Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Motor vehicles for the transport of 10 and more persons (Motor vehicles for the transport of 10 and more persons)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пахольчук Іван Іванович +380487507453 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Commercial Sea Port " Yuzhny" |
National ID: | 04704790 |
Contact point: |
Serhii Kovshar +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Additional contacts: |
Пахольчук Іван Іванович +380487507453 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 14:04 |
Очікувана вартість: | 9 413 533,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 282400 UAH |
Publication date: | 18 червня 2020 13:42 |
Enquiries until: | 10 липня 2020 09:30 |
Complaints submission until: | до 16 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 липня 2020 09:30 |
Information
Estimated total value: | 9 413 533 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 47 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Покупець оплачує конкретну партію товару шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок постачальника протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання - передачі товару. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 13:42 |
ТД.docx | |
18 червня 2020 13:42 |
Додаток 3.doc | |
18 червня 2020 13:42 |
Додаток 2.docx | |
18 червня 2020 13:42 |
Додаток 1.docx | |
18 червня 2020 13:42 |
notice.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Тобто, для отримання більшої можливості учасників у конкурентній боротьбі та отримання найменшої цінової пропозиції, просимо Вас розглянути можливість внесення змін в Додатку 1 до тендерної документації технічна специфікація викласти його в наступній редакції: Довжина – не менше 11 900мм.; Тип кузова: закритий, дводверний або трьох дверний; Механізми відкривання, конфігурація та кількість дверей: дві або три двері, поворотного типу, привід дверей електропневматичний, який забезпечує відкривання дверей, як з середини, так і ззовні автобуса пневматичні, з пристроєм аварійного відкривання у випадку затиснення людей між дверима та кузовом під час закривання дверей; Коробка передач: типу ZF, або (еквівалент) з автоматичним керуванням, 6-вперед,1-назад - Передавальне число першої передачі – не менше 3,364;
Передавальне число другої передачі - не більше 1,909; Передавальне число третьої передачі - не більше 1,421; Передавальне число четвертої передачі - не менше 1,00; Передавальне число п´ятої передачі - не менше 0,72; Передавальне число шостої передачі - не менше 0,615; Передавальне число заднього ходу - не менше 4,235
Згідно технічних та якісних характеристик товару, замовляється автобус приміський пасажирський, який має використовуватися для доставки працівників підприємства на роботу та з роботи на великі відстані. Враховуючи що перевезення працівників в умовах дії карантину обмежує кількість людей які можуть знаходитись одночасно у автобусі (перевезення пасажирів у кількості, яка не перевищую кількість місць для сидіння), кількість місць для сидіння є головним параметром для вибору товару. У разі компонування кузову автобуса трьома дверима, кількість місць для сидіння значно зменшується, а також змінюється тип автобусу з приміського на міський. В умовах дії карантинних обмежень це призведе до необхідності збільшення кількості автобусів або збільшення кількості маршрутів для перевезення однакової кількості пасажирів, що у свою чергу позначиться на додаткових витратах підприємства на доставку працівників на роботу та з роботи.
Запропоновані зміни щодо збільшення передавальних чисел передач коробки перемикання (перша, четверта, п’ята, шоста) та зменшення передавальних чисел коробки перемикання (друга, третя) притаманні тільки для руху автобуса у межах міста, тобто автобусу міського типу (невелика середня швидкість руху та часті зупинки). В умовах приміських перевезень, зазначені зміни передавальних чисел коробки передач призведуть до значного збільшення споживання палива, та відповідно збільшення експлуатаційних витрат підприємства, що не є доцільним.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-14-000014 ● ba24968aa65f43989929c699bdf9aad6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 11:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.08.2020 Одеса № 265
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 14.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.08.2020 № 265
Перелік процедури закупівлі щодо якої здійснюється моніторинг процедури закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-06-18-004538-c 18.06.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-14 15:26:03
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-18-004538-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УкрЄвроМАЗ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, допущення зазначеного учасника до аукціону та визначеного його переможцем процедури закупівлі у той час, коли учасником ТОВ «УкрЄвроМАЗ» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу № 00801 (файл «18. Сертифікат відповідності.pdf») на колісний транспортний засіб марки - МАЗ, тип - М322, варіант - 203115, версія - 11А370101, ідентифікаційний номер КТЗ (VIN) - Y3M203115L0000004, дата видання - 28.01.2020, згідно з пунктом 35 якого - колеса та шини – 235/75 R17,5 / 6,75x17,5, що не відповідає вимогам Замовника щодо розміру коліс та шин (відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовник вимагає Шини/колеса: радіальні, розмірність - 275/70 R22,5, індекс несучої здатності - 148/145, швидкісна категорія – J або Е, колеса 8,25 R 22,5).
Додатково слід зазначити, що відповідно до даних офіційного вебсайту виробника запропонованого товару ОАО «МАЗ» - управляющая компания холдинга «БЕЛАВТОМАЗ» (http://maz.by/) у розділі «СЕРВИС-ПАСПОРТ АВТОМОБИЛЯ» (http://maz.by/services/car-passport) (мовою оригіналу) за пошуком за номером VIN – Y3M203115L0000004 за зазначеним VIN нічого не знайдено.
