липня 2020 09:56
Електронний підпис
30 липня 2020 09:56
Електронний підпис
30 липня 2020 09:55
Відкорегована довідка
30 липня 2020 09:31
Електронний підпис
30 липня 2020 09:31
Електронний підпис
30 липня 2020 09:30
Супровідний лист
30 липня 2020 09:30
Відкорегована довідка
20 липня 2020 16:30
Електронний підпис
20 липня 2020 16:30
Електронний підпис
20 липня 2020 15:42
Установчі документи.rar
20 липня 2020 15:42
Технічні вимоги.rar
20 липня 2020 15:42
Лабораторія.rar
20 липня 2020 15:42
Інші документи.rar
20 липня 2020 15:42
Довідки ст. 17.pdf
20 липня 2020 15:42
Довідки з банку.rar
20 липня 2020 15:42
Банківська гарантія.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності водіїв в кількості, в якій вимагалася тендерної документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій вказується про наявність головного інженер або іншої особи, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; виконавця робіт; водії (мінімум 22 особи); дорожні робітники. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати документи, що підтверджують наявність в учасника водіїв у кількості згідно вимог тендерної документації. 2.Надати відкореговану довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Документи

21 липня 2020 09:35
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

30 липня 2020 10:52
Електронний підпис
30 липня 2020 10:50
ЦПУ (водії).pdf
20 липня 2020 17:29
Електронний підпис
20 липня 2020 17:29
Електронний підпис
20 липня 2020 17:28
Довідки.pdf
20 липня 2020 17:28
Статут.PDF
20 липня 2020 17:28
Витяг з ЄДР 30.03.20.pdf
20 липня 2020 17:28
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2020 17:28
Фарба (копії).pdf
20 липня 2020 17:28
Сертифікати якості 1.pdf
20 липня 2020 17:28
Позитивний відгук.pdf
20 липня 2020 17:28
ISO 140012.2015.pdf
20 липня 2020 17:28
ISO 9001.2015.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід не надано підтвердження наявності всіх працівників, передбачених в Довідці, що підтверджує наявність працівників,в відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід. 2. В складі тендерної пропозиції учасника в підтвердження відповідності продукції, яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам не надано гарантійний(-і) лист (-и) від виробника(-ів), щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.1.2. Додатку №2 до Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. 2. Згідно п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає документи для підтвердження відповідності продукції яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам. У разі закупівлі матеріалів, документальне підтвердження також повинно містити: - оригінал(-и) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником матеріалів для розмітки доріг; - гарантійний(-і) лист (-и) від виробника(-ів), щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, що підтверджують наявність в учасника працівників вказаних в довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №п/п ,6,7,8,9,11,12,14,15,17,18,19,20,22,24,25,26,27,36,38,39,41,42,45,50,51,53. 2.Надати копію трудової книжки працівника Ярмолюка Миколи Володимировича, де вказано актуальну посаду на теперішній момент. 3. Надати гарантійний(-і) лист (-и) від виробника(-ів), щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 16:04
Електронний підпис
30 липня 2020 16:03
42.Безушко В.Ф..pdf
30 липня 2020 15:54
39. Юрчук П.О..pdf
30 липня 2020 15:54
18. Аліксейчик П.П..pdf
30 липня 2020 15:54
17. Ємець А.М..pdf
30 липня 2020 15:53
12. Жовтко А.І..pdf
30 липня 2020 15:53
6.Жук Ф.С..pdf
30 липня 2020 15:53
42. Воловник М Р..pdf
30 липня 2020 15:51
53.Боярчук В.П..pdf
30 липня 2020 15:50
51.Лозян О.В..pdf
30 липня 2020 15:50
50. Вальчук М.В..pdf
30 липня 2020 15:50
45.Попенко П.Р..PDF
30 липня 2020 15:48
42. Воловник В.З..pdf
30 липня 2020 15:47
41. Рудницький С М.pdf
30 липня 2020 15:47
38.Музичук Д.К..pdf
30 липня 2020 15:46
36. Селезень С П.pdf
30 липня 2020 15:46
27.Легкий Ю.І..pdf
30 липня 2020 15:46
26.Берестень І.М..pdf
30 липня 2020 15:45
25. Цигипало О А.pdf
30 липня 2020 15:45
24. Твердохліб В О.pdf
30 липня 2020 15:45
22.Ярмолюк М.В..pdf
30 липня 2020 15:44
20. Іллюк В П.pdf
30 липня 2020 15:44
19.Ліщук О.В..pdf
30 липня 2020 15:44
14.Столярчук М.О..pdf
30 липня 2020 15:43
11.Кравчук М.М..pdf
30 липня 2020 15:43
9. Назарець В.М..pdf
30 липня 2020 15:43
8.Кулиба Д.О..pdf
30 липня 2020 15:41
7.Місько А.М..pdf
30 липня 2020 15:41
15. Кот О С.pdf
21 липня 2020 09:29
Електронний підпис
21 липня 2020 09:28
Працівники.pdf
21 липня 2020 09:28
Обладнання.pdf
21 липня 2020 09:28
договір №5 від 11.04.2018.pdf
21 липня 2020 09:28
Договір № 1 від 21.02.2017.pdf
21 липня 2020 09:28
акти до договору №5.pdf
21 липня 2020 09:28
додаткові угоди.PDF
21 липня 2020 09:28
Відгук дог №1 2017 рік.PDF
21 липня 2020 09:28
Статут.PDF
21 липня 2020 09:28
Проєкт договору.pdf
21 липня 2020 09:28
Фінансовий звіт.pdf
21 липня 2020 09:28
Договір 377.PDF
21 липня 2020 09:28
Довідка стаття 17.pdf
21 липня 2020 09:28
Наказ на Гончарука.pdf
21 липня 2020 09:28
Довідка про філію.pdf
21 липня 2020 09:28
Довідки з банку.pdf
21 липня 2020 09:28
Лист згідно з дод 4.pdf
21 липня 2020 09:28
Довідка про ліцензію.pdf
21 липня 2020 09:28
Захист довкілля.pdf
21 липня 2020 09:28
Довідка про АБЗ.pdf
21 липня 2020 09:27
Bankivska Licenzia (1).zip
21 липня 2020 09:27
Дов_дка_17.zip
21 липня 2020 09:27
дов_дка 2932.zip
21 липня 2020 09:27
Dovirenist_Savchenko.zip
21 липня 2020 09:27
Гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 09:27
Dovidka pro nazvu.zip
21 липня 2020 09:27
203067_12_17_170 000.zip
21 липня 2020 09:27
Атестат на АБЗ.pdf
21 липня 2020 09:27
Vutyag z nakazu Savchenko.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "МЕРИДІАН."

Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 16 500 000,00
UAH з ПДВ
16 414 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕРИДІАН." 16 745 000,00
UAH з ПДВ
16 445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 11:14
Електронний підпис
30 липня 2020 09:56
Електронний підпис
30 липня 2020 09:56
Електронний підпис
30 липня 2020 09:55
Відкорегована довідка
30 липня 2020 09:31
Електронний підпис
30 липня 2020 09:31
Електронний підпис
30 липня 2020 09:30
Супровідний лист
30 липня 2020 09:30
Відкорегована довідка
20 липня 2020 16:30
Електронний підпис
20 липня 2020 16:30
Електронний підпис
20 липня 2020 15:42
Установчі документи.rar
20 липня 2020 15:42
Технічні вимоги.rar
20 липня 2020 15:42
Лабораторія.rar
20 липня 2020 15:42
Інші документи.rar
20 липня 2020 15:42
Довідки ст. 17.pdf
20 липня 2020 15:42
Довідки з банку.rar
20 липня 2020 15:42
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 липня 2020 10:52
Електронний підпис
30 липня 2020 10:50
ЦПУ (водії).pdf
20 липня 2020 17:29
Електронний підпис
20 липня 2020 17:29
Електронний підпис
20 липня 2020 17:28
Довідки.pdf
20 липня 2020 17:28
Статут.PDF
20 липня 2020 17:28
Витяг з ЄДР 30.03.20.pdf
20 липня 2020 17:28
Виписка з ЄДР.pdf
20 липня 2020 17:28
Фарба (копії).pdf
20 липня 2020 17:28
Сертифікати якості 1.pdf
20 липня 2020 17:28
Позитивний відгук.pdf
20 липня 2020 17:28
ISO 140012.2015.pdf
20 липня 2020 17:28
ISO 9001.2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ "МЕРИДІАН."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 16 414 992,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
16 414 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 14:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 15:38
ДУ № 5 до Д № 26.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 15:35
ДУ № 4 до Д № 26.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:00
ДУ № 2 до Д № 26 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:46
Розрахунки.pdf укладений
19 серпня 2020 15:30
Договір № 26.pdf укладений
19 серпня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з настанням зимового періоду, з метою недопущення порушень будівельних норм та стандартів та затримкою фінансування витрат замовника, керуючись пп.4 п.1.11 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2021.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2021 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з продовженням дії договору та терміну надання послуг, керуючись п. 9.3. Договору, сторони дійшли згоди: 2.2.Доповнити розділ ХІІІ. «Додатки до договору» відповідним додатком : Календарний план (Додаток № 4) (додається). 2.3. Внести відповідні зміни до Графіку надання послуг (Додаток № 3) та викласти редакції, що додається: Додаток: Графік надання послуг (Додаток № 3).
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою дотримання технологічного процесу та недопущення порушень будівельних норм та стандартів у зв’язку із завершенням будівельного сезону, та керуючись пп.4 п.1.11 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2022.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою дотримання технологічного процесу та недопущення порушень будівельних норм та стандартів у зв’язку із завершенням будівельного сезону, та керуючись пп.4 п.1.11 Договору, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг – з моменту підписання договору і по 31 грудня 2022.»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2022 р., а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 803 751,20
UAH (в тому числі ПДВ 1 300 625,20 UAH)