Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 103+000 – км 108+000 (окремими ділянками), км 234+000 – км 258+682 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011. Services for the current minor repair of the public road of state importance Zhytomyr region M-06 Kyiv - Chop (in Budapest via Lviv, Mukachevo and Uzhgorod) km 103 + 000 - km 108 + 000 (separate sections), km 234+ 000 - km 258 + 682 (separate sections) (45233142-6. Road-repair works)
Очікувана вартість
10 140 169,00 UAH
UA-2020-06-18-004415-b a59d2a245b6041e49048ebaec1c31888
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 червня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 серпня 2020 13:38
Очікувана вартість: 10 140 169,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 700,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 304205.07 UAH
Publication date: 18 червня 2020 15:50
Enquiries until: 14 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 20 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 10 140 169 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 701 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 103+000 – км 108+000 (окремими ділянками), км 234+000 – км 258+682 (окремими ділянками) (45233142-6. Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Житомирської області М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) км 103+000 – км 108+000 (окремими ділянками), км 234+000 – км 258+682 (окремими ділянками), _____
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011. Services for the current minor repair of the public road of state importance Zhytomyr region M-06 Kyiv - Chop (in Budapest via Lviv, Mukachevo and Uzhgorod) km 103 + 000 - km 108 + 000 (separate sections), km 234+ 000 - km 258 + 682 (separate sections) (45233142-6. Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:34
Додатки до ТД зі змінами.doc
16 липня 2020 13:33
Додатки до ТД.doc
16 липня 2020 13:33
Проект договору зі змінами.doc
16 липня 2020 13:33
ТД поточний дрібний М-06 окремими ділянками зі змінами.doc
16 липня 2020 13:32
перелік змін поточний дрібний.pdf
16 липня 2020 13:32
оголошення М-06.pdf
18 червня 2020 16:13
оголошення поточний дрібний.pdf
18 червня 2020 16:12
Проект договору.doc
18 червня 2020 16:12
ТД поточний дрібний М-06 окремими ділянками.doc
18 червня 2020 16:12
Додатки до ТД.doc
18 червня 2020 15:54
Підсумкова відомість ресурсів поточний дрібний М-06.rtf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 серпня 2020
UA-2020-06-18-004415-ba59d2a245b6041e49048ebaec1c31888
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 10:02

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:05
Банківська гарантія.7z
28 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:41
Документи переможця.7z
23 липня 2020 12:01
Електронний підпис
23 липня 2020 12:01
Електронний підпис
23 липня 2020 11:55
7._довiдка.pdf
23 липня 2020 11:55
6._гарантiйний_лист (1).pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно підсумкової відомості ресурсів (вих. №201 від 22.07.2020 року), наданій учасником у складі тендерної пропозиції: - у графі 3 таблиці не зазначений рік випуску наступної техніки: п.2 - коток дорожній; п. 3 – коток дорожній; п.4 – загальний вантажний бортовий малотонажний В, марка: ГАЗ; п.7 – фреза дорожня; п.8 – загальний легковий вантажопасажирський – В, марка ГАЗ; п.9 – установка електрогенераторна причіпна (освітлювальна вишка); п. 10 - машина дорожня розміточна; - у графі 6 таблиці на всю власну техніку не зазначена дата свідоцтв про реєстрацію машин; - п. 6 у графі 3 не точно зазначена марка асфальтоукладача: у таблиці Vogele Super S 1800-2, а необхідно вказати як у свідоцтві про реєстрацію машини - Vogele Super 1800-2; - п. 7 у графі 3 не точно зазначена марка фрези дорожньої: у таблиці WIRTGER W 1000F, а необхідно вказати як у свідоцтві про реєстрацію машини - WIRTGEN W 1000F; - п. 3 у графі 3 не вірно зазначена марка та модель котка дорожнього: необхідно вказати НАММ НD 75.4 (1999 р.в.). 2) Копія Договору оренди нерухомого майна №31/01/20 від 31.01.2020 та акту прийому-передачі до нього не завірені власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі; 2) Згідно п. 1.3. розділу ІІІ тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи Учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно підсумкової відомості ресурсів; 2) на виконання вимог пункту 1.3. розділу ІІІ, пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати належним чином завірені копію Договору оренди нерухомого майна №31/01/20 від 31.01.2020 та акту прийому-передачі до нього.

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:36
договір 26.02.20 оренди тз.pdf
06 серпня 2020 09:32
договір 26.02.20 оренди тз.pdf
06 серпня 2020 09:21
калькуляція.pdf
06 серпня 2020 09:21
калькуляція.pdf
06 серпня 2020 09:20
калькуляція.pdf
24 липня 2020 08:57
Переводы.rar
24 липня 2020 08:56
ЗАМОВНИКУ ЗАКУПІВЛІ.pdf
24 липня 2020 08:56
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 08:56
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 08:56
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 08:56
46.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 8 620 000,00
UAH з ПДВ
7 592 660,00
UAH з ПДВ
Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 9 778 398,00
UAH з ПДВ
7 592 661,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:05
Банківська гарантія.7z
28 серпня 2020 10:54
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:55
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:43
Електронний підпис
20 серпня 2020 15:41
Документи переможця.7z
23 липня 2020 12:01
Електронний підпис
23 липня 2020 12:01
Електронний підпис
23 липня 2020 11:55
7._довiдка.pdf
23 липня 2020 11:55
6._гарантiйний_лист (1).pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 09:36
договір 26.02.20 оренди тз.pdf
06 серпня 2020 09:32
договір 26.02.20 оренди тз.pdf
06 серпня 2020 09:21
калькуляція.pdf
06 серпня 2020 09:21
калькуляція.pdf
06 серпня 2020 09:20
калькуляція.pdf
24 липня 2020 08:57
Переводы.rar
24 липня 2020 08:56
ЗАМОВНИКУ ЗАКУПІВЛІ.pdf
24 липня 2020 08:56
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 08:56
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2020 08:56
Договірна ціна.pdf
24 липня 2020 08:56
46.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 7 592 660,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
7 592 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:21
99_2_400 від 29.12.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:21
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:14
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:11
99_1_188 від 08.12.20 продовж дії договору.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 16:29
договір №99 від 31.08.20 М-06 поточний дрібний.pdf укладений
02 вересня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 896 606,97 грн. (вісімсот дев'яносто шість тисяч шістсот шість гривень 97 коп.), в тому числі ПДВ 149 434,49 (сто сорок дев'ять тисяч чотириста тридцять чотири гривні 49 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 6 490 517,03 грн. (шість мільйонів чотириста дев'яносто тисяч п'ятсот сімнадцять гривень 03 коп.), у тому числі ПДВ 1 081 752,84 грн. (один мільйон вісімдесят одна тисяча сімсот п'ятдесят дві гривні 84 коп.). Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та п. 7.1, п.15.1. Договору викласти в наступній редакції: 7.1. Строки надання послуг: - початок : дата підписання Договору; - закінчення : 31.12.2021 р. 15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2021р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань Внести зміни до Календарного графіку надання послуг (Додаток № 2) та Плану фінансування (Додаток № 3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 7 592 660,00 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 99/1/188
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. Сума цього Договору становить 6 695 093,03 грн. (шість мільйонів шістсот дев’яносто п’ять тисяч дев’яносто три гривні 03 коп.), у тому числі ПДВ 1 115 848,84 грн. (один мільйон сто п’ятнадцять тисяч вісімсот сорок вісім гривень 84 коп.). Сума договору після внесення змін: 6 695 093,03 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 99/2/400
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 29 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 695 093,03
UAH (в тому числі ПДВ 1 115 848,84 UAH)