Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Motor vehicles for the transport of 10 and more persons (Motor vehicles for the transport of 10 and more persons)
Очікувана вартість
9 413 533,32 UAH
UA-2020-06-18-004538-c d9e8f1a35983486eaadd854265c88b72
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Додаткові контактні особи: Пахольчук Іван Іванович
+380487507453
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Commercial Sea Port " Yuzhny"
National ID: 04704790
Contact point: Serhii Kovshar
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Additional contacts: Пахольчук Іван Іванович
+380487507453
comtender@port-yuzhny.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 16 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 09:30
Початок аукціону: 03 серпня 2020 14:04
Очікувана вартість: 9 413 533,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 282400 UAH
Publication date: 18 червня 2020 13:42
Enquiries until: 10 липня 2020 09:30
Complaints submission until: до 16 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 липня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 9 413 533 UAH including VAT
Minimal lowering step: 47 100 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
автобуси.
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Motor vehicles for the transport of 10 and more persons
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 01 січня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець оплачує конкретну партію товару шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок постачальника протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання - передачі товару. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 13:42
ТД.docx
18 червня 2020 13:42
Додаток 3.doc
18 червня 2020 13:42
Додаток 2.docx
18 червня 2020 13:42
Додаток 1.docx
18 червня 2020 13:42
notice.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-18-004538-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД), Код ЄДРПОУ:04881919
Дата подання: 09 липня 2020 16:14
Усунення дискримінаційних вимог
Доброго дня. Розглянувши умовами тендерної документації вважаємо за необхідне зауважити, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які не лише обмежують коло потенційних учасників торгів, а також надають перевагу певним учасникам, що є грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципам недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників, що встановлені до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ. У разі відмови внесення змін до тендерної документації ми будемо вимушені звертатися до АМКУ.
Тобто, для отримання більшої можливості учасників у конкурентній боротьбі та отримання найменшої цінової пропозиції, просимо Вас розглянути можливість внесення змін в Додатку 1 до тендерної документації технічна специфікація викласти його в наступній редакції: Довжина – не менше 11 900мм.; Тип кузова: закритий, дводверний або трьох дверний; Механізми відкривання, конфігурація та кількість дверей: дві або три двері, поворотного типу, привід дверей електропневматичний, який забезпечує відкривання дверей, як з середини, так і ззовні автобуса пневматичні, з пристроєм аварійного відкривання у випадку затиснення людей між дверима та кузовом під час закривання дверей; Коробка передач: типу ZF, або (еквівалент) з автоматичним керуванням, 6-вперед,1-назад - Передавальне число першої передачі – не менше 3,364;
Передавальне число другої передачі - не більше 1,909; Передавальне число третьої передачі - не більше 1,421; Передавальне число четвертої передачі - не менше 1,00; Передавальне число п´ятої передачі - не менше 0,72; Передавальне число шостої передачі - не менше 0,615; Передавальне число заднього ходу - не менше 4,235
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 липня 2020 15:57
На підставі вимоги повідомляємо наступне:
Згідно технічних та якісних характеристик товару, замовляється автобус приміський пасажирський, який має використовуватися для доставки працівників підприємства на роботу та з роботи на великі відстані. Враховуючи що перевезення працівників в умовах дії карантину обмежує кількість людей які можуть знаходитись одночасно у автобусі (перевезення пасажирів у кількості, яка не перевищую кількість місць для сидіння), кількість місць для сидіння є головним параметром для вибору товару. У разі компонування кузову автобуса трьома дверима, кількість місць для сидіння значно зменшується, а також змінюється тип автобусу з приміського на міський. В умовах дії карантинних обмежень це призведе до необхідності збільшення кількості автобусів або збільшення кількості маршрутів для перевезення однакової кількості пасажирів, що у свою чергу позначиться на додаткових витратах підприємства на доставку працівників на роботу та з роботи.
Запропоновані зміни щодо збільшення передавальних чисел передач коробки перемикання (перша, четверта, п’ята, шоста) та зменшення передавальних чисел коробки перемикання (друга, третя) притаманні тільки для руху автобуса у межах міста, тобто автобусу міського типу (невелика середня швидкість руху та часті зупинки). В умовах приміських перевезень, зазначені зміни передавальних чисел коробки передач призведуть до значного збільшення споживання палива, та відповідно збільшення експлуатаційних витрат підприємства, що не є доцільним.