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ЛІТАН» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та допущення зазначеного учасника до аукціону у той час, коли учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» на виконання вимоги пункту 2 Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано «Інформацію про технічні та якісні характеристики товару» від 07.07.2020 № 526 (файл «КП ТДЛ-1 МАЗ203115.pdf»), яка не містить опису технічних та функціональних характеристик, комплектності запропонованого товару, які встановлені Замовником у Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації, зокрема, щодо розмірів (габаритів); типу кузова, його обшивки, механізму відкривання, конфігурації та кількості дверей; сидінь, їх кількості та обшивки; кольору; підвіски; осей; рульового керування; гальмової системи; вентиляції; коліс; додаткового обладнання, що не відповідає вимогам Замовника.
Також, учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» в складі тендерної пропозиції надано ДОДАТОК 1 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ б/д б/н (файл «Додаток 1 Техвимоги ТДЛ.pdf»), який тотожній Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації та має вирази «не менше», «не більше», «або еквівалент», що унеможливлює встановити які саме характеристики має запропонований учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» товар.
Також учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» на підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат відповідності завершеного колісного транспортного засобу № 00789 (файл «Cертифікат 203115.pdf») на колісний транспортний засіб марки - МАЗ, тип - М322, варіант - 203115, версія - 11А370101, ідентифікаційний номер КТЗ (VIN) - Y3M203115L0000002, дата видання - 20.01.2020, згідно з пунктом 35 якого - колеса та шини – 235/75 R17,5 / 6,75x17,5, що не відповідає вимогам Замовника щодо розміру коліс та шин (відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» Замовник вимагає Шини/колеса: радіальні, розмірність - 275/70 R22,5, індекс несучої здатності - 148/145, швидкісна категорія – J або Е, колеса 8,25 R 22,5).
Додатково слід зазначити, що відповідно до даних офіційного вебсайту виробника запропонованого товару ОАО «МАЗ» - управляющая компания холдинга «БЕЛАВТОМАЗ» (http://maz.by/) у розділі «СЕРВИС-ПАСПОРТ АВТОМОБИЛЯ» (http://maz.by/services/car-passport) (мовою оригіналу) за пошуком за номером VIN – Y3M203115L0000002 наявний «Паспорт автомобиля VIN: Y3M203115L0000002» (мовою оригіналу) з інформацією про технічні та якісні характеристики запропонованого товару, яка у порівнянні з вимогами Замовника, встановленими у Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації, не відповідає вимогам Замовника, а саме: відповідно до інформації офіційного вебсайту виробника автомобіль має: «Крышный вентилятор (2шт.) есть» (мовою оригіналу), а відповідно до Додатку 1 «Технічна специфікація» Замовник вимагає наявність «дахові вентилятори 3 шт. у салоні та 1 шт. у кабіні водія».
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «ЛІТАН» вимогам Замовника, встановленим відповідно до підпункту 2.1. пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання учасником довідки, складеної в довільній формі, про те, що учасник підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, у той час, коли учасником ТОВ «ТД «ЛІТАН» у складі тендерної пропозиції не надано інформації щодо підтвердження відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених частиною другою статті 17 Закону.
Слід зазначити, що учасниками ТОВ «УкрЄвроМАЗ» та ТОВ «ТД «ЛІТАН» в складі тендерної пропозиції не надано будь-яких інших документів (листів, гарантій, тощо), які б підтверджували можливість поставки зазначеними учасниками запропонованих товарів саме із технічним та якісними характеристиками товару, які вимагались Замовником.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-19 14:30:18
Пояснення у межах проведення моніторингу
Надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі від 14.08.2020 року (UA-M-2020-08-14-000014) ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ стосовно проведення закупівлі 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) Автобуси (UA-2020-06-18-004538-c)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання заперечень на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами проведеного моніторингу (UA-M-2020-08-14-000014) закупівлі 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) Автобуси (UA-2020-06-18-004538-c)
2020-08-28 16:29:42
- Документи.pdf
- Інформація про технічні та якісні характеристики товару ТОВ УКРЄВРОМАЗ.pdf
- Інформація про технічні та якісні характеристики товару ТОВ Літан.pdf
- Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу.doc
- Надання пояснень в межах проведення моніторингу (оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу 19.08.2020).pdf
- Надання пояснень у межах проведення моніторингу стосовно технічних їхарактеристик.pdf
- Технічна специфікація Замовника.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Згідно з ч.10 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. 04.09.2020 року ДП «МТП «Южний» направив до Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі № UA-2020-06-18-004538-c, яка проведена ДП «МТП «Южний». |
Дата публікації: | 07 вересня 2020 |
Документи:
16 вересня 2020 16:09
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 16:08
|
Інформація стосовно відкриття впровадження.docx |
07 вересня 2020 09:19
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку.docx |
16 вересня 2020 16:09
|
Електронний підпис |
07 вересня 2020 09:26
|
Електронний підпис |
16 вересня 2020 16:08
|
Інформація стосовно відкриття впровадження.docx |
07 вересня 2020 09:19
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УкрЄвроМАЗ" #37474578 |
Переможець |
9 411 000,00
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2020 12:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 вересня 2021 13:02
|
звіт про виконання договору про закупівлю т_сн 154_20.doc | укладений |
10 вересня 2021 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2021 16:54
|
Дод угода №2 ТОВ УКРЄВРОМАЗ 31.03.2021.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 16:53
|
Повідомлення про внесення змін до договору Т_СН-154_20.doc | зміни до договору |
31 березня 2021 16:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:48
|
Дод угода 1 Т-СН-154-20 ТОВ Укрєвромаз.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:46
|
Повідомлення про внесення змін до договору Т_СН-154_20.doc | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 15:47
|
Т-СН-154-20 ТОВ УКРЄВРОМАЗ.pdf | укладений |
28 серпня 2020 15:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | Т/СН-154/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно з п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Т/СН-154/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |