Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лінолеум, плінтуса, кутики, заглушки, стикові з’єднання
Очікувана вартість
53 950,00 UAH
UA-2020-06-18-004621-b ● e944577788234a3d8deeb083a5366725
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 42120272 |
Місцезнаходження: | 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87 |
Контактна особа: |
Васик Світлана Валеріївна +380534231419 svetlana_vasik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2020 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 липня 2020 16:10 |
Початок аукціону: | 03 липня 2020 11:23 |
Очікувана вартість: | 53 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 539,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226 м.кв
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
130 м
Плінтус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 шт
Заглушки праві, ліві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
80 шт
Внутрішні, зовнішні кутики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
60 шт
Стикові з'єднання для плінтусів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39100, Україна, Полтавська область, смт. Козельщина, вул. Горького,10А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2020 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2020 14:26 |
Додаток 2.doc | |
22 червня 2020 14:26 |
Оголошення (спрощена закупівля).doc | |
18 червня 2020 16:06 |
Додаток3.doc | |
18 червня 2020 16:06 |
Додаток1.doc |
22 червня 2020 14:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 червня 2020 14:26 |
Додаток 2.doc
|
|||
22 червня 2020 14:26 |
Оголошення (спрощена закупівля).doc
|
|||
18 червня 2020 16:06 |
Додаток3.doc
|
|||
18 червня 2020 16:06 |
Додаток1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Адреса доставки
Дата подання: 19 червня 2020 11:57
Дата відповіді: 19 червня 2020 13:49
Доброго дня! в тех документаціі вказано .що: Товар має постачатися і розвантажуватись транспортом та силами Учасника за заявками Замовника на адресу навчальних закладів освіти
навчальних? буде декілька адрес? вкажіть будласка всі адреми, якщо їх плануеться декілька
дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару буде здійснюватися на один навчальний заклад за адресою: смт. Козельщина, вул. Горького,10.
Розвантажування
Дата подання: 19 червня 2020 12:01
Дата відповіді: 19 червня 2020 14:00
Доброго дня! в тех завданні вказано, що товар повинен розвантажити виконавец. Без варіантів? розвантаження відбувается тільки за рахунок виконавця? Чи можливе все ж силами замовника?
дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Розвантаження товару можливе за допомогою співробітників закладу.
цінова пропозиція
Дата подання: 23 червня 2020 17:09
Дата відповіді: 24 червня 2020 10:31
Доброго дня! В формі цінової пропозиції зазначено "Разом з цією пропозицією (сканована копія) ми надаємо документи, передбачені пунктом 2 цієї Документації (скановані копії), на підтвердження заявлених вимог, а саме:________________". Про який саме пункт 2 йде мова?
Відповідь: Доброго дня! Пункт 2 знаходиться в додатку №2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» і звучить так:
- Детальний опис запропонованого учасником товару із зазначенням торгової марки та технічних характеристик.
- Детальний опис запропонованого учасником товару із зазначенням торгової марки та технічних характеристик.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-18-004621-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ", Код ЄДРПОУ:30728887
Дата подання: 07 липня 2020 16:20
Скарга по Закупівлі №6189278
Згідно з протоколом за №6 від 07 липня 2020 року уповноваженою особою відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради Васик Світланою Валеріївною (надалі- Замовник) розміщеного у системі Закупівель 18.06.2020 року, зазначено наступне: Замовник вирішив відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»- 44110000-4 Конструкційні матеріали (Лінолеум, плінтуса, кутики, заглушки, стикові з’єднання) ПрАТ «Нова Лінія», з таких підстав:
Учасник не надав у відповідні строки інформацію в складі пропозиції, відповідного документа, який підтверджує якість та походження товару. Зазначеного Учасником в Додатку 2 «Інформація про технічні і якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Звертаємо Вашу, що ПрАТ «Нова Лінія» категорично не погоджується з дискваліфікацією, згідно ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Також другий абзац цієї частини говорить «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах».
Разом з тим, відповідно до абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
Додатково слід зазначити, що кваліфікація тендерної закупівлі триває з 11:58 год. 03.07.2020р. на протязі 5 (п’яти) робочих днів.