Документи подані скаржником

09 липня 2020 16:14
Вимога.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-14-000014 ● ba24968aa65f43989929c699bdf9aad6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 11:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2020 Одеса № 265

Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 14.08.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.08.2020 № 265

Перелік процедури закупівлі щодо якої здійснюється моніторинг процедури закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-06-18-004538-c 18.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-14 15:26:03

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-18-004538-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УкрЄвроМАЗ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, допущення зазначеного учасника до аукціону та визначеного його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником ТОВ «УкрЄвроМАЗ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу № 00801 (файл «18. Сертифікат відповідності.pdf») на колісний транспортний засіб марки - МАЗ, тип - М322, варіант - 203115, версія - 11А370101, ідентифікаційний номер КТЗ (VIN) - Y3M203115L0000004, дата видання - 28.01.2020, згідно з пунктом 35 якого - колеса та шини – 235/75 R17,5 / 6,75x17,5, що не відповідає вимогам Замовника щодо розміру коліс та шин (відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовник вимагає Шини/колеса: радіальні, розмірність - 275/70 R22,5, індекс несучої здатності - 148/145, швидкісна категорія – J або Е, колеса 8,25 R 22,5).
Додатково слід зазначити, що відповідно до даних офіційного вебсайту виробника запропонованого товару ОАО «МАЗ» - управляющая компания холдинга «БЕЛАВТОМАЗ» (http://maz.by/) у розділі «СЕРВИС-ПАСПОРТ АВТОМОБИЛЯ» (http://maz.by/services/car-passport) (мовою оригіналу) за пошуком за номером VIN – Y3M203115L0000004 за зазначеним VIN нічого не знайдено.

2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ЛІТАН» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допущення зазначеного учасника до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» на виконання вимоги пункту 2 Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано «Інформацію про технічні та якісні характеристики товару» від 07.07.2020 № 526 (файл «КП ТДЛ-1 МАЗ203115.pdf»), яка не містить опису технічних та функціональних характеристик, комплектності запропонованого товару, які встановлені Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації, зокрема, щодо розмірів (габаритів); типу кузова, його обшивки, механізму відкривання, конфігурації та кількості дверей; сидінь, їх кількості та обшивки; кольору; підвіски; осей; рульового керування; гальмової системи; вентиляції; коліс; додаткового обладнання, що не відповідає вимогам Замовника.
Також, учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» в складі тендерної пропозиції надано ДОДАТОК 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ б/д б/н (файл «Додаток 1 Техвимоги ТДЛ.pdf»), який тотожній Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації та має вирази «не менше», «не більше», «або еквівалент», що унеможливлює встановити які саме характеристики має запропонований учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» товар.
Також учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу № 00789 (файл «Cертифікат 203115.pdf») на колісний транспортний засіб марки - МАЗ, тип - М322, варіант - 203115, версія - 11А370101, ідентифікаційний номер КТЗ (VIN) - Y3M203115L0000002, дата видання - 20.01.2020, згідно з пунктом 35 якого - колеса та шини – 235/75 R17,5 / 6,75x17,5, що не відповідає вимогам Замовника щодо розміру коліс та шин (відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» Замовник вимагає Шини/колеса: радіальні, розмірність - 275/70 R22,5, індекс несучої здатності - 148/145, швидкісна категорія – J або Е, колеса 8,25 R 22,5).
Додатково слід зазначити, що відповідно до даних офіційного вебсайту виробника запропонованого товару ОАО «МАЗ» - управляющая компания холдинга «БЕЛАВТОМАЗ» (http://maz.by/) у розділі «СЕРВИС-ПАСПОРТ АВТОМОБИЛЯ» (http://maz.by/services/car-passport) (мовою оригіналу) за пошуком за номером VIN – Y3M203115L0000002 наявний «Паспорт автомобиля VIN: Y3M203115L0000002» (мовою оригіналу) з інформацією про технічні та якісні характеристики запропонованого товару, яка у порівнянні з вимогами Замовника, встановленими у Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації, не відповідає вимогам Замовника, а саме: відповідно до інформації офіційного вебсайту виробника автомобіль має: «Крышный вентилятор (2шт.) есть» (мовою оригіналу), а відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» Замовник вимагає наявність «дахові вентилятори 3 шт. у салоні та 1 шт. у кабіні водія».

