Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «Курс» ІСУО), ДК 021:2015: 72260000-5
Очікувана вартість
171 251,00 UAH
UA-2020-06-18-004033-c f0fc7e58b2d74319870ce9af24b8d904
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Переговорну процедуру застосовано, як виняток відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у зв’язку із необхідністю захисту прав інтелектуальної власності, виключним авторським правом та договорами № 10158 від 13.03.2017 р. та № 7172 від 25.04.2017 р. про розподіл майнових прав на службовий твір. З метою інформаційної системи управління освітою (далі ІСУО) та генерації обов'язкової форми звітності ЗНЗ-1, 76-РВК, 77-РВК, 83-РВК, Д-4, Д-5, Д-6, Д-7, Д-8, затверджені діючим законодавством, і пересилає їх електронні версії згідно підпорядкованості. Дозволяє здійснювати пошук інформації. Полегшує вибірку необхідних даних і складання користувацьких звітів. Має надійні алгоритми захисту інформації від несанкціонованого використання. Кожен регіон України має власне доменне ім’я і, відповідно, власну Систему управління освітою регіону. Склад і функціонал може доповнюватися і нарощуватися в залежності від завдань і потреб. Автором зазначеної програми є громадянин Бондаренко Тарас Григорович, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 29.07.2014р. № 55803 та 18.05.2017р. № 72066, виданих Державною службою інтелектуальної власності України. Право розповсюдження зазначеної програми або відчуження її іншими способами громадянином Бондаренком Т. Г. було передано ТОВ «Нові знання» авторськими договорами № 10158 та № 7172 про розподіл майнових прав на службовий твір від 13.03.2017р. та 25.04.2014р. відповідно. З огляду на зазначене відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Закону України «Про авторське право і суміжні права» виникла необхідність проведення переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Нові знання», щодо закупівлі послуг по коду ДК 021:2015-72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «Курс» ІСУО). З огляду на зазначене ТОВ «Нові знання» запрошено до участі у зазначеній переговорній процедурі у якості учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2020 13:07
Оскарження наміру укласти договір: 29 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
138 послуга
послуги з надання пакетів оновлень програмного комплексу «Курс» ІСУО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, заклади освіти Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

18 червня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 12:57
Договір № 10158 від 13.03.2017 - ІСУО.pdf
18 червня 2020 12:57
Договір № 7172 від 25.04.2014 - КШ.pdf
18 червня 2020 12:57
Свідотство ІСУО.jpg
18 червня 2020 12:57
Свідотство КС_Школа.JPG
18 червня 2020 12:57
Обґрунтування.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ ЗНАННЯ"
#35856569
Переможець 171 251,00
UAH
18 червня 2020 13:07

Документи

18 червня 2020 13:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 13:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ ЗНАННЯ"
#35856569
171 251,00
UAH
Документи

Документи

18 червня 2020 13:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 09:18
дод.угода №1 від 23.07.2020 договір №16А_20 від 08.07.2020.pdf зміни до договору
24 липня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:29
договір №16А_20 від 08.07.2020.pdf укладений
08 липня 2020 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 16 А/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 171 251,00
UAH