Вважає за необхідне наголосити, що учасником ПрАТ «Нова Лінія» 06.07.2020р. були усунуті невідповідності в документах до тендерної пропозиції шляхом довантаження в електронну систему закупівель документів, що підтверджують якість товару (Висновок ДСЕС від 20.03.2017 року за №602-123-20-3/7768 щодо плінтуси покриття для підлоги полівінілхлоридне- лінолеум ПВХ, заявник експертизи ТОВ «Ютекс РУ», Висновок ДСЕС від 25.93.2018 року за №602-123-20-3/40485 щодо покриття для підлоги полівінілхлоридне на голкопробивній підоснові лінолеум ПВХ «JUTEKS RU» та сертифікат відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» за №UA.PN.191.0135-20, термін дії з 23.04.2020р. до 22.04.2021р. щодо покриття для підлоги полівінілхлоридне (лінолеум) вспінене, виробник ТОВ «Ютекс РУ»).
Розгорнути
Згорнути
Учасник не надав у відповідні строки інформацію в складі пропозиції, відповідного документа, який підтверджує якість та походження товару. Зазначеного Учасником в Додатку 2 «Інформація про технічні і якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Звертаємо Вашу, що ПрАТ «Нова Лінія» категорично не погоджується з дискваліфікацією, згідно ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Також другий абзац цієї частини говорить «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах».
Разом з тим, відповідно до абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".
Додатково слід зазначити, що кваліфікація тендерної закупівлі триває з 11:58 год. 03.07.2020р. на протязі 5 (п’яти) робочих днів.
Вважає за необхідне наголосити, що учасником ПрАТ «Нова Лінія» 06.07.2020р. були усунуті невідповідності в документах до тендерної пропозиції шляхом довантаження в електронну систему закупівель документів, що підтверджують якість товару (Висновок ДСЕС від 20.03.2017 року за №602-123-20-3/7768 щодо плінтуси покриття для підлоги полівінілхлоридне- лінолеум ПВХ, заявник експертизи ТОВ «Ютекс РУ», Висновок ДСЕС від 25.93.2018 року за №602-123-20-3/40485 щодо покриття для підлоги полівінілхлоридне на голкопробивній підоснові лінолеум ПВХ «JUTEKS RU» та сертифікат відповідності зареєстрованого в реєстрі органу з оцінки відповідності ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ» за №UA.PN.191.0135-20, термін дії з 23.04.2020р. до 22.04.2021р. щодо покриття для підлоги полівінілхлоридне (лінолеум) вспінене, виробник ТОВ «Ютекс РУ»).
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 09:11
Шановний учасник процедури закупівлі! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне:
- ч. 9 ст. 26, п.5 ч.1. ст. 31, ч. 16 ст29 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується лише розгляду конкурентних процедур закупівель (відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурсного діалогу). В даному випадку проводиться спрощена процедура закупівель, яка регламентується ст.14 Закону. В ч.11 і ч.12 ст.14 визначено порядок розгляду поданої пропозиції , причини відхилення визначені в ч.13 і ч.14 ст.14 цього Закону. Дозавантажені документи після завершення кінцевих строків подання пропозицій не розглядаються замовником про що зазначено в ч.9 ст.14 Закону
- ч. 9 ст. 26, п.5 ч.1. ст. 31, ч. 16 ст29 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосується лише розгляду конкурентних процедур закупівель (відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурсного діалогу). В даному випадку проводиться спрощена процедура закупівель, яка регламентується ст.14 Закону. В ч.11 і ч.12 ст.14 визначено порядок розгляду поданої пропозиції , причини відхилення визначені в ч.13 і ч.14 ст.14 цього Закону. Дозавантажені документи після завершення кінцевих строків подання пропозицій не розглядаються замовником про що зазначено в ч.9 ст.14 Закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 липня 2020 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" |
44 286,00
UAH з ПДВ
|
44 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
47 840,00
UAH з ПДВ
|
47 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КВА" |
50 196,96
UAH з ПДВ
|
50 196,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "НОВА ЛІНІЯ" #30728887 |
Відхилено |
44 286,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 10:56
|
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2785108612 |
Переможець |
47 840,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 13:26
|
договір | укладений |
15 липня 2020 13:24
|