3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ЛІТАН» вимогам Замовника, встановленим відповідно до підпункту 2.1. пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання учасником довідки, складеної в довільній формі, про те, що учасник підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у той час, коли учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» у складі тендерної пропозиції не надано інформації щодо підтвердження відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.

Слід зазначити, що учасниками ТОВ «УкрЄвроМАЗ» та ТОВ «ТД «ЛІТАН» в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких інших документів (листів, гарантій, тощо), які б підтверджували можливість поставки зазначеними учасниками запропонованих товарів саме із технічним та якісними характеристиками товару, які вимагались Замовником.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-19 14:30:18

Пояснення у межах проведення моніторингу

Надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі від 14.08.2020 року (UA-M-2020-08-14-000014) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ стосовно проведення закупівлі 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) Автобуси (UA-2020-06-18-004538-c)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання заперечень на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами проведеного моніторингу (UA-M-2020-08-14-000014) закупівлі 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) Автобуси (UA-2020-06-18-004538-c)

2020-08-28 16:29:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Згідно з ч.10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 04.09.2020 року ДП «МТП «Южний» направив до Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-06-18-004538-c, яка проведена ДП «МТП «Южний».
Дата публікації: 07 вересня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-06-18-004538-cd9e8f1a35983486eaadd854265c88b72
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна, Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 19:51
Електронний підпис
10 липня 2020 19:51
Електронний підпис
10 липня 2020 19:46
Cертифікат 203115.pdf
10 липня 2020 19:46
КП ТДЛ-1 МАЗ203115.pdf
09 липня 2020 13:16
G7782.20.7z
09 липня 2020 13:16
КП ТДЛ-1 МАЗ203115.pdf
09 липня 2020 13:16
Лист_відгук ЗКПМЕТ.pdf
09 липня 2020 13:16
Дог-97 КОПІЯ.pdf
09 липня 2020 13:16
Баланс 310320 -2.pdf
09 липня 2020 13:16
Баланс 310320 -1.pdf
09 липня 2020 13:16
ПДВ ТДЛ (копія).pdf
09 липня 2020 13:16
Баланс 310320 -3.pdf
09 липня 2020 13:16
Наказ 08 ГЕНДИР.pdf
09 липня 2020 13:16
Витяг ТДЛ 080520.pdf
09 липня 2020 13:16
Протокол 57-1 Дирекція.pdf
09 липня 2020 13:16
Опис повноваження-2019.pdf
09 липня 2020 13:16
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
09 липня 2020 13:16
Опис статут-2019.pdf

Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:11
Довідки.pdf
10 серпня 2020 14:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:05
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 13:05
Платіжне доручення.pdf
07 серпня 2020 13:05
Паспорт Саханда Б.А..pdf
07 серпня 2020 13:05
Довідки.pdf
07 серпня 2020 13:05
Довідка МВС.rar
07 серпня 2020 13:05
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:49
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:49
Платіжне доручення.pdf
07 серпня 2020 12:49
Паспорт Саханда Б.А..pdf
07 серпня 2020 12:49
Довідки.pdf
07 серпня 2020 12:49
Довідка МВС.rar
07 серпня 2020 12:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 липня 2020 21:22
Електронний підпис
18 липня 2020 21:22
Електронний підпис
18 липня 2020 21:21
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2020 21:21
5. Відгук.pdf
18 липня 2020 21:21
4. Копія договору.pdf
18 липня 2020 21:21
19. Сертифікат типу.pdf
18 липня 2020 21:21
17. Саханда Б.А. 2020.pdf
18 липня 2020 21:21
1. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

ТОВ "УкрЄвроМАЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" 9 411 000,00
UAH з ПДВ
9 411 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 9 412 500,00
UAH з ПДВ
9 412 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2020 11:11
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:11
Довідки.pdf
10 серпня 2020 14:44
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:05
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:05
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 13:05
Платіжне доручення.pdf
07 серпня 2020 13:05
Паспорт Саханда Б.А..pdf
07 серпня 2020 13:05
Довідки.pdf
07 серпня 2020 13:05
Довідка МВС.rar
07 серпня 2020 13:05
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 серпня 2020 12:49
Електронний підпис
07 серпня 2020 12:49
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2020 12:49
Платіжне доручення.pdf
07 серпня 2020 12:49
Паспорт Саханда Б.А..pdf
07 серпня 2020 12:49
Довідки.pdf
07 серпня 2020 12:49
Довідка МВС.rar
07 серпня 2020 12:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 липня 2020 21:22
Електронний підпис
18 липня 2020 21:22
Електронний підпис
18 липня 2020 21:21
Цінова пропозиція.pdf
18 липня 2020 21:21
5. Відгук.pdf
18 липня 2020 21:21
4. Копія договору.pdf
18 липня 2020 21:21
19. Сертифікат типу.pdf
18 липня 2020 21:21
17. Саханда Б.А. 2020.pdf
18 липня 2020 21:21
1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 19:51
Електронний підпис
10 липня 2020 19:51
Електронний підпис
10 липня 2020 19:46
Cертифікат 203115.pdf
10 липня 2020 19:46
КП ТДЛ-1 МАЗ203115.pdf
09 липня 2020 13:16
G7782.20.7z
09 липня 2020 13:16
КП ТДЛ-1 МАЗ203115.pdf
09 липня 2020 13:16
Лист_відгук ЗКПМЕТ.pdf
09 липня 2020 13:16
Дог-97 КОПІЯ.pdf
09 липня 2020 13:16
Баланс 310320 -2.pdf
09 липня 2020 13:16
Баланс 310320 -1.pdf
09 липня 2020 13:16
ПДВ ТДЛ (копія).pdf
09 липня 2020 13:16
Баланс 310320 -3.pdf
09 липня 2020 13:16
Наказ 08 ГЕНДИР.pdf
09 липня 2020 13:16
Витяг ТДЛ 080520.pdf
09 липня 2020 13:16
Протокол 57-1 Дирекція.pdf
09 липня 2020 13:16
Опис повноваження-2019.pdf
09 липня 2020 13:16
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
09 липня 2020 13:16
Опис статут-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УкрЄвроМАЗ"

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УкрЄвроМАЗ"
#37474578
Переможець 9 411 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 12:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УкрЄвроМАЗ"
#37474578
9 411 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 вересня 2021 13:02
звіт про виконання договору про закупівлю т_сн 154_20.doc укладений
10 вересня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:54
Дод угода №2 ТОВ УКРЄВРОМАЗ 31.03.2021.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:53
Повідомлення про внесення змін до договору Т_СН-154_20.doc зміни до договору
31 березня 2021 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:48
Дод угода 1 Т-СН-154-20 ТОВ Укрєвромаз.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Повідомлення про внесення змін до договору Т_СН-154_20.doc зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 15:47
Т-СН-154-20 ТОВ УКРЄВРОМАЗ.pdf укладений
28 серпня 2020 15:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Номер договору про закупівлю: Т/СН-154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно з п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т/СН-154/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 9 411 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 568 500,00 UAH)